ZP-2380-254-44/2020 Świadczenie usług medycznych w zakresie profilaktycznej opieki...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ZP-2380-254-44/2020 Świadczenie usług medycznych w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa terenowa
  • Termin składania wniosków2020-11-25
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKomenda Wojewódzka Policji w Katowicach
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-16
  • Numer ogłoszenia610506-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 610506-N-2020 z dnia 2020-11-16 r.

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach: ZP-2380-254-44/2020 Świadczenie usług medycznych w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, krajowy numer identyfikacyjny 27020829200000, ul. ul. J. Lompy  19 , 40-038  Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 002 050, , e-mail zamowienia@ka.policja.gov.pl, , faks 322 002 060.
Adres strony internetowej (URL): https://slaska-policja.eb2b.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://slaska-policja.eb2b.com.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://slaska-policja.eb2b.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://slaska-policja.eb2b.com.pl

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
https://slaska-policja.eb2b.com.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-2380-254-44/2020 Świadczenie usług medycznych w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej
Numer referencyjny: ZP-2380-254-44/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Postępowanie - wzorowane na przetargu nieograniczonym - prowadzone na podstawie przepisów określonych w Rozdziale 6 „Zamówienia na usługi społeczne i inne szczególne usługi”, w trybie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej: „ustawa Pzp”, poniżej kwoty 750 000,00 euro1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej na rzecz jednostek organizacyjnych Policji województwa śląskiego oraz komórek organizacyjnych CBŚP i BSWP mających swoje siedziby na terenie województwa śląskiego, tj.:a) badania okresowe i kontrolne funkcjonariuszy Policji określone w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dn. 9 stycznia 2017 r. w sprawie badań okresowych i kontrolnych policjantów (Dz.U. z 2017 r. poz. 110);b) badania wstępne, kontrolne i okresowe pracowników Policji określone w art. 229 § 1 i 2 Kodeksu Pracy;c) badania w celu uzyskania uprawnień do kierowania pojazdem uprzywilejowanym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 sierpnia 2019 r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących pracę na stanowisku kierowcy;d) badania stermotorzystów;e) badania funkcjonariuszy wykonujących prace podwodne oraz skoczków spadochronowych;f) badania lekarskie funkcjonariuszy/pracowników Policji związane ze służbą/pracą w kontyngencie policyjnym;g) badania i wpisy do książeczek sanitarno-epidemiologicznych;h) szczepienia ochronne.2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 85 12 10 00-3 Usługi medyczne.3. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu i sposobu realizacji znajdują się SWZiP i załącznikach:a. załączniku nr 1 do SWZiP - formularz ofertowy,b. załączniku nr 2 do SWZiP – umowa wzór,c. załączniku nr 3 do SWZiP – Formularz cenowy, d. załączniku nr 4 do SWZiP – wstępne oświadczenia Wykonawcy, e. załączniku nr 5 do SWZiP – miejsca świadczenia usług,f. załączniku nr 6 do SWZiP – zobowiązanie innego podmiotu,g. załączniku nr 7 do SWZiP - oświadczenie Wykonawcy dot. grupy kapitałowej.4. Zamawiający dokonuje podziału badań na dwa pakiety:4.1. Pakiet A obejmuje: badanie lekarza uprawnionego do wykonywania zadań służby medycyny pracy, pobieranie materiału do badań laboratoryjnych, RTG klatki piersiowej, EKG spoczynkowe, spirometria, audiogram, okulistę internistę, psychiatrę, ortopedę, laryngologa, neurologa, kardiologa, stomatologa, psychologa, szczepienia ochronne wskazane w pkt. XI ppkt. 1 - 3 załącznika nr 3 do SWZiP.4.2. Pakiet A – badania i szczepienia ochronne będą mogły być wykonywane na terenie jednostki (Komendy Miejskiej / Powiatowej Policji) bądź w punkcie wskazanym przez Wykonawcę, a znajdującym się na terenie miasta, w którym ma siedzibę Komenda Miejska/Powiatowa Policji. Dopuszcza się również wskazanie do wykonywania badań i szczepień z pakietu A punktu znajdującego się poza danym miastem, w którym ma siedzibę dana Komenda Miejska/Powiatowa Policji, pod warunkiem, że jest to miasto Katowice i Wykonawca wykaże możliwość wykonania części bądź wszystkich wskazanych w tym pakiecie badań w tym jednym punkcie. Dodatkowo Wykonawca może wskazać jako miejsce wykonywania przedmiotowych badań i szczepień punkty znajdujące się w Bielsku – Białej lub Częstochowie pod warunkiem, iż Wykonawca wykaże możliwość wykonania wskazanych w tym pakiecie badań i szczepień w tym jednym punkcie.4.3. Pakiet B obejmuje inne badania niż wskazane w pakiecie A zlecone przez lekarza uprawnionego do wykonywania zadań służby medycyny pracy oraz szczepienia, o których mowa w pkt. XI ppkt. 4 - 5 załącznika nr 3 o SWZiP.4.4. Pakiet B – Wskazywanie miejsca wykonania badania nastąpi po wystawieniu skierowania przez lekarza uprawnionego do wykonywania zadań służby medycyny pracy. Miejsce wykonania badania musi być dogodne dla Zamawiającego i przez niego zaakceptowane.4.5. Pakiet B – Wskazanie miejsca realizacji szczepień, o których mowa w pkt. XI ppkt. 4 - 5 załącznika nr 3 o SWZiP nastąpi po złożeniu przez Zamawiającego ilościowego zapotrzebowania na szczepienia. Miejsce wykonania szczepień musi być dogodne dla Zamawiającego i przez niego zaakceptowane.4.6. Badania i szczepienia należy wycenić w załączniku nr 3 do SWZiP - formularzu ofertowym. Zamawiający wymaga, aby usługi tożsame pojawiające się w różnych miejscach załącznika nr 3 do SWZiP – formularza ofertowego, zostały jednakowo wycenione. W przypadku różnych cen występujących w wypełnionym załączniku nr 3 do SWZiP – formularzu ofertowym, a dotyczących tych samych usług, Zamawiający odrzuci taką ofertę jako niezgodną z SWZiP.5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w załączniku nr 5 do SWZiP miejsca świadczenia usług dla pakietu A (rodzaj oraz miejsce badań i szczepień ochronnych).6. Jednostki, dla których będą świadczone usługi to:– KMP w Katowicach (obejmuje również KWP w Katowicach, SPKP w Katowicach, OPP w Katowicach oraz komórki organizacyjne CBŚP i BSWP mające swoją siedzibę na terenie miasta Katowice),– KPP w Będzinie,– KMP w Bielsku Białej (obejmuje również SPPP w Bielsku - Białej, KWP w Katowicach z siedzibą w Bielsku-Białej, oraz komórki organizacyjne CBŚP i BSWP mające swoją siedzibę na terenie miasta Bielsko-Biała),– KPP w Bieruniu,– KMP w Bytomiu,– KMP w Chorzowie,– KPP w Cieszynie,– KMP w Częstochowie (obejmuje również SPPP w Częstochowie, KWP w Katowicach z siedzibą w Częstochowie oraz komórki organizacyjne CBŚP i BSWP mające swoją siedzibę na terenie miasta Częstochowa),– KMP w Dąbrowie Górniczej,– KMP w Gliwicach,– KMP w Jastrzębiu Zdroju,– KMP w Jaworznie,– KPP w Kłobucku,– KPP w Lublińcu,– KPP w Mikołowie,– KMP w Mysłowicach,– KPP w Myszkowie,– KMP w Piekarach Śląskich,– KPP w Pszczynie,– KPP w Raciborzu,– KMP w Rudzie Śląskiej,– KMP w Rybniku,– KMP w Siemianowicach Śląskich,– KMP w Sosnowcu,– KMP w Świętochłowicach,– KPP w Tarnowskich Górach,– KMP w Tychach,– KPP w Wodzisławiu Śląskim,– KMP w Zabrzu,– KPP w Zawierciu,– KMP w Żorach,– KPP w Żywcu,– Komisariat Autostradowy Policji w Gliwicach.7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił wykonywanie badań przez lekarza uprawnionego do wykonywania zadań służby medycyny pracy, każdego dnia tygodnia od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił świadczenie pozostałych usług według potrzeb Zamawiającego w dniach od poniedziałku do piątku.8. Wykonawca wykona:8.1. badania okresowe w sposób, który nie spowoduje nieobecności w pracy funkcjonariuszy z tytułu wykonywania badań okresowych trwającej dłużej niż 3 dni.8.2 badania okresowe w sposób, który nie spowoduje nieobecności w pracy pracowników Policji z tytułu wykonywania badań okresowych trwającej dłużej niż 2 dni.8.3 badania kontrolne i szczepienia ochronne policjantów i pracowników Policji w ciągu jednego dnia, każdego dnia tygodnia od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca świadczył usługi dla Zamawiającego przez minimum trzech lekarzy uprawnionych do wykonywania zadań służby medycyny pracy w miejscach wskazanych w załączniku nr 5 do SWZiP10. Zamawiający przewiduje, iż realizacja zamówienia będzie wymagała od Wykonawcy wykonania różnego rodzaju świadczeń medycznych w stosunku do średnio około 70 osób w ciągu jednego dnia.11. Zamawiający wymaga, aby wszystkie urządzenia medyczne niezbędne do wykonania badań przez Wykonawcę a przewidzianych w załączniku nr 1 do wzoru umowy posiadały aktualne i ważne dokumenty legalizacyjne (paszporty).12. Zamawiającemu przysługuje prawo kontrolowania spełnienia wymogów określonych w dokumentacji postępowania na każdym etapie realizacji umowy.13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zapewnił uczestnictwo lekarza uprawnionego do wykonywania zadań służby medycyny pracy w posiedzeniach komisji bhp działających w jednostkach Policji garnizonu śląskiego, płatne zgodnie z cennikiem stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy.14. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zapewnił Zamawiającemu na swój koszt konsultacje (korespondencja e-mail, telefoniczna, osobista) oraz opiniowanie i zatwierdzanie dokumentacji przedłożonej lekarzowi uprawnionemu do wykonywania zadań służby medycyny pracy przez jednostki Zamawiającego w ramach działających u Zamawiającego komisji, zespołów (dot. np. urlopów dodatkowych, przeglądów stanowisk pracy, oceny ryzyka zawodowego, postępowań powypadkowych itp.).15. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy.16. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.17. Zamawiający dopuszcza podwykonawców z zastrzeżeniem, że Podwykonawca wpisany jest do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć (opisowo i %) oraz podania nazw firm Podwykonawców i ich dane kontaktowe, jeśli są już znani (załącznik nr 1 i nr 4 do SWZiP). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w Rozdziale XVII SWZiP i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SWZiP).18. UWAGA: Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych podanych w załączniku nr 3 do SWZiP - formularzu cenowym. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cena oferty obliczona według wzoru podanego w załączniku nr 1 do SWZiP - formularzu ofertowym posłuży Zamawiającemu do wyboru najkorzystniejszej oferty. Jeżeli cena oferty najkorzystniejszej przekroczy wartość podaną na otwarciu ofert, Zamawiający podejmie decyzję czy będzie zawierał umowę do wysokości posiadanych środków, czy unieważni postępowanie.

II.5) Główny kod CPV: 85121000-3
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: od dnia następnego po zakończeniu obowiązywania aktualnej umowy, jednak nie później niż od 01.01.2021 r. do dnia 31.12.2021 r. lub do wyczerpania środków.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp:1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada dokument potwierdzający, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania tj. wpis do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą - zgodnie z art. 100 ustawy z dnia 15 art. 100 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2018 r. poz. 2190 t.j. z późn. zm.)Na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający żąda:1. na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – dołączenia do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZiP.2. na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp - przedstawienia przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego, dokumentu potwierdzającego wpis do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą. Dokument ma potwierdzać warunek określony w Rozdziale III pkt 1.2 litera a) SWZiP.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
2. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;3. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp Wykonawcy, podwykonawcy, podmiotu który udostępnia swoje zasoby Wykonawcy – w przypadku, gdy na podstawie art. 26 ust. 6 i ust. 7 ustawy Pzp Zamawiający nie będzie mógł uzyskać tych dokumentów za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848 i 1590);4. oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcia wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 15 ustawy Pzp;5. oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 22 ustawy Pzp; 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale IV B pkt 2-3 SWZiP:6.1. zamiast dokumentów z pkt 2 – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp,6.2. zamiast dokumentów z pkt 3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - jeżeli odpowiedni dokument nie figuruje w e-Certis lub Zamawiający nie może takiego dokumentu pobrać samodzielnie.7. Dokumenty, o których mowa w ppkt 6.1., 6.2. i pkt 8 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis punktu 7 stosuje się.9. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.10. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w punkcie 3, składa dokument, o którym mowa w punkcie 6.1. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis punktu 7 stosuje się.11. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. dokumentu potwierdzającego wpis do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą. Dokument ma potwierdzać warunek określony w Rozdziale III pkt 1.2 litera a) SWZiP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp:1.1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie:a. art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 ustawy Pzp,b. art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp;Na potwierdzenie spełniania braku podstaw do wykluczenia Zamawiający żąda:1. na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp - dołączenia do oferty oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZiP, 2. na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp - przedstawienia przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego, oświadczeń i dokumentów dotyczących braku podstaw wykluczenia wymienionych w Rozdziale IV B SWZiP.-------A. Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym:1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZiP2. Formularz cenowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZiP3. Miejsca wykonywana badań wypełnione zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZiP4. Oświadczenie wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp aktualne na dzień składania ofert, złożone na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 4 do SWZiPUWAGA:4.1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach we wskazanym wyżej oświadczeniu,4.2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zobowiązany jest do zamieszczenia informacji o podwykonawcach we wskazanym wyżej oświadczeniu.4.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców wskazane wyżej oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 5. Oświadczenie, że wszystkie urządzenia medyczne niezbędne do wykonania badań przewidzianych w załączniku nr 3 do SWZiP stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy posiadają aktualne i ważne dokumenty legalizacyjne (paszporty) - złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZiP.6. Oświadczenie, że Wykonawca wykona badania przez lekarza uprawnionego do wykonywania zadań służby medycyny pracy każdego dnia tygodnia od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy oraz wykona pozostałe usługi według potrzeb Zamawiającego w dniach od poniedziałku do piątku - złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZiP.7. Oświadczenie, że Wykonawca wykona badania okresowe w sposób, który nie spowoduje nieobecności w pracy funkcjonariuszy z tytułu wykonywania badań okresowych trwającej dłużej niż 3 dni - złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZiP.8. Oświadczenie, że Wykonawca wykona badania okresowe w sposób, który nie spowoduje nieobecności w pracy pracowników Policji z tytułu wykonywania badań okresowych trwającej dłużej niż 2 dni - złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZiP.9. Oświadczenie, że Wykonawca wykona badania kontrolne i szczepienia ochronne w sposób, który nie spowoduje nieobecności w pracy policjantów i pracowników Policji trwającej dłużej niż 1 dzień - złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZiP.10. Oświadczenie, że Wykonawca będzie świadczył usługi dla Zamawiającego przez minimum trzech lekarzy uprawnionych do wykonywania zadań służby medycyny pracy w miejscach wskazanych w załączniku nr 5 do SWZiP - złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZiP.11. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona zamówienie zgodnie z wymogami i warunkami Zamawiającego określonymi w SWZiP oraz we wzorze umowy, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZiP lub na odrębnym dokumencie.12. Oświadczenie Wykonawcy o ilości dodatkowych lekarzy uprawnionych do wykonywania zadań służby medycyny pracy przeznaczonych do świadczenia usług dla Zamawiającego w miejscach wskazanych w załączniku nr 5 do SWZiP - złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZiP.13. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane ceny jednostkowe brutto będą obowiązywały przez cały okres obowiązywania umowy, złożone na załączniku nr 1 do SWZiP - formularz ofertowy lub na odrębnym dokumencie.14. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowana cena została obliczona zgodnie z rozdziałem X SWZiP i zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZiP lub na odrębnym dokumencie.15. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami zamówienia i treścią wzoru umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń i uznaje się związanym określonymi w nich warunkami i zasadami postępowania, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZiP lub na odrębnym dokumencie.16. Oświadczenie Wykonawcy, że zdobył konieczne informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZiP lub na odrębnym dokumencie.17. Oświadczenie Wykonawcy, że przyjmuje warunki płatności zgodne z zapisami SWZiP i warunkami określonymi we wzorze umowy, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZiP lub na odrębnym dokumencie.18. Oświadczenie Wykonawcy, że uważa się związany ofertą na czas wskazany w rozdz. VII SWZiP, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZiP lub na odrębnym dokumencie.19. Oświadczenie Wykonawcy, że nie zastosował ceny dumpingowej i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz 5-17 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZiP lub na odrębnym dokumencie.20. Oświadczenie Wykonawcy czy powierza podwykonawcy/com wykonanie części zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Wykonawca wskaże że Podwykonawca wpisany jest do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, wskaże zakres (opisowo i %) jaki będzie realizował przy jego/ich udziale wraz z podaniem firm oraz danych kontaktowych podwykonawców, którzy będą realizować ten zakres (o ile są znane), złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1, nr 4 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie21. Oświadczenie Wykonawcy, że wypełnił obowiązki wynikające z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZiP lub na odrębnym dokumencie.22. Oświadczenie Wykonawcy, że wyraża zgodę na udostępnianie danych osobowych zawartych w ofercie, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZiP lub na odrębnym dokumencie.23. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów załączy zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z treścią Rozdziału III ust. 3 SWZiP, złożone zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie.24. Jeżeli zaistnieje okoliczność z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp. Wykonawca jest zobligowany do oferty załączyć informację o następującej treści „Składając ofertę informujemy Zamawiającego, że wybór będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego. Jednocześnie ze złożonym oświadczeniem, podajemy nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania……………….., oraz wskazujemy ich wartość bez kwoty podatku……………………..”, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZiP lub na odrębnym dokumencie.-------2. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.3. Zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy Pzp, Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie musi zawierać w szczególności informacje opisane w Rozdziale III pkt 3.1.1 do 3.1.4 SWZiP.3.1. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający zbada zobowiązanie. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do SWZiP. W przypadku braku informacji o rzeczywistym udostępnieniu zasobów w zobowiązaniu Zamawiający zażąda dokumentów, które określają w szczególności:3.1.1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,3.1.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,3.1.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,3.1.4. czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą.4. Zgodnie z art. 22a ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający oceni czy udostępniane przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz będzie badał czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13 – 22 i ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.5. Zgodnie z art. 22a ust. 4 ustawy Pzp, w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują roboty budowlane lub usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.6. Zgodnie z art. 22a ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.7. Zamawiający dokona oceny braku podstaw do wykluczenia na podstawie załączonych do oferty i przedłożonych na wezwanie Zamawiającego dokumentów i oświadczeń w formie spełnia, nie spełnia. Wykonawca niespełniający warunków udziału w postępowaniu i/lub który nie wykazał braku podstaw wykluczenia - zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ust. 1 i/lub ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.-------12. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdział IV B. pkt 1-5 SWZiP.13. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w Rozdziale IV B. pkt 1-5 SWZiP dotyczących Podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy.14. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z podmiotów występujących wspólnie np. w konsorcjum, musi przedłożyć w ofercie dokumenty określone w Rozdziale IV A pkt 4. SWZiP i w Rozdziale IV lit. B pkt 1-5 SWZiP, Dokumenty i oświadczenia wymienione w Rozdziale IV A pkt. 1-3 i 5-24 SWZiP mogą przedstawić łącznie.18. Zamawiający zbada, czy udostępnione Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na rzeczywisty dostęp do tych zasobów i w przypadku braku odpowiednich informacji zażąda dokumentów wyszczególnionych w Rozdziale III pkt 3.1.1-3.1.4. SWZiP
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena oferty brutto 60,00
świadczenie usług w jednostce lub na terenie miasta siedziby jednostki 20,00
ilość lekarzy uprawnionych do wykonywania zadań służby medycyny pracy powyżej wymagań Zamawiającego 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Postanowienia dotyczące realizacji zamówienia są zawarte w załączniku nr 2 do SWZiP – umowa wzór

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Postanowienia dotyczące realizacji zamówienia są zawarte w załączniku nr 2 do SWZiP – umowa wzór.2. Jednocześnie w myśl art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy w zakresie:2.1. zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany:a) stawki podatku VAT od towarów i usług. Cena jednostkowa netto oraz kwota przeznaczona na realizację umowy pozostają bez zmian. Zmiana stawki podatku VAT dotyczyć będzie wyłącznie usług wykonywanych po wejściu w życie zmiany stawki podatku VAT.b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 Ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę z dnia 10 października 2002 r., (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 2177)c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotned) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, (Dz. U. z 2018 poz. 2215 z późn. zm.)pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, że zmiany te mają wpływ na koszty wykonania zamówienia wraz z pełnym uzasadnieniem i wskazaniem procentowego wzrostu tych cen. Jednocześnie Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo żądania dalszych wyjaśnień wraz z przedstawieniem dalszych dokumentów celem stwierdzenia dopuszczalności zmiany cen za wykonanie usługi2.2. zmiany terminu wykonania pojedynczego zlecenia w przypadku:a) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają wykonanie badań i szczepień ochronnych w terminach wynikających z umowy i są niezawinione przez Wykonawcę, w tym w szczególności okoliczności powstających na skutek zdarzeń losowych, których przewidzenie jest niemożliwe, zaś skutki mają bezpośrednie przełożenie na sytuację Wykonawcy, (Przez zdarzenie losowe Zamawiający rozumie zdarzenie bądź połączenie zdarzeń lub okoliczności, niezależnych od Wykonawcy, które zasadniczo utrudniają lub uniemożliwiają wykonanie zobowiązań wynikających z umowy, a których nie można było przewidzieć ani im zapobiec lub przezwyciężyć poprzez działanie z zachowaniem należytej staranności),b) wystąpienie opóźnień leżących po stronie Zamawiającego, które uniemożliwiają Wykonawcy wykonanie pojedynczego badania/szczepienia w terminie wynikającym z umowy.2.3. Zmiany aktów prawnych mających wpływ na realizacje umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-25, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://slaska-policja.eb2b.com.pl
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Postępowanie - wzorowane na przetargu nieograniczonym - prowadzone na podstawie przepisów określonych w Rozdziale 6 „Zamówienia na usługi społeczne i inne szczególne usługi”, w trybie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej: „ustawa Pzp”, poniżej kwoty 750 000,00 euro---------KLAUZULA INFORMACYJNA KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W KATOWICACHdla uczestników postępowań o udzielenie zamówień publicznych, Wykonawców oraz innych osób których dane osobowe pozyskano w związku z ubieganiem się o udzielenie zamówienia bądź w związku z realizacją zamówienia przez Wykonawcę. Pouczenie wynikające z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119).Informujemy, że:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Katowicach z siedzibą przy ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice;2. Inspektor Ochrony Danych wykonuje swoje obowiązki w siedzibie Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach, zlokalizowanej w Katowicach przy ul. J. Lompy 19, tel. 32-200-24-03, e-mail iod.kwp@ka.policja.gov.pl;3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu/celach przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji tego zamówienia;4. Podstawą prawną przetwarzania dotyczących Pani/Pana danych osobowych jest ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwana w dalszej części „ustawą Pzp”;5. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych może być Urząd Zamówień Publicznych, ponadto w zakresie określonym w ustawie Pzp, dane mogą być publikowane na stronie internetowej http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl, https://slaska-policja.eb2b.com.pl oraz przekazywane innym podmiotom uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów;6. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego, organizacji międzynarodowej;7. Okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynika z przepisów dotyczących okresów przechowywania akt w Policji;8. Posiada Pani/Pan prawo żądania od Administratora dostępu do danych dotyczących Pani/Pana osoby, sprostowania, ograniczenia przetwarzania i wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w zakresie określonym przepisami prawa;9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych;10. Podanie danych jest wymogiem ustawowym;11. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwy udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;12. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu;13. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZiP – formularz ofertowy;14. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;15. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;16. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zrobienie pedicure z malowaniem w domu- Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zrobienie pedicure z malowaniem w domu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawy odczynników i wyrobów medycznych do analizatora parametrów krytycznych w SOR
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI