„Modernizacja pomieszczeń dydaktycznych Powiatowego Zespołu Szkół Nr 2 w Kościerzynie,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Modernizacja pomieszczeń dydaktycznych Powiatowego Zespołu Szkół Nr 2 w Kościerzynie, ul. Wybickiego 1, w tym przystosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych w ramach projektu pn.: „Nowoczesna baza edukacji zawodowej przez modernizację i wyposażenie PZS Nr 1 i PZS Nr 2 w Kościerzynie” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa IV Kształcenie zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych)”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoKościerzyna
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Kościerski
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-26
  • Numer ogłoszenia2017/2017/112380
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 112380 - 2017 z dnia 2017-07-26 r.
Kościerzyna: „Modernizacja pomieszczeń dydaktycznych Powiatowego Zespołu Szkół Nr 2 w Kościerzynie, ul. Wybickiego 1, w tym przystosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych w ramach projektu pn.: „Nowoczesna baza edukacji zawodowej przez modernizację i wyposażenie PZS Nr 1 i PZS Nr 2 w Kościerzynie” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa IV Kształcenie zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych)”.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
„Nowoczesna baza edukacji zawodowej przez modernizację i wyposażenie PZS Nr 1 i PZS Nr 2 w Kościerzynie” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa IV Kształcenie zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych)”.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 542133-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 500003187-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kościerski, krajowy numer identyfikacyjny 19167511000000, ul. ul. 3 Maja  9 C, 83-400   Kościerzyna, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 58 680 18 40, faks 58 680 18 58, e-mail zp1@powiatkoscierski.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.powiatkoscierski.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Modernizacja pomieszczeń dydaktycznych Powiatowego Zespołu Szkół Nr 2 w Kościerzynie, ul. Wybickiego 1, w tym przystosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych w ramach projektu pn.: „Nowoczesna baza edukacji zawodowej przez modernizację i wyposażenie PZS Nr 1 i PZS Nr 2 w Kościerzynie” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa IV Kształcenie zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych)”.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP.272.29.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Informacje ogólne. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pomieszczeń dydaktycznych Powiatowego Zespołu Szkół Nr 2 w Kościerzynie, ul. Wybickiego 1, w tym przystosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych w ramach projektu pn.: „Nowoczesna baza edukacji zawodowej przez modernizację i wyposażenie PZS Nr 1 i PZS Nr 2 w Kościerzynie” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa IV Kształcenie zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych). 2. Opis przedmiotu zamówienia. Modernizacja pomieszczeń dydaktycznych przeprowadzona zostanie w Powiatowym Zespole Szkół Nr 2, ul. Wybickiego 1, 83-400 Kościerzyna i będzie polegała na: 1) zmianie konstrukcji stropu oraz wymianie posadzek na antypoślizgowe w 4 salach lekcyjnych; 2) wymianie posadzek na antypoślizgowe w kolejnych 4 pomieszczeniach szkolnych; 3) wykonaniu instalacji elektrycznej w 3 salach (spośród wymienionych wyżej); 4) wykonaniu instalacji informatycznej w 3 salach (spośród wymienionych wyżej), 5) wykonaniu instalacji wodno-kanalizacyjnej w 3 salach (spośród wymienionych wyżej), 6) modernizacji tych pomieszczeń poprzez ich wymalowanie i wymianę oświetlenia. 3. Zakres zamówienia. Modernizacja pomieszczeń dydaktycznych będzie wykonywana zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną na zlecenie Powiatowego Zespołu Szkół Nr 2, ul. Wybickiego 1, 83-400 Kościerzyna, wykonana przez firmę „GreCAD” Pracownia Projektowa mgr inż. Piotr Greinke, z siedzibą przy ul. Rzemieślniczej 25, 83-400 Kościerzyna składająca się z projektu budowlanego, projektu wykonawczego, specyfikacji technicznej i odbioru robót (z podziałem na instalację elektryczną, część ogólnobudowlaną oraz instalację wod-kan), oraz przedmiaru stanowiące załączniki 9-18 do SIWZ. 4. Zakres prac będzie obejmował w szczególności: 1) roboty budowlane: a. Zmiana konstrukcji stropu oraz wymiana posadzek na gres antypoślizgowy – należy usunąć istniejące pokrycie z desek, uprzątnąć zalegającą na deskach warstwę izolacji z ziemi oraz gruzu, usunąć istniejące deski, belki nośne należy oczyścić i zaimpregnować powierzchniowo przez smarowanie, wymienić elementy stropu; Przedmiotowe stropy znajdują się w budynku Powiatowego Zespołu Szkół Nr 2 w Kościerzynie. Na rysunkach rzutów kondygnacji oznaczono pomieszczenia, w których ma nastąpić zmiana konstrukcji. W części rysunkowej oznaczono również miejsca wymiany istniejącej posadzki na gres antypoślizgowy. Elementami nośnymi stropu są belki drewniane o schemacie swobodnie podpartym w rozstawie 80 cm. Belki oparte są na ścianach nośnych i osadzone w gniazdach. Od spodu do belek nośnych przymocowana jest podbitka oraz tynk cementowo wapienny. Belki stropowe oraz podbitka nie zostają zdemontowane. Konstrukcję nośną stropu stanowią istniejące belki drewniane o przekroju 17,5x17,5 cm klasy C24. Wierzchnia warstwa stropu jest wykonana z płyty OSB 3 o gęstości minimum 600 kg/m3 i grubości 25 mm, z krawędziami podłużnymi typu „pióro-wpust”. Proste krawędzie czołowe łączone są na styk i znajdują się w osi belek stropowych. Płyty mocowane są do belek stropowych klamrami stalowymi o wymiarach minimum 10x45 mm z drutu o minimalnej grubości 1,5 mm o rozstawie co 75 mm. Izolacja stropu zaprojektowana została z wełny mineralnej o wysokości 10 cm. Na wierzchniej części stropu ułożona jest zasypka sucha (uziarnienie 1-6 mm, jest układana na stropie surowym przy minimalnej grubości sypania 20 mm i ściągana równo łatą na wyregulowanych prowadnicach). Na warstwie zasypki systemowej został zaprojektowany suchy jastrych FERMACELL. Elementy jastrychowe FERMACELL układa się w sposób ciągły, jeden za drugim. Podłoże powinno być suche, posiadać odpowiednią wytrzymałość na obciążenia oraz być równe, tak aby płyty opierały się całą powierzchnią. Następnie nanieść na zakładkę płyty klej do jastrychu FERMACELL, nałożyć na nią następny element i połączyć oba samogwintującymi wkrętami FERMACELL lub specjalnymi klamrami rozprężnymi. Na warstwie jastrychu układa się izolację przeciwwodną w systemie MAPEI. Wykończeniem podłogi jest gres antypoślizgowy; Wymianę stropu wykonać wg schematu:  należy usunąć istniejące pokrycie z desek,  uprzątnąć zalegającą na deskach warstwę izolacji z ziemi oraz gruzu,  należy usunąć istniejące deski,  belki nośne należy oczyścić i zaimpregnować powierzchniowo poprzez smarowanie,  wymienić elementy stropu; b. Stolarka – wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie montażu stolarki drzwiowej w modernizowanych pomieszczeniach dydaktycznych, w szczególności montaż ościeżnic drewnianych i stalowych, regulowanych, fabrycznie wykończonych-okleinowanych do drzwi typowych, montaż skrzydeł drzwiowych wewnętrznych pełnych fabrycznie wykończonych – okleinowanych; c. Tynki i okładziny ścienne – wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie gładzi szpachlowej B.06.01.02 suche tynki, B.06.02.00 okładziny ścienne wewnętrzne w modernizowanych pomieszczeniach dydaktycznych; d. Roboty malarskie – obejmują wszystkie czynności mające na celu wykonanie malowania – wewnętrznego (wewnątrz pomieszczeń), pomieszczeń budowlanych nie narażonych na agresję chemiczną w modernizowanych pomieszczeniach dydaktycznych; 2) Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne: a. Instalację włączyć do istniejącej instalacji wod.-kan., za zaworem czerpalnym zamontować zawór antyskażeniowy. Przy remoncie pomieszczeń dydaktycznych w Powiatowym Zespole Szkół Nr 2 w Kościerzynie należy wykonać roboty instalacyjne w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnej, związane z wykonaniem harmonogramu robót na wykonanie instalacji wod – kan, należy także dokonać montażu rur wodociągowych z polietylenu sieciowego PEX-a systemu np. COMAP montażu rur kanalizacyjnych łączonych za pomocą złączek, jak również wykonać próby szczelności instalacji wody zimnej i ciepłej, próby szczelności instalacji kanalizacji sanitarnej i wykonanie izolacji termicznej rur pianką PE szarą. 3) Instalacja elektryczna – roboty obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie instalacji elektrycznych oraz teletechnicznych i obejmują w szczególności; a. demontaż instalacji elektrycznej; b. prowadzenie linii kablowej wewnętrznej – wlz; c. wykonanie instalacji elektrycznych wewnętrznych; d. wykonanie instalacji teletechnicznych (sieć strukturalna). 5. Zakupienie i dostarczenie niezbędnych materiałów na plac budowy oraz ich składowanie z zabezpieczeniem przed kradzieżą (koszt zabezpieczenia terenu budowy przed kradzieżą) nie podlegają odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że są wliczone w cenę oferty. 6. Zaleca się, aby dostosować w modernizowanych pomieszczeniach posadzkę antypoślizgową do istniejącej nawierzchni znajdującej się w budynku PZS Nr 2 w Kościerzynie. Posadzkę antypoślizgową należy wykonać zgodnie z mechanizmem racjonalnych usprawnień, tzn. dostosować do użyteczności dla osób z różnego rodzaju niepełnosprawnościami, w tym do potrzeb osób niedowidzących, zgodnie z koncepcją uniwersalnego projektowania, opartego na ośmiu regułach: 1) Użyteczność dla osób o różnej sprawności 2) Elastyczność w użytkowaniu 3) Proste i intuicyjne użytkowanie 4) Czytelna informacja 5) Tolerancja na błędy 6) Wygodne użytkowanie bez wysiłku 7) Wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania 8) Percepcja równości. 7. Ww. pomieszczenia dydaktyczne można oglądać po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu z pracownikiem Powiatowego Zespołu Szkół Nr 2 w Kościerzynie p. Szymonem Stencel, tel. 608 903 825. 8. W związku z przeznaczeniem zamówienia do użytku przez osoby fizyczne w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) uwzględniono wymagania w zakresie dostępności modernizowanych pomieszczeń do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez dostosowanie posadzki do osób niepełnosprawnych, w tym niedowidzących, które to czynności wykona w ramach umowy Wykonawca. 9. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami z zachowaniem zasad BHP. 10. Dopuszcza się i zaleca wykorzystanie w miarę możliwości istniejących obwodów (przewody, itp.) po pozytywnej ocenie ich stanu technicznego przez inspektora nadzoru inwestorskiego na etapie wykonawstwa. 11. Roboty muszą być wykonane zgodnie z opisaną w pkt. 3 dokumentacją budowlaną, obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych umową warunkach. 12. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji budowlanej za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia. 13. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacja budowlana) zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) Zamawiający dopuszcza produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu. Za materiały równoważne rozumie się materiały o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych lub lepszych niż podane w projektach budowlanych lub przedmiarach robot. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia na etapie realizacji robót stosownych dokumentów, potwierdzających równoważność tych materiałów lub urządzeń. 14. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający zapewnia nadzór autorski, który sprawować będzie „GreCAD” U.P.B.H. Piotr Greinke. 15. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia rękojmi na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 60 miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedsięwzięcia, zgodnie z art. 568 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 459 ze zm.).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45324000-4, 45442100-8, 45431200-9, 45330000-9, 45311200-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający Powiat Kościerski na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy prawo zamówień publicznych unieważnia postępowanie pn. „Modernizacja pomieszczeń dydaktycznych Powiatowego Zespołu Szkół Nr 2 w Kościerzynie, ul. Wybickiego 1, w tym przystosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych w ramach projektu pn.: „Nowoczesna baza edukacji zawodowej przez modernizację i wyposażenie PZS Nr 1 i PZS Nr 2 w Kościerzynie” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa IV Kształcenie zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych)”. Dnia 17.07.2017 roku o godzinie 9:00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na ww. przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu do siedziby Zamawiającego wpłynęła jedna oferta, Wykonawcy “EWANDER-2” Beata Wysocka, z siedzibą przy ul. Rynek 24, 83-200 Starogard Gdański przy czym ogólna cena zmówienia, zaproponowana przez Wykonawcę przekracza kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na wykonanie tego zadania. Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT242926.42
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem 386795,91
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 386795,91
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie prac wykończeniowych w hotelu - Jastarnia
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania10-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzoną inwestycja poszukuję firmy do wykonania prac wykończeniowych. Inwestycja w m. Jurata - hotel. Rozpoczęcie prac możliwe od zaraz. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Kościerzyna: Adaptacja poddasza niskiego w budynku "A"
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Kościerzyna: Przebudowa drogi powiatowej nr 2201G na odcinku Mały Klincz - Wielki Klincz
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa bieżni lekkoatletycznej przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Zamościu, ul. Lwowska 15
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI