IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Tak
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1) zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian; 2) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej; 3) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej; 4) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt 1, b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, c) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców; 5) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 1e; 6) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ogłoszenia dotyczące zamówień ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane – jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 1a. W przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3 oraz pkt 4 lit. b, zamawiający nie może wprowadzać kolejnych zmian umowy lub umowy ramowej w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy. 1b. W przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt 1, 3 i 6, zmiany postanowień umownych nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy lub umowy ramowej. 1c. W przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3, zamawiający, po dokonaniu zmiany umowy, zamieszcza w Biuletynie Zamówień Publicznych lub przekazuje Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej ogłoszenie o zmianie umowy. 1d. Jeżeli umowa zawiera postanowienia przewidujące możliwość zmiany wynagrodzenia należnego wykonawcy z powodu okoliczności innych niż zmiana zakresu świadczenia wykonawcy, dopuszczalną wartość zmiany umowy, o której mowa w ust. 1 pkt 2 lit. c, pkt 3 lit. b i pkt 6, ustala się w oparciu o wartość zamówienia określoną pierwotnie, z uwzględnieniem zmian wynikających z tych postanowień. 1e. Zmianę postanowień zawartych w umowie lub umowie ramowej uznaje się za istotną, jeżeli: 1) zmienia ogólny charakter umowy lub umowy ramowej, w stosunku do charakteru umowy lub umowy ramowej w pierwotnym brzmieniu; 2) nie zmienia ogólnego charakteru umowy lub umowy ramowej i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: a) zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści, b) zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy lub umowy ramowej na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie lub umowie ramowej, c) zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy lub umowy ramowej, d) polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt 4. 2. Postanowienie umowne zmienione z naruszeniem ust. 1–1b, 1d i 1e podlega unieważnieniu. Na miejsce unieważnionych postanowień umowy lub umowy ramowej wchodzą postanowienia umowne w pierwotnym brzmieniu. 3. Jeżeli zamawiający zamierza zmienić warunki realizacji zamówienia, które wykraczają poza zmiany umowy lub umowy ramowej dopuszczalne zgodnie z ust. 1–1b, 1d i 1e obowiązany jest przeprowadzić nowe postępowanie o udzielenie zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-02-25, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
staplery - ładunki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Stapler liniowy jednorazowego użytku o długości 60mm , zszywki tytanowe obustronnie spłaszczone na całej długości o wymiarach 3,5mm lub 4,8mm przed zamknięciem do wyboru Zamawiającego. 2. Stapler liniowy jednorazowego użytku o długości 90mm , zszywki tytanowe obustronnie spłaszczone na całej długości o wymiarach 3,5mm lub 4,8mm przed zamknięciem do wyboru Zamawiającego. 3. Stapler liniowy jednorazowego użytku o długości 80mm , załadowany ładunkiem posiadającym cztery rzędy tytanowych zszywek obustronnie spłaszczonych na całej długości o wymiarach 3,8mm lub 4,8mm przed zamknięciem do wyboru Zamawiającego. Nóż umieszczony w ładunku. 4. Ładunek do staplera liniowego z nożem jednorazowego użytku o długości 80 mm , cztery rzędy tytanowych zszywek obustronnie spłaszczonych na całej długości o wymiarach 3,8 mm lub 4,8mm przed zamknięciem do wyboru Zamawiającego. 5. Stapler liniowy jednorazowego użytku o długości 100mm , załadowany ładunkiem posiadającym cztery rzędy tytanowych zszywek obustronnie spłaszczonych na całej długości o wymiarach 3,8mm lub 4,8mm przed zamknięciem do wyboru Zamawiającego. Nóż umieszczony w ładunku. 6. Ładunek do staplera liniowego z nożem jednorazowego użytku o długości 100 mm , cztery rzędy tytanowych zszywek obustronnie spłaszczonych na całej długości o wymiarach 3,8 mm lub 4,8mm przed zamknięciem do wyboru Zamawiającego. 7. Jednorazowy stapler laparoskopowy obsługujący ładunki o długości 30, 45, 60 mm; do użytku przy jednym pacjencie 25 razy. 8. Jednorazowy ładunek łamany kompatybilny do poz. nr 7 , o długości 60 mm/4,8 i technologii zszywki o trzech rożnych wysokościach przed zamknięciem :( 3,0mm – 3,5mm - 4,0 mm) i po zamknięciu : ( 1,25mm – 1,5mm – 1,75mm). 9. Jednorazowy stapler okrężny zakrzywiony z łamaną główką z automatycznym dociskiem tkanki, wysokość zszywki 4,8mm – rozmiary: 21, 25, 28, 31 mm . 10. Jednorazowy stapler okrężny z łamanym kowadełkiem i potrójną linią zszywek . Średnica staplera do wyboru : 28mm lub 31mm , zszywki o trzech rożnych wysokościach przed zamknięciem :( 3,0mm – 3,5mm – 4,0mm ) i po zamknięciu : ( 1,25mm – 1,5mm – 1,75mm ) lub przed zamknięciem : ( 4,0mm – 4,5mm- 5,0mm) i po zamknięciu: ( 1,75mm – 2,0mm – 2,25mm). 11. Jednorazowy ładunek łamany kompatybilny do poz. nr 7 , o długości 60 mm z możliwością zginania i technologii zszywki o trzech rożnych wysokościach przed zamknięciem : ( 2,0mm - 2,5mm - 3,0mm ) i po zamknięciu : ( 0,75mm – 1,0mm – 1,25mm ) . 12. Jednorazowy ładunek łamany kompatybilny do poz. nr 7 , o długości 45 mm z możliwością zginania i technologii zszywki o trzech rożnych wysokościach przed zamknięciem : ( 2,0mm - 2,5mm - 3,0mm ) i po zamknięciu : ( 0,75mm – 1,0mm – 1,25mm ) .
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33162200-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
lejce naczyniowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Lejce naczyniowe wykonane z biokompatybilnego silikonu , kontrastujące w promieniach RTG , zapewniające efektywną metodę identyfikacji , odciągania i okluzji tętnic , żył , pni nerwowych oraz moczowodów. Pakowane po 1 sztuce / 2 sztuki. a. rozmiar MAXI kolor niebieski b. rozmiar MAXI kolor czerwony c. rozmiar MAXI kolor biały d. rozmiar MAXI kolor żółty
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
siatki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Tkana siatka polipropylenowa , monofilamentowa , posiadająca niebieskie pasy wzmacniające strukturę siatki oraz ułatwiające jej pozycjonowanie w trakcie implantacji . Waga 60g/m2 , grubość 0,53 mm , rozmiar porów 1,5 mm . Rozmiar : 7,5 cm x 15 cm . Pakowana bez składania powodującego trwałe zagięcie na powierzchni. 2. Tkana siatka polipropylenowa , monofilamentowa , posiadająca niebieskie pasy wzmacniające strukturę siatki oraz ułatwiające jej pozycjonowanie w trakcie implantacji . Waga 60g/m2 , grubość 0,53 mm , rozmiar porów 1,5 mm . Rozmiar : 15 cm x 15 cm . Pakowana bez składania powodującego trwałe zagięcie na powierzchni. 3. Tkana siatka polipropylenowa , monofilamentowa , posiadająca niebieskie pasy wzmacniające strukturę siatki oraz ułatwiające jej pozycjonowanie w trakcie implantacji . Waga 60g/m2 , grubość 0,53 mm , rozmiar porów 1,5 mm . Rozmiar : 30 cm x 30 cm . Pakowana bez składania powodującego trwałe zagięcie na powierzchni. 4. Klej tkankowy na bazie cyjanoakrylanu , w sterylnej ampułce. Klej w kolorze niebieskim . Ampułka o pojemności 0,5 ml. Pakowany po 5 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
siatki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Niewchłanialna , lekka siatka chirurgiczna wykonana z monofilamentowej przędzy polipropylenowej , jednowłókienkowej o średnicy 0,16mm , o wysokiej wytrzymałości mechanicznej , dobrej układalności i niskiej masie powierzchniowej : 78 – 80 g/m2. Niestrzępiących się brzegach i wysokiej wytrzymałości na wyrwanie szwu . Optymalna sztywność , wytrzymałość - w kierunku wzdłużnym > 150N , w kierunku poprzecznym > 100N. Porowatość siatki - min. 50% . Siatka wykonana techniką dzianą z możliwością przycinania jej brzegów . Rozmiar : 50 mm x 100 mm . Pakowana bez składania powodującego trwałe zagięcie na powierzchni. 2. Niewchłanialna , lekka siatka chirurgiczna wykonana z monofilamentowej przędzy polipropylenowej , jednowłókienkowej o średnicy 0,16mm , o wysokiej wytrzymałości mechanicznej , dobrej układalności i niskiej masie powierzchniowej : 78 – 80 g/m2. Niestrzępiących się brzegach i wysokiej wytrzymałości na wyrwanie szwu . Optymalna sztywność , wytrzymałość - w kierunku wzdłużnym > 150N , w kierunku poprzecznym > 100N. Porowatość siatki - min. 50% . Siatka wykonana techniką dzianą z możliwością przycinania jej brzegów . Rozmiar : 80 mm x 130 mm . Pakowana bez składania powodującego trwałe zagięcie na powierzchni. 3. Niewchłanialna , lekka siatka chirurgiczna wykonana z monofilamentowej przędzy polipropylenowej , jednowłókienkowej o średnicy 0,16mm , o wysokiej wytrzymałości mechanicznej , dobrej układalności i niskiej masie powierzchniowej : 78 – 80 g/m2. Niestrzępiących się brzegach i wysokiej wytrzymałości na wyrwanie szwu . Optymalna sztywność , wytrzymałość - w kierunku wzdłużnym > 150N , w kierunku poprzecznym > 100N. Porowatość siatki - min. 50% . Siatka wykonana techniką dzianą z możliwością przycinania jej brzegów . Rozmiar : 125 mm x 250 mm . Pakowana bez składania powodującego trwałe zagięcie na powierzchni.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
zestaw porodowy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zestaw do porodu. Zestaw do porodu naturalnego o składzie: 1 serweta 2-warstwowa 100 cm x 150 cm ( owinięcie zestawu) 10 kompresów włókninowych 10 cm x 10 cm 1 ręcznik 30 cm x 20 cm 1 serweta 2-warstwowa 75 cm x 90 cm 1 serweta dla noworodka 90 cm x 90 cm 1 serweta operacyjna 2-warstwowa pod pośladki 90 cm x 92 cm z zakładką do aseptycznej aplikacji pod pacjentkę i zintegrowanym przeźroczystym workiem wykonanym z folii PE. 1 serweta operacyjna 2-warstwowa pod pośladki 85 cm x 92 cm typu kieszeń w kształcie rożka z zakładką do aseptycznej aplikacji pod pacjentkę. Owinięcie zestawu i obłożenie pacjenta musi być wykonane z laminatu 2-warstwowego (niebiesko-zielonej folii polietylenowej o grubości 20 µm i niebiesko-zielonej hydrofilowej włókniny polipropylenowej (spunbond) o gramaturze 30 g/m2, połączonych w technice współwytłaczania. Serwetka dla noworodka musi być wykonana z miękkiej włókniny typu spunlace. Materiał musi spełniać wymagania PN EN 13795 dla obłożeń chirurgicznych oraz AAMI PB70, poziom 3. Wytrzymałość laminatu na wypychanie na sucho min. 380 kPa, na mokro min. 365 kPa. Zestaw musi posiadać 2 etykiety samoprzylepne zawierające nr katalogowy, LOT, datę ważności oraz dane producenta. Na opakowaniu wyraźnie zaznaczony kierunek otwierania. Zestaw zapakowany w opakowanie papierowo foliowe, sterylizowany tlenkiem etylenu. Zestaw sterylny ( metoda sterylizacji : tlenek etylenu) jednorazowego użytku. Zestawy pakowane do transportu podwójnie w worek foliowy oraz karton zewnętrzny.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
