„Przebudowa ul. Gardy w Zawierciu” – 2 zadania: Zadanie nr 1: Przebudowa ul. Gardy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Przebudowa ul. Gardy w Zawierciu” – 2 zadania: Zadanie nr 1: Przebudowa ul. Gardy na odcinku od ul. Okólnej do ul. Snopkiewiczówny. Zadanie nr 2: Przebudowa ul. Gardy na odcinku od ul. Snopkiewiczówny do ul. Wiosny Ludów.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoZawiercie
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Zawiercie
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-20
  • Numer ogłoszenia2017/2017/110294
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 110294 - 2017 z dnia 2017-07-20 r.
Zawiercie: „Przebudowa ul. Gardy w Zawierciu” – 2 zadania: Zadanie nr 1: Przebudowa ul. Gardy na odcinku od ul. Okólnej do ul. Snopkiewiczówny. Zadanie nr 2: Przebudowa ul. Gardy na odcinku od ul. Snopkiewiczówny do ul. Wiosny Ludów.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
nie dotyczy
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 523076-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::nie dotyczy
Informacje dodatkowe:nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zawiercie, krajowy numer identyfikacyjny 51596800000, ul. ul. Leśna  2, 42400   Zawiercie, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 32 49 41 267, faks 32 67 22 684, e-mail zamowieniapubliczne@zawiercie.eu
Adres strony internetowej (URL): www.zawiercie.eu
Adres profilu: nie dotyczy
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): nie dotyczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Przebudowa ul. Gardy w Zawierciu” – 2 zadania: Zadanie nr 1: Przebudowa ul. Gardy na odcinku od ul. Okólnej do ul. Snopkiewiczówny. Zadanie nr 2: Przebudowa ul. Gardy na odcinku od ul. Snopkiewiczówny do ul. Wiosny Ludów.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP.271.45.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa ul. Gardy w Zawierciu” – 2 zadania. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - przedmiot zamówienia podzielony został na 2 zadana. Zadanie nr 1: Przebudowa ul. Gardy na odcinku od ul. Okólnej do ul. Snopkiewiczówny. Zadanie nr 2: Przebudowa ul. Gardy na odcinku od ul. Snopkiewiczówny do ul. Wiosny Ludów. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania – na Zadanie nr 1 i / lub Zadanie nr 2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub więcej zadań. Wybór ofert nastąpi odrębnie dla każdego zadania 2. Zakres robót obejmuje: W zakresie Zadania nr 1:  Rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych – 670,00 m2,  Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej 14x12 – 50,00 m2,  Rozebranie obrzeży betonowych 8x30- 85,00 mb,  Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – 1.400,00 m2,  Nawierzchnie z mieszanek mineralno – bitumicznych 1.400,00 m2,  Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm – 75,00 m2,  Obrzeża betonowe 30x8 cm – 85,00 mb,  Studzienki ściekowe o śr.500 mm z osadnikiem i syfonem – 3 szt. oraz pozostałe roboty zgodnie z przedmiarem robót. W zakresie Zadania nr 2:  Rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych 1.130,00 m2,  Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej 14x12 cm – 200,00 m2,  Rozebranie obrzeży betonowych 8x30 cm -135,00 mb,  Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 2.350,00 m2,  Nawierzchnie z mieszanek mineralno – bitumicznych 2.350,00 m2,  Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm – 200,00 m2,  Obrzeża betonowe 30x8 cm – 135 mb,  Krawężniki betonowe 15x30 cm – 315,00 mb,  Studzienki ściekowe o śr. 500 mm z osadnikiem i syfonem 7 szt. oraz pozostałe roboty zgodnie z przedmiarem robót. 3. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót, które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej siwz). Z uwagi na kosztorysowy charakter wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia rozliczenie robót nastąpi w oparciu o kosztorys powykonawczy, tj. rzeczywiste obmiary wykonanych robót. 4. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy. 5. Wykonawca, w celu realizacji zamówienia, winien zapewnić udział Kierownika Budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej. Wskazane powyżej uprawnienia budowlane muszą być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2016 r., poz. 290) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadającym im ważnym uprawnieniom budowlanym, wydanym na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które w zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalności. 6. Tam gdzie w SIWZ, w tym w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań „równoważnych” pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z opracowaną dokumentacją oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej i STWiOR oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych. 7. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia poprzez odesłanie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 8. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz.1570) oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SIWZ. 9. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego prac. W Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, należy podać pełną liczbę miesięcy oferowanej gwarancji nie mniejszą niż 36 miesięcy (warunek minimalny) i nie większą niż 60 miesięcy. Udzielenie dłuższego okresu gwarancji nie będzie dodatkowo punktowane. Okres udzielonej gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert, o którym mowa w Rozdziale XVI SIWZ. 10. Okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi. 11. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 166 z późn. zm.) wszystkich osób, które będą wykonywać następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, tj. przebudowa ulicy w tym: • prace przygotowawcze, • roboty rozbiórkowe, • roboty ziemne, • budowa nawierzchni , • wykonanie obramowań, • plantowanie terenu , • obsianie pasów zieleni. czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc miedzy innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia warunków dotyczących zatrudniania osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia określonych szczegółowo w § 3 ust. 3 wzoru umowy. 12. Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla potrzeb osób niepełnosprawnych (brak barier architektonicznych). Przewidziano obniżenie na wjazdach do posesji oraz na skrzyżowaniu ulic Okólnej, Snopkiewiczówny i Wiosny Ludów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45232410-9,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Przebudowa ul. Gardy na odcinku od ul. Okólnej do ul. Snopkiewiczówny.
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Podstawą do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Przebudowa ul Gardy w Zawierciu w zakresie Zadania nr 1 –Przebudowa ul Gardy na odcinku od ul. Okólnej do ul. Snopkiewiczówny jest art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z dyspozycją tego przepisu, postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najkorzystniejszą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu w zakresie Zadania nr 1 wpłynęły trzy oferty od następujących Wykonawców: 1.Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „LARIX” sp. z o.o. ul. Klonowa 11 42-700 Lubliniec 380.133,48 2. P.U.H. „DOMAX” Arkadiusz Mika ul. Grabińska 8 42-283 Boronów 387.970,57 3. Przedsiębiorstwo Robót Drogowo – Mostowych „Myszków” sp. z o.o. ul. Myszkowska 59 42-310 Żarki 363.088,25 Zamawiający, stosownie do art. 86 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie w/w zamówienia, tj. 200.000,00 zł brutto. Z uwagi na fakt, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia do ceny tej oferty – unieważnia się postępowanie w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Przebudowa ul. Gardy na odcinku od ul. Snopkiewiczówny do ul. Wiosny Ludów.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
nie dotyczy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT966877.97
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Mostowych "MYSZKÓW",  sekretariat@prdm-myszkow.pl,  ul. Myszkowska 59,  42-310,  Żarki,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 631261.66
Oferta z najniższą ceną/kosztem 631261.66
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 676657.48
Waluta: PL

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: nie dotyczy

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię brygadę na elewacje - Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię brygadę na elewacje. Zatrudnię brygadę do elewacji posiadam własne rusztowania 70 zł za m2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI