II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa wałów przeciwpowodziowych rzeki Warta o długości 5,2 km na terenie miasta Częstochowy i w m. Słowik, gm. Poczesna, pow. częstochowski, woj. śląskie” - etap I
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
DZ/MPS/DKW 994/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa wałów przeciwpowodziowych rzeki Warta o długości 5,2 km na terenie miasta Częstochowy i w m. Słowik, gm. Poczesna, pow. częstochowski, woj. śląskie – etap I Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przebudowy wałów przeciwpowodziowych rzeki Warty na odcinkach: odcinek wału prawego P-XI o długości L= 430 m i odcinek wału lewego L-IX o długości L= 416 m na terenie miasta Częstochowa. W ramach wykonania przedsięwzięcia przewiduje się doprowadzenie korpusu wału do wymagań wynikających z Rozporządzenia Ministra Ochrony Środowiska, Zasobów Naturalnych i Leśnictwa z dnia 20 kwietnia 2007 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2007 r. Nr 86, poz. 579). Nastąpi to poprzez doszczelnienie wału i podłoża, wykonanie niezbędnych robót ziemnych obejmujących korpus wału, jak również poprzez przebudowę budowli wałowych (przejazdy wałowe, zjazdy wałowe itp.). Zakres robót ziemnych zależny jest od przyjętego typu przebudowy oraz wymaganej rzędnej korony wału w odniesieniu do projektowanej klasy wału. Przebudowa wałów przeciwpowodziowych rzeki Warty na łącznej długości 846 m (wał prawy P-XI L=430 m i wał lewy L-IX L=416 m) przyjęta została według jednego z dwóch typów przebudowy wałów tj. typ I . Przebudowa wału według typu I, polega na wykonaniu konstrukcji z grodzic stalowych z oczepem betonowym, bez nawierzchni na koronie wału. W tym typie przebudowy przewiduje się następujące roboty: - wykarczowanie drzew i krzaków w pasie o szerokości 3 m po obu stronach korpusu wału, - wykoszenie porostów i traw z korony wału, skarp oraz terenu w pasie przyległym do stopy wału, - zdjęcie warstwy humusu z korony wału (śr. 15 cm) i złożenie na zawalu, - dogęszczenie skarp i korony wału, - pogrążenie grodzic stalowych o długości 5,0 m (głębokości zapuszczenia) w korpus wału w wyznaczonej osi, - wykonanie oczepu betonowego na ściance szczelnej - zasypanie oczepu / wykopu gruntem wraz z zagęszczeniem, - dowóz mas ziemnych oraz uformowanie korpusu wału o projektowanych parametrach, - humusowanie korony wału warstwą 15 cm wraz z obsiewem mieszankami traw, - wykonanie przejazdów (zjazdów wraz z robotami towarzyszącymi). Przebudowywane wały rzeki Warty na odcinku L-IX i P-XI – przebiegają częściowo przez tereny kolejowe, wały łączą się bezpośrednio z nasypem kolejowym. Prace na tym terenie należy prowadzić zgodnie z wydanymi warunkami otrzymanymi od PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., PKP Polskie Koleje Państwowe S.A., i PKP Region Utrzymania w Katowicach (uzgodnienia stanowią załącznik do dokumentacji technicznej). Wszelkie koszty związane z prowadzeniem robót na terenie kolei oraz w obrębie urządzeń kolejowych, (ewentualnie kolizji z tymi urządzeniami) ponosi Wykonawca.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
45100000-8
Dodatkowe kody CPV:
45200000-9