zestaw noworodkowy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zestaw noworodkowy o składzie : - 1 x czapeczka dla noworodka ( bawełna 100% - rozmiar 38) - 1 x podkład Seni Soft Super - 90 x 60cm - 4 x serwetki włókninowe - 80 x 60cm
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
obłożenia |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:opis asortymentu - załącznik nr 3 , pakiet nr 7
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
obłożenia |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zestawienie i opis asortymentu - załącznik nr 3 pakiet nr 8 do siwz
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
obłożenia |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:opis asortymentu oraz ilości - załącznik nr 3 pakiet nr 9 do siwz
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
sprzęt medyczny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zestaw do zakładania szwów . 1 x plastikowe kleszczyki typu Kocher 14cm 1 x metalowa pęseta Adson 12cm 6 x tupfery gazowe , wielkości śliwki ze 100% gazy bawełnianej , 20 nitkowej – rozmiar po rozwinięciu około 20 x 20 cm. 1 x metalowy igłotrzymacz 12cm 1 x metalowe nożyczki ostre/ostre 11cm 1 x serweta z włókniny 50 x 50 cm , z przylepnym otworem 10cm x 5cm , o gramaturze 50g/m2 1 x nieprzylepna serweta z włókniny 60cm x 60cm , o gramaturze 50g/m2 1 x igła podskórna , zielona , 21G 11/2 ( 0,8 x 40mm) ( zapakowana) 1 x igła podskórna , różowa , 18G 11/2 ( 1,2 x 40mm) ( zapakowana) 1 x strzykawka Luer lock 10ml (zapakowana) Zestaw zapakowany w opakowaniu typu blister w kształcie tacki z trzema wgłębieniami ( o przybliżonej pojemności 150ml; 150ml ; 300ml ), która może służyć jako nerka. Na opakowaniu samoprzylepna naklejka do wklejenia do dokumentacji pacjenta. 2. Pojemnik plastikowy 60ml , z podziałką , transparentny. Jałowy , zapakowany w opakowanie papier – folia. 3. Uchwyt typu rzep – jałowy. Wymiary : szerokość 2cm , długość 23cm , pakowany pojedynczo .
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
sprzęt TK |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wężyk pompy do wstrzykiwacza automatycznego ulrich . Sterylny wężyk pompy wyposażony w trzy igły przebijające środki z kontrastem i NaCl , zabezpieczone kapturkami ochronnymi. Elementy wężyka umożliwiają monitorowanie ciśnienia w systemie wężyków, zawiera filtr cząsteczkowy. Wbudowany zawór zwrotny na jednym końcu wężyka. Czas pracy na wężyku pompy wynosi do 24 godzin , niezależnie od ilości przebytych iniekcji. Bez zawartości lateksu oraz ftalanów (DEHP). Objętość wężyka: 19,5 ml. Szczelność ciśnieniowa maksymalnie 20 bar. Materiał zużywalny w pełni kompatybilny z urządzeniem CTmotion , który nie spowoduje usterek w urządzeniu i nie będzie powodem jego uszkodzenia oraz jest zgodny z instrukcją używania wstrzykiwacza. Wężyk jest zatwierdzony przez producenta wstrzykiwacza automatycznego. 2. Wężyk pacjenta do wstrzykiwacza automatycznego ulrich. Sterylny wężyk pacjenta, długość 250cm, dwa zawory zwrotne, złącze luer lock, bez zawartości lateksu oraz ftalanów (DEHP). Objętość wężyka: 12,5ml. Szczelność ciśnieniowa maksymalnie 20 bar. Materiał zużywalny w pełni kompatybilny z urządzeniem CTmotion , który nie spowoduje usterek w urządzeniu i nie będzie powodem jego uszkodzenia oraz jest zgodny z instrukcją używania wstrzykiwacza. Wężyk jest zatwierdzony przez producenta wstrzykiwacza automatycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 18
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: