Adaptacja poddasza niskiego w budynku "A"

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Adaptacja poddasza niskiego w budynku "A"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoKościerzyna
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegojednostka organizacyjna administracji samorządowej
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZespół Szkolno-Przedszkolny nr 2 w Kościerzynie
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-18
  • Numer ogłoszenia2017/2017/109502
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 109502 - 2017 z dnia 2017-07-18 r.
Kościerzyna: Adaptacja poddasza niskiego w budynku "A"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 532121-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2 w Kościerzynie, krajowy numer identyfikacyjny 365338319, ul. Strzelecka  1, 83-400   Kościerzyna, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 58 686 40 89, faks 58 686 40 89, e-mail sp2.kna2@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): sp2kna.edupage.org
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja poddasza niskiego w budynku "A"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP 1/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zamówienie zakłada wykonanie prac ogólnobudowlanych w związku z adaptacją poddasza niskiego w budynku „A” Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Kościerzynie obejmujących: budowę ścianek działowych na konstrukcji z profili stalowych z podwójnym poszyciem płytą gipsowo-kartonową i wygłuszeniem wełną mineralną; obudowanie elementów konstrukcyjnych i kominów podwójną płytą gipsowo-kartonową GKF ogniochronną; obrobienie istniejących okien dachowych i klap oddymiających; wydzielenie ścianki kolankowej na konstrukcji z profili stalowych z podwójnym poszyciem jednostronnym z płyt gipsowo-kartonowych i izolacją cieplną z wełny mineralnej; powiększenie otworu wejściowego na poddasze; wykonanie sufitu podwieszanego z podwójnym poszyciem płytą gipsowo-kartonową GKF ogniochronną; wykonanie podłóg na płytach OSB z wykładziny homogenicznej winylowej PCV typu „Tarkett” klasy użyteczności 34/43 o grubości całkowitej i grubości warstwy użytkowej 2.00 mm z zabezpieczeniem powierzchni typu „PUR Reinforced”; montaż armatury sanitarnej – umywalki w pomieszczeniach – wraz z podłączeniem do instalacji wodno-kanalizacyjnej; wykonanie instalacji elektrycznej oraz montaż opraw oświetleniowych i awaryjnych, położenie instalacji zasilającej mechanizm klap oddymiających, zbudowanie instalacji hydrantowej, wykonanie gładzi na ścianach i sufitach wraz z malowaniem pomieszczeń; dostarczenie wszystkich niezbędnych dokumentów odbiorowych umożliwiających odbiór wykonanych prac.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45214000-0
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT160062.67
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
USŁUGI MALARSKO-BUDOWLANE Andrzej Bruniecki,  ,  Pałubin 33,  83-400,  Stara Kiszewa,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 196877,08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 196877,08
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 196877,08
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam garnków Millerhaus mh-9001- Chojnice
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam garnków Millerhaus mh-9001 - garnki Scorpion 16 el. zestaw. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI