„Zapobieganie bezdomności zwierząt z terenu Gminy Zawiercie”.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Zapobieganie bezdomności zwierząt z terenu Gminy Zawiercie”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZawiercie
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2023-12-06
  • ZamawiającyPRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-28
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00519650
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Zapobieganie bezdomności zwierząt z terenu Gminy Zawiercie”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364648578

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Polska 21

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 494-14-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pukzawiercie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pukzawiercie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Usługi komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zapobieganie bezdomności zwierząt z terenu Gminy Zawiercie”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9c8db67-8dae-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00519650

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f9c8db67-8dae-11ee-b55a-a22b2d7f700e

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną
(Dz. U. z 2020 r. poz. 344), tj.: przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. tj.:
za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji).
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
sekretariat@pukzawiercie.pl (nie dotyczy składania ofert) oraz adresy e-mail Wykonawców podane w formularzach ofertowych.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która
jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344), tj.:
przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. tj.:za pośrednictwem formularzy
do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji).
3. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komu. za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
gmach@matkadziecko.com.pl (nie dotyczy składania ofert) oraz adresy e-mail Wykonawców podane w form.ofertowych.
4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odp.. Formularze do komunikacji
umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
5. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
służących do zadawania pytań dot. treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na
Platformie e-Zamówienia.
6. Wszystkie wysłane i odebrane w post. przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w
zakładce „Komunikacja”.
7. Maks. rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików
przesyłanych jako zał. do jednego formularza).
8. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia okr .Regulamin Platformy e-Zamówienia.
Ze wzgl. na ogr. ilość znaków szczegóły w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Krzywa 3, 42-400 Zawiercie;
 administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Wykonawca skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób: pod adresem poczty elektronicznej - e-mail: iod@pukzawiercie.pl, telefonicznie - 32 494-14-00, pisemnie na adres siedziby Administratora;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: „Zapobieganie bezdomności zwierząt z terenu Gminy Zawiercie” - nr postępowania ZP/3/2022.
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(1);
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (2);
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.


(1) wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.

(2) wyjaśnienie: zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp wystąpienie z zadaniem o którym mowa w art. 18 ust.1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/3/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
„Zapobieganie bezdomności zwierząt z terenu Gminy Zawiercie”.

I. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

1. Wymagania dotyczące wyłapywania bezdomnych zwierząt:
1) Prowadzenie bieżącego monitorowania terenu miasta Zawiercie (lustracja) w zakresie występowania bezdomnych zwierząt (pozostających bez opieki).
2) Podejmowanie działań zmierzających do wyłapania bezdomnego zwierzęcia niezwłocznie, zgodnie z deklaracją zawartą w ofercie, jednak nie później niż 2 godziny od momentu powzięcia wiadomości o zaistniałym zdarzeniu z prowadzonego monitorowania miasta (lustracji terenu miasta) lub uzyskaniu informacji: od Zamawiającego, Policji, Straży Miejskiej w Zawierciu, właściwych merytorycznie wydziałów Urzędu Miejskiego w Zawierciu, innych podmiotów lub mieszkańców.
3) Sfotografowanie każdego wyłapanego zwierzęcia.
4) Dysponowanie czytnikiem mikroczipów do elektronicznej identyfikacji zwierząt. Po wyłapaniu każdego zwierzęcia sprawdzenie czy zwierzę nie posiada tzw. mikroczipu dającego możliwość odszukania właściciela zwierzęcia w bazie danych. Po sprawdzeniu danych właściciela należy bezzwłocznie zwrócić zwierzę właścicielowi.
5) W przypadkach szczególnych, t.j.: gdy zwierzę jest ranne lub agresywne – przeprowadzenie interwencji polegającej na wyłapaniu bezdomnego zwierzęcia należy wykonać natychmiast od momentu powzięcia wiadomości o zaistniałym zdarzeniu z prowadzonego monitorowania miasta (lustracji terenu miasta) lub uzyskaniu informacji: od Zamawiającego, Policji, Straży Miejskiej w Zawierciu, właściwych merytorycznie wydziałów Urzędu Miejskiego w Zawierciu, innych podmiotów lub mieszkańców.
6) Wykonywanie usługi przy użyciu urządzeń i środków nienarażających zwierzęcia na urazy i cierpienia.
7) Odprowadzanie z terenu gminy Zawiercie bezdomnych zwierząt do schroniska przystosowanym samochodem umożliwiającym prawidłowe ulokowanie zwierzęcia w czasie transportu.
8) Zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadku zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt bezdomnych.
9) Wykonanie obowiązków, o których mowa w pkt 7 i 8 niezwłocznie jednak nie później niż w czasie 1 godziny od przeprowadzenia interwencji wyłapania bezdomnego zwierzęcia.

2. Wymagania dotyczące sprawowania opieki nad bezdomnymi zwierzętami pochodzącymi z terenu gminy Zawiercie:

1) Prowadzenie 14 - dniowej kwarantanny zwierząt nowo przybyłych,
2) Karmienie i pojenie zwierząt, w tym mi.in.:
a) podawanie zbilansowanej karmy dla zwierząt o min. zawartości mięsa 50% w ciągu dnia każdemu zwierzęciu,
b) wyeliminowanie chleba i produktów pochodnych z diety zwierząt,
c) zapewnienie w przypadku spadku temperatury powietrza w ciągu dnia do 0°C lub poniżej ciepłego posiłku w ciągu dnia dla każdego zwierzęcia,
d) zapewnienie stałego dostępu do wody zdatnej do picia dla każdego zwierzęcia.
3) Zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej, w tym m.in.:
a) leczenie zwierząt,
b) prowadzenie szczepień przeciw wściekliźnie i chorobom wirusowym,
c) badanie zwierząt przez lekarza weterynarii,
d) zwalczanie pasożytów wewnętrznych i zewnętrznych,
e) obligatoryjna sterylizacja albo kastracja dla zmniejszenia populacji zwierząt w schronisku,
f) humanitarne uśmiercanie zwierząt w sposób polegający na zadaniu przy tym minimum cierpienia fizycznego i psychicznego w uzasadnionych przypadkach wynikających z przepisów prawa, w tym usypianie ślepych miotów,
g) prowadzenie obserwacji zwierząt bezdomnych, które pogryzły człowieka.
4) Zapewnienie warunków bytowych zwierząt odpowiednich do potrzeb biologicznych, w tym mi.in.:
a) zapewnienie pomieszczenia chroniącego je przed zimnem, upałami i opadami atmosferycznymi z dostępem do światła dziennego, umożliwiającego zmianę pozycji ciała,
b) systematyczne oczyszczanie klatek, boksów i wybiegów dla zwierząt w schronisku,
c) w przypadku spadku temperatury powietrza w ciągu dnia do 0° C lub poniżej zaopatrzenie budy dla tych zwierząt w słomę lub w inny sposób zapewniający docieplenie budy,
d) zapewnienie psom wybiegu na terenie schroniska o powierzchni min. 700 m2.
5) Zapewnienie psom spaceru w ramach prowadzonego wolontariatu. Minimalna ilość wolontariuszy to 5 osób:
a) wolontariat odbywać się będzie na podstawie umowy wolontariatu (zgodnie z ustawą z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 571) przygotowanej przez Wykonawcę,
b) wolontariusze będą wyprowadzać psy na spacer w soboty i niedziele, w godzinach: od 1000 do 1400,
c) w wolontariacie mogą uczestniczyć tylko osoby pełnoletnie, niepełnoletnie wyłącznie w towarzystwie pełnoletniego opiekuna.
d) każdy wolontariusz musi przed wyprowadzeniem psów z kojców oraz po wprowadzeniu psów do kojca zgłosić się do odpowiedniego pracownika schroniska.
Wyjątek od wymagań określonych w pkt 5 stanowią psy chore, dla których zalecane jest ograniczenie ruchu wskazane przez lekarza weterynarii w karcie choroby psa.
6) Utrzymywanie w schronisku dożywotnio zwierzęcia, co do którego brak jest możliwości ustalenia właściciela po upływie terminu 14 dni – lub przekazanie osobom chętnym do zaopiekowania się nim.
7) Posiadanie przez schronisko własnej, aktualniej strony internetowej.
8) Prowadzeniu działań związanych z poszukiwaniem nowych właścicieli dla wyłapanych zwierząt, w tym
a) zamieszczenie przez schronisko (do którego trafiać będą zwierzęta) na swojej stronie internetowej fotografii wyłapanego zwierzęcia oraz informacji o miejscu jego znalezienia w terminie do 3 dni od wyłapania zwierzęcia oraz przekazanie jego fotografii i w/w informacji na adres poczty elektronicznej Zamawiającego: zwierzeta@pukzawiercie.pl
b) zamieszczenie przez Wykonawcę najpóźniej następnego dnia po wyłapaniu bezdomnego zwierzęcia jego danych w Międzynarodowej Bazie Danych, nadzorującej w Polsce elektroniczny system znakowania zwierząt na jej stronie internetowej: www.safe-animal.eu
c) oddawanie zwierząt do adopcji na podstawie zawartej umowy adopcyjnej sporządzonej przez Wykonawcę wg wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 6 do umowy w wyodrębnionym pomieszczeniu przeznaczonym na ten cel,
d) przeprowadzenie kontroli przez pracowników Wykonawcy wraz z pracownikami Zamawiającego losowo wybranych zaadoptowanych zwierząt w ich „nowych domach” na koszt Wykonawcy (maksymalnie do dwóch adopcji w miesiącu).
e) Zwierzęta nie będą oddawane do adopcji osobom:
- nieletnim,
- nietrzeźwym bądź pod wpływem narkotyków,
- którym wcześniej zostało zabrane zwierzę z powodu znęcania się nad nim, lub z braku należytej opieki,
- do przetrzymywania na działkach rekreacyjnych lub na terenach Rodzinnych Ogrodów Działkowych. (...)
III. Zamawiający działając na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1465 z późn. zm.) wszystkich osób, które będą wykonywać następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia polegające na wykonaniu:
 wyłapywaniu bezdomnych zwierząt,
 przyjmowaniu zwierząt do schroniska,
 znakowaniu przyjętych zwierząt do schroniska,
 całodobowego nadzoru i pełnienie opieki nad zwierzętami w schronisku,
 przeprowadzaniu działań dot. adopcji zwierząt w schronisku,
 prowadzeniu dokumentacji.
Wymóg ten nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście czynności na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy, a także wykonywania czynności w ramach wolontariatu (zgodnie z ustawą z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 571).

Wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia kontrolne Zamawiającego oraz sankcje z tytułu braku zatrudniania osób na umowę o pracę zostały szczegółowo określone w projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.

IV. Wykonawca winien zapewnić, aby schronisko było dostosowane dla potrzeb wszystkich użytkowników, w tym osób niepełnosprawnych. Na terenie schroniska nie mogą znajdować się bariery architektoniczne, które mogłyby utrudniać poruszanie się osób niepełnosprawnych, np. na wózkach inwalidzkich.

4.2.6.) Główny kod CPV: 98380000-0 - Usługi psiarni

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85200000-1 - Usługi weterynaryjne

98000000-3 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z wymogami SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: aspekt społeczny - wolontariat

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na zgłoszenie

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: deklaracja poziomu śmiertelności i eutanazji zwierząt (psów i kotów) w schronisku w czasie obowiązywania umowy w stosunku do ogólnej liczby zwierząt (psów i kotów) przyjętych do schroniska w czasie obowiązywania umowy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
- Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;

2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

Wykonawca musi posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami oraz prowadzenia schroniska dla bezdomnych zwierząt lub posiadać porozumienie z właściwym organem samorządu terytorialnego;

3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;

4) Zdolności technicznej lub zawodowej:

a) Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi polegające na:
 przyjmowaniu i utrzymywaniu bezdomnych zwierząt do schroniska i/lub
 realizowaniu programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt,
na łączną kwotę co najmniej 300 000,00 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy zł).

Uwaga:
W przypadku wykonywania i niezakończenia jeszcze usługi Wykonawca zobowiązany jest podać na jaką wartość do momentu upływu terminu składania ofert, umowa została wykonana. Wartość ta będzie brana pod uwagę do oceny spełniania warunku.

Zamawiający nie określa, szczególnego sposobu spełniania określonego wyżej warunku, przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (brak skorzystania z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy).

Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, należy wykazać usługę, w której Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.

W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.

b) Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem (dysponuje lub będzie dysponował) następującymi osobami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj.: co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje lekarza weterynarii.

c) Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponować) odpowiednim potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia, tj. przynajmniej:

- 1 samochodem wyposażonymi w klatki do transportu zwierząt spełniającymi wymagania konieczne przy przewozie zwierząt,

- schroniskiem dla bezdomnych zwierząt, w rozumieniu rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 20 stycznia 2022 r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 175) i innych właściwych przepisów w tym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: I. Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykuczeniu.
II. cd. opisu przedmiotu zamówienia:
9) Znakowanie zwierząt bezdomnych przyjmowanych do schroniska za pomocą mikroczipów zakupionych przez Wykonawcę.
10) Zapewnienie całodobowej dyspozycyjności i łączności z Zamawiającym, telefonicznej i/lub za pośrednictwem maila, faxu w celu realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia.
11) Opieka nad wolno żyjącymi kotami, w tym ich dokarmianie. Zakup karmy dla wolno żyjących kotów i dokarmianie kotów w miejscach ich bytowania. Prowadzenie wykazu miejsc, gdzie będą dokarmiane wolno żyjące koty. Częstotliwość dokarmiania wolno żyjących kotów oraz ilość wykładanej karmy uzależniona będzie od ilości bytujących w danym miejscu wolno żyjących kotów.
12) Prowadzeniu sterylizacji i kastracji wolno żyjących kotów. Wykonanie przez okres trwania umowy do 60 zabiegów sterylizacji kotek i do 15 zabiegów kastracji kocurów. Wyłapanie kotów przy udziale osób dokarmiających zwierzęta, pracowników administracji mieszkaniowych oraz dostarczenie do punktu weterynaryjnego, gdzie będą poddane zabiegom sterylizacji i kastracji, a po zabiegach izolowane przez okres niezbędny do rehabilitacji zwierząt. Po okresie rehabilitacji wypuszczenie zwierząt w miejscach, z których zostały zabrane. Sporządzenie wykazu miejsc z których zabrano wolno żyjące koty oraz zbiorczego wykazu wykonanych usług: sterylizacji i kastracji z podaniem ilości i terminów wykonanych zabiegów, podpisanego przez lekarza weterynarii przeprowadzającego zabiegi.
13) Postępowanie z martwymi zwierzętami ich częściami zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (np. ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r., poz. 1587 z późniejszymi zmianami), ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U. z 2023 r. poz. 1469 z późniejszymi zmianami), ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych zwierząt (tekst jednolity Dz.U. z 2023 r. poz. 1075)).

3. Wymagania dotyczące schroniska dla bezdomnych zwierząt:
1) Wykonawca winien dysponować schroniskiem dla bezdomnych zwierząt.
2) Schronisko dla bezdomnych zwierząt winno być zlokalizowane w miejscu umożliwiającym spełnienie wymogu określonego w ust. 1 pkt 9.
3) Schronisko dla bezdomnych zwierząt winno być prowadzone przez Wykonawcę własnym kosztem i staraniem (prace inwestycyjne, modernizacyjne i remontowe), zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, a w szczególności:
a) ustawą o ochronie zwierząt z dnia 21 sierpnia 1997 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r., poz.1580),
b) rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 20 stycznia 2022 r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt (Dz. U. z 2022 r. poz. 175),
c) ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r., poz. 682 z późniejszymi zmianami) i innymi właściwymi przepisami w tym zakresie.
4) Schronisko winno być prowadzone całodobowo (obsługa przez odpowiednio wymaganą ilość wykwalifikowanych osób oraz odpowiednio wymaganą ilość sprzętu i środków technicznych).
5) Schronisko winno być dostępne dla mieszkańców codziennie w godzinach: latem od 800 do 1600, zimą od 900 do 1500, w soboty i niedziele w godzinach od 900 do 1400.
(...)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (określonych przez Zamawiającego w SWZ), na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):
- Zezwolenia właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami oraz prowadzenie schroniska dla bezdomnych zwierząt wydane na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r., poz. 1469 z późn. zm.)

lub

- Porozumienia zawarte z właściwym organem samorządu terytorialnego dot. zapewnienia bezdomnym zwierzętom opieki i prowadzenia w tym celu schroniska dla zwierząt zawarte na podstawie ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r., poz. 1580).

- wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

Uwaga:
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Okresy, o których wyżej mowa liczą się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
- wykauz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

- wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

I. Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych w prowadzonym postępowaniu.
II. cd. opisu przedmiotu zamówienia:
6) Schronisko winno być wyposażone w środki przystosowane do odprowadzenia bezdomnych zwierząt m.in. kagańce, obroże, smycze, chwytaki itp. Urządzenia i środki, które będą używane do odprowadzania bezdomnych zwierząt nie mogą stwarzać zagrożenia dla życia i zdrowia zwierząt oraz zadawać im cierpienia.
7) W schronisku winna być prowadzona dezynfekcja, dezynsekcja i deratyzacja klatek, boksów i wybiegów dla zwierząt.
a) dezynfekcja – wyjaławianie (odkażanie) klatek, boksów, wybiegów dla zwierząt
b) dezynsekcja – tępienie insektów gryzących, mrówek faraona, karaluchów, pluskwiaków itp.
c) deratyzacja – tępienie gryzoni oraz innych szkodników gryzących.
8) Schronisko winno być utrzymane we właściwym stanie technicznym, sanitarnym i porządkowym.

Zamawiający przed podpisaniem umowy sprawdzi, jakie warunki panują w schronisku.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzania w schronisku kontroli z wykonywanych zapisów umowy przez pracowników Zamawiającego bez zawiadomienia Wykonawcy o terminie kontroli.

4. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy prowadzenie dokumentacji, w tym m.in.:
1) Zakładanie „Kart Informacyjnych” dot. przewiezienia i umieszczenia w schronisku bezdomnego zwierzęcia - zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy.
2) Zakładanie „Protokołu oddania zwierzęcia, które zgubiło się lub uciekło właścicielowi” - zgodnie z załącznikiem nr 2 do umowy.
3) Prowadzenie wykazu zwierząt (osobno psów i kotów) przebywających w schronisku – „Karta Ewidencyjna” dla każdego zwierzęcia, która uwidacznia historię zwierzęcia w schronisku - zgodnie z wymogami okrw §6 RozMinistra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 20 stycznia 2022 r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla pr schronisk dla zwierząt (Dz. U. z 2022 r. poz. 175). Kartę ewidencyjną zwierzęcia należy założyć najpóźniej w dniu nast. po dniu przyjęcia zwierzęcia do schroniska. (...) Wzór karty ewid.stanowi zał.nr 3 do umowy. Wykonawca winien również każdorazowo do karty ewidencyjnej założyć książeczkę zdrowia psa i kota.
4) Prowadzenie „Miesięcznej ewidencji interwencji dotyczących zapobiegania bezdomności zwierząt z terenu gminy Zawiercie” – zgodnie z zał.nr 4 do umowy oraz „Miesięcznej ewidencji usług dot. wolnożyjących kotów na terenie gminy Zawiercie – zgodnie z zał. nr 5 do umowy.
5) Przeprowadzanie adopcji zwierząt ze schroniska na podstawie umowy adopcyjnej – zgodnie z załącznikiem nr 6 do umowy.
6) Prowadzenie książki kontroli weterynaryjnej, w której będą dokonywane wpisy lekarza weterynarii dotyczące wydanych zaleceń.
Wykonawca zobowiązany jest przekazywać Z. miesięczne ewidencje, o których mowa w ust. 4 pkt 4 na zasadach zawartych w projekt. post.umowy.
II. Charakterystyka ilościowa wyłapanych zwierząt z terenu gminy Zawiercie:
1) w roku 2018r.:
Psy:
Przyjęto do schroniska – 145;
Adoptowano - 56;
Oddano właścicielowi - 86.
Koty:
Przyjęto do schroniska - 78;
Adoptowano - 60;
Oddano właścicielowi - 9.

2) w roku 2019r.:
Psy:
Przyjęto do schroniska – 151;
Adoptowano - 55;
Oddano właścicielowi - 88.
Koty:
Przyjęto do schroniska - 54;
Adoptowano - 47;
Oddano właścicielowi - 3.

3) w roku 2020r.:
Psy:
Przyjęto do schroniska – 97;
Adoptowano ze schroniska - 43;
Oddano właścicielowi ze schroniska – 50;
Oddano właścicielowi bez przyjęcia do schroniska - 47.
Koty:
Przyjęto do schroniska – 129;
Adoptowano ze schroniska - 113;
Oddano właścicielowi ze schroniska – 8;
Oddano właścicielowi bez przyjęcia do schroniska - 1.

Ilość podjętych interwencji: 524.

(...)

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wraz z ofertą należy złożyć:

1.1. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w rozdziale V SWZ – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ. Oświadczenia stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, wskazane w SWZ. Oświadczenia składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca w przypadku polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostepniających zasoby przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa wyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ).

1.2. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego (jeśli dotyczy).
Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej, może dokonać mocodawca (osoba/osoby wystawiające pełnomocnictwo) lub notariusz.

3.3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy).
Zobowiązanie lub inny podmiotowy środek dowodowy w opisywanym zakresie, przekazuje się w postaci elektronicznej, i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy zobowiązanie (inny podmiotowy środek dowodowy) zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, może dokonać podmiot udostępniający zasoby lub notariusz.
1.4. Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 9 SWZ (Zamawiający dopuszcza złożenie tego oświadczenia na Formularzu ofertowym), z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – dotyczy tylko wykonawców wspólnie biegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
Uwaga:
Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w art. 125 ustawy (Rozdział XI ust. 3.1. SWZ) - składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:
1) Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.
6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa wart.112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
8. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały sformułowane) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
9. W przypadku, o którym mowa w ust. 7 i 8 niniejszego rozdziału wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, zawiera załącznik nr 4 do SWZ.

1.1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr 4 do SWZ. (ze wzgl. na ogr. ilość znaków).

1.2. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy.

2. Przed zawarciem umowy należy dopełnić formalności, które zostały wskazane w Rozdziale XXIII SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-06 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia zakładki „Oferty/wnioski” widocznej w podglądzie przedmiotowego postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy na Platformie

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-06 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty lub według takiego samego schematu, stanowiącego załącznik nr 1 do
SWZ. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o dziennej średniej cenie paliwa – Załącznik 1a i 1b.
Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym
podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski” udostępnionej na platformie
ezamówienia.
3. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy
(obligatoryjne przesłanki wykluczenia) . Ponadto z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w
przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz.
835). Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy.
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie należy zrealizować w terminie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2024 r.
W przypadku świadczenia usługi przez niepełny miesiąc (Zamawiający zakłada, że rozpoczęcie świadczenia usługi nastąpi od 01.01.2024 r.), wynagrodzenie będzie wypłacone proporcjonalnie, tzn. 1/30 miesięcznej stawki za każdy dzień świadczenia usługi.
5. cd opisu przedmiotu zamówienia:
4) w roku 2021r.:
Psy:
Przyjęto do schroniska – 112;
Adoptowano ze schroniska - 35;
Oddano właścicielowi ze schroniska – 70;
Oddano właścicielowi bez przyjęcia do schroniska - 45.
Koty:
Przyjęto do schroniska – 85;
Adoptowano ze schroniska - 61;
Oddano właścicielowi ze schroniska – 10;
Oddano właścicielowi bez przyjęcia do schroniska - 3.
Ilość podjętych interwencji: 418.
5) w roku 2022r.:
Psy:
Przyjęto do schroniska – 115;
Adoptowano ze schroniska - 25;
Oddano właścicielowi ze schroniska – 72;
Oddano właścicielowi bez przyjęcia do schroniska - 30.
Koty:
Przyjęto do schroniska – 66;
Adoptowano ze schroniska - 48;
Oddano właścicielowi ze schroniska – 12;
Oddano właścicielowi bez przyjęcia do schroniska - 3.
Ilość podjętych interwencji: 371.
6) w roku 2023r. (od 01.01.2023r., do 31.10.2023r.):
Psy:
Przyjęto do schroniska – 106;
Adoptowano ze schroniska - 35;
Oddano właścicielowi ze schroniska – 60;
Oddano właścicielowi bez przyjęcia do schroniska - 42.
Koty:
Przyjęto do schroniska – 74;
Adoptowano ze schroniska - 56;
Oddano właścicielowi ze schroniska – 8;
Oddano właścicielowi bez przyjęcia do schroniska - 6.
Ilość podjętych interwencji: 387.
6. Z uwagi na ograniczoną ilość znaków w ogłoszeniu o zamówieniu, pozostałe informacje zostały określone w SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę realizacja podstawowej usługi fryzjerskiej i kosmetycznej - Jaworzno
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę realizacja podstawowej usługi fryzjerskiej i kosmetycznej na rzecz 36 osób niesamodzielnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI