OgĹoszenie nr 15342 - 2017
z dnia 2017-01-27 r.
Zamieszczanie ogĹoszenia:
obowiÄ
zkowe.
OgĹoszenie dotyczy:
zamĂłwienia publicznego
ZamĂłwienie dotyczy projektu lub programu wspĂłĹfinansowanego ze ĹrodkĂłw Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamĂłwienie byĹo przedmiotem ogĹoszenia w Biuletynie ZamĂłwieĹ Publicznych:
nie
OgĹoszenie o zmianie ogĹoszenia zostaĹo zamieszczone w Biuletynie ZamĂłwieĹ Publicznych:
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone przez centralnego zamawiajÄ
cego
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone przez podmiot, ktĂłremu zamawiajÄ
cy powierzyĹ/powierzyli przeprowadzenie postÄpowania
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone wspĂłlnie przez zamawiajÄ
cych
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone wspĂłlnie z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postÄpowania wspĂłlnie z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej â majÄ
ce zastosowanie krajowe prawo zamĂłwieĹ publicznych::nie dotyczy
Informacje dodatkowe:nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Firlej, krajowy numer identyfikacyjny
53522100000, ul.
ul. RynekÂ
1,
21136 Â
Firlej, paĹstwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
818Â 575Â 041, faks
818Â 575Â 081, e-mail
sekretariat@firlej.pl
Adres strony internetowej (URL): www.firlej.pl
Adres profilu: nie dotyczy
Adres strony internetowej pod ktĂłrym moĹźna uzyskaÄ dostÄp do narzÄdzi i urzÄ
dzeĹ lub formatĂłw plikĂłw, ktĂłre nie sÄ
ogĂłlnie dostÄpne: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄCEGO:
Administracja samorzÄ
dowa
I.3) WSPĂLNE UDZIELANIE ZAMĂWIENIA (jeĹźeli dotyczy):
PodziaĹ obowiÄ
zkĂłw miÄdzy zamawiajÄ
cymi w przypadku wspĂłlnego udzielania zamĂłwienia, w tym w przypadku wspĂłlnego przeprowadzania postÄpowania z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej (jeĹźeli zamĂłwienie zostaĹo udzielone przez kaĹźdego z zamawiajÄ
cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez kaĹźdego z zamawiajÄ
cych, jeĹźeli zamĂłwienie zostaĹo udzielone w imieniu i na rzecz pozostaĹych zamawiajÄ
cych w sekcji I naleĹźy wskazaÄ ktĂłry z zamawiajÄ
cych zawarĹ umowÄ):
nie dotyczy
II.1) Nazwa nadana zamĂłwieniu przez zamawiajÄ
cego: Dostawa kruszywa drogowego na potrzeby remontu drĂłg gminnych
Numer referencyjny (jeĹźeli dotyczy):
BROK.271.1.2017
II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
II.3) KrĂłtki opis przedmiotu zamĂłwienia (wielkoĹÄ, zakres, rodzaj i iloĹÄ dostaw, usĹug lub robĂłt budowlanych lub okreĹlenie zapotrzebowania i wymagaĹ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okreĹlenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usĹugÄ lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamĂłwienia jest dostawa kruszywa drogowego na potrzeby remontu drĂłg gminnych. Parametry kruszywa: kruszywo drogowe o ciÄ
gĹym uziarnieniu 0/22 mm. Dostarczone kruszywo musi odpowiadaÄ wymaganiom Polskich Norm PN-EN 13242:2010 lub rĂłwnowaĹźnych - wymagane uziarnienie 0/22mm. Szacunkowa iloĹÄ zamawianego kruszywa 3 000,00 ton. ZamawiajÄ
cy przewiduje skorzystanie z prawa opcji, o ktĂłrym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamĂłwieĹ publicznych. Prawo opcji jest uprawnieniem, z ktĂłrego ZamawiajÄ
cy moĹźe, ale nie musi skorzystaÄ w ramach realizacji niniejszej umowy. Wykonawcy z tego tytuĹu nie przysĹugujÄ
Ĺźadne roszczenia. ZamawiajÄ
cy moĹźe skorzystaÄ z prawa opcji w przypadku wystÄ
pienia konicznoĹci zwiÄkszenia zakresu remontu nawierzchni drĂłg.
ZamĂłwienie podstawowe dotyczy dostawy 3 000,00 ton.
Prawo opcji dotyczy dostawy do 500,00 ton kruszywa drogowego.
II.4) Informacja o czÄĹciach zamĂłwienia:ZamĂłwienie podzielone jest na czÄĹci:
Nie
II.5) GĹĂłwny Kod CPV:
14212200-2
Dodatkowe kody CPV:
60122130-9
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMĂWIENIA
Zapytanie o cenÄ
III.2) OgĹoszenie dotyczy zakoĹczenia dynamicznego systemu zakupĂłw
III.3) Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
| |
PostÄpowanie/czÄĹÄ zostaĹo uniewaĹźnione
nie
NaleĹźy podaÄ podstawÄ i przyczynÄ uniewaĹźnienia postÄpowania:
nie dotyczy |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMĂWIENIA: 27/01/2017 IV.2 CaĹkowita wartoĹÄ zamĂłwienia WartoĹÄ bez VAT182000 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od maĹych i Ĺrednich przedsiÄbiorstw: 3 Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z paĹstw niebÄdÄ
cych czĹonkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogÄ
elektronicznÄ
: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTĂREMU UDZIELONO ZAMĂWIENIA
ZamĂłwienie zostaĹo udzielone wykonawcom wspĂłlnie ubiegajÄ
cym siÄ o udzielenie:
nie
Firma UsĹugowo-Handlowo-Remontowa ZdzisĹaw KuĹak,Â
,Â
ul. Polesie 32,Â
21-100,Â
Lubartów, kraj/woj.
lubelskie
Wykonawca jest maĹym/Ĺrednim przedsiÄbiorcÄ
:
tak
Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa czĹonkowskiego Unii Europejskiej:
nie
SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa:
Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa nie bÄdÄ
cego czĹonkiem Unii Europejskiej:
nie
SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOĹCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIĹťSZÄ I NAJWYĹťSZÄ CENÄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartoĹÄ umowy 188190 Oferta z najniĹźszÄ
cenÄ
/kosztem 188190 >
Oferta z najwyĹźszÄ
cenÄ
/kosztem 217710 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czÄĹci zamĂłwienia podwykonawcy/podwykonawcom
WartoĹÄ lub procentowa czÄĹÄ zamĂłwienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
nie dotyczy IV.8) Informacje dodatkowe: nie dotyczy
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMĂWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGĹOSZENIA, ZAMĂWIENIA Z WOLNEJ RÄKI ALBO ZAPYTANIA O CENÄ
IV.9.1) Podstawa prawna
PostÄpowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenÄ
 na podstawie art. 70
 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
NaleĹźy podaÄ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaĹniÄ, dlaczego udzielenie zamĂłwienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamĂłwienia sÄ
dostawy powszechnie dostÄpne o ustalonych standardach jakoĹciowych, a wartoĹÄ zamĂłwienia jest mniejsza od kwoty okreĹlonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.