Ogłoszenie nr 99900 - 2017
z dnia 2017-06-23 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 516967
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Usług Komunalnych, krajowy numer identyfikacyjny
27681549000000, ul.
Plonów
22/I,
41-200
Sosnowiec, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
32 291 79 22,
266 44 76, faks
, e-mail
sekretariat@mzuk.sosnowiec.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mzuk.sosnowiec.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.mzuk.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa (sprzedaż wraz z transportem) piasku budowlanego do budownictwa drogowego i do produkcji masy mineralno-asfaltowej oraz akcji zimowej i piasku do uzupełniania piaskownic na placach zabaw
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP 22/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest: sprzedaż wraz z transportem piasku budowlanego do budownictwa drogowego i do produkcji masy mineralno-asfaltowej oraz akcji zimowej i piasku do uzupełniania piaskownic na placach zabaw zgodnie z obowiązującymi przepisami: Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92/2004, poz. 881 z późn. zm), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 11.08.2004r. w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu ich znakowania znakiem budowlanym (Dz. U. Nr 198/2004, poz. 2041, z późn zm),normami przedmiotowymi, tj. dostarczony piasek do produkcji MMA musi spełniać warunki normy PN-EN 13043:2004– system oceny 2+, oraz posiadać odpowiednie deklaracje i atesty ( DEKLARACJA WŁAŚCIWOŚCI UŻYTKOWYCH), wymaganiami Zakładu Higieny Środowiska Narodowego Instytutu Zdrowia Publiczno-Państwowego Zakładu Higieny dla piasku do piaskownic. ILOŚĆ PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: piasek budowlany frakcja 0-2 mm do 2 000 Mg piasek do piaskownic z atestem higienicznym do 200 Mg WYMAGANIA OGÓLNE Zamawiający zastrzega sobie : możliwość niewykorzystania pełnej ilości zamówionego przedmiotu zamówienia, co uzależnione jest od faktycznie przeprowadzonych robót, każdej partii dostarczonego piasku załączona zostanie DEKLARACJA WŁAŚCIWOŚCI UŻYTKOWYCH, potwierdzająca zgodność dostawy z obowiązującymi normami, dopuszcza się po uzgodnieniu z Wykonawcą, w przypadkach technicznie uzasadnionych, zamawianie wyrobów innego asortymentu wg rozliczenia indywidualnego, Zamówienia będą odbywać się partiami wg uzgodnień z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana do realizacji. Wykonawca dostarczy zamówienie do bazy Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych 41-200 Sosnowiec, ul. Plonów 22/I , tylko w godzinach od 7:00 do 13:00 od poniedziałku do piątku. Dostawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia w czasie zaoferowanym w ofercie nie dłuższym niż 3 dni po informacji (zamówieniu) faxem od Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
14211000-7
Dodatkowe kody CPV:
44113700-3
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 1
| NAZWA: dostawa (sprzedaż wraz z transportem) piasku budowlanego do budownictwa drogowego i do produkcji masy mineralno-asfaltowej oraz akcji zimowej i piasku do uzupełniania piaskownic na placach zabaw |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT Waluta IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MAN-TRANS,
biuro@mantrans.pl,
Jodłowa 8,
43-100,
Tychy, kraj/woj.
śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 61400,00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 61400,00 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 102000,00 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.