Ogłoszenie nr 110212 - 2017
z dnia 2017-07-20 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 523632-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brzeszcze, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Kościelna
4,
32620
Brzeszcze, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
327 728 500, faks
, e-mail
gmina@brzeszcze.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.brzeszcze.pl
Adres profilu: https://bip.malopolska.pl/ugbrzeszcze,m,294365,2017.html
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa Urzędu Gminy
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
SZP.271.14.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku siedziby
Urzędu Gminy w Brzeszczach (stan surowy zamknięty) wraz z elementami zagospodarowania terenu (droga pożarowa, mur oporowy, ogrodzenie, przekładka przyłączy kanalizacji deszczowej i kanalizacji sanitarnej oraz przebudowa oświetlenia zewnętrznego), lokalizacja ul. Kościelna 4 w Brzeszczach,realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn.” Rozbudowa Urzędu Gminy w Brzeszczach”, w tym:
A. Przekładka kolidujących z rozbudową przyłączy i sieci.
B. Wykonanie ogrodzenia.
C. Wykonanie drogi pożarowej.
D. Wykonanie rozbudowy budynku siedziby Urzędu Gminy w Brzeszczach: 1) roboty ziemne w niezbędnym zakresie, 2) wykonanie fundamentów, 3) ściany piwnic murowane z bloczków betonowych, 4) wykonanie izolacji pionowych i poziomych 5) ściany parteru i poddasza zewnętrzne oraz wewnętrzne nośne murowane z pustaków ceramicznych poryzowanych, 6) ściany szybu windy murowane z bloczków betonowych, 7) ścianki działowe, 8) trzony kominowe murowane z cegły ceramicznej pełnej, 9) słupy zewnętrzne do poziomu terenu, 10) słupy wewnętrzne do mocowania murłat żelbetowe, 11) wieńce, podciągi, schody i stropy jednokierunkowo i krzyżowo zbrojone monolityczne wylewane na miejscu, 12) nadproża monolityczne wykonywane na budowie, 13) konstrukcja nośna dachu drewniana w układzie krokwiowo – płatwiowym, 14) montaż folii paroprzepuszczalnej na konstrukcji dachu, 15) wykonanie pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej oraz obróbek blacharskich, 16) montaż orynnowania wraz z odprowadzeniem do kanalizacji deszczowej 17) montaż zewnętrznej stolarki
okiennej i drzwiowej.
E. Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza przebudowanych sieci, drogi
pożarowej, ogrodzenia oraz zrealizowanego budynku.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45210000-2
Dodatkowe kody CPV:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT730894.31 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
s.c. HANDREM-BRZESZCZE R.A. PALKA,
,
ul. Nosala 31,
32-620,
Brzeszcze, kraj/woj.
małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
SPEED BUD sp. z o.o.,
,
ul. Dworcowa 34,
32-620,
Brzeszcze, kraj/woj.
małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 899000.00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 899000.00 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1157848.35 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.