ZP.272.1.20.2022 dostawa odczynników chemicznych dla LBEK WSSE w Olsztynie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ZP.272.1.20.2022 dostawa odczynników chemicznych dla LBEK WSSE w Olsztynie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlsztyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2022-08-05
  • ZamawiającyWojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Olsztynie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-27
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00280334
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ZP.272.1.20.2022 dostawa odczynników chemicznych dla LBEK WSSE w Olsztynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291807

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żołnierska

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-251

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.wsse.olsztyn@sanepid.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wsse.logintrade.net

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP.272.1.20.2022 dostawa odczynników chemicznych dla LBEK WSSE w Olsztynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5a488d4-0daa-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00280334

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040486/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 odczynniki laboratoryjne

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

wsse.logintrade.net

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: wsse.logintrade.net

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym, a
Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej:
wsse.logintrade.net
Oferta składana elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym. W procesie składania oferty, jak również również przedmiotowych środków dowodowych na platformie,
Wykonawca składa podpis elektroniczny bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu. Dalsze informacje
zamieszczone są w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych podana jest w SWZ w części "pozostałe informacje".

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych podana jest w SWZ w części "pozostałe informacje".

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.1.20.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 - LBEK - odczynniki chemiczne. 20 pozycji szczegółowo określonych w załączniku nr 1,1 do SWZ, sukcesywne dostawy na wniosek zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia o maksymalnie 40%. W wyniku zastosowania prawa opcji
wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zwiększeniu do faktycznie zrealizowanego zamówienia – dotyczy zadań: 1, 3, 4.
Zadania bez opcji: 2.
Zamawiający skorzysta z opcji zwiększenia zamówienia w III lub IV kwartale 2022r., w przypadku otrzymania dodatkowych
środków lub wygospodarowania oszczędności z budżetu na rok 2022, zwiększenia ilości badań nadzorowych lub zleconych.
Zakres ewentualnego zwiększenia zamówienia w ramach opcji będzie obejmował dostawę produktów, zgodnie z
formularzem cenowym odpowiednim dla danego zadania objętego opcją, będącym załącznikiem do SWZ, do siedziby
Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega, iż w ramach prawa opcji zwiększenia zamówienia może zlecać sukcesywnie w ramach istniejących
potrzeb dostawę produktów, aż do wykorzystania pełnej wysokości opcji.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W
przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji zwiększenia zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne
roszczenia z tego tytułu.
W przypadku skorzystania z prawa opcji, zamówienia opcjonalne zostaną zrealizowane na takich samych warunkach co
zamówienie podstawowe.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Maksymalna ilość punktów jaką może osiągną oferta w kryterium C wynosi 60 punktów.
cena najtańszej oferty w PLN
C = ------------------------------------------------ x 60 pkt
cena badanej oferty w PLN
Maksymalna ilość punktów jaką może osiągną oferta w kryterium TW wynosi 40 punktów.
Zaoferowany termin ważności dla pozycji 23 (określony w pełnych miesiącach równy lub dłuższy niż 7 miesięcy, nie dłuższy niż 60
miesięcy)
TD = -------------------------------------------------------------------------- x 40 pkt
Maksymalny zaoferowany termin ważności

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: ermin ważności równy lub większy niż: dla pozycji 20: 7 m-cy w dniu dostawy w pełnych miesiącach kalendarzowych. (nie więcej niż 60 m-cy)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 - LBEK - szczepy referencyjne - 1 zestaw szczegółowo określony w załączniku nr 1.2 do SWZ. jednorazowa dostawa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Maksymalna ilość punktów jaką może osiągną oferta w kryterium C wynosi 60 punktów.
cena najtańszej oferty w PLN
C = ------------------------------------------------ x 60 pkt
cena badanej oferty w PLN
Maksymalna ilość punktów jaką może osiągną oferta w kryterium TD wynosi 40 punktów.
Minimalny zaoferowany termin dostawy (określony w pełnych dniach
kalendarzowych równy lub krótszy niż 14 dni kalendarzowych)
TD = ---------------------------------------------------------------------------------- x 40 pkt
badany termin dostawy równy lub krótszy niż 14 dni kalendarzowych

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizaji dostawy do 14 dni kalendarzowych.

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3 - LBEK - lateks diagnostyczny do identyfikacji enteropatogennych i enterokrwotocznych E.coli - 4 pozycje szczegółowo określone w załączniku nr 1.3 do SWZ, sukcesywne dostawy na wniosek zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia o maksymalnie 40%. W wyniku zastosowania prawa opcji
wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zwiększeniu do faktycznie zrealizowanego zamówienia – dotyczy zadań: 1, 3, 4.
Zadania bez opcji: 2.
Zamawiający skorzysta z opcji zwiększenia zamówienia w III lub IV kwartale 2022r., w przypadku otrzymania dodatkowych
środków lub wygospodarowania oszczędności z budżetu na rok 2022, zwiększenia ilości badań nadzorowych lub zleconych.
Zakres ewentualnego zwiększenia zamówienia w ramach opcji będzie obejmował dostawę produktów, zgodnie z
formularzem cenowym odpowiednim dla danego zadania objętego opcją, będącym załącznikiem do SWZ, do siedziby
Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega, iż w ramach prawa opcji zwiększenia zamówienia może zlecać sukcesywnie w ramach istniejących
potrzeb dostawę produktów, aż do wykorzystania pełnej wysokości opcji.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W
przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji zwiększenia zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne
roszczenia z tego tytułu.
W przypadku skorzystania z prawa opcji, zamówienia opcjonalne zostaną zrealizowane na takich samych warunkach co
zamówienie podstawowe.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Maksymalna ilość punktów jaką może osiągną oferta w kryterium TW wynosi 40 punktów.
cena najtańszej oferty w PLN
C = ------------------------------------------------ x 60 pkt
cena badanej oferty w PLN
Zaoferowany termin ważności dla pozycji 1-4 (określony w pełnych miesiącach równy lub dłuższy niż 13 miesięcy, nie dłuższy niż 60
miesięcy)
TD = -------------------------------------------------------------------------- x 40 pkt
Maksymalny zaoferowany termin ważności

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin ważności równy lub większy niż 13 miesięcy dla poz. 1-4. (nie więcej niż 60 m-cy) jednorazowa dostawa.

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4 - LBEK - krążki różnicujące, identyfikacyjne i antybiogramowe, test immunochromatograficzny do wykrywania antygenów Legionalla w moczu, lateksy i krążki diagnostyczne oraz materiały pomocnicze - 56 pozycji szczegółowo określonych w załączniku nr 1.4 do SWZ, sukcesywne dostawy na wniosek zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia o maksymalnie 40%. W wyniku zastosowania prawa opcji
wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zwiększeniu do faktycznie zrealizowanego zamówienia – dotyczy zadań: 1, 3, 4.
Zadania bez opcji: 2.
Zamawiający skorzysta z opcji zwiększenia zamówienia w III lub IV kwartale 2022r., w przypadku otrzymania dodatkowych
środków lub wygospodarowania oszczędności z budżetu na rok 2022, zwiększenia ilości badań nadzorowych lub zleconych.
Zakres ewentualnego zwiększenia zamówienia w ramach opcji będzie obejmował dostawę produktów, zgodnie z
formularzem cenowym odpowiednim dla danego zadania objętego opcją, będącym załącznikiem do SWZ, do siedziby
Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega, iż w ramach prawa opcji zwiększenia zamówienia może zlecać sukcesywnie w ramach istniejących
potrzeb dostawę produktów, aż do wykorzystania pełnej wysokości opcji.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W
przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji zwiększenia zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne
roszczenia z tego tytułu.
W przypadku skorzystania z prawa opcji, zamówienia opcjonalne zostaną zrealizowane na takich samych warunkach co
zamówienie podstawowe.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Maksymalna ilość punktów jaką może osiągną oferta w kryterium zestaw zawierający testy w postaci składanych płytek testowych
stosowanych z dedykowanymi wymazówkami. wynosi 40 punktów. Maksymalna ilość punktów jaką może osiągną oferta w kryterium
C wynosi 60 punktów.
Cena najtańszej oferty w PLN
C = ------------------------------------------------ x 60 pkt
Cena badanej oferty w PLN

0 pkt. zestaw nie zawierający testów w postaci składanych płytek testowych stosowanych z dedykowanymi wymazówkami.
40 pkt zestaw zawierający testy w postaci składanych płytek testowych stosowanych z dedykowanymi wymazówkami.
Maksymalna ilość punktów jaką może osiągną oferta w kryterium zestaw zawierający testy w postaci składanych płytek testowych
stosowanych z dedykowanymi wymazówkami. wynosi 40 punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: zestaw zawierający testy w postaci składanych płytek testowych stosowanych z dedykowanymi wymazówkami (pozycja 44)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

zad 1 - Kopię certyfikatu jakości ISO 9001 producenta (dla każdego producenta). W przypadku, gdy przystępująca do przetargu firma może dostarczać produkty różnych producentów, należy sprecyzować producenta/producentów oferowanych produktów. Certyfikatu jakości ISO 9001 musi dotyczyć producenta oferowanych produktów.
"Wymagania dla poz. 1. - 20.
Wymagania w stosunku do oferty.
1. Do oferty należy dołączyć:
- kopię Certyfikatu Jakości ISO 9001 producenta.
2. W przypadku, gdy przystępująca do przetargu firma może dostarczać produkty różnych producentów, należy sprecyzować producenta/producentów oferowanych produktów. Certyfikat Jakości ISO 9001 musi dotyczyć producenta oferowanych produktów.


zad 3- certyfikat jakości i instrukcja wykonania testu w języku polskim dla każdej pozycji

zad 4 - katalog zawierający opis proponowanych produktów lub ulotkę informacyjną dla pozycji 1-8 z zaznaczeniem której pozycji dotyczą, certyfikat ISO 13485 i ISO 9001, deklaracje zgodności, certyfikaty analizy, karty charakterystyki substancji niebezpiecznej dla pozycji 9-43 z zaznaczeniem której pozycji dotyczą, dokument producenta krążków antybiotykowych dotyczący kryteriów akceptacji zakresów stężenia antybiotyku zawartego na krążkach wg normy DIN dla pozycji 9-43, specyfikację krążków i przykładowe świadectwo kontroli jakości 3 różnych krążków antybiotykowych, które powinno zawierać :
nazwę producenta, nazwę antybiotyku, stężenie, numer serii, datę ważności, kontrolę stężenia antybiotyku na krążku, kontrolę ze szczepami wzorcowymi wraz z podaniem stref zahamowania wzrostu dla pozycji 9-43, certyfikat jakości oraz instrukcja wykonania testu w języku polskim dla pozycji 54, 55, 56

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

zad 1 - Kopię certyfikatu jakości ISO 9001 producenta (dla każdego producenta). W przypadku, gdy przystępująca do przetargu firma może dostarczać produkty różnych producentów, należy sprecyzować producenta/producentów oferowanych produktów. Certyfikatu jakości ISO 9001 musi dotyczyć producenta oferowanych produktów.
"Wymagania dla poz. 1. - 20.
Wymagania w stosunku do oferty.
1. Do oferty należy dołączyć:
- kopię Certyfikatu Jakości ISO 9001 producenta.
2. W przypadku, gdy przystępująca do przetargu firma może dostarczać produkty różnych producentów, należy sprecyzować producenta/producentów oferowanych produktów. Certyfikat Jakości ISO 9001 musi dotyczyć producenta oferowanych produktów.


zad 3- certyfikat jakości i instrukcja wykonania testu w języku polskim dla każdej pozycji

zad 4 - katalog zawierający opis proponowanych produktów lub ulotkę informacyjną dla pozycji 1-8 z zaznaczeniem której pozycji dotyczą, certyfikat ISO 13485 i ISO 9001, deklaracje zgodności, certyfikaty analizy, karty charakterystyki substancji niebezpiecznej dla pozycji 9-43 z zaznaczeniem której pozycji dotyczą, dokument producenta krążków antybiotykowych dotyczący kryteriów akceptacji zakresów stężenia antybiotyku zawartego na krążkach wg normy DIN dla pozycji 9-43, specyfikację krążków i przykładowe świadectwo kontroli jakości 3 różnych krążków antybiotykowych, które powinno zawierać :
nazwę producenta, nazwę antybiotyku, stężenie, numer serii, datę ważności, kontrolę stężenia antybiotyku na krążku, kontrolę ze szczepami wzorcowymi wraz z podaniem stref zahamowania wzrostu dla pozycji 9-43, certyfikat jakości oraz instrukcja wykonania testu w języku polskim dla pozycji 54, 55, 56

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Do oferty należy dołączyć:- Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia;
Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania-wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu
stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o
niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców; Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków w
postępowaniu-wzór
oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 6 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o
zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu składa każdy z Wykonawców; Do
oferty należy dołączyć: oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu załącznik nr 3.. Przed zawarciem umowy Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej) przedstawią
Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszczalna jest zmiana umowy, jeżeli zachodzą okoliczności, o których mowa w art.455 ustawy Pzp
Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadku:
1) obniżenia przez Wykonawcę cen produktów będących przedmiotem umowy;
2) ustawowej zmiany stawek podatku VAT bądź akcyz;
3) poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych, liczbowych, numeracji jednostek redakcyjnych lub
uzupełnień treści nie powodujących zmiany celu i istoty umowy;
4) konieczności zastąpienia produktu produktem równoważnym (tj. o parametrach co najmniej wymienionych w SWZ) za
cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową, w sytuacji zaprzestania lub czasowego wstrzymania wytwarzania
produktu objętego umową, pod warunkiem, iż produkt równoważny jest tej samej lub wyższej jakości. W takim przypadku,
Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające zaprzestanie lub czasowe
wstrzymanie produkcji produktu objętego umową przez producenta.
Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-05 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: wsse.logintrade.net

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-05 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie warkoczyków syntetycznych- Barczewo
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie warkoczyków syntetycznych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.