Zatrudnienie asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej w ramach Programu „Asystent...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zatrudnienie asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej w ramach Programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” – edycja 2022
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWieruszów
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-05-25
  • ZamawiającyGmina Wieruszów
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-17
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00161454
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zatrudnienie asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej w ramach Programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” – edycja 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wieruszów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855392

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1-7

1.5.2.) Miejscowość: Wieruszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@wieruszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieruszow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zatrudnienie asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej w ramach Programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” – edycja 2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4cd8992-d5a6-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00161454

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037930/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Zatrudnienie asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej w ramach Programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip3.wokiss.pl/wieruszowm/bip/zamowienia-publiczne.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami (za wyjątkiem złożenia oferty) odbywa się przy użyciu adresu
poczty elektronicznej: inwestycje@wieruszow.pl (główny kanał komunikacji). W przypadku awarii głównego kanału komunikacji Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami za pomocą dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal) oraz udostępnionego przez miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/, Formularz do komunikacji) (zastępcze kanały komunikacji). We wszelkiej korespondencji związanej z
niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – dalej:
RODO)informuję, iż:
2. Administratorem Pani/Pana danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Wieruszowie jest Burmistrz Wieruszowa z siedzibą w
Urzędzie Miejskim w Wieruszowie, ul. Rynek 1-7, 98- 400 Wieruszów, email: um@wieruszow.pl.
3. Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Wieruszowie jest Pani Elżbieta Biczysko, email:
inspektordanych@wieruszow.pl.
4. Cel i podstawa przetwarzania danych: Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego - art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, zgodnie z
art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (zwaną dalej Ustawą) art. 5-6 ustawy z 14 lipca
1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach – na
podstawie tych przepisów mamy obowiązek zarchiwizowania sprawy, oraz zawarcia i realizacji umowy i jej rozliczenia z Wykonawcą,
którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w tym postępowaniu na podstawie art.6 ust. 1 lit. b). RODO. . W przypadku
niewywiązania się z zawartej umowy, w celu dochodzenia roszczeń i podejmowania działań o charakterze windykacyjnym realizując
prawnie uzasadniony interes administratora. 6 ust. 1 lit.. f) RODO
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Okres wskazane powyżej mogą zostać
przedłużone do czasu, upływu okresu
przedawnienia ewentualnych roszczeń,jeśli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne do dochodzenia lub obrony przed
takimi roszczeniami lub jeżeli przetwarzanie o udzielenie zamówienia, a
jeżeli czas trwania umowy jest niezbędne na podstawie innych przepisów prawa. Obowiązek informacyjny RODO został
szczegółowo przedstawiony w Rozdziale 27 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZI.271.17.2022.ZC

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi asystenckie – Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej – edycja 2022. W ramach
przedmiotu umowy:
1) Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługi asystenckie w wymiarze maksymalnym do 4 080
godzin świadczonych na rzecz 8 osób, w tym 840 godzin dla 1 osoby posiadającej orzeczenie o znacznym stopniu z
niepełnosprawnością sprzężoną, 1440 godz. dla 2 osób niepełnosprawnych posiadających orzeczenie o znacznym stopniu
niepełnosprawności, 720 godz. dla 2 osób posiadających orzeczenie o umiarkowanym stopniu niepełnosprawności oraz 1
080 godzin dla 3 dzieci do 16 r.ż. z orzeczeniem o niepełnosprawności.
2) Jeżeli Programem objętych zostanie mniej niż zakładana ilość osób lub zmniejszone zostaną potrzeby w zakresie
wymiaru godzinowego świadczonych usług asystenckich wskutek wystąpienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego
i Wykonawcy Zamawiający jest uprawniony do ograniczenia zakresu zamówienia, określonego w ust 1.
3) Minimalny zakres świadczenia nie może być mniejszy, niż 2 040 godzin usług asystenckich świadczonych na rzecz 8
osób, w tym 420 godzin dla 1 osoby posiadającej orzeczenie o znacznym stopniu z niepełnosprawnością sprzężoną, 720
godz. dla 2 osób niepełnosprawnych posiadających orzeczenie o znacznym stopniu niepełnosprawności, 360 godz. dla 2
osób posiadających orzeczenie o umiarkowanym stopniu niepełnosprawności oraz 540 godzin dla 3 dzieci do 16 r.ż. z
orzeczeniem o niepełnosprawności. Zamawiający dokona zapłaty wynagrodzenia za rzeczywistą liczbę godzin
zrealizowanej usługi opieki. Z tytułu zmniejszenia zakresu świadczonych usług Wykonawcy nie przysługują żadne
roszczenia.
4) Wykonawca będzie wykonywał usługi asystenckie na rzecz uczestników Programu, zrekrutowanych przez
Zamawiającego i zgodnie ze zleceniem wystawionym Wykonawcy przez Zamawiającego.
5) Wykonawca w ramach realizacji usługi asystenta w szczególności zobowiązuje się do pomocy Uczestnikowi Programu w:
a) wykonywaniu czynności dnia codziennego dla uczestnika Programu;
b) wyjściu, powrocie lub dojazdach z uczestnikiem Programu w wybrane przez uczestnika miejsca;
c) załatwianiu spraw urzędowych;
d) korzystaniu z dóbr kultury (np. muzeum, teatr, kino, galerie sztuki, wystawy);
6) Szczegółowy zakres czynności w ramach usług asystencji osobistej zawiera załącznik nr 1 do projektowanych
postanowień umowy, będący załącznikiem nr 9 do Programu.
7) Uczestnik Programu lub jego opiekun prawny ma prawo wyboru osoby, która będzie świadczyć usługę asystenta.
8) Wykonawca oświadcza, że usługi asystenta będą wykonywać osoby, które w formie pisemnej zostały zaakceptowane
przez osoby niepełnosprawne ubiegające się o usługi asystencji osobistej oraz ich opiekuna faktycznego.
9) Skierowanie do wykonywania usług asystenta osób niezaakceptowanych w sposób wskazany w pkt 8 może stanowić
podstawę do rozwiązania umowy z Wykonawcą.
10) Wykonawca zobowiązuje się realizować usługi asystenckie zgodnie z wytycznymi Programem MRiPS „Asystent osobisty
osoby niepełnosprawnej” – edycja 2022 (https://niepelnosprawni.gov.pl/a,1297,program-asystent-osobisty-osobyniepelnosprawnej-
edycja-2022)
11) Wykonawca jest zobowiązany do potwierdzenia wykonania usługi w Karcie realizacji usług asystenta, stanowiącej
załącznik nr 2 do projektowanych postanowień umowy.
12) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Asystentom:
a) środki ochrony osobistej, w okresie do 30. dnia od daty odwołania ogłoszonego 20.03.2020r. stanu pandemii na obszarze
RP z powodu zakażeń wirusem SARS-CoV-2.;
b) pokryć koszty zakupu biletów komunikacji publicznej/prywatnej jednorazowych lub miesięcznych oraz koszt dojazdu
własnym/innym środkiem transportu np. taksówką asystentów w związku z wyjazdami, które dotyczą realizacji usług
wymienionych w treści Programu, zakup biletów wstępu na wydarzenia kulturalne, rozrywkowe, sportowe lub społeczne itp.
dla asystenta towarzyszącego uczestnikowi Programu,
c) objąć asystentów przez cały okres wykonywania umowy koszt ubezpieczeniem OC lub NNW.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami
i ich wagami:
a) kryterium 1 – cena (Cof) – waga 60% [60 pkt]
W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty według następującego wzoru:
Cn / Cx x 100 x 0,6 = liczba punktów Cof gdzie:
Cn – najniższa cena spośród wszystkich zaoferowanych przez Wykonawców Cx – cena zaoferowana w ocenianej ofercie Liczba 100 – jest to mnożnik zastosowany w celu uzyskania liczby punktów wyrażonej cyfrowo 0,6 – waga kryterium ceny
Cof - liczba punktów, jaką uzyskała oferta Wykonawcy w kryterium cena
b) kryterium 2 – doświadczenie (Dn) – 40% [40 pkt]
Zamawiający przyzna punkty w następujący sposób: Oceniane będzie łączne doświadczenie zawodowe osób wyznaczonych do
realizacji zamówienia, ponad wymagane w rozdziale 13, pkt 3.4. niniejszej SWZ, dotyczące pracy z osobami niepełnosprawnymi –
jako przepracowane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności
jest krótszy – w tym okresie. Zamawiający pod uwagę będzie brał jedynie ilość pełnych miesięcy świadczenia ww. usługi. Ocena w
zakresie tego kryterium dokonana będzie wg następującego wzoru:
ilość pełnych miesięcy świadczonych usług w ofercie x
Dn = ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- x 40 %
największa ilość pełnych miesięcy świadczonych usług w ofercie x
Wzór wykazu usług dla uzyskania punktów w kryterium „doświadczenie” stanowi załącznik Nr 9 do SWZ. Wykonawca, chcąc
uzyskać punkty w tym kryterium, zobligowany jest dołączyć wypełniony załącznik Nr 9 do oferty.
2. Za ofertę najkorzystniejszą (K) zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punków obliczoną wg wzoru:
K = Cof + Dn
gdzie poszczególne symbole oznaczają: K – końcowa liczba punktów
Cof – liczba punktów uzyskanych w kryterium: cena
Dn – liczba punktów uzyskanych w kryterium: doświadczenie
3. Przy obliczaniu punktów Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po
przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż
5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
4. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o
podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i
usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych
kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej
wadze.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym
zaoferowanej ceny.
7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. warunki dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa tego warunku udziału w postępowaniu.
2. warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z
odrębnych przepisów
Zamawiający nie określa tego warunku udziału w postępowaniu.
3. warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że:
1) posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 5.000,00 zł;
4. warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej
Wykonawca spełni ten warunek, jeśli wykaże, że:
1) dysponuje lub będzie dysponował wykwalifikowaną kadrą do realizacji zamówienia – minimum 4 osoby – z których każda
spełnia następujące wymagania:
a) posiada dokument potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w kierunku asystent osoby niepełnosprawnej, opiekun osoby
starszej, opiekun medyczny, pedagog, psycholog, terapeuta zajęciowy, pielęgniarka, fizjoterapeuta;
b) posiada co najmniej półroczne udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom
niepełnosprawnym, np. doświadczenie zawodowe, udzielanie wsparcia osobom niepełnosprawnym w formie wolontariatu;
c) biegle posługuje się językiem polskim;
d) posiada status osoby niekaranej;
e) jest sprawna pod kątem fizycznym i psychicznym tj. w przypadku posiadania stopnia niepełnosprawności przez osobę
wskazaną do realizacji przedmiotu zamówienia, niepełnosprawność ta nie może ograniczać zdolności do pracy;
f) posiada co najmniej średnie wykształcenie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie
Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień
złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie
wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub
opłat – także dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca
dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące
porozumienie w sprawie spłat tych należności;
2) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z
opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy
Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z
opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym
dokumentem – także dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert
Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz
odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej
niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
4) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076, z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną
ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 8 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4
do SWZ), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej
oferty przez dwa lub więcej podmiotów np. konsorcjum, spółkę cywilną).
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego – nie dotyczy spółki
cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy
spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo. Nie
dotyczy to spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do
oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej, może wynikać albo
z dokumentu pod taką nazwą albo z umowy podmiotów wspólnie składających ofertę (dołączonej do oferty).
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w
art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia
te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (żaden z Wykonawców
wspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania, co oznacza, iż oświadczenie w tym zakresie
musi złożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną; oświadczenie
o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza
jego spełnianie).
6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty
budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający
się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi
wykonają poszczególni Wykonawcy.
7. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Przesłanki i zakres zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano
wyboru Wykonawcy, zawarto w proponowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego (załącznik nr
5 do SWZ).
3. Dokonanie zmiany umowy w powyżej wskazanym zakresie wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy
wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenie propozycji zmiany
przez Zamawiającego.
4. W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy należy przedłożyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów
(umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej).
5. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, złożył na etapie postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego polisę lub inny dokument ubezpieczenia, który nie obejmuje okresem ubezpieczenia dnia, w którym
będzie zawierana umowa w sprawie zamówienia publicznego, przed zawarciem tej umowy przedłoży Zamawiającemu
aktualną na dzień podpisania umowy polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia w wysokości
podanej w SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu (na stronie: miniPortal.uzp.gov.pl). Zaszyfrowanie oferty nastąpi na stronie miniPortal.uzp.gov.pl. W formularzu oferty/wniosku Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP oraz adres poczty elektronicznej.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-25 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych - Skierniewice
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.