Ogłoszenie nr 110108 - 2017
z dnia 2017-07-20 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 511838-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Parkowa
2,
41902
Bytom, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
322 836 301, faks
322 836 344, e-mail
zamowienia@um.bytom.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.um.bytom.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kuchni w Przedszkolu Miejskim nr 40 w Bytomiu przy ul. Orzegowskiej 18a
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
PA.271.1.3.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji i wykonanie remontu kuchni w Przedszkolu Miejskim nr 40 w Bytomiu przy ul. Orzegowskiej 18a.
2.Zamówienie obejmuje w szczególności następujący zakres:
1)wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie jej akceptacji przez Zamawiającego przed przystąpieniem do realizacji robót tj. sporządzenie
w szczególności:
a)projektu budowlanego (w tym uzyskanie wymaganych opinii, badań, uzgodnień, oświadczeń itp.),
b)przedmiaru robót i kosztorysu,
c)dokumentacji powykonawczej,
2)dokonanie zgłoszenia rozpoczęcia robót lub uzyskanie pozwolenia na budowę,
3)wykonanie robót budowlano-montażowych na podstawie opracowanego i zatwierdzonego projektu,
3.Wykonawca zobowiązany jest udzielić zamawiającemu na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały, urządzenia i elementy wyposażenia 36 miesięcy gwarancji i rękojmi, liczonych od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia.
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do siwz, tj. Program Funkcjonalno-Użytkowy.
5.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących prace budowlane takie jak roboty rozbiórkowe, murarskie, elektryczne, instalacyjne (wymienione w przedmiarach wynikających z projektu), do wykonywania których nie są wymagane uprawienia, w tym budowlane. Określenie sposobu dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w postanowieniach umownych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71000000-8
Dodatkowe kody CPV:
45300000-0,
45400000-6,
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Jedyny wykonawca, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu i którego oferta została wybrana w dniu 27 czerwca 2017 r. jako najkorzystniejsza nie przedłużył terminu związania ofertą.
Zamawiający pismem PA.271.1.3.2017 z dnia 27 czerwca 2017 r. zwrócił się z prośbą do wykonawcy – na podstawie art.85 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych o przedłużenie terminu związania ofertą.
Ponieważ Wykonawca nie wyraził zgody, o której mowa w art. 85 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, na przedłużenie terminu związania ofertą, jego oferta podlega odrzuceniu na podstawie art.89 ust.1 pkt 7a ustawy Prawo zamówień publicznych.
W związku z powyższym konieczne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 7a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wykonawca nie wyraził zgody, o której mowa w art. 85 ust. 2, na przedłużenie terminu związania ofertą.
Zgodnie z art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT24390.24 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,
,
,
,
, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy Oferta z najniższą ceną/kosztem >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.