Przebudowa ul. Puszkina wraz z ul. Wita Stwosza w Knurowie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa ul. Puszkina wraz z ul. Wita Stwosza w Knurowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoKnurów
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Knurów
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-19
  • Numer ogłoszenia2017/2017/109970
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 109970 - 2017 z dnia 2017-07-19 r.
Knurów: Przebudowa ul. Puszkina wraz z ul. Wita Stwosza w Knurowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 542600-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Knurów, krajowy numer identyfikacyjny 27625758700000, ul. ul. dr. Floriana Ogana  5, 44190   Knurów, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 323 392 308, faks 32 2351521, 3392292, e-mail zp@knurow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.knurow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ul. Puszkina wraz z ul. Wita Stwosza w Knurowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP.271.2.30.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) przebudowę ul. Puszkina wraz z ul. Wita Stwosza w Knurowie, w tym: a) wykonanie nawierzchni jezdni ul. Puszkina o długości ok. 326,00 mb wraz z podbudową, w tym: a.1) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S o gr. 5 cm, a.2) warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W o gr. 6 cm, a.3) warstwa podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego AC 22 P o gr. 7 cm, a.4) podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm o grub. 20 cm, a.5) ulepszone podłoże z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-63 mm o współczynniku filtracji k10 ≥ 8m/dobę o gr. 25 cm, b) wykonanie nawierzchni jezdni ul. Wita Stwosza o długości ok. 76,0 m wraz podbudową, w tym: b.1) nawierzchnia z kostki betonowej typu Behaton koloru grafitowego o gr. 8 cm, b.2) podsypka cementowo – piaskowa ( 1: 4 ) o gr. 4 cm, b.3) podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm o gr. 20 cm, b.4) ulepszone podłoże z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-63 mm o współczynniku filtracji k10 ≥ 8m/dobę o gr. 35,0 cm, c) wykonanie nawierzchni miejsc postojowych na ul. Puszkina wraz z podbudową, w tym: c.1) nawierzchnia z kostki betonowej typu Behaton koloru czerwonego o gr. 8 cm, c.2) podsypka cementowo – piaskowa ( 1:4 ) o gr. 4 cm, c.3) podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm o gr. 20 cm, c.4) ulepszone podłoże z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0‑63 mm o współczynniku filtracji k10 ≥ 8m/dobę o gr. 25,0 cm, d) wykonanie nawierzchni miejsc postojowych na ul. Wita Stwosza wraz z podbudowa, w tym: d.1) nawierzchnia z kostki betonowej typu Behaton koloru czerwonego o gr. 8 cm, d.2) podsypka cementowo – piaskowa ( 1:4 ) o gr. 4 cm, d.3) podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm o gr. 20 cm, d.4) ulepszone podłoże z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0‑63 mm o współczynniku filtracji k10 ≥ 8m/dobę o gr. 35,0 cm, e) wykonanie nawierzchni chodników z podbudową, w tym: e.1) kostka brukowa betonowa o gr. 8 cm, e.2) podsypka cementowo – piaskowa ( 1: 4 ) o gr. 4 cm, e.3) podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm o gr. 20 cm, f) budowę kanalizacji deszczowej, w tym: f.1) kanalizacja deszczowa z rur PVC o średnicy Ø315 mm, Ø 415, f.2) przykanaliki z rur PVC o średnicy Ø 200 mm, f.3) studnie kanalizacyjne betonowe o średnicy 1200 mm – 10 szt. f.4) wpusty deszczowe betonowe o średnicy 500 mm z osadnikiem i koszem –12 szt. 2) oznakowanie i wprowadzenie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z projektem organizacji ruchu dostarczonym przez Zamawiającego, 3) oznakowanie docelowej organizacji ruchu zgodnie z projektem dostarczonym przez Zamawiającego, 4) roboty towarzyszące (roboty rozbiórkowe, zabezpieczenie istniejących kabli rurami ochronnymi, regulacja studzienek, przebudowa hydrantu, odtworzenie nawierzchni i trawników uszkodzonych w trakcie prowadzenia robót, wycinka zieleni itp.). 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz ustalenia wynikające ze wzoru umowy. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SIWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych. 3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. 4. Wszelkie parametry, w tym parametry techniczno - eksploatacyjne oraz użytkowe urządzeń i materiałów zastosowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia muszą spełniać wymogi wskazane w dokumentacji projektowej. Podanie typów urządzeń oraz nazw producentów należy traktować jako przykładowe. 5. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do sfinansowania kosztów wymienionych w § 9 ust. 3 wzoru umowy. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (robociznę i materiały) na okres zadeklarowany w ofercie, nie krótszy niż 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę. Warunki gwarancji określa wzór Karty Gwarancyjnej, stanowiący zał. nr 3 do wzoru umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45111200-0, 45232130-2, 45233120-6, 45231400-9, 45316213-1,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Unieważnienie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt pkt 4 pzp, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT1185941.11
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1276203.88
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1276203.88
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię brygadę na elewacje - Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię brygadę na elewacje. Zatrudnię brygadę do elewacji posiadam własne rusztowania 70 zł za m2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Modernizacja sieci ogólnospławnej w Złocieńcu - Natura
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Knurów: Przebudowa ul. Piłsudczyków II w Knurowie.
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: „Pielęgnacja i konserwacja ogólnodostępnych terenów zielonych położonych w Gminie Błonie”
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Modernizacja sieci ogólnospławnej w Złocieńcu - Natura
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI