Budowa parkingu w miejscowości Stary Lubotyń

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa parkingu w miejscowości Stary Lubotyń
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoStary Lubotyń
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Stary Lubotyń
  • Data publikacji ogłoszenia2017-05-12
  • Numer ogłoszenia2017/2017/82063
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 82063 - 2017 z dnia 2017-05-12 r.
Stary Lubotyń: Budowa parkingu w miejscowości Stary Lubotyń
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 61713 - 2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stary Lubotyń, krajowy numer identyfikacyjny 55066790700000, ul. Stary Lubotyń  42, 07303   Stary Lubotyń, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 296 446 422, faks 296 446 425, e-mail przetargi@lubotyn.pl
Adres strony internetowej (URL): www.lubotyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa parkingu w miejscowości Stary Lubotyń
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
INW.271.3.2017.DW
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa parkingu w miejscowości Stary Lubotyń polegająca w szczególności na: - wykonaniu nakładki bitumicznej na istniejącej nawierzchni bitumicznej; - budowie nawierzchni bitumicznej jezdni manewrowej i miejsc postojowych; - budowie chodnika o nawierzchni z betonowej kostki brukowej; - przebudowie istniejących zjazdów z drogi powiatowej; - ustawieniu oznakowania pionowego i wymalowanie oznakowania poziomego; - wykonaniu oznakowania poziomego w zakresie włączeń do drogi powiatowej; - remoncie wiaty przystankowej: wymiana dachu z dobudową wieżyczki, montaż zegara elewacyjnego, remoncie elewacji z wyłożeniem płytkami klinkierowymi, remont ścian wewnętrznych i sufitu, ułożenie posadzki z kostki brukowej prasowanej, montażu ławek; - wymurowaniu kwietników (szt. 12) z bloczków betonowych typu vario, barwionych w masie (piaskowy melanż), na zaprawie cementowej z plastyfikatorem; - wymurowaniu murku z bloczków betonowych typu vario, barwionych w masie (piaskowy melanż); - montażu tablicy ogłoszeń we wnęce ściany; - montażu siedziska opartego na murku z cegieł; - montażu ogrodowego kranu mosiężnego wraz z instalacją wod.-kan.; - sadzeniu krzewów zimozielonych w kwietnikach; - montażu ławek parkowych i koszy na śmieci; - przebudowie linii napowietrznej NN; - budowie oświetlenia parkingu i wiaty przystankowej. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w załączonej do SIWZ: 1)dokumentacji projektowej; 2)przedmiarze robót; 3)specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; 4)wzorze umowy. 3. Jeżeli w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót pojawią się ewentualnie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w SIWZ. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. 4. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust 3a ustawy Prawo zamówień publicznych określa opisie przedmiotu zamówienia na usługi lub roboty budowlane wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.181). Mając na uwadze powyższe, aby wykonawca lub podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę co najmniej 2 osób, wykonujące wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) operator koparki. 2) brukarza. 5. Zasady dotyczące zatrudniania na podstawie umowy o pracę: 1) Zatrudnianie osób w ilościach wskazanych w ust. 4 przy realizacji przedmiotu umowy musi trwać od podpisania umowy o zamówienie publiczne do dnia 31.07.2017 r. 2)W przypadku zakończenia zatrudniania osób wskazanych w ust. 4 przed zakończeniem terminu realizacji umowy, Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia w to miejsce innej osoby, tak aby wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie Kodeksu Pracy były spełnione przez cały okres trwania umowy. 3) Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania ww. osoby na każdym etapie realizacji umowy. Na żądanie Zamawiającego, wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudniania ww. osób i przedłożyć dokumenty, o które wnioskuje Zamawiający, tj. co najmniej jednego z poniższych dokumentów: - kopie umów o pracę, przekazane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych, - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS potwierdzające opłacenie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, - zgłoszenie pracownika do ubezpieczeń w sposób zapewniający ochronę danych osobowych. 6. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności wskazane w ust. 4 w okresie, o którym mowa w ust. 5, pkt 1, bądź w przypadku niezłożenia przez Wykonawcę lub podwykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie dowodów w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o prace osób wykonujących czynności wskazane w ust. 4, w takich przypadkach Zamawiający naliczy Wykonawcy karę umowną, określoną na zasadach wskazanych we wzorze umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45223300-9
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45262500-6, 45310000-3,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT351670.48
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Robót Budowlano-Drogowych Tomasz Dawidowski,  zrbd_r.dawidowski@vp.pl,  ul. Bursztynowa 21,  07-300,  Ostrów Mazowiecka,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 466170.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 466170.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 516600.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Stary Lubotyń: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Rogowo-Folwark
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Nadzór inwestorski dla inwestycji pn: „Rozbudowa DW 958 Chabówka – Zakopane, zadanie 1”
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg i chodników masy bitumicznej na terenie Gminy Polanica-Zdrój
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI