ZAPEWNIENIE DOSTĘPU DO USŁUG KOMPLEKSOWEJ OPIEKI MEDYCZNEJ DLA PRACOWNIKÓW CENTRUM...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ZAPEWNIENIE DOSTĘPU DO USŁUG KOMPLEKSOWEJ OPIEKI MEDYCZNEJ DLA PRACOWNIKÓW CENTRUM NAUKI KOPERNIK ORAZ CZŁONKÓW ICH RODZIN
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-10-01
  • ZamawiającyCentrum Nauki Kopernik
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-16
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ZAPEWNIENIE DOSTĘPU DO USŁUG KOMPLEKSOWEJ OPIEKI MEDYCZNEJ DLA PRACOWNIKÓW CENTRUM NAUKI KOPERNIK ORAZ CZŁONKÓW ICH RODZIN

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Nauki Kopernik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140603313

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wybrzeże Kościuszkowskie 20

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-390

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kopernik.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.org.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Instytucje kultury wpisane do RIK

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Działalność kulturalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAPEWNIENIE DOSTĘPU DO USŁUG KOMPLEKSOWEJ OPIEKI MEDYCZNEJ DLA PRACOWNIKÓW CENTRUM NAUKI KOPERNIK ORAZ CZŁONKÓW ICH RODZIN

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50a22044-1636-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00182264

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002438/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Swiadczenie usługi kompleksowej opieki medycznej dla pracowników oraz członków rodzin (24 miesiące).

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Tak

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kopernik.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kopernik.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą w niniejszym postępowaniu odbywa się przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej – adres www:
https://kopernik.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
4.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Centrum Nauki Kopernik, Warszawa (00-390), ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20, wpisane do Rejestru
Instytucji Kultury prowadzonego przez Prezydenta m.st. Warszawy pod numerem 02/06,2) Inspektorem
Danych osobowych w Centrum Nauki Kopernik jest:Magdalena Kwapulińska,e-mail:
magdalena.kwapulinska@kopernik.org.pl3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego objętego niniejszym postępowaniem,4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą
osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i
74 ustawy Prawo zamówień publicznych,5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z
art. 78 ustawy Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje cały czas trwania umowy,6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych
bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy
Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego,7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,8) posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15
RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,- na podstawie art. 16 RODO
prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ,- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od
administratora ograniczania przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO ,- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO,9) nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo
do usunięcia danych osobowych,- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.
20 RODO,- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZP.26.12.2021.MW

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie dostępu do usług kompleksowej opieki medycznej dla pracowników Centrum Nauki Kopernik w formie pakietów oraz członków ich rodzin.
Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne, wymienione w załączniku XIV do Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 roku w sprawie zamówień publicznych uchylającej Dyrektywę 2004/18/WE (Dz. Urz. UE L 94, s. 65), których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 750 000 euro.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85121000-3 - Usługi medyczne

85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu
podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, o których mowa w art.
214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, w wysokości nieprzekraczającej 30%
wartości zamówienia podstawowego. Warunki na jakich zostanie udzielone zamówienie będą
odpowiadały warunkom niniejszego postępowania określone w projektowanych postanowieniach
umowy i jego załącznikach oraz w SWZ. Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych
usług zostaną udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia
zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu
podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, o których mowa w art.
214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, w wysokości nieprzekraczającej 30%
wartości zamówienia podstawowego. Warunki na jakich zostanie udzielone zamówienie będą
odpowiadały warunkom niniejszego postępowania określone w projektowanych postanowieniach
umowy i jego załącznikach oraz w SWZ. Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych
usług zostaną udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia
zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Placówki w granicach administracyjnych m.st. Warszawy ( placówki I )

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Placówki w granicach administracyjnych województwa mazowieckiego ( placówki II)

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rabat

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Obsługa medycyny pracy on-line

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy :1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2) Spełniają warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia działalności tj: wykonawca musi być wpisany do Rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą zgodnie z ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 roku O działalności leczniczej (Dz.U. z 2021 r. poz. 711)
3) Spełniają warunek dotyczący zdolności technicznej i zawodowej, tj: posiadają doświadczenie polegające na wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia usługi jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 usług kompleksowej opieki medycznej, w tym usług z zakresu medycyny pracy oraz specjalistyczne usługi medyczne na rzecz podmiotów, które spełniają poniższe warunki:
- każda usługa świadczona co najmniej przez okres 12 miesięcy;
- każda usługa świadczona co najmniej dla 150 osób uprawnionych przez podmiot na rzecz którego usługa była lub jest świadczona (np. pracownik, współpracownik, członek rodziny);
- każda usługa o wartości nie mniejszej niż kwota brutto: 150 000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych i 00/100).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych,
b) art. 108 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3) wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku zdolności technicznej i zawodowej, określonego w Rozdziale V pkt.1 ppk.3) lit. wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium w wysokości
10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych i 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt. 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następnych formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj:

SWIFT: ALBPPLPW
IBAN: 71 2490 0005 0000 4600 4363 5859
Tytuł: Wadium – PZP.26.12.2021.MW

5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt. 3 ppkt. 2 – 4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej wraz z ofertą.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana postanowień Umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zmiana Umowy może nastąpić w przypadkach określonych w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Zamawiający zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza zmiany treści umowy w zakresie możliwości wydłużenia czasu obowiązywania Umowy określonego w § 6, jeżeli w tym czasie, łączna wartość zrealizowanych przez Wykonawcę usług na podstawie Umowy będzie niższa od kwoty wymienionej w 7 ust. 1 Umowy. W takim przypadku wydłużenie okresu obowiązywania Umowy może nastąpić, na pisemny wniosek Zamawiającego, do czasu wykorzystania określonych w § 7 ust. 1 Umowy środków finansowych, lecz na okres nie dłuższy niż 6. Miesięcy. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z powyższego uprawnienia Wykonawca zobowiązany jest realizować usługi na zasadach określonych w niniejszej Umowie oraz po cenach jednostkowych określonych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr …. do Umowy.
4. Zgodnie z art. 436 pkt 4 b Umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści Umowy w sytuacji wystąpienie zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy, tj.:
a) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, wynagrodzenie ulegnie odpowiedniej zmianie w tej części, której ta zmiana będzie dotyczyła, zgodnie z terminami ustalonymi Umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana ta zmiana. Wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, tj. wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą wzrostowi kosztu Wykonawcy w związku ze zwiększeniem wysokości wynagrodzeń pracowników świadczących usługi do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. Kwota odpowiadająca wzrostowi kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników świadczących usługi, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne, tj. wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w związku z wypłatą wynagrodzenia osobom świadczącym usługi. Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników świadczących usługi, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy.
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342),
e) jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
5. W związku z tym, że Umowa obejmuje usługi świadczone przez okres dłuższy niż 12 miesięcy, Strony uzgadniają postanowienia dotyczące zasad wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją Umowy (waloryzacja). Pozostałe info. zawarte są w SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-01 10:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa: https://kopernik.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-01 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę zauszników - Brwinów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę zauszników, ze względu na jeden ułamany. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI