Rewitalizacja lasu komunalnego w Dzielnicy Pojezierza Iławsko – Brodnickiego I Krainy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rewitalizacja lasu komunalnego w Dzielnicy Pojezierza Iławsko – Brodnickiego I Krainy przyrodniczo-leśnej, zwanej Bałtycką przy ulicy Sienkiewicza w Iławie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoIława
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miejska Iława
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-26
  • Numer ogłoszenia2017/2017/112188
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 112188 - 2017 z dnia 2017-07-26 r.
Iława: Rewitalizacja lasu komunalnego w Dzielnicy Pojezierza Iławsko – Brodnickiego I Krainy przyrodniczo-leśnej, zwanej Bałtycką przy ulicy Sienkiewicza w Iławie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamawiający informuje, że przedmiotowe zamówienie przewidziane jest do dofinansowania (złożony wniosek) ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: Kultura i dziedzictwo RPWM.06.00.00, Działanie RPWM.06.02.00 Dziedzictwo naturalne, Poddziałanie: RPWM.06.02.03 Efektywne wykorzystanie zasobów.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 533633-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 500001565-N-2017, 500001851-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Iława, krajowy numer identyfikacyjny 52437000000, ul. ul. Niepodległości  13, 14200   Iława, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 6490159, 6490101, faks (089) 649 26 31, e-mail przetargi@umilawa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.umilawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewitalizacja lasu komunalnego w Dzielnicy Pojezierza Iławsko – Brodnickiego I Krainy przyrodniczo-leśnej, zwanej Bałtycką przy ulicy Sienkiewicza w Iławie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP.271.18.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja lasu komunalnego w Dzielnicy Pojezierza Iławsko – Brodnickiego I Krainy przyrodniczo-leśnej, zwanej Bałtycką przy ulicy Sienkiewicza w Iławie, w tym: 1) część 1 - zagospodarowanie terenu rekreacyjnego. Zakres przedmiotu zamówienia części 1 obejmuje w szczególności: a) budowę ścieżek gruntowych oraz z nawierzchni utwardzonej, b) wykonanie rozbiórek, c) budowę sieci i oświetlenia, d) budowę elementów małej architektury wraz z wykonaniem prototypów i przedstawieniem ich do zatwierdzenia przez projektanta, w tym także projekty nadruku UV zgodnie z opisem zawartym w dokumentacji projektowej, e) wykonanie identyfikacji wizualnej w całości, f) nasadzenia zieleni buforowej uzupełnienia w drzewostanie oraz roślin runa poszczególnych płatów siedliskowych, g) budowę kładki, 2) część 2 - budowa monitoringu wizyjnego. Zakres przedmiotu zamówienia części 2 obejmuje w szczególności: a) zaciągu ok. 1298mb kabla optycznego w kanalizacji Orange (na podstawie oddzielnego opracowania ROI), b) budowy kanalizacji kablowej na terenie rewitalizowanego obszaru o dł. 890,5mb, c) posadowienie studni kablowych - 35 szt., d) posadowienie szaf kablowych - 14 szt., e) zaciąg kabli optycznych do wbudowanej kanalizacji oraz wykonanie połączeń, f) wykonanie okablowania kablami UTP kat 5 pomiędzy szafami a miejscem mocowania kamer na słupach – łącznie 20 kpl. g) wybudowanie łącznika optycznego pomiędzy serwerownią a pomieszczeniem monitoringu w Urzędzie Miasta wraz z posadowieniem szafy w pomieszczeniu serwerowni Urzędu Miasta, h) montaż urządzeń aktywnych w serwerowni Urzędu Miasta w istniejącej szafie, i) montaż urządzeń aktywnych w szafie w pomieszczeniu monitoringu, j) montaż monitorów w pomieszczeniu monitoringu, k) montaż urządzeń aktywnych w szafach na terenie rewitalizowanego parku, l) montaż kamer na słupach oświetleniowych – 14 kamer stacjonarnych i 6 kamer obrotowych, m) uruchomienie i konfiguracja systemu. 3) część 3 - budowa zjazdowych tras rowerowych. Zakres przedmiotu zamówienia części 3 obejmuje w szczególności: a) budowę zjazdowych tras rowerowych typu „Singletrack” wraz z przeszkodami o łącznej długości - 984,00 m w tym: - trasa zielona o łącznej długości w rzucie 366,00 m, wyposażona w przeszkody: 2 segmenty w korycie z nawierzchnią kamienną podniesioną, 5 segmentów wykonanych w korycie z nawierzchnią kamienną, 2 zakręty wyprofilowane i połączeniem z podjazdem; - trasa żółta o łącznej długości w rzucie 200,00 m, wyposażona w przeszkody: 5 segmentów wykonanych w korycie z nawierzchnią kamienną, 3 zakręty profilowane, 1 sekcja rollerów, 1 połączenie z trasą czerwoną; - trasa czerwona o łącznej długości w rzucie 151,00 m, wyposażona w przeszkody: 2 sekcje rollerów, 7 segmentów wykonanych w korycie z nawierzchnią kamienną, 3 dodatkowe budowle na trasie typu „stolik”, 2 zakręty profilowane oraz 1 połączenie z podjazdem; - niebieska (podjazd) o łącznej długości w rzucie 267,00 m, wyposażona w przeszkody: 1 segment wykonany w korycie z nawierzchnią kamienna podniesioną oraz 1 segment wykonany w korycie z nawierzchnią kamienną. b) rowerowy park umiejętności wyposażony w następujące przeszkody: - 4 kładki drewniane zróżnicowane pod względem trudności, - 2 sekcje rock garden o zróżnicowanej długości, - 8 przeszków typu roller, - 1 zakręt profilowany, - dodatkowo 9 szt. drewnianych bali oraz 14 szt. głazów/dużych kamieni. 2. W ramach części 1-3 będących przedmiotem postępowania przetargowego Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych, w tym montażu wyposażenia stałego oraz niezbędnych urządzeń. 3. W związku z tym, że przedmiot zamówienia przeznaczony jest do użytku osób fizycznych, Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia wszelkich wymagań w zakresie dostępności obiektu dla osób niepełnosprawnych. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu dla części 1-3 został zawarty w dokumentacjach projektowych, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), przedmiarach robót, SIWZ, wzorze umowy wraz załącznikami 5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia część 1-3 na podstawie dokumentacji projektowych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), SIWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego oraz przedmiarami robót, a także, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną, oraz zapewni pełną obsługę geodezyjną wraz z okresem gwarancji i rękojmi. Podstawą sporządzenia oferty są dokumentacje projektowe, STWiORB oraz udzielone odpowiedzi na zapytania w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego. Przedmiary stanowią tylko materiał pomocniczy. 6. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane. 7. W przypadku wskazania dla części 1-3 w dokumentacji projektowej, STWIORB, przedmiarach, SIWZ znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, a także norm, aprobat technicznych oraz systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, STWIORB, przedmiarach oraz SIWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z dokumentacją projektową, STWiORB, przedmiarami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, STWIORB, przedmiarach, oraz SIWZ oraz będą zgodne pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje itd.), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 6) standardów emisyjnych, 7) izolacyjności cieplnej, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały, elementy, systemy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz zwrócić się z zapytaniem czy Zamawiający uzna zaproponowane rozwiązania za równoważne przy współudziale autora dokumentacji projektowej. Minimalne parametry techniczne stanowiące minimalne parametry równoważności zostały przedstawione w dokumentacji projektowej oraz tabelach standardów jakościowych produktów i urządzeń stanowiących załącznik do dokumentacji projektowej. 8. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 30 ust. 8 ustawy Pzp wymagania, o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących załącznik do SIWZ. W przywołanych w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust.1-3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w/w dokumentach. 9. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 10. Wykonawca ze środków własnych zakupi i dostarczy na budowę wszelkie elementy, urządzenia i materiały konieczne do wykonania robót budowlanych, instalacji, jak również przeznaczone do robót przewidzianych w dokumentacji projektowej. 11. Elementy wyposażenia (urządzenia) muszą być produktami należytej jakości, fabrycznie nowymi, kompletnymi, nieużywanymi, wolnymi od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych. 12. Elementy wyposażenia muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta. 13. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV: 1) część 1: 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu, 45233162-2 Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych, 45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych, , 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników, 45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych, 45315700-5 instalowanie rozdzielnic elektrycznych, 71354300-7 - Usługi badań katastralnych, 2) część 2: 45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych, 32333100-7 Rejestratory obrazu wideo, 32333200-8 Kamery wideo, 30213000-3 - komputery osobiste, 30231320-6 monitory ekranowe, 32420000-3 - urządzenia sieciowe, 51310000-8 Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo, 71354300-7 - Usługi badań katastralnych, 32562300-3 - światłowodowe kable do przesyłu danych, 32421000-0 - Okablowanie sieciowe 3) część 3 - 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu, 45233162-2 Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych, 45112720-8 Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 71354300-7 - Usługi badań katastralnych 14. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia polegających na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu prac: a) dla części 1 i 3: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, nasadzenia, pielęgnacja, instalacyjne i sieci elektroenergetyczne, roboty drogowe, roboty mostowe, i inne roboty ogólnobudowlane, o których mowa w dokumentacji projektowej i STWiORB na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). b) dla części 2 roboty ziemne, sieci telekomunikacyjne, i inne roboty ogólnobudowlane, o których mowa w dokumentacji projektowej i STWiORB na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.) c) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa wyżej oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa wyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały zawarte w załączniku nr 7 wzór umowy dla części 1-3 4) Zamawiający informuje, że unieważni postępowanie na podstawie art. 93 ust.1a ustawy Pzp jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

II.5) Główny Kod CPV: 45111291-4
Dodatkowe kody CPV: 45233162-2, 45112700-2, 77314100-5, 45231400-9, 45315700-5, 71354300-7, 45231600-1, 32333100-7, 32333200-8, 30213000-3, 30231320-6, 32420000-3, 51310000-8, 71354300-7, 32562300-3, 32421000-0, 45233162-2, 45112720-8,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: zagospodarowanie terenu rekreacyjnego
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1) ustawy Pzp, gdyż w postępowaniu nie została złożona żadna oferta
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: budowa monitoringu wizyjnego
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
II. Na realizację części 2 - budowa monitoringu wizyjnego - zgodnie z powyższym wypłynęły 2 oferty. Zamawiający dokonał analizy złożonych ofert, porównał ceny głównych elementów ofert i stwierdził, że ceny ofert nr 2 i 3 za realizację 2 (drugiej) części przedmiotu zamówienia w zakresie budowy monitoringu wizyjnego są niższe o ponad 30% od wartości szacunkowej zamówienia powiększonej o VAT. W związku z powyższym Zamawiający miał obowiązek, zgodnie art. 90 ust.1a ustawy Pzp, zwrócić się do Wykonawców o udzielenie wyjaśnień dotyczących elementów mających wpływ na wysokość zaoferowanej ceny za realizację przedmiotu zamówienia. 1) Zamawiający pismem z dnia 12.07.2017r. (przesłane w dniu pocztą elektroniczną 12.07.2017r., a następnie pocztą tradycyjną) wezwał wykonawcę IVENDO Bartosz Kućmin, ul. Lubawska 3, 14-200 Iława do udzielenia wyjaśnień dotyczących elementów mających wpływ na wysokość zaoferowanej ceny za realizację przedmiotu zamówienia wyznaczając termin na złożenie wyjaśnień na dzień 20.07.2017 godz. 13.00 na adres e-mail: przetargi@umilawa.pl, a następnie oryginału pocztą niezwłocznie. Wykonawca nie odpowiedział na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie i nie złożył wymaganych wyjaśnień. W związku z powyższym Zamawiający działając na podstawie art. 89 ust.1 pkt 4) ustawy Pzp w związku z art. 90 ust.3 ustawy Pzp odrzucił ofertę Wykonawcy z postępowania. 2) Zamawiający pismem z dnia 12.07.2017r. (przesłane w dniu pocztą elektroniczną 12.07.2017r, a następnie pocztą tradycyjną) wezwał wykonawcę PHU IWKD Adam Gwóźdź, ul. Małłka 7, 14-100 Ostróda do udzielenia wyjaśnień dotyczących elementów mających wpływ na wysokość zaoferowanej ceny za realizację przedmiotu zamówienia wyznaczając termin na złożenie wyjaśnień na dzień 20.07.2017r. godz. 13.00 na adres e-mail: przetargi@umilawa.pl, a następnie oryginału pocztą niezwłocznie. Wykonawca nie odpowiedział na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie i nie złożył wymaganych wyjaśnień. W związku z powyższym Zamawiający działając na podstawie art. 89 ust.1 pkt 4) ustawy Pzp w związku z art. 90 ust.3 ustawy Pzp odrzucił ofertę Wykonawcy z postępowania. 3) W związku z odrzuceniem wszystkich złożonych ofert postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1) ustawy Pzp gdyż w postępowaniu na realizację części 2-giej nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: budowa zjazdowych tras rowerowych
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
III. Na realizację części 3 - budowa zjazdowych tras rowerowych - zgodnie z powyższym wypłynęła 1 oferta. Zamawiający dokonał analizy złożonej oferty, porównał ceny głównych elementów ofert i stwierdził, że cena ofert nr 1 za realizację 3 (trzeciej) części przedmiotu zamówienia w zakresie budowy zjazdowych tras rowerowych jest niższa o ponad 30% od wartości szacunkowej zamówienia powiększonej o VAT. W związku z powyższym Zamawiający miał obowiązek, zgodnie art. 90 ust.1a ustawy Pzp, zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień dotyczących elementów mających wpływ na wysokość zaoferowanej ceny za realizację przedmiotu zamówienia. 1) Zamawiający pismem z dnia 12.07.2017r. (przesłane w dniu pocztą elektroniczną 12.07.2017r, a następnie pocztą tradycyjną) wezwał wykonawcę Rad Tracks Karol Kowalski, ul. Grunwaldzka 9A/8A, 14-200 Iława do udzielenia wyjaśnień dotyczących elementów mających wpływ na wysokość zaoferowanej ceny za realizację przedmiotu zamówienia wyznaczając termin na złożenie wyjaśnień na dzień 20.07.2017 godz. 13.00 na adres e-mail: przetargi@umilawa.pl, a następnie oryginału pocztą niezwłocznie. Wykonawca nie odpowiedział na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie i nie złożył wymaganych wyjaśnień. W związku z powyższym Zamawiający działając na podstawie art. 89 ust.1 pkt 4) ustawy Pzp w związku z art. 90 ust.3 ustawy Pzp odrzucił ofertę Wykonawcy z postępowania. W związku z odrzuceniem wszystkich złożonych ofert postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1) ustawy Pzp gdyż w postępowaniu na realizację części 3-ciej nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie ogrodzenia oraz drewnianego tarasu - Prażmowo
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie ogrodzenia oraz drewnianego tarasu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI