IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Tak
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1) zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian; 2) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej; 3) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej; 4) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt 1, b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, c) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców; 5) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 1e; 6) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ogłoszenia dotyczące zamówień ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane – jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 1a. W przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3 oraz pkt 4 lit. b, zamawiający nie może wprowadzać kolejnych zmian umowy lub umowy ramowej w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy. 1b. W przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt 1, 3 i 6, zmiany postanowień umownych nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy lub umowy ramowej. 1c. W przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3, zamawiający, po dokonaniu zmiany umowy, zamieszcza w Biuletynie Zamówień Publicznych lub przekazuje Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej ogłoszenie o zmianie umowy. 1d. Jeżeli umowa zawiera postanowienia przewidujące możliwość zmiany wynagrodzenia należnego wykonawcy z powodu okoliczności innych niż zmiana zakresu świadczenia wykonawcy, dopuszczalną wartość zmiany umowy, o której mowa w ust. 1 pkt 2 lit. c, pkt 3 lit. b i pkt 6, ustala się w oparciu o wartość zamówienia określoną pierwotnie, z uwzględnieniem zmian wynikających z tych postanowień. 1e. Zmianę postanowień zawartych w umowie lub umowie ramowej uznaje się za istotną, jeżeli: 1) zmienia ogólny charakter umowy lub umowy ramowej, w stosunku do charakteru umowy lub umowy ramowej w pierwotnym brzmieniu; 2) nie zmienia ogólnego charakteru umowy lub umowy ramowej i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: a) zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści, b) zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy lub umowy ramowej na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie lub umowie ramowej, c) zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy lub umowy ramowej, d) polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt 4. 2. Postanowienie umowne zmienione z naruszeniem ust. 1–1b, 1d i 1e podlega unieważnieniu. Na miejsce unieważnionych postanowień umowy lub umowy ramowej wchodzą postanowienia umowne w pierwotnym brzmieniu. 3. Jeżeli zamawiający zamierza zmienić warunki realizacji zamówienia, które wykraczają poza zmiany umowy lub umowy ramowej dopuszczalne zgodnie z ust. 1–1b, 1d i 1e obowiązany jest przeprowadzić nowe postępowanie o udzielenie zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-10-11, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
artykuły medyczne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Czepek głęboki w formie furażerki z trokami do umocowania. Wykonany w całości z perforowanej włókniny wiskozowej o gramaturze 25g/m2 zapewniającej doskonałą oddychalność i komfort noszenia, wysokość czepka z przodu 20,5 cm +/- 1cm. Wysokość części przedniej umożliwiająca wywinięcie i utworzenie dodatkowej warstwy stanowiącej zabezpieczenie przed potem. Wymiary denka 29 cm x 12 cm +/- 1cm. Szerokość troków 4 cm +/- 0,5 cm. Szyty techniką owerlok. Opakowanie a'100 szt. w formie kartonika umożliwiającego wyjmowanie pojedynczych sztuk.Kolor zielony,niebieski, różowy, żółty, fioletowy. szt. 2 700 Czepek w formie furażerki z tyłu ściągany gumką. Wykonany w części bocznej z włókniny Spunlace 45 g/m2 oraz z włókniny polipropylenowej 25g/m2 w części górnej. Materiał chłonny.Kolor zielony lub niebieski, denko w kolorze białym. Opakowanie a'100 szt. w formie kartonika umożliwiajacego wyjmowanie pojedynczych sztuk szt. 4 300 Czepek w formie furażerki z tyłu ściągany gumką. Wykonany w całości z perforowanej włókniny wiskozowej o gramaturze 25g/m2 zapewniającej doskonałą oddychalność i komfort noszenia, głębokość 13,5 cm +/- 1cm. Średnica denka 20,5cm+/- 1cm. Długośc gumki 14,5 cm +/- 1cm. Szyty techniką owerlok.Opakowanie a'100 szt. w formie kartonika umożliwiajacego wyjmowanie pojedynczych sztuk. Kolor zielony, niebieski, żółty, różowy, fioletowy. szt. 4 300 Czepek w kształcie beretu wykonany z włókniny polipropylenowej 18g, przyjemny w dotyku. Średnica po rozciągnięciu ok. 53cm. Opakowanie a'100 szt. w formie kartonika umożliwiającego wyjmowanie pojedynczych sztuk. Kolor zielony lub niebieski. szt. 1 700 Maska medyczna wykonana z trzech warstw niepylącej włókniny, wymiary maski 17,5cm x 9,5cm. Długość troków 40 cm. Długość sztywnika do formowania maski na nosie 10,5cm. Zgodna z normą 14683 tym II– poziom filtracji bakterii 98,72%. Kolor zielony, niebieski, różowy, biały. Op. a'50 szt. szt. 21 000 Fartuch medyczny wykonany z włókniny polipropylenowej, rękawy zakończone gumką, wiązany na troki w talii oraz na szyi, przewiewny, jednorazowego użytku. Gramatura 20 gr/m2, kolor zielony lub niebieski. szt. 9 000 Ochraniacze na buty wykonane z mocnej i wytrzymałej włókniny polipropylenowej 30 g/m², ściągane podwójną gumką. Wymiary 38cm x 17cm. Kolor zielony lub niebieski szt. 13 500 Podkład chłonny wykonany z 5 warstw: laminat+wata celulozowa + pulpa celulozowa + wata celulozowa + włóknina polipropylenowa. Posiada wkład chłonny z pikowaniami. Część spodnia podfoliowana, nieprzemakalna. Rozmiar 60 x 90 cm, kolor zielony szt. 30 Podkład na fotel ginekologiczny, jednorazowego użytku, ochronny, higieniczny, zielony, perforowany, pojedynczy listek warstwa: folia, bibuła, bibuła, rozmiar listka 50 cm x 33 cm w rolce 50 listków - 1 op. typ Weber&Weber lub równoważny rolka 500 Podkład jednorazowego użytku, ochronny, higieniczny, zielony lub niebieski, perforowany, pojedynczy listek warstwa : folia, bibuła, bibuła, rozmiar listka 50 cm x 50 cm w rolce 80 listków - 1 op., typ Weber&Weber lub równoważy rolka 100 Prześcieradło jednorazowego użytku wykonane z włókniny polipropylenowej, niejałowe. Kolor zielony. Gramatura 25 gr/m2. Wymiary 210 x 160 cm. szt. 5 000 Poszwa medyczna jednorazowego użytku wykonana z włókniny polipropylenowej 25 g/m², niejałowa, kolor zielony. Wymiary 210 cm x 160 cm, szerokość zakładki zamykającej 15cm szt. 1 700 Prześcieradło papierowe na rolce, dwuwarstwowe, klejone wymiary listka 50 cm x 50 cm, długośc rolki 65 m - 1 op., białe z perforacją, umożliwiająca łatwe oddzielenie listka. A'9 rolek w op. rolka 3 700 Jednorazowe ręczniki wykonane z wysokiej jakości celulozy. Lekko tłoczona powierzchnia przyspieszająca absorbcję wody. Wysoka gramatura materiału - 50g/m2 zapewniająca dokładne osuszenie skóry. Miękkie i wytrzymałe. Rozmiar 40 cm x 70 cm. Opakowanie foliowe, 50 sztuk w opakowaniu. Jednorazowego użytku, niesterylne szt. 9 000 Ubranie wykonane z włókniny SMS gr. 35g, nieprześwitujące, antystatyczne, oddychające. Bluza z krótkim rękawem, posiadająca wycięcie "V" zakończone obszyciem w kolorze ubrania, 3 kieszenie (2 w dolnej części oraz jedna mniejsza w części górnej). Spodnie z trokami w pasie. Kolor zielony lub niebieski. Zgodnie z normą EN 13795. Rozmiar od S do XXXL. kpl. 1 200 Sukienka operacyjna wykonana z chłonnej włókniny SMS 35 g/m², wkładana przez głowę, z krótkim rękawem posiadająca dwie kieszenie. Kolor niebieski. Rozmiar od S do XXXL. szt. 1 200 Komplet pościeli medycznej z włókniny 25g/m2, zielony jednorazowy składający się z: prześcieradła o wym. 150 cm x 210 cm, poszewki na kołdrę o wym. 160 cm x 210 cm, poszewki na poduszkę o wym. 70 cm x 80 cm kpl 3 000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
artykuły medyczne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szkiełka podstawowe czyste pole 76 mm x 26 mm op. a'50 szt. op. 10 Szkiełka podstawowe matowione 76 mm x 26 mm op. a'50 szt. op. 180 Kieliszki do leków plastikowe op. a'90 szt. op. 500 Pojemnik na zużyte igły 0,7 L szt. 1 000 Pojemnik na zużyte igły 1 L szt. 3 700 Pojemnik na zużyte igły 2L szt. 3 500 Pojemnik na odpady medyczne z przykrywą 3 L - 3,5 L szt. 380 Pojemnik na odpady medyczne z przykrywą 5 L szt. 1 300 Pojemnik na odpady medyczne z przykrywą 10 L szt. 400 Opaska identyfikacyjna dla noworodków wykonana z tworzywa niewywołującego odparzeń, uczuleń, alergii, op. a'100 szt. szt. 1 300 Stazy automatyczne wyposażone w zatrzask (zapięcie), wyróżniające się czerwonym kolorem, typu Sarstedt nr kat. 95.1007 lub równoważne szt. 150 Osłonka pudrowana do głowic endowaginalnych op. a'144 szt. op. 120 Szpatułka drewniana op. a'100 szt. op. 260 Wąż do tlenu dł. 210 cm szt. 170 Worki do moczu 2 L z odprowadzeniem dł. drenu 90 cm, zastawka antyrefleksyjna, zawór spustowy prosty lub typu T, obie ściany worka przezroczyste, niesterylny szt. 7 300 Wieszak do worka do moczu, plastkiowy, dwuramienny szt. 1 300 Okulary ochronne typu gogle szt. 30 Rękawice latex sekcyjno - ekshumacyjne, długie do łokcia, rozm. L, M pary 10 Zestaw do lewatywy z workiem 2 litrowym, niesterylny szt. 230 Worek - torba na wymiociny, przezroczysty, ze skalą pomiarową, wyposażony w uchwyt dostosowany do kształtu twarzy, zapewniajacy higieniczne i proste zamknięcie po napełnieniu - op. a'50 szt. op. 17 Kuweta do analiz kału z łopatką, niesterylna szt. 1 000 Kubek 100 ml do bad. moczu z wiekiem, niesterylny szt. 13 500 Termometr elektroniczny wodoszczelny, zakres pomiaru temperatury 32,0 - 42,0 oC, dokładność pomiaru +- 0,1oC, podziałka: 01, pamięć: minimum ostatni, sygnał dźwiękowy po zakończeniu pomiaru, automatyczne wyłączanie, bateria zegarkowa szt. 90 Gąbka do higieny jamy ustnej, op. a'50 szt. szt. 2 300 Szczoteczka do zębów z odsysaniem, z bezalkoholowym płynem do płukania jamy ustnej, gąbka - aplikator oraz opakowanie preparatu nawilżającego do ust, szt. 400 Opaska mocująca do rurek tracheostomijnych - dla dorosłych, o właściwościach: miękka i delikatna, wykonana z materiału nie powodującego podrażnień - możliwość regulacji długości, jałowa, jednorazowego użytku szt. 180 Uchwyt do mocowania rurki intubacyjnej, kolor niebieski dla dorosłych, typu Thomas lub równoważne szt. 50 Opaska do mocowania rurki intubacyjnej, kolor niebieski dla dorosłych szt. 100 Uchwyt do mocowania rurki intubacyjnej, kolor różowy dla dzieci, typu Thomas lub równoważne szt. 30 Linia próbkująca CO2 do aparatów do znieczulania Fabius Tiro Drager (kompatybilne z użytkowanym przez Zamawiającego sprzętem) szt. 300 Cytofix 150 ml, utrwalacz cytologiczny szt. 70 Wkład jednorazowy do ssaków poj. 1 L szt. 490 Wkład jednorazowy do ssaków poj. 2 L szt. 1 300 Wkład VAC - SAX poj. 1 L szt. 350 Wkład VAC - SAX poj. 2 L szt. 450
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
artykuły medyczne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Papier do KTG 11 Corometrics składki z nadrukiem, rozmiar 152x90 szt. 250 Papier do KTG 11 Cadence składki z nadrukiem, rozmiar 112x90x150, skala 210 szt. 100 Papier do EKG termoczuły, bezpyłowy z nadrukiem, rozmiar 112x25mm, rolki, kratka szt. 1 200 Papier rejestrujący do defibrylatora Lifepack 11/12, z nadrukiem, rozmiar 106x23, rolki szt. 320 Papier do USG Mitsubishi, z nadrukiem, rozmiar 110x21mm, I klasa, rolki szt. 200 Papier do EKG Ascard - 3, z nadrukiem, rozmiar 104x40, kratka, rolki szt. 200 Papier do USG Sony UPP 110 HD, rolki szt. 120 Papier do defibrylatora Zoll 90x90x200, składka szt. 130 Papier rejestrujący do defibrylatora Lifepack 15, z nadrukiem, rozmiar 50x30mts (int.16mm), rolki szt. 130 Papier do KTG Sonicaid, z nadrukiem, rozmiar 143x150 - 300 kartek, składka szt. 40 Papier do spirometru 110x7 mm szt. 1 000 Pas do EKG szeroki, gumowy 10x150 szt. 30 Elektrody EKG Ag/AgCl dla dorosłych na piance z żelem przylepnym szt. 70 000 Elektrody do holtera 010 EKG Skintact, Ag/Ag/Cl, na piance z żelem szt. 3 800 Elektroda klips (4szt.) szt. 3 Żel do USG 0,5 kg posiadający neutralny dla skóry odczyn pH szt. 1 100 Żel do ultradźwięków op. 5 L szt. 30 Pasta Everi do przygotowania naskórka umożliwiająca uzyskanie wysokiej jakości zapisu EEG lub równoważna szt. 12
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
artykuły medyczne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pojnik dla chorych z tworzywa sztucznego 200 ml z podwójnym przykryciem: jeden do płynów, drugi do zupek szt. 130 Basen szpitalny plastikowy szt. 30 Kaczka szpitalna plastikowa szt. 65 Miski nerkowate plastikowe 28 cm szt. 20 Nerki jednorazowe papierowe 0,7 L szt. 20 000 Pojemniki do dobowej zbiórki moczu szt. 30
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
kapturki do termometru BRAUN |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kapturki jednorazowe do termometrów do ucha Braun LF40, pakowane po 40 szt. szt. 30 000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
filtry antybakteryjne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Filtry antybakteryjne PBF-100WM do spirometru Microlab szt. 2 500
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: