Ogłoszenie nr 111072 - 2017
z dnia 2017-07-24 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 317202-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Małkinia Górna, krajowy numer identyfikacyjny
54170100000, ul.
ul. Przedszkolna
1,
07320
Małkinia Górna, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
029 6448000, 6442985, faks
297 455 118, e-mail
poczta@malkiniagorna.pl
Adres strony internetowej (URL): www.malkiniagorna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa chodnika na ul. Wyszyńskiego w Małkini Górnej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
INW 271.09.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni chodników w ulicy Stefana Wyszyńskiego i w obrębie skrzyżowania z ulicą Marii Konopnickiej, ulicą Skłodowskiej Curie, ul. Słowackiego, ulicą Stefana Żeromskiego w Małkini Górnej. Zadanie będzie realizowane w istniejącym pasie drogowym, na działkach o nr ewid. 2679, 2599, 2521, 2632, 2580, 2562, 2486. Ogólna powierzchnia przebudowy chodników wynosi 1 581,50 m2. Roboty budowlane przewidują wykonanie następujących elementów robót: - korytowanie pod konstrukcje chodników i zjazdów indywidualnych w istniejącym wydzielonym pasie chodnikowym, - wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych i łamanych, - wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej grubości 6 cm – kolor czerwony o powierzchni 1 344,00 m2, - wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki betonowej grubości 8 cm – kolor grafit o powierzchni 237,50 m2, - wykonanie przejść dla pieszych w/g Planu zagospodarowania, oznakowanie poziome i pionowe przejść dla pieszych Konstrukcja chodników - 6 cm – kostka betonowa koloru czerwieni typ.” PROSTOKĄT” z mikrofazą - 4 cm – podsypka cementowo - piaskowa - 15 cm – podbudowa z kruszywa naturalnego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie Konstrukcja nawierzchni zjazdów - 8 cm – kostka betonowa - koloru grafit typ.” PROSTOKĄT” - 4 cm – podsypka cementowo - piaskowa - 15 cm – podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie Konstrukcja chodnika na przejściach dla pieszych Konstrukcja chodnika na przejściach taka jak na ciągu pieszym. Na części przejść dla pieszych zaprojektowana jest wymiana krawężnika betonowego na nowy o wymiarach 15 x 22cm ( najazdowy). Światło krawężnika +2 cm od krawędzi nawierzchni jezdni. Przejścia z krawężnika wtopionego na podniesiony, wykonać z nowych krawężników tzw. skośnych 12x22/30cm. Na przejściach krawężnik obniżony na dług. 4,00 m. Zabezpieczenie i informacja ruchu. Oznakowanie pionowe i poziome ogranicza się do oznakowania części miejsc - przejścia dla pieszych znakami pionowymi o symbolu D-6. Tarcze znaków odblaskowe II generacji, umieszczone na słupkach z rur stalowych ø50 ocynkowanych. Znaki pionowe umieszczać w odległości 2,0m przed przejściami, przy krawędzi zewnętrznej chodnika. Wysokość spodu tarczy 2,20m od poziomu nawierzchni chodnika. Oznakowanie poziome na przejściach dla pieszych poprzez wymalowanie linii P-10 farbą odblaskową chlorokauczukową koloru białego. Roboty inne Regulacja wysokościowa studzienek i skrzynek urządzeń podziemnych znajdujących się w pasie chodnikowym. Włazy studzienek i skrzynki zasuw wyregulować do poziomu nawierzchni chodnika i zjazdów przy użyciu betonu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r poz. 2164 z. zm. zwanej dalej Pzp), zawiadamia o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7, gdyż jest ono obarczone niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie:
Zbyt krótki termin wykonania zamówienia publicznego powoduje iż postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego będzie obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W związku z powyższym mają zastosowanie przepisy art. 93 ust. 1 pkt 7 Ustawy pzp w zw. z art. 387 Kodeksu cywilnego.
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT142931.20 Walutapln IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,
,
,
,
, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy Oferta z najniższą ceną/kosztem >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.