Ogłoszenie nr 110255 - 2017
z dnia 2017-07-20 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 519572-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 93985-2017
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Portu Wojennego, krajowy numer identyfikacyjny
81114359400000, ul.
ul. Steyera
28,
72600
Świnoujście, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
261-242581, faks
261-242309, e-mail
zp.kpw@mw.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.kpws.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Obrona Narodowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONSERWACJA NABRZEŻY MP-77 (KOSA POŁUDNIOWA) ORAZ CZĘŚCI NABRZEŻA MP-75
W ŚWINOUJŚCIU
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
13/KPW/INFR/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) demontaż drabinki pałąka i rożka cumowniczego.
2) dostawę i montaż drabinki pałąka i rożka cumowniczego.
3) czyszczenie strumieniowe płyty i oczepu nabrzeża 220 m2.
4) naprawę pęknięć w oczepie i płycie nabrzeża o łącznej długości 5 m.
5) uzupełnienie ubytków zaprawami polimerowo-cementowymi PCC mające na celu przeciwdziałanie erozji i korozji elementów betonowych i zbrojenia płyty i oczepu nabrzeża 220 m2.
6) oczyszczenie i ponowne zabezpieczenie przerw dylatacyjnych masą plastyczną 75 m.
7) montaż elementów mocujących i odbojnic wykonanych z elastycznego tworzywa o łącznej długości 65,5 m oraz wymiarach 7 cm grubości i 15 cm szerokości.
8) demontaż, naprawę i montaż elementu modułowego typu MV Fenders MV 800 –
1 komplet.
9) demontaż uszkodzonych elementów systemu odbojowego belki elastycznej
o wymiarach 20 cm x 30 cm x długość ok. 2 m.
10) przygotowanie elementów mocujących do wymienianych belek odbojowych.
11) dostawę i montaż belek odbojowych wykonanych z elastycznego tworzywa w ilości 12 szt. każda o wymiarach 20 cm x 30 cm x 2,5 m.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45241500-3
Dodatkowe kody CPV:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT185000.00 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
INFRA-PORT Sp. z o.o.,
biuro@infraport.pl; przetargi@infraport.pl,
ul. Bytomska 3-6,
70-603,
Szczecin, kraj/woj.
zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 227550.00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 97539.00 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 396060.00 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.