Remont i modernizacja Domów Studenckich przy ul. Witolda Chodźki w Lublinie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont i modernizacja Domów Studenckich przy ul. Witolda Chodźki w Lublinie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegopodmiot prawa publicznego
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUniwersytet Medyczny w Lublinie
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-17
  • Numer ogłoszenia2017/2017/108733
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 108733 - 2017 z dnia 2017-07-17 r.
Lublin: Remont i modernizacja Domów Studenckich przy ul. Witolda Chodźki w Lublinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 512842-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny 28871600000, ul. Al. Racławickie  1, 20059   Lublin, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 814 485 200, faks 814 485 201, e-mail u.czuja@umlub.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont i modernizacja Domów Studenckich przy ul. Witolda Chodźki w Lublinie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
UM-ZP-262-29/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont i modernizacja w Domach Studenckich przy ul. Witolda Chodźki w Lublinie, określony w 4 zadaniach (ofertach częściowych): 1.1. Zadanie nr 1 – wykonanie robót remontowo – budowlanych w Domu Studenta Nr 3 i 4 przy ul. Chodźki w Lublinie Zakres robót obejmuje: a) remont Domu Studenta Nr 3 przy ul. Chodźki 7 w Lublinie: - Malowanie korytarza na II piętrze wraz z częścią klatki schodowej - Malowanie pokoi studenckich - 20 sztuk - malowanie kuchni i przedsionka na IV piętrze - Malowanie WC (II - IV piętro) - 3 sztuki - Wymiana skrzydeł drzwiowych w WC na II piętrze - 4 sztuki - Wymiana terakoty i glazury w pralniach (II - IV) piętro - Remont włazu na dach b) remont Domu Studenta Nr 4 przy ul. Chodźki 13B w Lublinie: - Malowanie pokoi studenckich (sufity, ściany, grzejniki, rury) - 156 sztuk - Odgrzybianie i malowanie łazienek (parter - IV piętro) - Wymiana kratek wentylacyjnych - 39 sztuk - Malowanie pokoi cichej nauki 1.2. Zadanie nr 2 – wykonanie robót budowlano – instalacyjnych w branży elektrycznej w budynkach Domu Studenta nr 2 i nr 4 przy ul. Chodźki 9 i 13B pn. „Adaptacja pomieszczeń na punkty dystrybucyjne sieci komputerowej w Domu Studenta nr 2 i 4 przy ul. Chodźki 9 i 13B w Lublinie”. Zakres robót obejmuje: - Wykonanie tras kablowych z koryt siatkowych - Okablowanie - Montaż osprzętu i aparatów - Montaż opraw oświetleniowych - Montaż rozdzielnic - Montaż szafy teleinformacyjnej - Wykonanie instalacji SKD - Pomiary kontrolne 1.3. Zadanie nr 3 – wykonanie robót budowlano – instalacyjnych w branży elektrycznej polegające na modernizacji z wymianą, istniejącego systemu sygnalizacji pożaru SSP, w budynku domu Studenta nr 2 przy ul. Chodźki 9 w Lublinie. Zakres robót obejmuje: - Demontaż urządzeń, aparatów instalacji sygnalizacji pożaru w budynku domu Studenta nr 2, (od kilkunastu lat system wycofany z produkcji, barak produkcji części zamiennych), - Montaż centrali POLON 4900, 4 linie dozorowe + 1x12V (45Ah) - kpl. - Montaż urządzenia transmisji alarmów pożarowych i sygnałów uszkodzeniowych typu TTR-CP08G, składające się z UTASU TRR-CP08GK i stacji odbiorczej TTR-CP08GS – kpl., - Wymiana istniejących czujek dymu, - Wymianę ostrzegaczy pożarowych typu ROP, - Montaż dodatkowego oświetlenia awaryjnego, - Modernizacja okablowania instalacji SSP, - Programowanie systemu, - Testy systemu, - Dokumentacja techniczna powykonawcza, - Pomiary kontrolne, - Instrukcje i szkolenie użytkownika. 1.4. Zadanie nr 4 - wykonanie robót budowlano - instalacyjnych w branży elektrycznej polegające na modernizacji z wymianą istniejącego systemu sygnalizacji pożaru SSP, w budynku domu Studenta nr 3 przy ul. Chodźki 7 w Lublinie. Zakres robót obejmuje: - Demontaż urządzeń, aparatów instalacji sygnalizacji pożaru w budynku domu Studenta nr 3, (od kilkunastu lat system wycofany z produkcji, barak produkcji części zamiennych), - Przełączenie linii dozorowych do istniejącej centrali pożarowej POLON 4200 - kpl., - Przełączenie istniejącego urządzenia transmisji alarmów pożarowych do centrali pożarowej POLON 4200 - kpl., - Wymiana istniejących czujek dymu, - Wymianę ostrzegaczy pożarowych typu ROP, - Montaż dodatkowego oświetlenia awaryjnego, - Modernizacja okablowania instalacji SSP, - Programowanie systemu, - Testy systemu, - Dokumentacja techniczna powykonawcza, - Pomiary kontrolne, - Instrukcje i szkolenie użytkownika. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załącznikach nr 1.1, nr 1.2, nr 1.3 i nr 1.4 do SIWZ - „Opis przedmiotu zamówienia”. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane 45442100-8 Roboty malarskie 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45312100-8 Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający przewiduje dla każdego zadania oddzielnie możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp., polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, na warunkach podobnych do zamówienia podstawowego, w zakresie nie przekraczającym 50% wartości zamówienia podstawowego. 8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy(-om). Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy(-om), i podania przez wykonawcę firm podwykonawców - zgodnie z treścią oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VI lit. A pkt 1 SIWZ. 10. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (w dowolnym wymiarze) wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia polegających na wykonywaniu prac na placu budowy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, np. prac fizycznych. 11. Przed przystąpieniem do realizacji umowy wynikającej z niniejszego przetargu, Wykonawca zobowiązuje się przedstawić Zamawiającemu wykaz osób, które będą wykonywały czynności w zakresie realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem o tym, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 12. Obowiązek zatrudniania osób na umowę o pracę dotyczy wykonawcy, a także podwykonawców i dalszych podwykonawców: wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących czynności polegających na wykonywaniu prac na placu budowy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, np. prac fizycznych. Dane osób wykonujących te czynności zostaną przedłożone Zamawiającemu zgodnie z zasadami określonymi we wzorze umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez wykonawcę na zasadach wskazanych we wzorze umowy (Załącznik Nr 7 do SIWZ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45442100-8, 45310000-3, 45312100-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Wykonanie robót remontowo – budowlanych w Domu Studenta Nr 3 i 4 przy ul. Chodźki w Lublinie
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie zadania nr 1, ponieważ „nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającemu wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3”.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT198412.92
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Wykonanie robót budowlano – instalacyjnych w branży elektrycznej w budynkach Domu Studenta nr 2 i nr 4 przy ul. Chodźki 9 i 13B pn. „Adaptacja pomieszczeń na punkty dystrybucyjne sieci komputerowej w Domu Studenta nr 2 i 4 przy ul. Chodźki 9 i 13B w Lublinie”.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT65003.25
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
INVEMA Piotr Saniawa,  Invema.lublin@gotmail.com,  ul. R. Krajewskiego 4,  20-738,  Lublin,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 52725,60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 52725,60
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 69362,11
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 27909,36
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Wykonanie robót budowlano – instalacyjnych w branży elektrycznej polegające na modernizacji z wymianą, istniejącego systemu sygnalizacji pożaru SSP, w budynku domu Studenta nr 2 przy ul. Chodźki 9 w Lublinie.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT146243.52
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe HELIOS Waldemar Wyszogrodzki ,  biuro@helios.lublin.pl,  ul. Księżycowa 6/28A ,  20-060,  Lublin,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 147703,36
Oferta z najniższą ceną/kosztem 147703,36
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 174247,20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: Wykonanie robót budowlano - instalacyjnych w branży elektrycznej polegające na modernizacji z wymianą istniejącego systemu sygnalizacji pożaru SSP, w budynku domu Studenta nr 3 przy ul. Chodźki 7 w Lublinie.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT82649.56
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe HELIOS Waldemar Wyszogrodzki ,  biuro@helios.lublin.pl,  ul. Księżycowa 6/28A,  20-060,  Lublin,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 94630,74
Oferta z najniższą ceną/kosztem 94630,74
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 114210,00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę koszenie trawnika- Włodawa
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania05-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę koszenie trawnika. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI