IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:1) zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian;2) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej;3) zostały spełnione łącznie następujące warunki:a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej;4) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt 1,b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,c) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców;5) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 1e;6) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ogłoszenia dotyczące zamówień ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane – jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 1a. W przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3 oraz pkt 4 lit. b, zamawiający nie może wprowadzać kolejnych zmian umowy lub umowy ramowej w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy.1b. W przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt 1, 3 i 6, zmiany postanowień umownych nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy lub umowy ramowej.1c. W przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3, zamawiający, po dokonaniu zmiany umowy, zamieszcza w Biuletynie Zamówień Publicznych lub przekazuje Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej ogłoszenie o zmianie umowy.1d. Jeżeli umowa zawiera postanowienia przewidujące możliwość zmiany wynagrodzenia należnego wykonawcy z powodu okoliczności innych niż zmiana zakresu świadczenia wykonawcy, dopuszczalną wartość zmiany umowy, o której mowa w ust. 1 pkt 2 lit. c, pkt 3 lit. b i pkt 6, ustala się w oparciu o wartość zamówienia określoną pierwotnie, z uwzględnieniem zmian wynikających z tych postanowień.1e. Zmianę postanowień zawartych w umowie lub umowie ramowej uznaje się za istotną, jeżeli:1) zmienia ogólny charakter umowy lub umowy ramowej, w stosunku do charakteru umowy lub umowy ramowej w pierwotnym brzmieniu;2) nie zmienia ogólnego charakteru umowy lub umowy ramowej i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:a) zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,b) zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy lub umowy ramowej na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie lub umowie ramowej,c) zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy lub umowy ramowej,d) polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt 4.2. Postanowienie umowne zmienione z naruszeniem ust. 1–1b, 1d i 1e podlega unieważnieniu. Na miejsce unieważnionych postanowień umowy lub umowy ramowej wchodzą postanowienia umowne w pierwotnym brzmieniu.3. Jeżeli zamawiający zamierza zmienić warunki realizacji zamówienia, które wykraczają poza zmiany umowy lub umowy ramowej dopuszczalne zgodnie z ust. 1–1b, 1d i 1e obowiązany jest przeprowadzić nowe postępowanie o udzielenie zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-11-25, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
czujniki do pomiarów hemodynamicznych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów z załącznika nr 3 dla SPZOZ w Szamotułach.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i szacunkowe ilości zawiera załącznik nr 3 (pakiety 1-13) – formularz asortymentowo – ilościowo - cenowy do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Określone w załączniku nr 3 ilości są wielkościami szacunkowymi, uzależnione od ilości przyjętych pacjentów, posiadanych środków finansowych oraz treści wynegocjowanych kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia. Na podstawie wymienionych przesłanek, określone w załączniku nr 3 do SIWZ szacunkowe ilości mogą ulec zmniejszeniu i mogą zostać zredukowane do faktycznych potrzeb szpitala.4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych, użytkowych i jakościowych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.5. Przedmiot zamówienia oferowany przez Wykonawcę musi spełniać warunki dopuszczenia do obrotu i do używania określone ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2020, poz. 186, z późn. zm.)6. W ramach przedmiotu zamówienia i w jego cenie Wykonawca zobowiązany jest do:a) dostawy przedmiotu zamówienia bezpośrednio do wskazanego magazynu - Apteki Szpitalnej w godzinach pracy Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku włącznie. Towar pozostawiony poza apteką uważa się za niedostarczony zgodnie z umową. b) termin realizacji poszczególnych dostaw nie może przekroczyć od 1 do 5 dni roboczych, licząc od chwili złożenia zamówienia faksem lub e-mailem, chyba że w/w termin mija w dzień wolny od pracy wtedy zamówienie musi być zrealizowane w następny dzień roboczy.c) każdy dokument rozliczeniowy ( faktura ) musi zawierać nr umowy, której dotyczy.d) każdorazowa dostawa przedmiotu zamówienia realizowana będzie przez Wykonawcę na podstawie odrębnych zapotrzebowań składanych faksem lub drogą elektroniczną przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 do 13.007. Wykaz dokumentów potwierdzających, że oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami zamawiającego:a) Oferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującym prawem. Na tą okoliczność wykonawca na żądanie zamawiającego dostarczy dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby są dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i posiadają aktualne świadectwa rejestracji (certyfikat CE) o ile dotyczy.9. Dostawy odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na przedmiot zamówienia inny niż opisany przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 11.Oznakowanie dostarczonych wyrobów, ulotki informacyjne, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim.13. Zamawiający wymaga aby termin ważności oferowanego asortymentu towaru był nie krótszy niż 12 miesięcy.14. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystanie z prawa – zwiększenie ilości niektórych pozycji przy równoczesnym zmniejszeniu ilości innych pozycji asortymentowych w granicach wartości zawartej umowy (w przypadku nie wykorzystania pozycji a jednocześnie zapotrzebowaniu na inną pozycję asortymentu, której ilość została wyczerpana).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
sprzęt sterylny specjalistyczny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów z załącznika nr 3 dla SPZOZ w Szamotułach.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i szacunkowe ilości zawiera załącznik nr 3 (pakiety 1-13) – formularz asortymentowo – ilościowo - cenowy do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Określone w załączniku nr 3 ilości są wielkościami szacunkowymi, uzależnione od ilości przyjętych pacjentów, posiadanych środków finansowych oraz treści wynegocjowanych kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia. Na podstawie wymienionych przesłanek, określone w załączniku nr 3 do SIWZ szacunkowe ilości mogą ulec zmniejszeniu i mogą zostać zredukowane do faktycznych potrzeb szpitala.4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych, użytkowych i jakościowych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.5. Przedmiot zamówienia oferowany przez Wykonawcę musi spełniać warunki dopuszczenia do obrotu i do używania określone ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2020, poz. 186, z późn. zm.)6. W ramach przedmiotu zamówienia i w jego cenie Wykonawca zobowiązany jest do:a) dostawy przedmiotu zamówienia bezpośrednio do wskazanego magazynu - Apteki Szpitalnej w godzinach pracy Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku włącznie. Towar pozostawiony poza apteką uważa się za niedostarczony zgodnie z umową. b) termin realizacji poszczególnych dostaw nie może przekroczyć od 1 do 5 dni roboczych, licząc od chwili złożenia zamówienia faksem lub e-mailem, chyba że w/w termin mija w dzień wolny od pracy wtedy zamówienie musi być zrealizowane w następny dzień roboczy.c) każdy dokument rozliczeniowy ( faktura ) musi zawierać nr umowy, której dotyczy.d) każdorazowa dostawa przedmiotu zamówienia realizowana będzie przez Wykonawcę na podstawie odrębnych zapotrzebowań składanych faksem lub drogą elektroniczną przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 do 13.007. Wykaz dokumentów potwierdzających, że oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami zamawiającego:a) Oferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującym prawem. Na tą okoliczność wykonawca na żądanie zamawiającego dostarczy dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby są dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i posiadają aktualne świadectwa rejestracji (certyfikat CE) o ile dotyczy.9. Dostawy odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na przedmiot zamówienia inny niż opisany przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 11.Oznakowanie dostarczonych wyrobów, ulotki informacyjne, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim.13. Zamawiający wymaga aby termin ważności oferowanego asortymentu towaru był nie krótszy niż 12 miesięcy.14. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystanie z prawa – zwiększenie ilości niektórych pozycji przy równoczesnym zmniejszeniu ilości innych pozycji asortymentowych w granicach wartości zawartej umowy (w przypadku nie wykorzystania pozycji a jednocześnie zapotrzebowaniu na inną pozycję asortymentu, której ilość została wyczerpana).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
elektroda do czasowej stymulacji serca |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 "Elektroda do czasowej stymulacji serca.Typ końca distalnego: miękki. Konfiguracja końca distalnego: zagięty. Rozmiar 6F, długość 1250 mm. Wyrób nietoksyczny, apirogenny, jałowy. Produkt kompatybilny z kardiostymulatorem terapeutycznym zewnętrznym inwazyjnym MIP - 801.Przykładowy produkt: Hagmed ESM3Z " szt. 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
sprzęt sterylny specjalistyczny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 "Przewód tlenowy wielokanałowy do przepływomierza, do rurki T.Długość 180 cm, jedno złącze zwykłe, jedno złącze zielone, tzw. szerokie.Przykładowy produkt: Intersurgical nr 1173000" szt. 240
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
sprzęt do żywienia |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Zestaw do podawania diet za pomocą pompy AMIKA - uniwersalny, dostosowany do produktów w butelkach i workach. szt. 350
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
sprzęt do żywienia |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:"Zestaw do długotrwałego żywienia enteralnego do żołądka, zakładany przezskórnie metodą endoskopową. WWykonany z poliuretanu, znacznik RTG, końcówka ENFit.długość 35 cm, CH 20." szt. 2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
sprzęt medyczny sterylny specjalistyczny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:"Dren do ssakaCH 24 , długość około 210cm; dwa złącza o średnicy zewnętrznej 8,0 mm i wewnętrznej 5,6 mm" szt. 800Igła do punkcji lędźwiowej j.u. rozmiar: 22GA 1.50IN – 0,7x38mm szt. 10Igła do punkcji lędźwiowej j.u. rozmiar: 22GA 3.00IN – 0,7x75mm szt. 25"Igła do nakłuć tętniczych - Arterial Caniula - przeznaczona do wprowadzania do tętnic obwodowych.Posiadająca zawór odcinajacy typu FloSwitch, zapobiegający wypływowi zwrotnemu krwi i końcówkę LUER-LOCK.Wykonana z PTFE.Pakowana w sztywne opakowanie Tyvek nie zawierające celulozy. Rozmiar 20G x 45 mm." szt. 400"Igła iniekcyjna jednorazowego użytku, sterylna, wykonana ze stali nierdzewnej, pokryta olejem silikonowym. Igła cienkościenna, ostrze standardowe, osłona i nasadka igły wykonana z polipropylenu, barwnie oznakowana. Rozmiar: 19G - 1,1x40mm (11/2"")Opakowanie 100 szt." op. 150"Igła iniekcyjna jednorazowego użytku, sterylna, wykonana ze stali nierdzewnej, pokryta olejem silikonowym. Igła cienkościenna, ostrze standardowe, osłona i nasadka igły wykonana z polipropylenu, barwnie oznakowana. Rozmiar: 20G - 0,9x40mm (11/2"") Opakowanie 100 szt." op. 50"Igła typu motylek do pobierania krwi na posiew, sterylna, zielona Rozmiar: 21G (0,8 x 19 mm x 178 mm) kompatybilna z systemem Vacutainer" szt. 100"Kaniula dziecięca z biokompatybilnego poliuretanu do długotrwałego podawania leków i płynów. Samozamykający się zawór portu górnego, umieszczony centralnie na osi skrzydełek. Zastawka antyzwrotna zapobiegającą zwrotnemu wypływowi krwi w momencie wkłucia. Minimum 5 pasków Rtg wtopionych na całej długości kaniuli. Rozmiar: 22G - 0,8 x 25mm, kolor niebieski." szt. 2000Kanka doodbytnicza - rozmiar nr 16 i nr 22 szt. 50"Łącznik plastikowy, karbowany - prosty ""martwa przestrzeń"" rozmiar 15 - długość 15 cm.Średnica wewnętrzna złącza mniejszego – 15mm , średnica wewnętrzna złącza większego 22mm Sterylny. " szt. 700Łącznik plastikowy do drenów i cewników: dwudrożny schodkowy o średnicy 7 - 10 mm szt. 50Łącznik plastikowy do drenów i cewników: trójdrożny schodkowy typu Y – rozmiar 9/6 , sterylny szt. 300Łącznik plastikowy do drenów i cewników: trójdrożny schodkowy typu Y o średnicy 9-9-9 mm szt. 100Łącznik podwójnie obrotowy, kątowy, z portem do odsysania, jednorazowy, rozmiar 15 mm (złącze kątowe). szt. 80"Zestaw do cewnikowania tętnicy udowej techniką Seldingera, jednoświatłowy. Rozmiar 4 Fr – 200 mm." szt. 5
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
sprzęt medyczny sterylny specjalistyczny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:"Filtr elektrostatyczny o skuteczności przeciwbakteryjnej 99,9999%, p/wirusowej 99,99%, z piankowym wymiennikiem ciepła i wilgoci, poziom nawilżania 33 mg H2O/l przy VT=500ml, utrata wilgotności 4,5mg H2O/l przy VT = 500ml, medium filtracyjne hydrofobowe, przestrzeń martwa 77ml, opory przepływu 1,0 cmH2O przy przepływie 30l/min., objętość oddechowa Vt 300 – 1000ml, Waga 24g. Filtr ze złączem prostym, z portem kapno z zatyczką na uwięzi. Biologicznie czysty. " szt. 2600"Kaniula ssąca wraz z drenem POOL - perforowana na całej długości około 22 cm, długość drenu około 210 cm, wykonana z medycznego PCV. Pakowana podwójnie: opakowanie zewnętrzne papier-folia i wewnętrzne foliowe." szt. 200"Kranik zakończony zaworem bezigłowym nie dłuższy niż 2cm, - kompatybilny z koncówką luer i luer-lock, - o przepływie grawitacyjnym 525ml/min (+-25ml), - zgodny z wymaganiami normy ISO 10555-1. Możliwość podłączenia u pacjenta min. przez 5 dni lub min. 100 aktywacji. Łącznik powinien posiadać zastawkę w postaci łatwej do skutecznej dezynfekcji jednoelementowej, silikonowej podzielnej membrany (która winna tez obejmować w całości górną końcówkę łącznika), zewnętrznie osadzonej na plastikowym, przeźroczystym konektorze (jednorodna materiałowo powierzchnia styku końcówki luer przy połączeniu z systemem dostępu naczyniowego). Wnętrze pozbawione części mechanicznych, prosty tor przepływu. Dostosowany do użytku z krwią, tłuszczami, alkoholami, chlorheksydyną oraz lekami chemioterapeutycznymi. Przestrzeń martwa max. 0,10ml, wytrzymały na ciśnienie płynu iniekcyjnego min. 17,2 bara=250psi, na ciśnienie zwrotne min. 6,7 bara=97psi. Sterylne, jednorazowe, pakowane pojedynczo. Na każdym opakowaniu nadruk nr serii i daty ważności. Opis w języku polskim." szt. 350"Nebulizator niskoobjętościowy do podawania leku, z antyprzelewową konstrukcją pozwalającą na skuteczne działanie w zakresie 0-90 stopni, ze stabilną podstawką dyfuzora w zakresie 0-360 stopni, o pojemności 10 ml, skalowany dwustronnie, naprzemiennie w zakresie od 3 do 10ml co 1 ml. Przeciętna średnica cząsteczek aerozolu (MMAD) 2,21 µm (+/- 0,07 µm), frakcja respirabilna (cząsteczki < 5 µm ) – 79,7% (+/-1,7%).Tempo nebulizacji (szybkość opróżniania zbiornika) przy przepływie 10l/min dla 3ml roztworu: 7,36 min (+/-0,26 min) Parametry potwierdzone w badaniach producenta.Czysty biologicznie. W zestawie z maską dla dorosłych i drenem." szt. 900"Nebulizator niskoobjętościowy do podawania leku, z antyprzelewową konstrukcją pozwalającą na skuteczne działanie w zakresie 0-90 stopni, ze stabilną podstawką dyfuzora w zakresie 0-360 stopni, o pojemności 10 ml, skalowany dwustronnie, naprzemiennie w zakresie od 3 do 10ml co 1 ml. Przeciętna średnica cząsteczek aerozolu (MMAD) 2,21 µm (+/- 0,07 µm) , frakcja respirabilna (cząsteczki < 5 µm ) – 79,7% (+/-1,7%). Tempo nebulizacji (szybkość opróżniania zbiornika) przy przepływie 10l/min dla 3ml roztworu: 7,36 min (+/-0,26 min)Parametry potwierdzone w badaniach producenta.Czysty biologicznie. W zestawie z ustnikiem i drenem dla dorosłych." szt. 400"Nebulizator niskoobjętościowy do podawania leku, z antyprzelewową konstrukcją pozwalającą na skuteczne działanie w zakresie 0-90 stopni, ze stabilną podstawką dyfuzora w zakresie 0-360 stopni, o pojemności 10 ml, skalowany dwustronnie, naprzemiennie w zakresie od 3 do 10ml co 1 ml. Przeciętna średnica cząsteczek aerozolu (MMAD) 2,21 µm (+/- 0,07 µm) , frakcja respirabilna (cząsteczki < 5 µm ) – 79,7% (+/-1,7%). Tempo nebulizacji (szybkość opróżniania zbiornika) przy przepływie 10l/min dla 3ml roztworu: 7,36 min ( +/-0,26 min) Parametry potwierdzone w badaniach producenta.Czysty biologicznie. W zestawie z nebulizatorem znajduje się : maska aerozolowa pediatryczna , dren tlenowy o przekroju gwiazdkowym, długość - 2,1m i złączu standardowym, kodowane kolorystycznie barwą dyfuzora sztywne złącze drenu dedykowane do nebulizatora." szt. 50"Sterylna maska krtaniowa jednorazowego użytku z PCV, - bez użebrowania, - z kopułą maski o budowie chroniącej przed wklinowaniem nagłośni,- z przezroczystym mankietem i rurką oddechową tworzącymi jedną całość, stabilizator uszczelnienia pomiędzy rurką i mankietem, ze wzmocnioną grzbietową częścią mankietu co chroni przed jego podwijaniem się w trakcie zakładania, - z wbudowanym w ścianę rurki oddechowej na całej jej długości drenem do napełniania mankietu, dren do napełniania mankietu wchodzący do stabilizatora uszczelnienia, opuszczający ściankę rurki oddechowej pod kątem 45 stopni w obrębie konektora 15mm.Maska bez zawartości lateksu, DEHP oraz bis fenolu (BPA). Rozmiar maski kodowany kolorem mankietu i balonika kontrolnego z dodatkowym oznaczeniem numerycznym na baloniku kontrolnym oraz na rurce oddechowej. Opakowanie sztywne typu blister odwzorowujące kształt produktu. Na opakowaniu instrukcja użycia. Maska w rozmiarze i zakresie wagowym dla rozmiaru - nr 1 ( < 5kg )" szt. 5"Sterylna maska krtaniowa jednorazowego użytku z PCV, - bez użebrowania, - z kopułą maski o budowie chroniącej przed wklinowaniem nagłośni, - z przezroczystym mankietem i rurką oddechową tworzącymi jedną całość, stabilizator uszczelnienia pomiędzy rurką i mankietem, ze wzmocnioną grzbietową częścią mankietu co chroni przed jego podwijaniem się w trakcie zakładania- z wbudowanym w ścianę rurki oddechowej na całej jej długości drenem do napełniania mankietu, dren do napełniania mankietu wchodzący do stabilizatora uszczelnienia, opuszczający ściankę rurki oddechowej pod kątem 45 stopni w obrębie konektora 15mm.Maska bez zawartości lateksu, DEHP oraz bis fenolu (BPA). Rozmiar maski kodowany kolorem mankietu i balonika kontrolnego z dodatkowym oznaczeniem numerycznym na baloniku kontrolnym oraz na rurce oddechowej. Opakowanie sztywne typu blister odwzorowujące kształt produktu. Na opakowaniu instrukcja użycia. Maska w rozmiarze i zakresie wagowym dla rozmiaru - nr 1,5 ( 5 - 10kg )" szt. 8"Worek do dobowej zbiórki moczuZamknięty system zabezpieczający przed wystąpieniem zakażeń, utrzymywany do 14 dni, poj. 2000ml, duża komora skraplająca, przerywająca wstępującą drogę zakażeń, dwa filtry hydrofobowe, 2 zastawki antyzwrotne, dren długości około 110 cm, samouszczelniający się bezigłowy port do pobierania próbek do badania, klema zaciskowa, Sterylny." szt. 10"Worek do zbiórki moczu pojemności 2000ml (podziałka co 100 ml, łącznik schodkowy, zawór spustowy, dren długości około 90 cm) Sterylny." szt. 200"Zamknięty system do godzinowej zbiórki moczu, sterylny, - z płaskim portem bezigłowym, - 2 zastawki antyzwrotne w tym w łączniku do cewnika Foley, - minimum 2 wentylacyjne hydrofobowe filtry antybakteryjne, - dren odprowadzający zabezpieczony spiralą antyzałamaniową,- worek 2000 ml skalowany co 100 ml z kranikiem spustowym typu T mocowanym ku górze w otwartej zakładce, komora pomiarowa 500 ml nad workiem z poziomą dźwidnią 90 stopni pozwalającą na opróżnianie bez konieczności manewrowania komorą, ze skalą linearną, skalowanie komory co 1 ml od 1 do 40 ml; od 40 do 90 ml co 5 ml; od 90 do 500 m l co 10 ml. Możliwość podwieszania zestawu na minimum 3 niezależne sposoby." szt. 15"Zestaw do odsysania pola operacyjnego: przewód ssący elastyczny długości około 210 cm, końcówka półsztywna cienka zakrzywiona. Wyposażona w otwory boczne, bez kontroli siły ssania. Rozmiar 12Fr Pakowany podwójnie: opakowanie zewnętrzne papier-folia i wewnętrzne foliowe." szt. 50Zestaw do punkcji opłucnej wyposażony w dren i szczelny kranik trójdrożny odcinający, trzy igły długości 80 mm z kapturkiem zabezpieczającym, strzykawkę 60 ml z dwustronną skalą, worek 2000 ml do zbiórki płynów z bezzwrotną zastawką i odpływem . szt. 50
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
sprzęt medyczny sterylny specjalistyczny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:"Cewnik moczowodowy śródoperacyjny, sterylny, kontrastujący w promieniach RTG, z prowadnicą, obustronnie otwarty, z zakończeniem typu NELATON, 2 otwory boczne, skalowany na całej długościRozmiar: 5Fr, dł. około 80cm" szt. 2"Cewnik moczowodowy śródoperacyjny, sterylny, kontrastujący w promieniach RTG z prowadnicą, obustronnie otwartyz zakończeniem typu OLIWKA, 6 otworów bocznych, skalowany na całej długości Rozmiar: 5Fr, dł. około 80cm" szt. 2"Zestaw do nefrostomii trójstopniowej (z rozszerzadłami), jałowy, o składzie:- igła dwuczęściowa, ostrze typu Chiba z widocznym w USG szlifem, G 18, długość 20 cm, skalowana co 1 cm, - prowadnica o długości 80 cm typu Seldingera (miękka) z zakończeniem typu J,- zestaw rozszerzadeł, ostatnie z rozrywalną koszulką, - cewnik wykonany z materiału innego niż poliuretan, posiada skalowanie co 1 cm w postaci pierścieni, z zakończeniem J, od strony dystalnej zakończenie Luer-Lock,- bezlateksowy łącznik do worka na mocz z mechanizmem obrotowym, silikonowa szpulka do mocowania cewnika; rozmiar - CH 10" szt. 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
sprzęt medyczny sterylny specjalistyczny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:"Sonda przełykowa Sengstakena – wykonana z miękkiej gumy, trójdrożna z dwoma balonami i balonami pilotowymi, z podziałką, pierścień znacznikowy nieprzenikliwy dla promieniowania rentgenowskiego.Długość około 100 cm .Balon przełykowy długość około 22 cm. Rozmiar CH 18. Sterylna. " szt. 2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
sprzęt - sondy maciczne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:"Zestaw do pobierania endometrium, sterylny.Składający się z kaniuli 25 cm z podziałką co 2 cm oraz strzykawki typu luer-lock 10ml z systemem zabezpieczającym przed cofnieciem się pobranego materiału.Produkt pakowany w blister papier- folia. " szt. 100"Długa sonda wewnątrzmaciczna do badania głębokości macicy, sterylna.Średnica 3-4 mm, zakrzywiona, stożkowa, wyposażona w suwak pomiarowy. Skala pomiarowa 5-11 cm z 0,5 cm podziałką." szt. 100"Sonda maciczna, jednorazowa, sterylna.Długość robocza 210 mm, płaska rękojeść 90 mm, protektor antypoślizgowy. Zakończona kulką 3,8 mm. Przesuwalny znacznik na sondzie. Bez lateksu." szt. 50
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
rękawice diagnostyczne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rękawice diagnostyczne nitrylowe , niesterylne - bezpudrowe , jednorazowego użytku, posiadające pogrubiony brzeg mankietu ,zapobiegający samo zwijaniu oraz teksturowane końcówki palców dla lepszej chwytności. Spełniające wymagania Dyrektywy Medycznej 93/42/EEC , EN 455 . Posiadają poziom ochrony przed mikroorganizmami – AQL ≤ 1.5 Rozmiar S,M,L,XL . Pakowane x 100 szt. op. 15000Rękawice zabiegowe lateksowe , niejałow - pudrowane .Posiadają pogrubiony brzeg mankietu zapobiegający samo zwijaniu oraz teksturowane końcówki palców. Spełniają wymagania Dyrektywy Medycznej 93/42/EWG , EN 455 . Posiadają poziom ochrony przed mikroorganizmami – AQL ≤ 1.5 Rozmiar L . Pakowane x 100 szt. op. 20
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: