Rozbudowa drogi ul. Kwiatowej i Chabrowej w Zawierciu

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowa drogi ul. Kwiatowej i Chabrowej w Zawierciu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoZawiercie
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Zawiercie
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-18
  • Numer ogłoszenia2017/2017/109062
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 109062 - 2017 z dnia 2017-07-18 r.
Zawiercie: Rozbudowa drogi ul. Kwiatowej i Chabrowej w Zawierciu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
nie dotyczy
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 519349-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::nie dotyczy
Informacje dodatkowe:nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zawiercie, krajowy numer identyfikacyjny 51596800000, ul. ul. Leśna  2, 42400   Zawiercie, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 32 49 41 267, faks 32 67 22 684, e-mail zamowieniapubliczne@zawiercie.eu
Adres strony internetowej (URL): www.zawiercie.eu
Adres profilu: nie dotyczy
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): nie dotyczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa drogi ul. Kwiatowej i Chabrowej w Zawierciu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
Zp.271.40.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Rozbudowa drogi ul. Kwiatowej i Chabrowej w Zawierciu”. 2. Zakres robót obejmuje: 1) Branżę drogową :  Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej 14x12 cm – 40,00 m2;  Rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm – 12,00 mb;  Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - 2215,00 m²;  Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm jezdnia – 1620,70 m²;  Krawężniki betonowe – 626,60 mb;  Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm (kostka szara) chodniki - 526,70 m²;  obrzeża betonowe 30x8 cm – 617,00 mb; oraz pozostałe roboty zgodnie z przedmiarem robót. 2) Branża sanitarna :  Kanały z rur PVC 315 mm – 48,85 mb;  Kanały z rur PVC 200 mm – 76,50 mb;  Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy 1200 mm – 3 szt;; oraz pozostałe roboty zgodnie z przedmiarem robót. 3. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót, które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej siwz). Z uwagi na kosztorysowy charakter wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia rozliczenie robót nastąpi w oparciu o kosztorys powykonawczy, tj. rzeczywiste obmiary wykonanych robót. 4. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy. 5. Tam gdzie w SIWZ, w tym w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań „równoważnych” pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z opracowaną dokumentacją oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej i STWiOR oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych. 6. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia poprzez odesłanie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 7. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać , co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz.1570) oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SIWZ. 8. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy, max. 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi. 9. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 166 z późn. zm.) wszystkich osób, które będą wykonywać następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia polegające na wykonaniu: a) Budowy drogi, w tym: - prace przygotowawcze, - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne, - podbudowy, - plantowanie terenu i obsianie pasów zieleni, - wykonanie obramowań, - nawierzchnie z kostki brukowej betonowej. b) Budowa kanalizacji deszczowej, w tym: - prace przygotowawcze, - roboty rozbiórkowe i odtworzeniowe, - roboty ziemne, - roboty kanalizacyjne, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy, więc miedzy innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia warunków dotyczących zatrudniania osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia określonych szczegółowo w § 3 ust. 3 wzoru umowy. 10. Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla potrzeb osób niepełnosprawnych (brak barier architektonicznych). W miejscach przejść dla pieszych przewidziano obniżenie ławy betonowej jak i krawężnika.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV: 45112400-9, 45232410-9, 45230000-8,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Podstawą do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Przebudowa drogi ul. Kwiatowej i Chabrowej w Zawierciu jest art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z dyspozycją tego przepisu, postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najkorzystniejszą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu wpłynęło siedem ofert od następujących Wykonawców: 1. Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowo- Handlowo – Transportowe HANDREM Wiesław Słowik Ul. Role 4, 32-552 Plaza 517.894,61 2. Usługi Remontowo – Budowlane JURKOT Ryszard Kot Ul. Skarżycka 105,42-400 Zawiercie 306.417,30 3. Zakład Usługowo – Budowlany BUD-REM Tomasz Skipirzepa Ul. Pomorska 39/56,42-400 Zawiercie 478.304,20 4. P.U.H. DOMAX Arkadiusz Mika Ul. Grabińska 8,42-283 Boronów 553.765,87 5. AD6 sp. z o.o. Ul. Św. Filipa 23/3,31-150 Kraków 594.801,53 6. JANSBUD Jan Soboń Ul. Polska 42,42-400 Zawiercie 450.245,34 7. PJ Bud-Rem Justyna Jaworska-Nowak Ul. Paderewskiego 24/19, 42-400 Zawiercie 427.570,75 Zamawiający, stosownie do art. 86 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie w/w zamówienia, tj. 460.000,00 zł brutto. W dniu 05.07.2017r. Zamawiający zwrócił się do Wykonawców z prośbą o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą o 30 dni, tj. do dnia 11.08.2017r. Niżej wymienieni Wykonawcy: 1. Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowo- Handlowo – Transportowe HANDREM Wiesław Słowik Ul. Role 4, 32-552 Plaza 2. Usługi Remontowo – Budowlane JURKOT Ryszard Kot Ul. Skarżycka 105,42-400 Zawiercie 3. Zakład Usługowo – Budowlany BUD-REM Tomasz Skipirzepa Ul. Pomorska 39/56,42-400 Zawiercie 5. AD6 sp. z o.o. Ul. Św. Filipa 23/3,31-150 Kraków 6. JANSBUD Jan Soboń Ul. Polska 42,42-400 Zawiercie 7. PJ Bud-Rem Justyna Jaworska-Nowak Ul. Paderewskiego 24/19, 42-400 Zawiercie nie wyrazili zgody na przedłużenie terminu składania ofert, w związku z powyższym Zamawiający odrzucił ofert w/w Wykonawców na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7a. Mając na uwadze powyższe, najkorzystniejszą ofertą została oferta Wykonawcy: P.U.H. DOMAX Arkadiusz Mika Ul. Grabińska 8,42-283 Boronów Cena oferty: 553.765,87 Z uwagi na fakt, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia do ceny tej oferty – unieważnia się postępowanie w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. II. Odrzucono oferty Wykonawców: 1. Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowo- Handlowo – Transportowe HANDREM Wiesław Słowik Ul. Role 4, 32-552 Plaza 2. Usługi Remontowo – Budowlane JURKOT Ryszard Kot Ul. Skarżycka 105,42-400 Zawiercie 3. Zakład Usługowo – Budowlany BUD-REM Tomasz Skipirzepa Ul. Pomorska 39/56,42-400 Zawiercie 4. AD6 sp. z o.o. Ul. Św. Filipa 23/3,31-150 Kraków 5. JANSBUD Jan Soboń Ul. Polska 42,42-400 Zawiercie 6. PJ Bud-Rem Justyna Jaworska-Nowak Ul. Paderewskiego 24/19, 42-400 Zawiercie Oferty Wykonawców odrzucono na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7a, z uwagi na fakt, iż Wykonawcy, nie wyrazili zgody na przedłużenie terminu związania ofertą. Zamawiający działając na podstawie art. 85 ust. 2 ustawy Pzp, w dniu 05.07.2017 r. zwrócił się z prośbą do Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą o 30 dni, tj. do dnia 11.08.2017r. W odpowiedzi na wniosek Zamawiającego, Wykonawcy : 1. Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowo- Handlowo – Transportowe HANDREM Wiesław Słowik Ul. Role 4, 32-552 Plaza 2. Usługi Remontowo – Budowlane JURKOT Ryszard Kot Ul. Skarżycka 105,42-400 Zawiercie 3. JANSBUD Jan Soboń Ul. Polska 42,42-400 Zawiercie przesłali do Zamawiającego pismo informujące, iż nie wyrażają zgody na przedłużenie terminu związania ofertą. Natomiast Wykonawcy: 1. Zakład Usługowo – Budowlany BUD-REM Tomasz Skipirzepa Ul. Pomorska 39/56,42-400 Zawiercie 2. AD6 sp. z o.o. Ul. Św. Filipa 23/3,31-150 Kraków 3. PJ Bud-Rem Justyna Jaworska-Nowak Ul. Paderewskiego 24/19, 42-400 Zawiercie nie przesłali do Zamawiającego informacji, czy wyrażają zgodę na przedłużenie terminu związania ofertą czy też nie. Mając na uwadze powyższe oferty podlegają odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7a ustawy Pzp.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zadaszenie ogniska wraz z miejscem biesiadnym - Międzybrodzie Bialskie
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zadaszenie ogniska wraz z miejscem biesiadnym. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Modernizację budynków Szkoły w Komorowie - roboty remontowe
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Przebudowa stacji uzdatniania wody
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: "Przebudowa drogi ul. Poprzecznej w Górze Włodowskiej - UE"
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa stacji uzdatniania wody
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI