IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena brutto |
60,00 |
Odległosć schroniska (miejsca wykonania usługi) od siedziby Zamawiającego |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) Ogólne i szczegółowe warunki umowy, które uwzględnione będą w przyszłej umowie z wybranym w wyniku przetargu wykonawcą zamieszczone są we wzorze umowy – załącznik do SIWZ 2) Przyjmuje się, że zapisy wzoru umowy nie zakwestionowane przed złożeniem oferty zostaną przyjęte przez Wykonawcę bez zastrzeżeń. Wszelkie pytania i wątpliwości dotyczące wzoru umowy, będą rozpatrywane jak dla całej specyfikacji, zgodnie z art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Wszelkie zmiany w treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4) Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych strony mogą dokonać zmiany treści umowy w formie aneksu, w szczególności w następujących sytuacjach: a) zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację umowy w wyznaczonym terminie, na które strony niniejszej umowy nie miały wpływu b) zmiany w zakresie podatku VAT; jeżeli w trakcie obowiązywania umowy nastąpi zmiana w zakresie podatku VAT, Zamawiający zobowiązuje się do uiszczania stawek wynagrodzenia powiększonych o podatek od towarów i usług według obowiązującej stawki, c) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć - działania siły wyższej, 5) Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b) zmiana danych teleadresowych, c) zmiana osób wskazanych do kontaktów między Stronami, d) wzrost wartości umowy wynikający z konieczności skierowania do schroniska większej liczby osób bezdomnych niż zostało wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-12-27, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług schronienia tj. udzielenie tymczasowego schronienia dla bezdomnych mężczyzn, w okresie od stycznia 2019 roku do dnia 31 grudnia 2019 roku, w lokalu będącym w wyłącznej i swobodnej dyspozycji Wykonawcy z zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług schronienia tj. udzielenie tymczasowego schronienia dla bezdomnych mężczyzn, w okresie od stycznia 2019 roku do dnia 31 grudnia 2019 roku, w lokalu będącym w wyłącznej i swobodnej dyspozycji Wykonawcy z zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych. Zamawiający przewiduje, że prognozowana średnia liczba skierowanych w ciągu roku bezdomnych mężczyzn wynosić będzie 14 osób. Liczba ta może ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu. Zamówienie nie obejmuje wyżywienia. 2. Schronisko dla bezdomnych świadczy usługi całodobowo, przez 7 dni w tygodniu. 3. Wykonawca zobowiązany jest do: 1/. Umożliwienia spożycia posiłku oraz dostęp do pomieszczenia kuchennego umożliwiającego samodzielne przygotowanie posiłku i gorącego napoju, wyposażonego w co najmniej jedną lodówkę oraz szafki kuchenne. - pomieszczenie do spożywania posiłków poza porami posiłków może pełnić funkcję świetlicy lub sali spotkań grupowych. 2/. Umożliwienia stałego dostępu do bieżącej ciepłej i zimnej wody gwarantującej możliwość przeprowadzenia zabiegów higienicznych: a). urządzenie natryskowe - 1 dla 15 osób, b). miska ustępowa – 1 dla 20 mężczyzn, c). pisuar – 1 dla 20 mężczyzn, d). umywalka – 1 dla 5 osób, e). zapewnienie mieszkańcom podstawowych środków czystości tj. mydło, szampon, proszek do prania, papier toaletowy, ręczniki itp. 3/. Umożliwienia prania i suszenia odzieży tj. zapewnienie pomieszczenia na pralnię i suszarnię wyposażonego w co najmniej jedną pralkę na 30 osób. W przypadku gdy schronisko nie posiada suszarni zapewnia dostęp do co najmniej jednej suszarki elektrycznej na 30 osób. 4/. Zapewnienia wymianę odzieży (odpowiedniej do pory roku) lub dezynfekcję i dezynsekcję odzieży w przypadku braku możliwości jej wymiany. 5/. Zapewnienia informacji o dostępnych formach pomocy, a w razie potrzeby pomocy w jej zorganizowaniu. 6/. Zapewnienia usług aktywizacyjnych ukierunkowanych na wzmacnianie aktywności społecznej, uzyskanie samodzielności życiowej i wyjście z bezdomności. a). Wzmacnianie aktywności społecznej może by realizowane m.in. przez : - trening umiejętności samodzielnego wypełniania ról społecznych, - trening umiejętności interpersonalnych i umiejętności rozwiązywania problemów, - uczestnictwo w grupach wsparcia. b). Uzyskanie samodzielności życiowej i wyjście z bezdomności może być realizowane m.in. przez: - zajęcia przygotowujące do podjęcia zatrudnienia, - trening zagospodarowania własnym budżetem, - trening prowadzenia gospodarstwa domowego, - uczestnictwo w zajęciach centrum lub klubu integracji społecznej. 7/. Zapewnienia opieki przez co najmniej 1 opiekuna na nie więcej niż 50 osób przebywających w schronisku. 8/. Zatrudnienia co najmniej 1 pracownika socjalnego na nie więcej niż 50 osób przebywających w schronisku. 9/. Zapewnienia w porze nocnej opieki przez co najmniej 1 opiekuna. 10/. Zapewnienia całodobowego dostępu do schroniska. 11/. Zapewnienia standardów obiektu, w którym będzie prowadzone schronisko zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 roku w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schroniska dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni, tj. m.in.: a). zapewnienie miejsca w jednym pomieszczeniu dla nie więcej niż 10 osób, b). zapewnienie powierzchni przypadającej na osobę w pomieszczeniu nie mniej niż 4m2/osobę, w pomieszczeniach z łóżkami piętrowymi nie mniej niż 3 m2/osobę. c). zapewnienia w pomieszczeniach mieszkalnych co najmniej 1 okna, swobodnego dostępu do łóżek wyposażonych w materac i komplet pościeli (tj. poduszkę, koc, prześcieradło i pokrycie na koc) oraz dostępu do szaf. d). zapewnienie wydzielonego pomieszczenia do: - prac biurowych - na środki czystości i higieny - do spotkań indywidualnych e). zapewnienia wydzielonego pomieszczenia lub jego części, wyposażonego w komputer z dostępem do internetu. 12/. Zapewnienie podstawowych medykamentów, tj. środków opatrunkowych, itp. 13. Prowadzenia dokumentacji osób przebywających w schronisku umożliwiającej ich identyfikację, zakres udzielonej pomocy i okres pobytu. 14/. Prowadzenia sprawozdawczości zgodnie z obowiązującymi wymaganiami zawartymi w Gminnym Programie Wychodzenia z Bezdomności i Przeciwdziałania Wykluczeniu Społecznemu dla Miasta Wodzisławia Śląskiego w kontekście wskaźników niniejszego programu. 15/.Współpracy z pracownikami socjalnymi Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wodzisławiu Śląskim, Policją, Strażą Miejską, służbą zdrowia, organizacjami pozarządowymi. 16/. Realizacji zamówienia na podstawie decyzji administracyjnej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wodzisławiu Śląskim wydanej dla każdego bezdomnego indywidualnie, poprzedzonej wydanym skierowaniem. a). Zamawiający po wydaniu skierowania przekaże Wykonawcy telefonicznie lub pisemnie informację o osobie kierowanej. 17/. Niezwłocznego poinformowania w formie pisemnej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wodzisławiu Śląskim o niezgłoszeniu się, nieprzebywaniu Klienta w schronisku przez okres dłuższy niż kolejne dwa dni. 18/. Pisemnego lub telefonicznego poinformowania Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej o sytuacji wydalenia Klienta z placówki z podaniem przyczyny, w terminie nie dłuższym niż dwa dni od dnia zdarzenia. 19/. Niezwłocznego (w momencie zdarzenia), pisemnego i telefonicznego poinformowania Zamawiającego o przyjęciu osoby bezdomnej bez skierowania wraz z podaniem przyczyny. W przypadku braku możliwości przekazania informacji ze względu na czas pracy Zamawiającego, informację należy przekazać w pierwszym najbliższym dniu pracy Zamawiającego. 20/. Zapewnienia właściwego nadzoru kadry, gwarantującego bezpieczeństwo osób korzystających ze schronienia oraz przestrzeganie regulaminu placówki, 21). Utrzymanie w stałej gotowości (kadrowej, rzeczowej i technicznej) miejsc noclegowych. 22). Stałej współpracy z Zamawiającym, w szczególności przy realizacji Indywidualnych programów wychodzenia z bezdomności, kontraktów socjalnych i innych działań mających na celu wspieranie osób przebywających w placówce. 4. Wykonawca nie może odmówić przyjęcia osoby bezdomnej, nie będącej pod wpływem alkoholu w okresie trwania niskich temperatur. 5. Osoby bezdomne skierowane przez Zamawiającego, mogą przebywać w placówce przez całą dobę. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bieżącego sprawowania nadzoru nad realizacją przedmiotu zamówienia bez wcześniejszego uzgadniania terminu, przez upoważnionego do tego pracownika Zamawiającego, a w szczególności do: a) kontroli dokumentacji przebywających w placówce osób bezdomnych skierowanych przez Zamawiającego, b) kontroli warunków socjalno - bytowych osób bezdomnych skierowanych przez Zamawiającego, c) merytorycznej kontroli prowadzonej pracy socjalnej z bezdomnymi skierowanymi przez Zamawiającego. 7. Zamawiający zobowiązuje się do pokrywania kosztów pobytu osób skierowanych wyłącznie za czas rzeczywistego przebywania w placówce. 8. Zamawiający pokryje koszt pobytu w schronisku za osobę skierowaną po otrzymaniu od Wykonawcy specyfikacji za miesiąc poprzedni w której Wykonawca zawrze: - imię i nazwisko osoby skierowanej - czasookres pobytu osoby skierowanej - ogólną kwotę poniesionego kosztu miesięcznego za pobyt osób skierowanych przez Zamawiającego. 1/ Do specyfikacji Wykonawca zobowiązany jest dołączyć rachunek / fakturę, wraz z kopią listy obecności potwierdzonej za zgodność z oryginałem, którą przekazuje Zamawiającemu po upływie każdego miesiąca kalendarzowego, nie później jednak niż do 10 – go dnia następnego miesiąca. Zamawiający dokona zapłaty za w/w rachunek przelewem w ciągu 14 dni doręczenia rachunku do Zamawiającego na konto wskazane przez Wykonawcę. 2/ W przypadku gdy skierowana przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wodzisławiu Śląskim osoba bezdomna posiada własny dochód, wówczas Zamawiający przekaże w odrębnym piśmie do Wykonawcy informację o wysokości procentowej odpłatności za pobyt w schronisku, ustalonej w drodze decyzji administracyjnej wskazanej osobie bezdomnej. Wówczas osoba bezdomna posiadająca własny dochód należną kwotę odpłatności wpłaci na konto lub do kasy Wykonawcy, w nieprzekraczalnym terminie tj. do 5 dnia kolejnego miesiąca. W takim wypadku Zamawiający pokrywa różnicę pomiędzy ustalonym kosztem pobytu a kwotą dokonanej wpłaty. W przypadku braku powyższej wpłaty Wykonawca przedłoży rachunek/fakturę, uwzględniając całkowity koszt pobytu osoby bezdomnej, wraz z kopią listy obecności potwierdzonej za zgodność z oryginałem oraz pisemną informacją o braku wpłaty osoby zobowiązanej, nie później jednak niż do 10 – go dnia następnego miesiąca. Zamawiający dokona zapłaty za w/w rachunek przelewem w ciągu 14 dni doręczenia rachunku do Zamawiającego na konto wskazane przez Wykonawcę.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85311000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
60,00 |
Odległość schroniska(miejsca wykonania usługi) od siedziby Zamawiającego |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług schronienia tj. udzielenie tymczasowego schronienia dla bezdomnych kobiet w okresie od stycznia 2019 do dnia 31 grudnia 2019 roku w lokalu będącym w wyłącznej i swobodnej dyspozycji Wykonawcy z zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych . |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług schronienia tj. udzielenie tymczasowego schronienia dla bezdomnych kobiet w okresie od stycznia 2019 do dnia 31 grudnia 2019 roku w lokalu będącym w wyłącznej i swobodnej dyspozycji Wykonawcy z zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych . Zamawiający przewiduje, że prognozowana średnia liczba skierowanych w ciągu roku bezdomnych kobiet wynosić będzie 2 osoby. Liczba ta może ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu. Zamówienie nie obejmuje wyżywienia. 2. Schronisko dla bezdomnych świadczy usługi całodobowo, przez 7 dni w tygodniu. 3. Wykonawca zobowiązany jest do: 1/. Umożliwienia spożycia posiłku oraz dostęp do pomieszczenia kuchennego umożliwiającego samodzielne przygotowanie posiłku i gorącego napoju, wyposażonego w co najmniej jedną lodówkę oraz szafki kuchenne. - pomieszczenie do spożywania posiłków poza porami posiłków może pełnić funkcję świetlicy lub sali spotkań grupowych. 2/. Umożliwienia stałego dostępu do bieżącej ciepłej i zimnej wody gwarantującej możliwość przeprowadzenia zabiegów higienicznych: a). urządzenie natryskowe - 1 dla 15 osób, b). miska ustępowa – 1 dla 10 kobiet, c). umywalka – 1 dla 5 osób, d).zapewnienie mieszkańcom podstawowych środków czystości tj. mydło, szampon, proszek do prania, papier toaletowy, ręczniki itp. 3/. Umożliwienia prania i suszenia odzieży tj. zapewnienie pomieszczenia na pralnię i suszarnię wyposażonego w co najmniej jedną pralkę na 30 osób. W przypadku gdy schronisko nie posiada suszarni zapewnia dostęp do co najmniej jednej suszarki elektrycznej na 30 osób. 4/.Zapewnienia wymianę odzieży (odpowiedniej do pory roku) lub dezynfekcję i dezynsekcję odzieży w przypadku braku możliwości jej wymiany. 5/. Zapewnienia informacji o dostępnych formach pomocy, a w razie potrzeby pomocy w jej zorganizowaniu. 6/. Zapewnienia usług aktywizacyjnych ukierunkowanych na wzmacnianie aktywności społecznej, uzyskanie samodzielności życiowej i wyjście z bezdomności. a). Wzmacnianie aktywności społecznej może by realizowane m.in. przez : - trening umiejętności samodzielnego wypełniania ról społecznych, - trening umiejętności interpersonalnych i umiejętności rozwiązywania problemów, - uczestnictwo w grupach wsparcia. b). Uzyskanie samodzielności życiowej i wyjście z bezdomności może być realizowane m.in. przez: - zajęcia przygotowujące do podjęcia zatrudnienia, - trening zagospodarowania własnym budżetem, - trening prowadzenia gospodarstwa domowego, - uczestnictwo w zajęciach centrum lub klubu integracji społecznej. 7/. Zapewnienia opieki przez co najmniej 1 opiekuna na nie więcej niż 50 osób przebywających w schronisku. 8/. Zatrudnienia co najmniej 1 pracownika socjalnego na nie więcej niż 50 osób przebywających w schronisku. 9/. Zapewnienia w porze nocnej opieki przez co najmniej 1 opiekuna. 10/. Zapewnienia całodobowego dostępu do schroniska. 11/. Zapewnienia standardów obiektu, w którym będzie prowadzone schronisko zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 roku w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schroniska dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni, tj. m.in.: a). zapewnienie miejsca w jednym pomieszczeniu dla nie więcej niż 10 osób, b). zapewnienie powierzchni przypadającej na osobę w pomieszczeniu nie mniej niż 4m2/osobę, w pomieszczeniach z łóżkami piętrowymi nie mniej niż 3 m2/osobę. c). zapewnienia w pomieszczeniach mieszkalnych co najmniej 1 okna, swobodnego dostępu do łóżek wyposażonych w materac i komplet pościeli (tj. poduszkę, koc, prześcieradło i pokrycie na koc) oraz dostępu do szaf. d). zapewnienie wydzielonego pomieszczenia do: - prac biurowych - na środki czystości i higieny - do spotkań indywidualnych e). zapewnienia wydzielonego pomieszczenia lub jego części, wyposażonego w komputer z dostępem do internetu. 12/. Zapewnienie podstawowych medykamentów, tj. środków opatrunkowych, podstawowych itp.. 13.Prowadzenia dokumentacji osób przebywających w schronisku umożliwiającej ich identyfikację, zakres udzielonej pomocy i okres pobytu. 14/. Prowadzenia sprawozdawczości zgodnie z obowiązującymi wymaganiami zawartymi w Gminnym Programie Wychodzenia z Bezdomności i Przeciwdziałania Wykluczeniu Społecznemu dla Miasta Wodzisławia Śląskiego w mieście w kontekście wskaźników niniejszego programu. 15/.Współpracy z pracownikami socjalnymi Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wodzisławiu Śląskim, Policją, Strażą Miejską, służbą zdrowia, organizacjami pozarządowymi. 16/. Realizacji zamówienia na podstawie decyzji administracyjnej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wodzisławiu Śląskim wydanej dla każdego bezdomnego indywidualnie, poprzedzonej wydanym skierowaniem. a). Zamawiający po wydaniu skierowania przekaże Wykonawcy telefonicznie lub pisemnie informację o osobie kierowanej. 17/. Niezwłocznego poinformowania w formie pisemnej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wodzisławiu Śląskim o niezgłoszeniu się, nieprzebywaniu Klienta w schronisku przez okres dłuższy niż kolejne dwa dni. 18/. Pisemnego lub telefonicznego poinformowania Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej o sytuacji wydalenia Klienta z placówki z podaniem przyczyny, w terminie nie dłuższym niż dwa dni od dnia zdarzenia. 19/. Niezwłocznego (w momencie zdarzenia), pisemnego i telefonicznego poinformowania Zamawiającego o przyjęciu osoby bezdomnej bez skierowania wraz z podaniem przyczyny. W przypadku braku możliwości przekazania informacji ze względu na czas pracy Zamawiającego, informację należy przekazać w pierwszym najbliższym dniu pracy Zamawiającego. 20/. Zapewnienia właściwego nadzoru kadry, gwarantującego bezpieczeństwo osób korzystających ze schronienia oraz przestrzeganie regulaminu placówki, 21). Utrzymanie w stałej gotowości (kadrowej, rzeczowej i technicznej) miejsc noclegowych. 22). Stałej współpracy z Zamawiającym, w szczególności przy realizacji Indywidualnych programów wychodzenia z bezdomności, kontraktów socjalnych i innych działań mających na celu wspieranie osób przebywających w placówce. 4. Wykonawca nie może odmówić przyjęcia osoby bezdomnej, nie będącej pod wpływem alkoholu w okresie trwania niskich temperatur. 5. Osoby bezdomne skierowane przez Zamawiającego, mogą przebywać w placówce przez całą dobę. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bieżącego sprawowania nadzoru nad realizacją przedmiotu zamówienia bez wcześniejszego uzgadniania terminu, przez upoważnionego do tego pracownika Zamawiającego, a w szczególności do: a) kontroli dokumentacji przebywających w placówce osób bezdomnych skierowanych przez Zamawiającego, b) kontroli warunków socjalno - bytowych osób bezdomnych skierowanych przez Zamawiającego, c) merytorycznej kontroli prowadzonej pracy socjalnej z bezdomnymi skierowanymi przez Zamawiającego. 7. Zamawiający zobowiązuje się do pokrywania kosztów pobytu osób skierowanych wyłącznie za czas rzeczywistego przebywania w placówce. 8. Zamawiający pokryje koszt pobytu w schronisku za osobę skierowaną po otrzymaniu od Wykonawcy specyfikacji za miesiąc poprzedni w której Wykonawca zawrze: - imię i nazwisko osoby skierowanej - czasookres pobytu osoby skierowanej - ogólną kwotę poniesionego kosztu miesięcznego za pobyt osób skierowanych przez Zamawiającego. 1/ Do specyfikacji Wykonawca zobowiązany jest dołączyć rachunek / fakturę, wraz z kopią listy obecności potwierdzonej za zgodność z oryginałem, którą przekazuje Zamawiającemu po upływie każdego miesiąca kalendarzowego, nie później jednak niż do 10 – go dnia następnego miesiąca. Zamawiający dokona zapłaty za w/w rachunek przelewem w ciągu 14 dni doręczenia rachunku do Zamawiającego na konto wskazane przez Wykonawcę. 2/ W przypadku gdy skierowana przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wodzisławiu Śląskim osoba bezdomna posiada własny dochód, wówczas Zamawiający przekaże w odrębnym piśmie do Wykonawcy informację o wysokości procentowej odpłatności za pobyt w schronisku, ustalonej w drodze decyzji administracyjnej wskazanej osobie bezdomnej. Wówczas osoba bezdomna posiadająca własny dochód należną kwotę odpłatności wpłaci na konto lub do kasy Wykonawcy, w nieprzekraczalnym terminie tj. do 5 dnia kolejnego miesiąca. W takim wypadku Zamawiający pokrywa różnicę pomiędzy ustalonym kosztem pobytu a kwotą dokonanej wpłaty. W przypadku braku powyższej wpłaty Wykonawca przedłoży rachunek/fakturę, uwzględniając całkowity koszt pobytu osoby bezdomnej, wraz z kopią listy obecności potwierdzonej za zgodność z oryginałem oraz pisemną informacją o braku wpłaty osoby zobowiązanej, nie później jednak niż do 10 – go dnia następnego miesiąca. Zamawiający dokona zapłaty za w/w rachunek przelewem w ciągu 14 dni doręczenia rachunku do Zamawiającego na konto wskazane przez Wykonawcę.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85311000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
60,00 |
Odległość schroniska(miejsca wykonania usługi) od siedziby Zamawiającego |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług schronienia tj. udzielenie tymczasowego schronienia dla bezdomnych mężczyzn oraz kobiet wymagających usług opiekuńczych w okresie od stycznia 2019 roku do dnia 31 grudnia 2019 roku, w lokalu będącym w wyłącznej i swobodnej dyspozycji Wykonawcy z zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług schronienia tj. udzielenie tymczasowego schronienia dla bezdomnych mężczyzn oraz kobiet wymagających usług opiekuńczych w okresie od stycznia 2019 roku do dnia 31 grudnia 2019 roku, w lokalu będącym w wyłącznej i swobodnej dyspozycji Wykonawcy z zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych. Zamawiający przewiduje, że prognozowana średnia liczba skierowanych w ciągu roku osób bezdomnych wymagających usług opiekuńczych wynosić będzie łącznie 4 osoby. Liczba ta może ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu. Zamówienie nie obejmuje wyżywienia. 2. Schronisko dla bezdomnych świadczy usługi całodobowo, przez 7 dni w tygodniu. 3. Wykonawca zobowiązany jest do: 1/. Zapewnienia pomieszczenia do przygotowania samodzielnych posiłków i gorącego napoju lub ich porcjowania i wydawania. a). pomieszczenie do spożywania posiłków poza porami posiłków może pełnić funkcję świetlicy lub sali spotkań grupowych. 2/. Umożliwienia spożycia posiłku w pokoju mieszkalnym, a w razie potrzeby karmienie. 3/. Umożliwienia stałego dostępu do bieżącej ciepłej i zimnej wody gwarantującej możliwość przeprowadzenia zabiegów higienicznych: a). urządzenie natryskowe - 1 dla 15 osób, b). miska ustępowa – 1 dla 20 mężczyzn, 1 dla 10 kobiet, c). pisuar – 1 dla 20 mężczyzn, d). umywalka – 1 dla 5 osób, e). przynajmniej 1 sanitariat (lub jego część) wyposażony w urządzenie natryskowe, umywalkę i miskę ustępową, dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych f).zapewnienie mieszkańcom podstawowych środków czystości tj. mydło, szampon, proszek do prania, papier toaletowy, ręczniki itp. g). w miarę potrzeby zapewnienie pomocy przy myciu, kąpaniu i ubieraniu. 4/. Umożliwienia prania i suszenia odzieży tj. zapewnienie pomieszczenia na pralnię i suszarnię wyposażonego w co najmniej jedną pralkę na 30 osób. W przypadku gdy schronisko nie posiada suszarni zapewnia dostęp do co najmniej jednej suszarki elektrycznej na 30 osób. 5/.Zapewnienia wymianę odzieży (odpowiedniej do pory roku) lub dezynfekcję i dezynsekcję odzieży w przypadku braku możliwości jej wymiany. 6/. Zapewnienia usług opiekuńczych w wydzielonym pomieszczeniu lub w pokoju mieszkalnym, jeżeli łóżko jest oddzielone zasłoną. 7/. Zapewnienia niezbędnej pomocy w załatwianiu spraw osobistych. 8/. Zapewnienia pomocy w korzystaniu ze świadczeń zdrowotnych przysługujących na podstawie odrębnych przepisów. 9/. Zapewnienia usług aktywizacyjnych ukierunkowanych na wzmacnianie aktywności społecznej. a). Wzmacnianie aktywności społecznej może by realizowane m.in. przez : - trening umiejętności samodzielnego wypełniania ról społecznych, - trening umiejętności interpersonalnych i umiejętności rozwiązywania problemów, - uczestnictwo w grupach wsparcia. 10/. Zapewnienia opieki przez co najmniej 1 opiekuna na nie więcej niż 15 osób przebywających w schronisku. 11/. Zatrudnienia co najmniej 1 pracownika socjalnego na nie więcej niż 50 osób przebywających w schronisku. 12/. Zapewnienia w porze nocnej opieki przez co najmniej 1 opiekuna. 13/. Zapewnienia całodobowego dostępu do schroniska. 14/. Zapewnienia standardów obiektu, w którym będzie prowadzone schronisko zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 roku w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schroniska dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni, tj. m.in.: a). dostępu do budynku dla osób niepełnosprawnych, b). w budynkach wielokondygnacyjnych bez dźwigów osobowych – pokoje mieszkalne oraz inne pomieszczenia (sanitariaty, jadalnia/świetlica) usytuowane na parterze. c). zapewnienie miejsca w jednym pomieszczeniu dla nie więcej niż 6 osób, d). zapewnienie powierzchni przypadającej na osobę w pomieszczeniu nie mniej niż 5m2/osobę, e). zapewnienia w pomieszczeniach mieszkalnych co najmniej 1 okna, swobodnego dostępu do łóżek wyposażonych w: - materac i komplet pościeli (tj. poduszkę, koc, prześcieradło i pokrycie na koc) oraz dostępu do szaf. - łóżko parterowe, krzesło, szafkę nocną – po 1 sztuce dla każdej osoby, - stół, szafę – co najmniej jedna sztuka na każdy pokój. d). zapewnienie wydzielonego pomieszczenia do: - prac biurowych - na środki czystości i higieny e). zapewnienia wydzielonego pomieszczenia do spotkań indywidualnych, z dostępem do internetu , które może pełnić rolę pracowni komputerowej. 15/. Zapewnienie podstawowych medykamentów, tj. środków opatrunkowych itp. 16/. Prowadzenia dokumentacji osób przebywających w schronisku umożliwiającej ich identyfikację, zakres udzielonej pomocy i okres pobytu. 17/. Prowadzenia sprawozdawczości zgodnie z obowiązującymi wymaganiami zawartymi w Gminnym Programie Wychodzenia z Bezdomności i Przeciwdziałania w mieście Wodzisław Śląski w kontekście wskaźników niniejszego programu. 18/.Współpracy z pracownikami socjalnymi Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wodzisławiu Śląskim, Policją, Strażą Miejską, służbą zdrowia, organizacjami pozarządowymi. 19/. Realizacji zamówienia na podstawie decyzji administracyjnej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wodzisławiu Śląskim wydanej dla każdego bezdomnego indywidualnie, poprzedzonej a). Zamawiający po wydaniu skierowania przekaże Wykonawcy telefonicznie lub pisemnie informację o osobie kierowanej . 20/. Niezwłocznego poinformowania w formie pisemnej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wodzisławiu Śląskim o niezgłoszeniu się, nieprzebywaniu Klienta w schronisku przez okres dłuższy niż kolejne dwa dni. 21/. Pisemnego lub telefonicznego poinformowania Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej o sytuacji wydalenia Klienta z placówki z podaniem przyczyny, w terminie nie dłuższym niż dwa dni od dnia zdarzenia. 22/. Niezwłocznego (w momencie zdarzenia), pisemnego i telefonicznego poinformowania Zamawiającego o przyjęciu osoby bezdomnej bez skierowania wraz z podaniem przyczyny. W przypadku braku możliwości przekazania informacji ze względu na czas pracy Zamawiającego, informację należy przekazać w pierwszym najbliższym dniu pracy Zamawiającego. 23/. Zapewnienia właściwego nadzoru kadry, gwarantującego bezpieczeństwo osób korzystających ze schronienia oraz przestrzeganie regulaminu placówki, 24/. Utrzymanie w stałej gotowości (kadrowej, rzeczowej i technicznej) miejsc noclegowych. 25/. Stałej współpracy z Zamawiającym, w szczególności przy realizacji indywidualnych Programów Wychodzenia z Bezdomności, kontraktów socjalnych i innych działań mających na celu wspieranie osób przebywających w placówce. 4. Wykonawca nie może odmówić przyjęcia osoby bezdomnej, nie będącej pod wpływem alkoholu w okresie trwania niskich temperatur. 5. Osoby bezdomne skierowane przez Zamawiającego, mogą przebywać w placówce przez całą dobę. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bieżącego sprawowania nadzoru nad realizacją przedmiotu zamówienia bez wcześniejszego uzgadniania terminu, przez upoważnionego do tego pracownika Zamawiającego, a w szczególności do: a) kontroli dokumentacji przebywających w placówce osób bezdomnych skierowanych przez Zamawiającego, b) kontroli warunków socjalno - bytowych osób bezdomnych skierowanych przez Zamawiającego, c) merytorycznej kontroli prowadzonej pracy socjalnej z bezdomnymi skierowanymi przez Zamawiającego. 7. Zamawiający zobowiązuje się do pokrywania kosztów pobytu osób skierowanych wyłącznie za czas rzeczywistego przebywania w placówce. 8. Zamawiający pokryje koszt pobytu w schronisku za osobę skierowaną po otrzymaniu od Wykonawcy specyfikacji za miesiąc poprzedni w której Wykonawca zawrze: - imię i nazwisko osoby skierowanej - czasookres pobytu osoby skierowanej - ogólną kwotę poniesionego kosztu miesięcznego za pobyt osób skierowanych przez Zamawiającego. 1/ Do specyfikacji Wykonawca zobowiązany jest dołączyć rachunek / fakturę oraz potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię listy obecności, którą przekazuje Zamawiającemu po upływie każdego miesiąca kalendarzowego, nie później jednak niż do 10 – go dnia następnego miesiąca. Zamawiający dokona zapłaty za w/w rachunek przelewem w ciągu 14 dni doręczenia rachunku do Zamawiającego na konto wskazane przez Wykonawcę. 2/ W przypadku gdy skierowana przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wodzisławiu Śląskim osoba bezdomna posiada własny dochód, wówczas Zamawiający przekaże w odrębnym piśmie do Wykonawcy informację o wysokości procentowej odpłatności za pobyt w schronisku, ustalonej w drodze decyzji administracyjnej wskazanej osobie bezdomnej. Wówczas osoba bezdomna posiadająca własny dochód należną kwotę odpłatności wpłaci na konto lub do kasy Wykonawcy, w nieprzekraczalnym terminie tj. do 5 dnia kolejnego miesiąca. W takim wypadku Zamawiający pokrywa różnicę pomiędzy ustalonym kosztem pobytu a kwotą dokonanej wpłaty. W przypadku braku powyższej wpłaty Wykonawca przedłoży rachunek/fakturę, uwzględniając całkowity koszt pobytu osoby bezdomnej, wraz z kopią listy obecności potwierdzonej za zgodność z oryginałem oraz pisemną informacją o braku wpłaty osoby zobowiązanej, nie później jednak niż do 10 – go dnia następnego miesiąca. Zamawiający dokona zapłaty za w/w rachunek przelewem w ciągu 14 dni doręczenia rachunku do Zamawiającego na konto wskazane przez Wykonawcę.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85311000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
60,00 |
Odległość schroniska(miejsca wykonania usługi) od siedziby Zamawiającego |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie miejsc w noclegowni w okresie od stycznia 2019 roku do dnia 31 grudnia 2019 roku. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie miejsc w noclegowni w okresie od stycznia 2019 roku do dnia 31 grudnia 2019 roku. Zamawiający przewiduje, że prognozowana średnia liczba skierowanych w ciągu roku do noclegowni wynosić będzie 3 osób. Liczba ta może ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu. 2. Noclegownia czynna jest cały rok, przez 7 dni w tygodniu, w godzinach: 1/. od 1 października do 31 marca od 18.00 do 8.00 2/. od 1 kwietnia do 30 września od 19.00 do 7.00 3. Wykonawca zobowiązany jest do: 1/. Zapewnienia tymczasowego schronienia w postaci miejsc do spania w ogrzewanym pomieszczeniu, którego temperatura nie jest niższa niż 20oC. 2/. Umożliwienia spożycia posiłku i zapewnienie gorącego napoju. Pomieszczenie do spożywania posiłków może pełnić również funkcję świetlicy lub sali spotkań grupowych. 3/. Umożliwienia skorzystania z prysznica. Pomieszczenie sanitariatów zapewnia stały dostęp do bieżącej ciepłej i zimnej wody oraz gwarantujące możliwość przeprowadzenia zabiegów higienicznych tj.: a). urządzenie natryskowe - 1 dla 15 osób, b). miska ustępowa – 1 dla 20 mężczyzn, 1 dla 10 kobiet c). pisuar – 1 dla 20 mężczyzn, d). umywalka – 1 dla 5 osób, e).zapewnienie mieszkańcom podstawowych środków czystości tj. mydło, szampon, proszek do prania, papier toaletowy, ręczniki itp. 4/. Zapewnienia wymiany odzieży, w przypadku braku możliwości jej wymiany zapewnienie dezynfekcji i dezynsekcji odzieży. 5/. Zapewnienia opieki przez co najmniej 1 opiekuna na nie więcej niż więcej 50 osób przebywających w placówce. 6/. Zapewnienia standardów obiektu, w którym będzie prowadzona noclegownia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 roku w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schroniska dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni, tj. m.in.: a). zapewnienie miejsca w jednym pomieszczeniu dla nie więcej niż 20 osób, b). zapewnienie powierzchni przypadającej na osobę w pomieszczeniu nie mniej niż 3m2/osobę, w pomieszczeniach z łóżkami piętrowymi nie mniej niż 2 m2/osobę. c). zapewnienia w pomieszczeniach mieszkalnych co najmniej 1 okna lub wentylacją przewidziana dla pomieszczeń mieszkalnych bez otwieranych okien. d). swobodnego dostępu do łóżek wyposażonych w materac i komplet pościeli (tj. poduszkę, koc, prześcieradło i pokrycie na koc). e). zapewnienie wydzielonego pomieszczenia: - do prac biurowych oraz indywidualnych rozmów z osobami bezdomnymi - na środki czystości i higieny - wyposażonego w regały, szafy i inne meble umożliwiające wymianę ubrań - wyposażonego co najmniej w 1 pralkę dla 30 osób. 7/. Zapewnienie podstawowych medykamentów, tj. środków opatrunkowych, podstawowych lekarstw dostępnych bez recepty. 8/.Prowadzenia dokumentacji osób przebywających w noclegowni umożliwiającej ich identyfikację, zakres udzielonej pomocy i okres pobytu. 9/. Prowadzenia sprawozdawczości zgodnie z obowiązującymi wymaganiami zawartymi w Gminnym Programie Wychodzenia z Bezdomności w mieście Wodzisław Śląski w kontekście wskaźników niniejszego programu. 10/.Współpracy z pracownikami socjalnymi Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wodzisławiu Śląskim, Policją, Strażą Miejską, służbą zdrowia, organizacjami pozarządowymi. 11/. Realizacji zamówienia na podstawie skierowania wydanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wodzisławiu Śląskim dla każdego bezdomnego indywidualnie. 12/. Zapewnienia właściwego nadzoru kadry, gwarantującego bezpieczeństwo osób korzystających z noclegowni oraz przestrzeganie regulaminu placówki. 13). Utrzymanie w stałej gotowości (kadrowej, rzeczowej i technicznej) miejsc noclegowych. 4. Wykonawca nie może odmówić przyjęcia osoby bezdomnej, nie będącej pod wpływem alkoholu w okresie trwania niskich temperatur. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bieżącego sprawowania nadzoru nad realizacją przedmiotu zamówienia bez wcześniejszego uzgadniania terminu, przez upoważnionego do tego pracownika Zamawiającego, a w szczególności do: a) kontroli dokumentacji przebywających w placówce osób bezdomnych skierowanych przez Zamawiającego, b) kontroli warunków socjalno - bytowych osób bezdomnych skierowanych przez Zamawiającego, c) merytorycznej kontroli prowadzonej pracy socjalnej z bezdomnymi skierowanymi przez Zamawiającego. 6. Zamawiający zobowiązuje się do pokrywania kosztów pobytu osób skierowanych wyłącznie za czas rzeczywistego przebywania w placówce. 7. Zamawiający pokryje koszt pobytu w noclegowni za osobę skierowaną po otrzymaniu od Wykonawcy specyfikacji za miesiąc poprzedni w której Wykonawca zawrze: - imię i nazwisko osoby skierowanej - czasookres pobytu osoby skierowanej - ogólną kwotę poniesionego kosztu miesięcznego za pobyt osób skierowanych przez Zamawiającego. 1/ Do specyfikacji Wykonawca zobowiązany jest dołączyć rachunek / fakturę oraz potwierdzoną za zgodność kopię listy obecności, którą przekazuje Zamawiającemu po upływie każdego miesiąca kalendarzowego, nie później jednak niż do 10 – go dnia następnego miesiąca. Zamawiający dokona zapłaty za w/w rachunek przelewem w ciągu 14 dni doręczenia rachunku do Zamawiającego na konto wskazane przez Wykonawcę.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85311000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
60,00 |
Odległość schroniska(miejsca wykonania usługi) od siedziby Zamawiającego |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: