Drobne roboty budowlane instalacyjne, bieżące naprawy i konserwacje oraz usuwanie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Drobne roboty budowlane instalacyjne, bieżące naprawy i konserwacje oraz usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznych w budynkach i lokalach komunalnych stanowiących zasoby Zarządu Lokali Miejskich.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Lokali Miejskich
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-24
  • Numer ogłoszenia2017/2017/111188
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 111188 - 2017 z dnia 2017-07-24 r.
Łódź: Drobne roboty budowlane instalacyjne, bieżące naprawy i konserwacje oraz usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznych w budynkach i lokalach komunalnych stanowiących zasoby Zarządu Lokali Miejskich.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 533599-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Lokali Miejskich, krajowy numer identyfikacyjny 36375254600000, ul. Al. Tadeusza Kościuszki  47, 90514   Łódź, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 42 652 96 70, faks 42 652 77 24, e-mail zlm@zlm.lodz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zlm.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Drobne roboty budowlane instalacyjne, bieżące naprawy i konserwacje oraz usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznych w budynkach i lokalach komunalnych stanowiących zasoby Zarządu Lokali Miejskich.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
199/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
5. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 5.1. Przedmiotem zamówienia są: drobne roboty budowlane instalacyjne, bieżące naprawy i konserwacje oraz usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznych w budynkach i lokalach komunalnych stanowiących zasoby Zamawiającego. 5.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: Część 1: drobne roboty budowlane i konserwacje instalacyjne - elektryczne świadczone w budynkach i lokalach stanowiących zasoby Zamawiającego – Rejon Obsługi Najemców nr 9 przy ul. Wapiennej 15 w Łodzi. Szczegółowy zakres czynności określony został w cenniku robót (formularzu cenowym) stanowiącym Załącznik nr 1i do SIWZ. Część 2: drobne roboty budowlane i konserwacje instalacyjne - elektryczne świadczone w budynkach i lokalach stanowiących zasoby Zamawiającego – Rejon Obsługi Najemców nr 10 przy ul. Radwańskiej 31 w Łodzi. Szczegółowy zakres czynności określony został w cenniku robót (formularzu cenowym) stanowiącym Załącznik nr 1j do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną liczbę części. 5.3. Roboty realizowane będą w dni powszednie oraz w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta) w systemie całodobowym. 5.4. Roboty wykonywane będą w oparciu o zakresy czynności określone w formularzach cenowych zwanych cennikami robót stanowiącymi załączniki do SIWZ oraz inne roboty nie wymienione w cennikach robót a związane z przedmiotem zamówienia. 5.5. Podstawą wykonania robót o których mowa wyżej są: 5.5.1. zlecenia pisemne wystawiane przez upoważnionych pracowników Zamawiającego, sporządzane wg wzoru (załącznik nr 2 do umowy) lub zgłoszenia telefoniczne (potwierdzane zleceniem pisemnym lub e-mailem w terminie późniejszym). 5.5.2. zlecenia telefoniczne bezpośrednio od najemców w przypadkach awarii stanowiących zagrożenie życia, zdrowia lub mienia. W takim przypadku Wykonawca przyjmuje zlecenie i ma obowiązek powiadomić Zamawiającego o zleceniu, zaś Zamawiający wystawia zlecenia w formie pisemnej w terminie późniejszym. 5.6. Realizacja zleceń: 5.6.1. Roboty będą zgłaszane pod wskazany przez Wykonawcę numer telefonu oraz adres e-mail i świadczone codziennie w godzinach pracy i po godzinach pracy Zarządu Lokali Miejskich w dni powszednie oraz w systemie ciągłym całodobowym w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta). 5.6.2. Pilność realizacji zgłoszeń: a) natychmiastowo – awarie i zgłoszenia stanowiące zagrożenia dla życia, zdrowia lub mienia mieszkańców. Maksymalny czas reakcji na zgłoszenie – 60 minut; b) w ciągu 3 dni – sprawy pilne dla Zamawiającego lecz nie stanowiące zagrożenia życia, zdrowia i mienia mieszkańców; c) pozostałe – w terminie ……….. dni (od 7 do 14 dni – zgodnie ze złożoną ofertą) 5.7. Wykonane przez Wykonawcę roboty wymagają pisemnego potwierdzenia przez Miejskiego Administratora Nieruchomości lub wyznaczonego pracownika Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45310000-3, 50711000-2,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Część 1
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT50000.00
Walutazl.

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Remontowo Budowlano Elektryczny Adam Gabryś,  ,  ul. Piotrkowska 70,  90-105,  Łódź,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 34093.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 34093.10
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 43511.45
Waluta: zł.

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Część 2
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
W oparciu o art. 93 ust 3 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z póżn. zm.), zwaną dalej ustawą Pzp, Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi jako Zamawiający zawiadamia, że postępowanie o udzielenie zamówienia – część 2 zostało unieważnione, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (podstawa prawna - art. 93 ust.1 pkt. 4 ustawy Pzp).
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI