Ogłoszenie nr 112508 - 2017
z dnia 2017-07-27 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 527524-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jawor, krajowy numer identyfikacyjny
39064739200000, ul.
ul. Rynek
1,
59400
Jawor, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
768 702 021, faks
, e-mail
um@jawor.pl
Adres strony internetowej (URL): www.jawor.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa sieci wodociągowej
ul. Limanowskiego, Pl. Wolności, ul. Dąbrowskiego w ciągu drogi krajowej nr 3
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP.271.5.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa sieci wodociągowej ul. Limanowskiego, Pl. Wolności, ul. Dąbrowskiego w ciągu drogi krajowej nr 3”.
Przedmiotem zamówienia jest wymiana sieci wodociągowej wraz z przyłączami w ulicach Limanowskiego, Pl. Wolności, Dąbrowskiego w granicach pasa drogowego.
Lokalizacja:
- Gmina Jawor dz. nr: 117/2, 208/2 Obręb nr 5 Przedmieście, 115, 128, 199 Obręb nr 7 Stare Miasto
2. Zakres robót:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa sieci wodociągowej w ul. Starojaworskiej, Limanowskiego, Pl. Wolności i J. Dąbrowskiego o średnicach od 90 do 125 mm i łącznej długości około 1100,0 mb wraz z wymianą przyłączy wodociągowych w granicach pasa drogowego w ilości 43 szt. W przypadku wystąpienia niezinwentaryzowanych przyłączy wodociągowych Wykonawca zobowiązany będzie do ich wykonania i przełączenia do nowej sieci, za co nie będzie mu przysługiwało osobne wynagrodzenie. Wykonawca zobowiązany jest do uruchomienia nowowykonanej instalacji i wyłączenia z eksploatacji istniejącej sieci wodociągowej oraz wykonania powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej wykonanych sieci.
Przedmiot zamówienia realizowany będzie w podziale na III etapy:
- etap III – km 416+013 - 416+381 - realizacja prac do 18 dni kalendarzowych licząc od dnia przekazania placu budowy przez wykonawcę robót realizowanych dla GDDKiA,
- etap IVa – km 416+381 - 416+816 - realizacja prac do 18 dni kalendarzowych licząc od dnia przekazania placu budowy przez wykonawcę robót realizowanych dla GDDKiA,
- etap IVb – km 416+816 - 416+930 - realizacja prac do 12 dni kalendarzowych licząc od dnia przekazania placu budowy przez wykonawcę robót realizowanych dla GDDKiA.
Wykonawca zobowiązany będzie rozpocząć prace na danym etapie w terminie do siedmiu dni od powiadomienia przez Zamawiającego o możliwości rozpoczęcia prac i w tym okresie nastąpi protokolarne przekazanie terenu budowy.
Orientacyjny termin rozpoczęcia prac etapu III Zamawiający określa na 27 - 28 tydzień 2017 roku i jest on uzależniony od harmonogramu prac głównego wykonawcy inwestycji realizowanej przez GDDKiA związanej z przebudową drogi krajowej nr 3.
Przerwy w dostawie wody do odbiorców nie mogą być dłuższe niż 6 godzin, a Wykonawca zobowiązany jest do skutecznego powiadomienia odbiorców najpóźniej 48 godzin przed przewidywanym terminem wystąpienia przerw w dostawie wody.
3. Zamawiający określa wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.).
Wykaz czynności do wykonania przez osoby zatrudnione na umowę o pracę przy robotach budowlanych:
- pracownicy wykonujący prace fizyczne, w tym operatorzy sprzętu wykonujący roboty sanitarne oraz przy odtwarzaniu warstw konstrukcyjnych dróg i chodników.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45232130-2,
45111000-8,
45231300-8
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 1
| NAZWA: Przebudowa sieci wodociągowej ul. Limanowskiego, Pl. Wolności, ul. Dąbrowskiego w ciągu drogi krajowej nr 3 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
nie dotyczy |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT320521.84 Walutazł IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Instalacji Sanitarnych "INSTALEX" Mirosław Maksymczuk,
biuro@fisinstalex.pl,
ul. Wójta Henryka 47
,
59-300,
Lubin, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 314132,73 Oferta z najniższą ceną/kosztem 314132,73 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 805251,26 Waluta: zł
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.