Ogłoszenie nr 112082 - 2017
z dnia 2017-07-26 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 510053-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 96615-2017; 95488-2017;92763
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Świnoujście, krajowy numer identyfikacyjny
811684290, ul.
ul. Wojska Polskiego
1/5,
72-600
Świnoujście, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
91 3212780, faks
91 3215995, e-mail
sekretariat@um.swinoujscie.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.um.swinoujscie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane obejmujące wykonanie docieplenia budynku liceum ogólnokształcącego z oddziałami integracyjnymi im. Mieszka I w Świnoujściu w ramach zadania: „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Świnoujściu”
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Roboty budowlane obejmujące wykonanie docieplenia budynku liceum ogólnokształcącego z oddziałami integracyjnymi im. Mieszka I w Świnoujściu w ramach zadania: „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Świnoujściu”, w niżej opisanym zakresie:
Ocieplenie ścian zewnętrznych powyżej poziomu gruntu płytami styropianowymi gr. 15cm i współczynnikowi przewodzenia ciepła 0,031W/mK z wykonaniem strukturalnego tynku silikonowego.
Ocieplenie w strefie cokołu (bez podpiwniczenia) wykonać ocieplenie płytą styropianową o podwyższonej odporności na wilgoć i korozję biologiczną EPS200 o współczynniku przewodzenia ciepła 0,034W/mK i gr. 15cm, z zagłębieniem 100cm poniżej poziomu gruntu.
Ocieplenie ścian poniżej poziomu gruntu płytą styropianową o podwyższonej odporności na wilgoć i korozję biologiczną EPS200 i o współczynniku przewodzenia ciepła 0,034W/mK i gr. 15cm do poziomu fundamentów – część podpiwniczona.
Ocieplenie stropu poddasza nieogrzewanego nad wysoką częścią szkoły wełną mineralną gr. 20cm i o współczynniku przewodzenia ciepła 0,035W/mK z wykonaniem podłogi z płyt OSB gr. 22mm.
Ocieplenie stropu poddasza nieogrzewanego nad salą gimnastyczną wełną mineralną gr. 20cm i o współczynniku przewodzenia ciepła 0,035W/mK.
Ocieplenie stropu nad pomieszczeniami 302÷307 na poddaszu części wysokiej szkoły wełną mineralną gr. 20cm i o współczynniku przewodzenia ciepła 0,035W/mK.
Ocieplenie ścian wewnętrznych oddzielających ogrzewane pomieszczenia od części nieogrzewanych poddasza wełną mineralną o gr. 20cm i o współczynniku przewodzenia ciepła 0,035W/mK.
Ocieplenie stropodachu zewnętrznego nad niską częścią sali gimnastycznej i częścią parterową szatni styropapą gr. 22cm i o współczynniku przewodzenia ciepła 0,035W/mK.
Wymiana drzwi zewnętrznych wskazanych w części graficznej na nowy o profilu aluminiowym i o współczynniku przenikania ciepła równym 1,30 W/m2K.
Wymiana okien zewnętrznych wskazanych w części graficznej na nowe o profilu PCV i o współczynniku przenikania ciepła 0,900W/m2K.
Wymiana istniejących doświetli na nowe z poliwęglanu o współczynniku przenikania ciepła 0,900W/m2K.
Wymiana obróbek blacharskich, parapetów na nowe uwzględniające dodatkową warstwę ocieplenia budynku z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej proszkowo.
Wymiana istniejących rynien i rur spustowych na nowe z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej proszkowo.
Demontaż wszystkich elementów znajdujących się na elewacji oraz ponowny ich montaż po wykonaniu ocieplenia ścian.
Demontaż istniejących zwodów instalacji odgromowej i montaż jej w rurkach winidurowych pod ocieplenie.
Demontaż istniejących krat okiennych oraz ponowny ich montaż po wykonaniu ocieplenia po wcześniejszym czyszczeniu i malowaniu.
Czyszczenie i renowacja istniejących elementów ozdobnych wykonanych z cegły przy wejściach do budynku.
Wykonanie odsunięcia istniejących przykanalików kanalizacji deszczowej o grubość ocieplenia.
Odtworzenie wszystkich elementów ozdobnych (gzymsy, pilastry) z gotowych elementów styropianowych.
Portal wejścia głównego oraz wejścia od strony ul. Niedziałkowskiego (przy sali gimnastycznej) zostanie zachowany w oryginalnej okładzinie z cegły klinkierowej bez ocieplenia styropianem.
Przedmiot zamówienia podstawowego: określa zakres rzeczowy robót stanowiący załącznik nr 2.1.1. do siwz oraz szczegółowo dokumentacja projektowa zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 2.3 do siwz „Wykaz dokumentacji projektowej.”
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45214120-8,
45261410-1,
45320000-6,
45214220-8,
45321000-3,
45324000-4,
45312311-0,
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1807694.22 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE HELITEX SP. Z O.O. ; MKWADRAT SP. Z O.O.,
biuro@helitex.pl,
Ul. Racławicka 3,
70-811,
Szczecin, kraj/woj.
zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2436662.05 Oferta z najniższą ceną/kosztem 2436662.05 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2436662.05 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
407921.73 IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.