Rozbudowa budynku szkolno-przedszkolnego o salę gimnastyczną z zapleczem i zespołem...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowa budynku szkolno-przedszkolnego o salę gimnastyczną z zapleczem i zespołem żywieniowym w Borownie w formule zaprojektuj i wybuduj
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoMykanów
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Mykanów
  • Data publikacji ogłoszenia2017-01-26
  • Numer ogłoszenia2017/2016/14838
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 14838 - 2017 z dnia 2017-01-26 r.
Mykanów: Rozbudowa budynku szkolno-przedszkolnego o salę gimnastyczną z zapleczem i zespołem żywieniowym w Borownie w formule zaprojektuj i wybuduj
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 349309

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mykanów, krajowy numer identyfikacyjny 15139811000000, ul. ul. Samorządowa  1, 42233   Mykanów, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 343 288 019, faks 034 3288019 w. 32, e-mail zamowienia@mykanow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mykanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa budynku szkolno-przedszkolnego o salę gimnastyczną z zapleczem i zespołem żywieniowym w Borownie w formule zaprojektuj i wybuduj
Numer referencyjny (jeĹźeli dotyczy):
GKZ.271.2.16
II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest : Rozbudowa budynku szkolno-przedszkolnego o salę gimnastyczną z zapleczem i zespołem żywieniowym w Borownie w formule zaprojektuj i wybuduj. Budynek zlokalizowany będzie na działce nr ewid.310 w Borownie przy ul. Armii Ludowej 6/8. Zamówienie obejmuje wykonanie opracowania dokumentacji projektowej oraz roboty budowlane związane z w/w zadaniem. Budowa sali gimnastycznej z zapleczem i zespołem żywieniowym obejmuje m.in. wykonanie robót ziemnych – wykopy, wykonanie fundamentów, ścian oraz konstrukcji dachu wraz z pokryciem, wykonanie nowych posadzek i podłóg, okładzin ściennych, malowanie ścian i sufitów , ułożenie nowych instalacji wodociągowych , kanalizacyjnych, elektrycznych, centralnego ogrzewania, zagospodarowanie terenu w obrębie nowowybudowanej Sali oraz zespołu żywieniowego oraz dostawa wyposażenia do sali gimnastycznej oraz kompleksu żywieniowego . W ramach inwestycji należy uwzględnić roboty adaptacyjno-przystosowawcze w istniejącym obiekcie szkolno-przedszkolnym ( modernizacja kotłowni uwzględniająca zasilanie rozbudowanej części , dostosowanie pomieszczeń przedszkolnych do wymogów p.poż.; wydzielenia pożarowe pomieszczeń,wykonanie dodatkowych bezpośrednich wyjść z pomieszczeń. W razie konieczności należy należy również zaprojektowac i wykonać nowe przyłącza energii czy zasilania w energię. Przewidywana powierzchnia użytkowa dobudowanej części : 1 234,87m2 Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie zadania tj. wykonanie dokumentacji projektowej ; uzyskanie wymaganych przepisami opinii , zgód , uzgodnień , pozwoleń , wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację .Uzyskanie wszelkich decyzji administracyjnych – niezbędnych do zaprojektowania i wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z ustawą Prawo budowlane w tym pozwolenie na budowę , przygotowanie dokumentów wymaganych dla oddania wykonanych robót.Dokumentacja winna zawierać również specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz wybudowanie budynku zgodnie z dokumentacją. Do zadań Wykonawcy należeć będzie również sprawowanie nadzoru autorskiego. Wykonawca musi uzgodnić z zamawiającym przygotowaną dokumentację projektową. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany jest w programie funkcjonalno-użytkowym ( załącznik nr 8 do siwz). Do zadań Wykonawcy należeć będzie: urządzenie zaplecza placu budowy , przestrzegania przepisów Kodeksu Pracy, BHP, ochrony zdrowia i p.poż.; zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich, odpowiednie oznakowanie prowadzonych robót, prace geodezyjne w tym inwentaryzacja powykonawcza. Zamawiający nie dopuszcza możliwości roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego oszacowania ceny lub pominięcia kosztów i innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na cenę. Na podstawie art.29 ust.3a „ Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę , podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkjie czynności wchodzące w tzw.koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót czyli tzw. Pracowników fizycznych . Wymóg nie dotyczy więc , między innymi osób : projektujących, kierujących budową , wykonujących obsługe geodezyjną , dostawców materiałów budowlanych. 25.2.W związku z powyższym wykonawca w odniesieniu do swoich pracowników musi przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby przedstawić inspektorowi nadzoru kopie zanonimizowanych umów o pracę lub zanonimizowanych zgłoszeń do ZUS-owskich lub zaświadczenie właściwego oddziału ZUS o ilości zgłoszonych osób ( wystawionego za m-c poprzedni ). . W odniesieniu do podwykonawców lub dalszych podwykonawców kopie zanonimizowanych umów o pracę lub zanonimizowanych zgłoszeń ZUS-owskich lub zaświadczenie właściwego oddziału ZUS o ilości zgłoszonych osób ( wystawionego za m-c poprzedni ) należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo jednak nie później niż przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby. Bez spełnienia tych wymogów osoby nie będą wpuszczane na plac budowy, a więc nie będą mogły wykonywać pracy z winy wykonawcy. 25.3. Jeżeli na budowie będzie przebywać osoba nie zatrudniona na umowę o pracę , co zostanie ustalone przez Zamawiającego lub jego przedstawicielI ( personel) taka będzie musiała opuścić plac budowy a Wykonawca zapłaci zamawiającemu tytułem kary umownej 1 000,00 za każdy taki przypadek. Fakt przebywania takiej osoby na budowie musi być potwierdzony pisemną notatką sporządzoną przez przedstawicieli ( personel ) Zamawiającego. Notatka nie musi być podpisana przez Wykonawcę lub jego przedstawicieli.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45212000-6, 45200000-9, 74222000-1, 74224000-5, 45100000-8, 45112000-5, 45113000-2, 45210000-2, 45260000-7, 45262000-1, 45300000-0, 45310000-3, 45320000-6, 45330000-9, 45400000-1, 45410000-4, 45420000-7, 45430000-0, 45440000-3, 45442000-7, 45450000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT2642103.60
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsębiorstwo Handlowo-Usługowe"SZYMBUD" Bartnik Szymon,  biuro@phuszymbud.pl,  Widzów ul. Żwirki i Wigury ,  2-282,  Kruszyna,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2755200,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2755200,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 33540783,78
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI