Remont kuchni w Przedszkolu Miejskim nr 40 w Bytomiu przy ul. Orzegowskiej 18a

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont kuchni w Przedszkolu Miejskim nr 40 w Bytomiu przy ul. Orzegowskiej 18a
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoBytom
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-20
  • Numer ogłoszenia2017/2017/110108
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 110108 - 2017 z dnia 2017-07-20 r.
Bytom: Remont kuchni w Przedszkolu Miejskim nr 40 w Bytomiu przy ul. Orzegowskiej 18a
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 511838-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Parkowa  2, 41902   Bytom, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 322 836 301, faks 322 836 344, e-mail zamowienia@um.bytom.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.um.bytom.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont kuchni w Przedszkolu Miejskim nr 40 w Bytomiu przy ul. Orzegowskiej 18a
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
PA.271.1.3.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji i wykonanie remontu kuchni w Przedszkolu Miejskim nr 40 w Bytomiu przy ul. Orzegowskiej 18a. 2.Zamówienie obejmuje w szczególności następujący zakres: 1)wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie jej akceptacji przez Zamawiającego przed przystąpieniem do realizacji robót tj. sporządzenie w szczególności: a)projektu budowlanego (w tym uzyskanie wymaganych opinii, badań, uzgodnień, oświadczeń itp.), b)przedmiaru robót i kosztorysu, c)dokumentacji powykonawczej, 2)dokonanie zgłoszenia rozpoczęcia robót lub uzyskanie pozwolenia na budowę, 3)wykonanie robót budowlano-montażowych na podstawie opracowanego i zatwierdzonego projektu, 3.Wykonawca zobowiązany jest udzielić zamawiającemu na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały, urządzenia i elementy wyposażenia 36 miesięcy gwarancji i rękojmi, liczonych od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do siwz, tj. Program Funkcjonalno-Użytkowy. 5.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących prace budowlane takie jak roboty rozbiórkowe, murarskie, elektryczne, instalacyjne (wymienione w przedmiarach wynikających z projektu), do wykonywania których nie są wymagane uprawienia, w tym budowlane. Określenie sposobu dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w postanowieniach umownych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 71000000-8
Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45400000-6,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Jedyny wykonawca, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu i którego oferta została wybrana w dniu 27 czerwca 2017 r. jako najkorzystniejsza nie przedłużył terminu związania ofertą. Zamawiający pismem PA.271.1.3.2017 z dnia 27 czerwca 2017 r. zwrócił się z prośbą do wykonawcy – na podstawie art.85 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych o przedłużenie terminu związania ofertą. Ponieważ Wykonawca nie wyraził zgody, o której mowa w art. 85 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, na przedłużenie terminu związania ofertą, jego oferta podlega odrzuceniu na podstawie art.89 ust.1 pkt 7a ustawy Prawo zamówień publicznych. W związku z powyższym konieczne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 7a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wykonawca nie wyraził zgody, o której mowa w art. 85 ust. 2, na przedłużenie terminu związania ofertą. Zgodnie z art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT24390.24
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię brygadę na elewacje - Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię brygadę na elewacje. Zatrudnię brygadę do elewacji posiadam własne rusztowania 70 zł za m2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Rozbudowa Urzędu Gminy
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Bytom: Adaptacja pomieszczeń na sale dydaktyczne w Przedszkolu Miejskim nr 24 w Bytomiu
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Rozbudowa Urzędu Gminy
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: REMONT ISTNIEJĄCEJ NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ DROGI GMINNEJ NR 090931C – ULICA MOSTOWA W SZUBINIE
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI