Ogłoszenie nr 108568 - 2017
z dnia 2017-07-17 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 527368-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kodrąb, krajowy numer identyfikacyjny
59064802000000, ul.
ul. 22 Lipca
7,
97512
Kodrąb, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
44 6819317, 6819325, faks
44 6819317, 6819325, e-mail
zpgminakodrab@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.kodrab.akcessnet.net/index.php?idg=5&id=713&x=1&y=86
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa świetlicy wiejskiej w Lipowczycach - część I
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
271.6.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
W ramach zadania pn.: Budowa świetlicy wiejskiej w Lipowczycach – część I zostanie wykonany następujący zakres robót:
a) Roboty budowlane:
- budynek świetlicy (stan surowy i wykończeniowy)
b) Roboty instalacyjne:
- instalacja wodociągowa z przyłączem wodociągowym,
- instalacja kanalizacji sanitarnej ze zbiornikiem bezodpływowym ścieków,
- instalacja klimatyzacji,
- instalacja wentylacji,
- roboty wykończeniowe.
c) Roboty elektryczne:
- zasilanie od złącza (w linii ogrodzenia) do budynku,
- oświetlenie,
- zasilanie urządzeń grzewczych,
- instalacja odgromowa.
d) Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza (budynek z infrastrukturą towarzyszącą).
Etap I – termin wykonania: od dnia podpisania umowy do 31.12.2017 r.
Zakres robót zostanie uzgodniony z Zamawiającym na podstawie kosztorysu ofertowego
przez wybranego Wykonawcy w momencie podpisania umowy ze względu na możliwość finansowania zadania do kwoty 150 000,00 zł.
Harmonogram rzeczowo-finansowy zadania sporządzony przez Wykonawcę będzie przedstawiony Zamawiającemu w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
Etap II – termin wykonania: od 1.01.2018 r. do 31.08.2018 r.
Realizacja pozostałej części budowy świetlicy. Nastąpi zapłata za roboty wykonane w roku 2018.
3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale V SIWZ, na który składają się następujące dokumenty:
a) Projekt budowlany wykonawczy,
b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
c) Przedmiar.
3.3 Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby wszystkie czynności składające się na wykonanie przedmiotu zamówienia i związane z wykonaniem tego przedmiotu zamówienia dla, których jest konieczna obecność osoby je wykonującej na Terenie budowy były wykonywane w oparciu o osoby zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.). Osoby wymienione w zdaniu pierwszym nie mogą wykonywać żadnych czynności na Terenie budowy bez zatrudnienia na umowę o pracę u Wykonawcy lub Podwykonawcy Robót. Wymaganie nie dotyczy Geodety, Kierownika budowy oraz Kierowników Robót branżowych, jeżeli Wykonawca udowodni, iż osoba powołana do pełnienia tej funkcji była związana przed zawarciem niniejszej Umowy z Wykonawcą inną formą zatrudnienia np. wieloletnim kontraktem lub prowadzi działalność gospodarczą obejmującą pełnienie tej funkcji i będzie pełnić tę funkcję osobiście.
Szczegóły pracownicze uregulowane zostały w części IV SIWZ stanowiącej projekt umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45210000-2
Dodatkowe kody CPV:
45330000-9,
45310000-3
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę 376.000,00 zł, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W prowadzonym postępowaniu nie złożono oferty, która nie podlega odrzuceniu a jej wartość nie przekracza kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT Waluta IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,
,
,
,
, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy Oferta z najniższą ceną/kosztem >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.