Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ZP/CZD/023/21 Dostawa odczynników do aparatu Phadia 100
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000557961
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Dzieci Polskich 20
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-730
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczme@ipczd.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czd.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP/CZD/023/21 Dostawa odczynników do aparatu Phadia 100
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99280993-8d50-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025899
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.czd.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ipczd.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w języku polskim.2. Środkiem komunikacji elektronicznej, przy użyciu którego zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami jest platforma (Marketplanet): https://ipczd.ezamawiajacy.pl We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się nr sprawy ZP/CZD/023/21. 3. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia akceptuje warunki korzystania z w/w platformy i obowiązujących Regulaminów dostępnych na stronie https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin 4. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzenia, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w instrukcji dla wykonawcy dostępnej na platformie. 5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformie Marketplanet: https://ipczd.ezamawiajacy.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.6. Sposób sporządzenia oraz sposób przekazywania ofert, oświadczeń, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych, oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych, wymagania techniczne i organizacyjne użycia środków komunikacji elektronicznej służących do odbioru dokumentów elektronicznych określa Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2020 poz. 2452).7. Ofertę i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.8. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy (Marketplanet) https://ipczd.ezamawiajacy.pl 9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń, wnioski, informacje, składane są przez wykonawcę za pośrednictwem platformy (Marketplanet) https://ipczd.ezamawiajacy.pl 10. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.11. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynie do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynie po upływie terminu, o którym mowa powyżej, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert. Zamawiający zamieści wyjaśnienia na stronie internetowej, na której udostępniono SWZ. 12. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa powyżej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNAdotycząca przetwarzaniadanych osobowych w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego ogłaszanych przezInstytut „Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka”Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznychw związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływ takich danych orazuchylenia Dyrektywy 95/46/WE (zwanego „RODO'') informujemy Państwa, że:1. AdministratoremPaństwa danych osobowych (dalej, jako: „Administrator Danych Osobowych”) jest Instytut „Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka” z siedzibą w Warszawie (04-730), przy Al. Dzieci Polskich 20, wpisanym dorejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIIIWydział Gospodarczy KRS, pod nr 0000092381, NIP 952-11-43-675, REGON 0005579612. Winstytucie został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się poprzezadres email iod@ipczd.pl lub pisemnie na adres Administratora Danych.3. Państwa dane osobowebędą przetwarzane na podstawie art. 6 akapit 1 lit f) RODO.4. Przetwarzanie Państwa danychosobowych odbywa się w celu zawarcia i realizacji umowy, której stronę Państwo reprezentują.5.Państwa dane osobowe są lub mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców:a)dostawcom usług zaopatrującym Administratora Danych Osobowych w rozwiązania techniczne orazorganizacyjne umożliwiające zarządzanie organizacją Administratora Danych Osobowych b)dostawcom usług prawnych oraz wpierającym Administratora Danych Osobowych w dochodzeniunależnych roszczeń.c) instytucjom państwowym upoważnionym z mocy prawa.6. Administrator DanychOsobowych przechowuje Państwa dane osobowe przez okres 14 lat.7. Podanie przez Państwa danychosobowych jest dobrowolne. Nie podanie danych uniemożliwi zawarcie i wykonanie umowy.8.Przysługują Państwu następujące uprawnienia: prawo do żądania od Administratora DanychOsobowych dostępu do swoich danych osobowych, prawo do sprostowania, usunięcia danych,ograniczenia przetwarzania danych osobowych oraz prawo do przenoszenia danych osobowych, atakże prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie wzakresie, w jakim Państwa dane osobowe są przetwarzane na podstawie udzielonej zgody naprzetwarzanie danych osobowych; wycofanie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawemprzetwarzania, którego dokonano na podstawie Państwa zgody przed jej wycofaniem. W celuskorzystania z powyższych praw, należy skontaktować się poprzez kanały komunikacji wskazane w pkt1 i 2 powyżej.9. Państwa dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, wtym profilowaniu. 10. Przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego wzakresie przetwarzania danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu ochrony Danych Osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/CZD/023/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników laboratoryjnych do aparatu Phadia 100 na zasadach określonych w istotnych postanowieniach umowy w ilościach wynikających z bieżących potrzeb i w terminach wynikających z zawartej umowy.Przedmiotu zamówienia nie można opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń ze względu na specyfikę jego przeznaczenia oraz brak wiedzy na temat składu chemicznego i budowy odczynnika (know-how producenta). Specyfika odczynników wynika z ich właściwości fizycznych i składu chemicznego oraz pozwala na zastosowanie w określonej, zdefiniowanej procedurze badawczej, wystandaryzowanej w danym układzie. Od danego odczynnika często zależy zastosowanie innych składowych procedury, a także przebieg, czas trwania procedury itp. W praktyce przekłada się to na wiarygodność i czas uzyskania wyniku badania pacjenta. Liczne wyniki badań diagnostycznych są wykorzystywane w pracach naukowych i wówczas zachodzi konieczność wykonywania tych badań przy zastosowaniu tych samych odczynników, o takim samym składzie chemicznym i właściwościach fizycznych (powtarzalność wyników zapewnia metoda badawcza, która jest określona np. we wniosku o przyznanie grantu). Jednakże Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych do podanego przedmiotu zamówienia. Podane w przedmiocie zamówienia nazwy i numery katalogowe odczynników określają wymagane przez Zamawiającego cechy jakościowe, użytkowe i parametry techniczne. Zaoferowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać parametry jakościowe, fizykochemiczne, eksploatacyjne i techniczne nie gorsze niż produkty wyszczególnione przez Zamawiającego.Zaoferowane produkty równoważne do wykazanych przez Zamawiającego nie mogą spowodować zwiększenia kosztów (kupowania dodatkowych materiałów zużywalnych) ani też konieczności wykonywania dodatkowych czynności czy procedur sprawdzających jego jakość w tym np. kalibracji urządzeń lub oprogramowań. Jednocześnie Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z niepożądanymi dla Zamawiającego konsekwencjami dostarczenia produktów równoważnych, w szczególności koszty uszkodzenia sprzętu powstałe w wyniku używania zaoferowanego i dostarczonego asortymentu równoważnego, powyższe zostanie stwierdzone na podstawie opinii wydanej przez autoryzowany serwis producenta sprzętu.