ZP/TP/20221/3-sprzęt

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ZP/TP/20221/3-sprzęt
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPolanica-Zdrój
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-01-21
  • ZamawiającySPECJALISTYCZNE CENTRUM MEDYCZNE IM. ŚW. JANA PAWŁA II SPÓŁKA AKCYJNA
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-07
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00007998
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ZP/TP/20221/3-sprzęt

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALISTYCZNE CENTRUM MEDYCZNE IM. ŚW. JANA PAWŁA II SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020493961

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 2

1.5.2.) Miejscowość: Polanica-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-320

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@scm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.scm.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP/TP/20221/3-sprzęt

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2aa9ef0-6fba-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00007998

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.scm.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bip.scm.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 12.1 W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej na adres zp@scm.pl.
Pytania do Zamawiającego można zadawać na adres zp@scm.pl z wyraźnym podaniem w tytule symbolu postępowania ZP/TP/2022/3-sprzęt
12.2. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Dominika Tust-Kopeć, email: zp@scm.pl
12.3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
12.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
12.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
12.6 Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
12.7. Identyfikator postępowania o udzielenie zamówienia dostępne są na liście wszystkich postępowań na miniPortalu.
12.8. Odpowiedzi na zadane pytania, informacje dodatkowe itp. umieszczane będą na stronie internetowej – https://bip.scm.pl – zakładka zamówienia publiczne i przekazywane Wykonawcom zgodnie z art. 284 ust. 6 ustawy.
12.9. Specyfikację Warunków Zamówienia można pobrać bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego https://bip.scm.pl zakładka zamówienia publiczne.
12.10. Wynik postępowania zostanie przekazany za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w ofercie adres e-mail.
12.11 Informację podane podczas otwarcia ofert złożonych do postępowania, stosownie do art. 222 ust. 5 UPzp, Zamawiający niezwłocznie zamieści na stronie internetowej https://bip.scm.pl.
12.12 Zamawiający nie udziela żadnych ustnych i telefonicznych informacji.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art.13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej - ogólne rozporządzenie o ochronie danych lub RODO) informujemy, że:
Administratorem Państwa danych osobowych jest Specjalistyczne Centrum Medyczne im. św. Jana Pawła II spółka akcyjna z siedzibą w Polanicy-Zdroju (dalej: Spółka).
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w
celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego oznaczonego ZP/TP/2022/3-sprzęt
W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przysługują Państwu: prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania - o ile zachodzą okoliczności i przypadki określone prawem.
Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
Zakres danych, które przetwarzamy jest niezbędny do osiągnięcia wskazanego wyżej celu. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych. Niepodanie określonych danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia przez nas Państwa oferty.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
Na podstawie Państwa danych osobowych Administrator nie będzie podejmował wobec Państwa zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
Państwa dane mogą być przekazane podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Mogą Państwo realizować swoje prawa kierując korespondencję na adres: Specjalistyczne Centrum Medyczne im. św. Jana Pawła II spółka akcyjna 57-320 Polanica-Zdrój, ul. Jana Pawła II 2, Mogą Państwo również napisać do Inspektora Ochrony Danych w Spółce na adres e-mail: daneosobowe@scm.pl

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa wraz z rozładunkiem i montażem sprzętu medycznego dla potrzeb dla potrzeb Centralnej Sterylizatorni Specjalistycznego Centrum Medycznego im. św. Jana Pawła II S.A.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

7.1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 112
ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów i
oświadczeń:
7.1.1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym - na potwierdzenie Zamawiający
żąda od Wykonawcy prowadzącego działalność gospodarczą lub zawodową dokumentu
potwierdzającego, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych
prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7.1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów - na potwierdzenie Zamawiający żąda złożenia zezwolenia,
licencji, koncesji, lub wpisu do rejestru działalności regulowanej, a w przypadku braku
konieczności ich posiadania, Wykonawca składa oświadczenie informując o braku konieczności
posiadania w/w dokumentów.
7.1.3. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia, na potwierdzenie Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 273
ustawy Pzp – wg wzoru- ZAŁĄCZNIK NR 3 do SWZ,
7.1.4. Wykonawca musi posiadać zdolność techniczną i zawodową. Na potwierdzenie
Zamawiający żąda złożenia „Wykazu wykonanych dostaw”- zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 5 do
SWZ oraz załączenie 2 dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są
wykonywane należycie.
Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna wykonanie, a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych również wykonywanie dostaw przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz
których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane .
Dowodami tymi są w szczególności:
7.1.4.1. referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy
lub usługi zostały wykonane, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług
okresowych lub ciągłych, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert;
7.1.4.2. w przypadku zamówień na dostawy lub usługi – oświadczenie Wykonawcy – jeżeli
Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów , o
których mowa w punkcie powyżej.
W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa odpowiednio powyżej
budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z referencji albo z innego dokumentu wynika, że
zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może
zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego, dostawy lub usługi były lub
miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio
Zamawiającemu.
7.1.5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w
stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać
na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych
podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
7.1.6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi
udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi
zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do
oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby Wykonawcy ma gwarantować rzeczywisty
dostęp do tych zasobów oraz określać w szczególności:
7.1.6.1 zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
7.1.6.2 sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów
podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
7.1.6.3 czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego
Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących
wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane
zdolności dotyczą.
7.1.7. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności
techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie
przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust.
2 pkt 3 i 4 oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zgodnie z
art. 108. ust.1. oraz art. 109 ust.1 pkt 4.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 7.2. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których
mowa w art. 273 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
7.2.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodne z art. 108 ust.1 ustawy Pzp wg wzoru -
ZAŁĄCZNIK NR 4 do SWZ,
7.2.2 Aktualny odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
W zakresie nieuregulowanym SWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju,
Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz
innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu
o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1.1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym - na
potwierdzenie Zamawiający żąda od Wykonawcy prowadzącego działalność gospodarczą lub
zawodową dokumentu potwierdzającego, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub
handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7.1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów - na potwierdzenie Zamawiający żąda złożenia zezwolenia, licencji, koncesji,
lub wpisu do rejestru działalności regulowanej, a w przypadku braku konieczności ich posiadania,
Wykonawca składa oświadczenie informując o braku konieczności posiadania w/w dokumentów.
7.1.3. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia, na potwierdzenie Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 273 ustawy Pzp – wg
wzoru- ZAŁĄCZNIK NR 3 do SWZ,

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Dla potwierdzenia wymagań Wykonawca wraz z ofertą przedkłada dla asortymentu
wymienionego w załączniku nr 2 SWZ:
10.1. Oryginalne materiały producenta (katalogi, wyciągi z katalogów lub broszury informacyjne)
wymaganych parametrów oferowanego sprzętu i na tej podstawie dokonania oceny zgodności
oferowanych wyrobów z opisem przedmiotu zamówienia i jednoznacznego stwierdzenia
spełniania wszystkich wymogów stawianych w SIWZ. W przypadku wątpliwości, Zamawiający
zastrzega sobie prawo do potwierdzenia spełnienia parametrów przez oferowane wyroby
poprzez skorzystanie z informacji producenta zamieszczanych na powszechnie dostępnych
stronach internetowych
10.2 Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i używania na terytorium RP
oferowanego sprzętu zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz.
U. 2017.poz 211)
a) deklaracji zgodności,
b) certyfikatu wystawionego przez jednostkę notyfikowaną,
c) kopii powiadomienia lub zgłoszenia do Rejestrów wyrobów medycznych i podmiotów
odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania.
Dokumenty wymienione w lit. b) i c) należy załączyć, jeżeli jest to wymagane przepisami Ustawy
z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2017 poz. 211). Dokumenty o
których mowa powyżej są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z
oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z
tłumaczeniem na język polski.
10.3 Instrukcję obsługi w języku polskim. Zamawiający dopuszcza dołączenie do oferty instrukcji
obsługi na nośniku danych.
10.4 Wszystkie dokumenty muszą być ważne przez okres na jaki zostanie zawarta umowa. W
przypadku kończącego się terminu ważności dokumentu Wykonawca ma obowiązek dostarczyć
wymagany aktualny dokument w terminie do ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc
upływu terminu ważności dokumentu przedstawionego w ofercie przez Wykonawcę. W
przypadku gdy dokument traci ważność podczas trwania umowy Wykonawca musi załączyć do
aktualnego dokumentu oświadczenie, że dostarczy przedłużenie dokumentu do siedziby
Zamawiającego.
Powyższe dokumenty należy składać w formie elektronicznej w postaci plików identyfikujących
numer pakietu i pozycję przedmiotu zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Dla potwierdzenia wymagań Wykonawca wraz z ofertą przedkłada dla asortymentu
wymienionego w załączniku nr 2 SWZ:
10.1. Oryginalne materiały producenta (katalogi, wyciągi z katalogów lub broszury informacyjne)
wymaganych parametrów oferowanego sprzętu i na tej podstawie dokonania oceny zgodności
oferowanych wyrobów z opisem przedmiotu zamówienia i jednoznacznego stwierdzenia
spełniania wszystkich wymogów stawianych w SIWZ. W przypadku wątpliwości, Zamawiający
zastrzega sobie prawo do potwierdzenia spełnienia parametrów przez oferowane wyroby
poprzez skorzystanie z informacji producenta zamieszczanych na powszechnie dostępnych
stronach internetowych
10.2 Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i używania na terytorium RP
oferowanego sprzętu zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz.
U. 2017.poz 211)
a) deklaracji zgodności,
b) certyfikatu wystawionego przez jednostkę notyfikowaną,
c) kopii powiadomienia lub zgłoszenia do Rejestrów wyrobów medycznych i podmiotów
odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania.
Dokumenty wymienione w lit. b) i c) należy załączyć, jeżeli jest to wymagane przepisami Ustawy
z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2017 poz. 211). Dokumenty o
których mowa powyżej są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z
oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z
tłumaczeniem na język polski.
10.3 Instrukcję obsługi w języku polskim. Zamawiający dopuszcza dołączenie do oferty instrukcji
obsługi na nośniku danych.
10.4 Wszystkie dokumenty muszą być ważne przez okres na jaki zostanie zawarta umowa. W
przypadku kończącego się terminu ważności dokumentu Wykonawca ma obowiązek dostarczyć
wymagany aktualny dokument w terminie do ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc
upływu terminu ważności dokumentu przedstawionego w ofercie przez Wykonawcę. W
przypadku gdy dokument traci ważność podczas trwania umowy Wykonawca musi załączyć do
aktualnego dokumentu oświadczenie, że dostarczy przedłużenie dokumentu do siedziby
Zamawiającego.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

11. Pozostałe dokumenty, które Wykonawca składa wraz z ofertą
11.1 Uzupełniony i podpisany dokument pod nazwą formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ
11.2 Uzupełniony i podpisany dokument pod nazwą formularz asortymentowo-cenowy -
załącznik nr 2a, 2b do SWZ
11.3 Dokumenty potwierdzające wykaz 2 dostaw - załącznik nr 5 do SWZ
11.4 Oświadczenie dot. obowiązku podatkowego od towarów i usług - załącznik nr 6 do SWZ
11.5 Uzupełniony wzór umowy o dane Wykonawcy - załącznik nr 7 do SWZ
11.6 Załącznik nr II do projektu umowy - załącznik nr 8 do SWZ,
11.7 Oświadczenie dot. RODO - załącznik nr 9 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

8.1. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilka podmiotów, każdy z nich zobowiązany jest
przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w pkt: 7.2.1. – 7.2.2, natomiast
dokumenty wymienione w pkt: 7.1.1.-7.1.3. podmioty składają wspólnie, tj.: warunki w nich
określone są spełnione, gdy podmioty składające ofertę spełniają je łącznie.
8.2. Oferta wspólna musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób:
8.2.1. podmioty wspólnie składające ofertę ustanawiają i wskazują Pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania
w postępowaniu o
udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - DO
OFERTY NALEŻY DOŁĄCZYĆ PEŁNOMOCNICTWO,
8.2.2. oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty
wspólnie składające ofertę ;
8.2.3. każdy z podmiotów składających wspólnie ofertę musi złożyć oświadczenie, że nie
podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp- ZAŁĄCZNIK NR
4 DO SWZ.
8.3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
8.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie
uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia są zobowiązani dostarczyć Zamawiającemu stosowną kopię umowy regulującej współpracę tych
Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

7. Zamawiający przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy z uwzględnieniem zapisów art.
455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (Dz.U. z 2019r., poz. 2019 z późn. zm.),w stosunku do treści oferty
na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian poprzez
wprowadzenie do zawartej umowy następujących aneksów:
a) Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego w okresie obowiązywania
umowy o wszystkich zmianach wprowadzonych do przedmiotu umowy lub wycofaniu z
produkcji. Wykonawca zobowiązany jest, w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa
w zdaniu poprzednim, do zaproponowania zamiennika, pod warunkiem, że cena zamiennika nie
przekracza ceny przedmiotu umowy oraz spełnia parametry określone przez Zamawiającego.
b) Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu umowy w wysokości 100%
wartości brutto umowy określonej w § 3 ust. 1.
c) Zamawiający przewiduje zmianę umowy gdy nowy Wykonawca ma zastąpić
dotychczasowego Wykonawcę w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki Wykonawcy,
w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji,
dziedziczenia, lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie pociąga to za sobą innych
istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę w postępowaniu za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego poprzez odszyfrowanie ofert na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-21 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-21

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

9. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej
Polskiej Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami
Rzeczypospolitej Polskiej, składa:
9.1.1. oświadczenia i dokumenty o których mowa w pkt . 7.1.
9.1.2. oświadczenie o którym mowa w pkt 7.2.1.
9.1.2. ppkt 7.2.2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z
wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej
tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca
wszczęcia tej procedury.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam kołdry i poduszek firmy Muflon - Gromadka
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję kołdrę 22,2 , dwie poduszki 40, 80 cm i materac 21,6 firmy Muflon nowe i jaki byłby to koszt do 24 grudnia. Dziękuję i pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI