ZP-2380-128/2022 Świadczenie usług lekarskich na rzecz osób zatrzymanych/doprowadzonych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ZP-2380-128/2022 Świadczenie usług lekarskich na rzecz osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję na rzecz KMP w Częstochowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2022-05-13
  • ZamawiającyKomenda Wojewódzka Policji w Katowicach
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-05
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00145028
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ZP-2380-128/2022 Świadczenie usług lekarskich na rzecz osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję na rzecz KMP w Częstochowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270208292

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lompy 19

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-038

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 47/851-20-50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ka.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP-2380-128/2022 Świadczenie usług lekarskich na rzecz osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję na rzecz KMP w Częstochowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd513944-c7a6-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00145028

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00066155/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Świadczenie usług medycznych na rzecz osób zatrzymanych / doprowadzonych/ przez Policję na rzecz Komendy Miejskiej Policji w Częstochowie.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

slaska-policja.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postepowanie prowadzone jest w
języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem:
http://slaska-policja.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. W celu
skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz
informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem https://slaskapolicja.eb2b.com.pl w zakładce „Pytania/Informacje”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń,
wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem
https://slaska-policja.eb2b.com.pl. 3. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w
formie elektronicznej za pośrednictwem https://slaska-policja.eb2b.com.pl. Informacje dotyczące
odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający
będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Załączniki”. Korespondencja, której zgodnie z
obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie
elektronicznej za pośrednictwem https://slaska-policja.eb2b.com.pl. do konkretnego Wykonawcy. 4.
Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości
bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień
może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. 5. Zamawiający, zgodnie z
Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.
2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na
platformazakupowa.pl, tj.: a. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie
mniejszej niż 512 kb/s; b. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB
Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; c. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet
Explorer minimalnie wersja 10.0; d. Włączona obsługa JavaScript; e. Zainstalowany program Acrobat
Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. f. Dopuszczalny format przesyłanych danych tj.
plików o wielkości do 50 MB w formatach: .pdf g. Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie
Zakupowej i zapisany, jest w Systemie zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest
dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert. h. Oznaczenie
czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz
dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”. 6.
Poniżej została określona instrukcja korzystania z Platformy, tj.: a. zgłoszenie do postępowania
wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu. Po wprowadzeniu danych użytkownika tj. adresu email oraz hasła zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez system. b. w zakładce
„Postępowania”, „Lista postępowań otwartych” należy wybrać niniejsze postępowanie oraz korzystając
z polecenia „zgłoś się do udziału w postępowaniu” przejść do Formularza rejestracyjnego – w
przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na Platformie lub panelu logowania użytkownika do
Systemu. c. po wypełnieniu Formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzyma e-maila informującego, że
może dokonać pierwszego logowania do Platformy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA KOMENDY
WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W KATOWICACH dla uczestników postępowań o udzielenie zamówień
publicznych, Wykonawców oraz innych osób których dane osobowe pozyskano w związku z
ubieganiem się o udzielenie zamówienia bądź w związku z realizacją zamówienia przez Wykonawcę.
Pouczenie wynikające z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119). Zgodnie z Sekcją XXV- RODO SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-2380-128/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług lekarskich na rzecz osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję na rzecz KMP w Częstochowie
2. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w: a) załącznik nr 1 – Formularz ofertowy, b) załącznik nr 2 – Wzór umowy, c) załącznik nr 3 – Opis Przedmiotu Zamówienia
d) załącznik nr 4 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu e) załącznik nr 5 – Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy). 4. Przedmiotem zamówienia jest całodobowe świadczenie usług medycznych wobec osób doprowadzanych przez funkcjonariuszy do miejsca wykonywania badań, w tym: a) Wykonanie badania lekarskiego osoby doprowadzonej przez Policję do miejsca wykonywania badań. b) W przypadku konieczności, w ramach przeprowadzonego badania wystawienie zaświadczenia lekarskiego o braku lub istnieniu przeciwwskazań do przebywania w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pokoju przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie poprawczym , a także (w przypadkach koniecznych) opatrzenie ran i wystawienie recepty na niezbędne leki oraz określenie ich dawkowania - wydanie zaświadczenia jest częścią integralną badania, a Wykonawcy będzie przysługiwać w tym przypadku wynagrodzenie w wysokości ceny badania lekarskiego; c) Pobrania krwi do pakietu do pobrania próbek krwi dostarczonego przez funkcjonariusza (bez badań analitycznych) oraz sporządzenia protokołu pobrania krwi. Usługa ta zostanie wykonana na żądanie funkcjonariusza. d) Pobrania innego materiału biologicznego (np. ślina, mocz, włosy, wyskrobiny spod paznokci) bez badań analitycznych oraz sporządzenie protokołu z tego pobrania. Usługa ta zostanie wykonana na żądanie funkcjonariusza. e) W sytuacji gdy wyniknie konieczność, przeprowadzenie badania osoby doprowadzonej do miejsca wykonywania badań przez lekarza specjalistę tj.: wykonanie innego badania niż opisane w ppkt. a) , w tym przeprowadzenie takiego badania w zakresie niezbędnym do wydania zaświadczenia lekarskiego o braku lub istnieniu przeciwwskazań do umieszczenia osoby badanej w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pokoju przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie poprawczym .
5. Badanie lekarskie na zlecenie Policji przewidziane jest w art. 15 ust. 5 ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 r. (Dz. U. z 2022 r., poz. 1882 j.t. z póżn. zm.) oraz wydanym na podstawie art. 15 ust. 9 cytowanej ustawy rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 września 2012 r. (Dz. U. poz. 1102) w sprawie badań osób zatrzymanych przez Policję, w sytuacji:  gdy osoba oświadcza, że cierpi na schorzenia wymagające stałego lub okresowego leczenia, którego przerwanie powodowałoby zagrożenie życia lub zdrowia,  żąda przeprowadzenia badania lekarskiego,
 podsiada widoczne obrażenia ciała niewskazujące na stan nagłego zagrożenia zdrowia,  z posiadanych przez Policję informacji lub z okoliczności zatrzymania wynika, że osobą zatrzymaną jest: kobieta w ciąży, karmiąca piersią, osobą chorą zakaźnie, osobą z zaburzeniami psychicznymi, nieletni po spożyciu alkoholu lub innego, podobnie działającego środka, a także wydanym na podstawie art. 15 ust. 10 cytowanej ustawy rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 4 czerwca 2012 r. (Dz. U. poz. 638 z póżn. zm.) w sprawie pomieszczeń przeznaczonych dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoi przejściowych, tymczasowych pomieszczeń przejściowych i policyjnych izb dziecka, regulaminu pobytu w tych pomieszczeniach, pokojach i izbach oraz sposobu postępowania z zapisami obrazów z tych pomieszczeń, pokoi i izb.
 osoba znajduje się po spożyciu alkoholu. 6. Badanie lekarskie obejmuje także osoby doprowadzone do miejsca wykonywania badań w związku z czynnościami poza procesowymi (m.in.: zatrzymanie penitencjarne lub prewencyjne nie połączone z wszczęciem postępowań procesowych) lub gdy wyniknie konieczność, przeprowadzenie badania takiej osoby przez lekarza specjalistę. 7. W sytuacjach gdy niezbędnym do wydania zaświadczenia o braku przeciwwskazań medycznych do przebywania osoby doprowadzonej w pomieszczeniach dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pokoju przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie poprawczym, konieczne jest przeprowadzenie konsultacji lekarzy specjalistów lub wykonanie (zlecenie) badań diagnostycznych, Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia bądź zlecenia tych konsultacji lub wykonania bądź zlecenia wykonania odpowiednich badań. Wykonawca ma obowiązek uzasadnić wykonanie dodatkowego badania czy konsultacji niezwłocznie po przeprowadzeniu takiego badania. Uzasadnienie należy złożyć w formie pisemnej na zleceniu przeprowadzenia badania (załącznik nr 2 do umowy). Brak uzasadnienia będzie stanowił podstawę do odmowy wypłaty należności za jego wykonanie. Koszt wykonania badania wynikał będzie z ceny wskazanej w cenniku obowiązującym u Wykonawcy lub placówce, w której będzie wykonane badanie. Zamawiający nie ponosi kosztów w przypadku, gdy w wyniku powyższych badań będą istniały przeciwwskazania do przebywania osoby doprowadzonej w pomieszczeniach dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pokoju przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie poprawczym i wystąpi konieczność hospitalizacji tej osoby. 8 Zgodnie z § 3 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 13 września 2012 r. w sprawie badań lekarskich osób zatrzymanych przez Policję (Dz. U. poz. 1102), badania osób zatrzymanych mogą być wykonywane przez lekarza najbliższego Zakładu Opieki Zdrowotnej. W związku z powyższym Zakład Opieki Zdrowotnej w myśl ww. Rozporządzenia powinien być wpisany do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, o którym mowa w art. 100 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1773 j.t. z póżn. zm.) oraz być zlokalizowany w granicach administracyjnych Komendy Miejskiej Policji w Częstochowie lub w odległości do 35 km po trasie. • Zamawiający wymaga oświadczenia o lokalizacji zakładu wykonującego działalność leczniczą dla oferowanego zadania tj. podania adresu (miejscowość, kod pocztowy, ulica, nr administracyjny budynku, lub nr działki podania). • Adres KMP Częstochowa 42-200 Częstochowa, ul. księdza Jerzego Popiełuszki 5
• Na etapie badania oferty Zamawiający zweryfikuje oferowaną przez Wykonawcę odległość i w przypadku gdy oferowana odległość przekroczy 35 km od granic administracyjnych na które Wykonawca składa ofertę, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jako niezgodną z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust 1 pkt. 5 ustawy Pzp 6. Uzasadnienie odmowy wydania zgody na umieszczenie zatrzymanego w PDOZ winno być w formie pisemnej. 7. Świadczenie usług winno odbywać się przez całą dobę, bez względu na dzień tygodnia, poza kolejnością wynikającą z procedury przyjęć pacjentów (z wyłączeniem przyjęć pacjentów, których życiu zagraża niebezpieczeństwo). 8. Szacunkowa ilość osób przewidzianych do badania określona została w załączniku nr 1 do SWZ ( Formularz ofertowy). Faktyczna ilość zlecanych usług wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb w tym zakresie. 9. Wybór najkorzystniejszej oferty odbędzie się na podstawie kryteriów określonych w Rozdziale XX SWZ.
10. Zamawiający będzie badał czy oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny na podstawie ceny oferty wynikającej z załącznika nr 1 do SWZ.
11. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. 12. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy.
13. UWAGA: Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie ze złożoną ofertą. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert. Ilość świadczonych usług wskazana w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ została przez Zamawiającego przyjęta szacunkowo w celu wyliczenia przez Wykonawcę ceny oferty i nie może być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy w przypadku innej liczby zleceń w trakcie realizacji umowy. Cena oferty brutto obliczona wg Sekcji VII SWZ, wpisana do załącznika nr 1 do SWZ - formularza ofertowego posłuży Zamawiającemu do wyboru najkorzystniejszej oferty. Jeżeli cena oferty najkorzystniejszej przekroczy wartość podaną na otwarciu ofert, Zamawiający podejmie decyzję czy będzie zawierał umowę do wysokości posiadanych środków, czy unieważni postępowanie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert
niepodlegających odrzuceniu dla zadania 1 - 33 na podstawie kryterium Cena oferty brutto – 90
%Odległość – 10 % 2. Ocena ofertY = A+BY – Suma punktów badanej ważnej oferty dla zadaniaA –
Cena brutto oferty – 90 pktB – Odległość – 10 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.2. Uprawnień do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile
wnika to z odrębnych przepisówWykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dla każdego z
oferowanych przez siebie zadań posiada dokument potwierdzający, że jest wpisany do jednego
z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania tj. wpis do rejestru
podmiotów wykonujących działalność leczniczą - zgodnie z art. 100 ustawy z dnia 15 kwietnia
2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2020 r. poz. 295 t.j. z póżn. zm.) Na potwierdzenie
spełniania tego warunku Zamawiający żąda dołączenia do oferty: a) na podstawie art. 125 ust. 1
ustawy Pzp – dołączenia do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
– zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ b) dokument potwierdzający wpis do
rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą- - zgodnie z art. 100 ustawy z dnia 15
kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2020 r. poz. 295 t.j. z póżn. zm.) , złożone na
odrębnym dokumencie na wezwanie Zamawiającego.Zamawiający dokona oceny braku
podstaw do wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie
załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń w formie spełnia, nie spełnia. Oferta
Wykonawcy, który nie spełnia warunków udziału w postępowaniu lub który nie wykazał braku
podstaw wykluczenia zostanie odrzucona na podstawie art 226 ust 1 pkt 2) ppk a) i b).1.2.
Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta
została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni,
aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych tj: a) aktualnego wpisu do
rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą - zgodnie z art. 100 ustawy z dnia 15
kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2020 r. poz. 295 t.j. z póżn. zm.) ( w
przypadku wskazania przez Wykonawcę w oświadczeniu, o którym mowa w Sekcji VII pkt. 1.2 a)
danych nieumożliwiającym bezpłatny i ogólnodostępny dostęp do przedmiotowego dokumentu,
zamawiający samodzielnie pobierze go z bazy danych).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.1. Do składanej oferty Wykonawca dołączy oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w sekcji VII. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ. • Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert,
- art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835)
• W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy
z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
• Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – dołączenia do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ
b) dokument potwierdzający wpis do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą- - zgodnie z art. 100 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1773 j.t. z póżn. zm.), złożone na odrębnym dokumencie na wezwanie Zamawiającego.
Zamawiający dokona oceny braku podstaw do wykluczenia i spełnienia warunków udziału
w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń w formie spełnia, nie spełnia. Oferta Wykonawcy, który nie spełnia warunków udziału w postępowaniu lub który nie wykazał braku podstaw wykluczenia zostanie odrzucona na podstawie art 226 ust 1 pkt 2) ppk a) i b).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku, o którym
mowa w ust. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego. 3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie
zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 4. W przypadku wspólnego
ubiegania się przez Wykonawców o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia
wskazane w sekcji VIII pkt. 1 składa również Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielnie
zamówienia. Postanowienia sekcji VIII ust. 1.2-1.5 stosuje się odpowiednio.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Umowa w sprawie zamówienia publicznego wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania
formy pisemnej. 2. Projektowane postanowienia określa wzór umowy – załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://slaska-policja.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-13 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-11

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Pełna dokumentacja postępowania zawarta jest w SWZ wraz z załącznikami do
postępowania Załącznik nr 1 do SWZ Formularz ofertowy Wykonawcy.
Zał. nr 2 do SWZ Wzór umowy Zał. nr 3 do SWZ Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału
w postępowaniu Zał. nr 4 do SWZ Wykaz narzędzi Zał. nr 5 do SWZ Zobowiązanie innego podmiotu .
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zrobienie pedicure z malowaniem w domu- Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zrobienie pedicure z malowaniem w domu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI