Budowa świetlicy wiejskiej w Lipowczycach - część I

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa świetlicy wiejskiej w Lipowczycach - część I
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoKodrąb
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Kodrąb
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-17
  • Numer ogłoszenia2017/2017/108568
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 108568 - 2017 z dnia 2017-07-17 r.
Kodrąb: Budowa świetlicy wiejskiej w Lipowczycach - część I
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 527368-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kodrąb, krajowy numer identyfikacyjny 59064802000000, ul. ul. 22 Lipca  7, 97512   Kodrąb, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 44 6819317, 6819325, faks 44 6819317, 6819325, e-mail zpgminakodrab@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.kodrab.akcessnet.net/index.php?idg=5&id=713&x=1&y=86
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa świetlicy wiejskiej w Lipowczycach - część I
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
271.6.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
W ramach zadania pn.: Budowa świetlicy wiejskiej w Lipowczycach – część I zostanie wykonany następujący zakres robót: a) Roboty budowlane: - budynek świetlicy (stan surowy i wykończeniowy) b) Roboty instalacyjne: - instalacja wodociągowa z przyłączem wodociągowym, - instalacja kanalizacji sanitarnej ze zbiornikiem bezodpływowym ścieków, - instalacja klimatyzacji, - instalacja wentylacji, - roboty wykończeniowe. c) Roboty elektryczne: - zasilanie od złącza (w linii ogrodzenia) do budynku, - oświetlenie, - zasilanie urządzeń grzewczych, - instalacja odgromowa. d) Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza (budynek z infrastrukturą towarzyszącą). Etap I – termin wykonania: od dnia podpisania umowy do 31.12.2017 r. Zakres robót zostanie uzgodniony z Zamawiającym na podstawie kosztorysu ofertowego przez wybranego Wykonawcy w momencie podpisania umowy ze względu na możliwość finansowania zadania do kwoty 150 000,00 zł. Harmonogram rzeczowo-finansowy zadania sporządzony przez Wykonawcę będzie przedstawiony Zamawiającemu w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy. Etap II – termin wykonania: od 1.01.2018 r. do 31.08.2018 r. Realizacja pozostałej części budowy świetlicy. Nastąpi zapłata za roboty wykonane w roku 2018. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale V SIWZ, na który składają się następujące dokumenty: a) Projekt budowlany wykonawczy, b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, c) Przedmiar. 3.3 Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby wszystkie czynności składające się na wykonanie przedmiotu zamówienia i związane z wykonaniem tego przedmiotu zamówienia dla, których jest konieczna obecność osoby je wykonującej na Terenie budowy były wykonywane w oparciu o osoby zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.). Osoby wymienione w zdaniu pierwszym nie mogą wykonywać żadnych czynności na Terenie budowy bez zatrudnienia na umowę o pracę u Wykonawcy lub Podwykonawcy Robót. Wymaganie nie dotyczy Geodety, Kierownika budowy oraz Kierowników Robót branżowych, jeżeli Wykonawca udowodni, iż osoba powołana do pełnienia tej funkcji była związana przed zawarciem niniejszej Umowy z Wykonawcą inną formą zatrudnienia np. wieloletnim kontraktem lub prowadzi działalność gospodarczą obejmującą pełnienie tej funkcji i będzie pełnić tę funkcję osobiście. Szczegóły pracownicze uregulowane zostały w części IV SIWZ stanowiącej projekt umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV: 45330000-9, 45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę 376.000,00 zł, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W prowadzonym postępowaniu nie złożono oferty, która nie podlega odrzuceniu a jej wartość nie przekracza kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace wykończeniowe - Korczew
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania11-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace wykończeniowe. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Remont schodów, balustrad i elewacji
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont schodów, balustrad i elewacji
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont i modernizacja Domów Studenckich przy ul. Witolda Chodźki w Lublinie
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI