II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa drogi powiatowej nr 1064L od km 0+850 do km 0+950 wraz z przepustami w miejscowości Jabłeczna, uszkodzonej w wyniku powodzi w 2013 r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
BZ.370.41.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest odbudowa drogi powiatowej nr 1064L od km 0+850 do km 0+950 wraz z przepustami w miejscowości Jabłeczna, uszkodzonej w wyniku powodzi w 2013 r.
zakres robót obejmuje m.in.:
roboty przygotowawcze,
rozbiórkę elementów dróg i przepustów,
wykonanie warstwy nawierzchni z betonu asfaltowego,
odwodnienie korpusu drogowego,
roboty wykończeniowe,
oznakowanie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót określa dokumentacja techniczna Załącznik Nr 4 do SIWZ oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – Załącznik Nr 5 do SIWZ.
Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa projekt umowy Załącznik Nr 3 do SIWZ.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
6. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 260 ze zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2016 r. poz. 380 ze zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.).
7. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę pracowników fizycznych oraz operatorów sprzętu wykonujących roboty związane z wykonaniem robót przygotowawczych, rozbiórkowych, robót ziemnych, przepustów, warstw konstrukcyjnych jezdni,(z wyłączeniem osób samodzielnie wykonujących daną czynność w ramach jednoosobowej działalności gospodarczej tzw. „samo zatrudnienie”).
8.Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącej załącznik Nr 3 do SIWZ.
Powyższe wymagania określają w szczególności:
a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp,
b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań,
c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.
9. Podwykonawstwo:
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
a) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
b) Zamawiający żąda, wskazania przez Wykonawcę w ofercie („Formularzu Oferta” ) - załącznik Nr 1 do SIWZ części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców.
c) pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone we wzorze umowy.
10. Minimalny wymagany okres gwarancji na roboty wynosi 36 miesięcy licząc od daty wskazanej w protokole odbioru ostatecznego. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres, maksymalnie wydłużając okres minimalny o dodatkowe 12 miesięcy. Będzie to uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w części XIV. niniejszej SIWZ.
Udzielając gwarancji wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien ten koszty uwzględnić w wynagrodzeniu.
11. Wykonawca zobowiązany jest do:
1) opracowania i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniami i zatwierdzeniem przez zarządzającego ruchem, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
2) utrzymania w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały,
3) wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45111000-8
Dodatkowe kody CPV:
45112000-5,
45233000-9