II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Piłsudczyków II w Knurowie.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP.271.2.28.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) przebudowę ul. Piłsudczyków II w Knurowie, w tym: a) wykonanie nowej nawierzchni ciągu pieszo – jezdnego o długości ok. 331,0 m i szerokości 5,0 – 6,0 m wraz podbudową, w tym: a.1) kostka brukowa betonowa o gr. 8 cm; a.2) podsypka cementowo – piaskowa (1: 4) o gr. 4 cm; a.3) podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm o gr. 20 cm; a.4) ulepszone podłoże z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-63 mm o współczynniku filtracji k10 ≥ 8m/dobę o gr. 25,0 cm; b) wykonanie nowej nawierzchni chodników z podbudową, w tym: b.1) kostka brukowa betonowa o gr. 8 cm; b.2) podsypka cementowo – piaskowa (1: 4) o gr. 4 cm; b.3) podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm o gr. 20 cm; c) wykonanie nowej nawierzchni zjazdów z podbudową, w tym: c.1) kostka brukowa betonowa o gr. 8 cm; c.2) podsypka cementowo – piaskowa (1: 4) o gr. 4 cm; c.3) podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm o gr. 20 cm; c.4) ulepszone podłoże z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-63 mm o współczynniku filtracji k10 ≥ 8m/dobę o gr. 25,0 cm; d) budowę kanalizacji deszczowej, w tym: d.1) kanalizacja deszczowa z rur PVC o średnicy Ø315 mm; d.2) przykanaliki z rur PVC o średnicy Ø 200 mm; d.3) studnie kanalizacyjne betonowe o średnicy 1200 mm – 11 szt.; d.4) wpusty deszczowe betonowe o średnicy 500 mm z osadnikiem i koszem –10 szt.; e) budowę oświetlenia ulicznego, w tym: e.1) słupy stalowe ocynkowane na fundamencie z oprawami oświetleniowymi LED z redukcją mocy o wys. 9 m z pojedynczym wysięgnikiem – 10 szt.; e.2) słupy stalowe ocynkowane na fundamencie z oprawami oświetleniowymi LED z redukcją mocy o wys. 9 m z podwójnym wysięgnikiem – 2 szt.; e.3) ułożenie kabli oświetlenia ulicznego; f) regulacja wysokościowa nawierzchni istniejących miejsc postojowych z płyt ażurowych; 2) opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem zatwierdzenia tego projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami; 3) oznakowanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robot zgodnie z projektem (o którym mowa w pkt 2) wyżej) opracowanym przez Wykonawcę; 4) oznakowanie docelowej organizacji ruchu zgodnie z projektem dostarczonym przez Zamawiającego; 5) roboty towarzyszące (roboty rozbiórkowe, zabezpieczenie istniejących kabli rurami ochronnymi, regulacja studzienek, odtworzenie nawierzchni i trawników uszkodzonych w trakcie prowadzenia robót, wycinka zieleni, itp.). 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz ustalenia wynikające z wzoru umowy. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SIWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych. 3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. 4. Wszelkie parametry, w tym parametry techniczno - eksploatacyjne oraz użytkowe urządzeń i materiałów zastosowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia muszą spełniać wymogi wskazane w dokumentacji projektowej. Podanie typów urządzeń oraz nazw producentów należy traktować jako przykładowe. 5. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do sfinansowania kosztów wymienionych w § 9 ust. 3 wzoru umowy. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (robociznę i materiały) na okres zadeklarowany w ofercie, nie krótszy niż 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę. Warunki gwarancji określa wzór Karty Gwarancyjnej, stanowiący zał. nr 3 do wzoru umowy. 7. Termin realizacji zamówienia: 1) termin rozpoczęcia opracowania projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót – w dniu podpisania umowy; 2) termin rozpoczęcia robót – do 3 dni od daty przekazania placu budowy, 3) termin przekazania placu budowy – do 10 dni od daty dostarczenia do Zamawiającego zatwierdzonego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót., 4) termin zakończenia – do 16 tygodni od daty podpisania umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111300-1,
45111200-0,
45232130-2,
45233120-6,
45231400-9,
45112100-6,