Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Zakup wraz z sukcesywną dostawą do Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Otwartego (GSPZLO) w Ożarowie Mazowieckim : Cz. A – Artykułów medycznych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą do Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Otwartego (GSPZLO) w Ożarowie Mazowieckim : Cz. A – Artykułów medycznych, 2. Miejsce dostarczenia przedmiotu zamówienia – budynki GSPZLO w Ożarowie Mazowieckim : a. ul. Marii Konopnickiej 8, 05-850 Ożarów Mazowiecki, b. ul. Marii Konopnickiej 9, 05-850 Ożarów Mazowiecki, c. ul. Lipowa 28A, 05-860 Józefów 3. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia na cz. A, B, C, D, E, F, G zawarty został w załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu asortymentowym, który zawiera wymagane, podstawowe parametry materiałów medycznych Podane w w/w załączniku ilości dostaw są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 12 miesięcy. Podane ilości produktów w poszczególnych częściach są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu (maksymalnie o 50%). Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, tzn. że nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych dostaw pomiędzy pozycjami w przedmiocie zamówienia. Zamawiający dopuszcza także możliwość zwiększenia zamawianych ilości poszczególnych produktów określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. W związku z powyższym Zamawiający, odnosząc się do zapisu art. 34 ust. 5 ustawy przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji. W przypadku gdyby w trakcie realizacji umowy okazało się, że zwiększy się zapotrzebowanie Zamawiającego na dostawy materiałów medycznych, nie uwzględnione w załączniku Nr 1 do SIWZ, zastrzega się możliwość skorzystania z prawa opcji i zwiększenia dostaw po ryczałtowych cenach jednostkowych brutto jakie Wykonawca określił w swojej ofercie. Dostawa objęta prawem opcji może wynieść maksymalnie 50% ogólnej wartości kwoty ofertowej brutto przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza waloryzację cen produktów zawartych w ofercie Wykonawcy w trakcie realizacji umowy, pod niżej opisanym warunkiem. W przypadku wzrostu cen produktów leczniczych/wyrobów medycznych na rynku (według cen hurtowych) tj. minimum o ponad 20%, w stosunku do cen produktów leczniczych/wyrobów medycznych obowiązujących w dniu podpisania umowy lub w dniu ostatniej waloryzacji, wynagrodzenie Wykonawcy na jego pisemny, udokumentowany wniosek, może ulec zwiększeniu maksymalnie o średnioroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług, publikowany przez GUS za rok poprzedni, tj. rok 2019/20. Zmiana cen na skutek waloryzacji wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Wykonawca dostarczy produkty spełniające wymogi i wytworzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności: - dla wyrobów medycznych zgodne z ustawą z dn. 20 maja 2010 r. o Wyrobach Medycznych (t.j. Dz.U.2020.186) - dla wyrobów leczniczych zgodne z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (t.j. Dz.U.2020.944) - rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dn. 17.02.2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. 2016.211) 5. Wykonawca zobowiązany jest posiadać pozwolenie na hurtowy obrót produktami farmaceutycznymi ( zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego ), zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne. (t.j. Dz.U.2020.944). Dotyczy Wykonawców oferujących produkty farmaceutyczne. 6. Oferowane produkty muszą : - spełniać wymagania określone w załączniku Nr 1 do SIWZ, - posiadać aktualne świadectwo rejestracji, atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, - być dopuszczone do obrotu na terytorium Polski/UE. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawcy złożą wraz z ofertą oświadczenie, że do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca użyje produktów posiadających świadectwa dopuszczające do obrotu na terenie Polski /UE. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania odpowiednich dokumentów potwierdzających to oświadczenie, na każdym etapie badania ofert, jak również w trakcie realizacji umowy, - być oznakowane przez producenta w taki sposób, że możliwa jest identyfikacja zarówno produktu, jak i producenta, - być dostarczone w oryginalnych nieuszkodzonych opakowaniach zabezpieczonych przed dostępem osób trzecich, - być odpowiednio zabezpieczone przez Wykonawcę w czasie jego transportu do miejsca przeznaczenia, aby zapewnić kompletność i uchronić przed uszkodzeniem, - nie stanowić zagrożenia dla zdrowia i życia ludzkiego. 7. Wykonawca zobowiązany jest do: - bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych określonych w zezwoleniu na produkcję lub innych ustalonych przez Ministerstwo Zdrowia w oparciu, o które zostały dopuszczone do obrotu oraz przestrzegania terminów ważności na dostarczony towar, - informowania na bieżąco Zamawiającego na własny koszt i ryzyko o czasowym wstrzymaniu lub wycofaniu z obrotu, albo zaprzestaniu produkcji produktów leczniczych/wyrobów medycznych oraz innych faktach mających istotne znaczenia dla ich użycia w zakresie świadczeń medycznych. 8. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. 9. Okres przydatności materiałów medycznych do użytku nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty danej dostawy. Za jakość odpowiedzialny jest Wykonawca przez wskazany na produkcie okres ważności (nie dotyczy części D – Urządzenia ). 10. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji na dostawy zawarte w części D – Urządzenia to 24 miesiące. 11. Wykonawca dostarczać będzie wraz z przedmiotem zamówienia (z każdą partią każdego produktu) ulotkę w języku polskim, zawierającą wszystkie niezbędne dla bezpośredniego użytkownika informacje o produkcie, w tym o sposobie jego magazynowania i przechowywania. (w szczególności dotyczy części C zamówienia – Leki ) 12. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt oraz wniesie dostarczony asortyment do pomieszczenia, we właściwym budynku z wymienionych w pkt. 2.3 SIWZ, wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego. Transport (warunki dostawy do Zamawiającego) przedmiotu zamówienia musi spełniać wymagania określone przez producenta i odbywać się zgodnie z praktyką dystrybucyjną opisaną w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie procedur Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33190000-8, 33141320-9, 33141113-4, 33141119-7, 33141112-8, 33141110-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Dostawa będzie realizowana w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy 2. Dostawy towarów, stanowiących przedmiot zamówienia odbywać się będą na podstawie składanych zamówień w zależności od potrzeb. Realizacja dostaw częściowych powinna następować nie później niż w ciągu 2 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) od złożenia zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznej, maksymalnie w ciągu 8 godzin, realizacji dostaw interwencyjnych (od poniedziałku do piątku), o ile zaistnieje taka potrzeba.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Zakup wraz z sukcesywną dostawą do Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Otwartego (GSPZLO) w Ożarowie Mazowieckim : Cz. B – Środków ochrony osobistej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą do Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Otwartego (GSPZLO) w Ożarowie Mazowieckim : Cz. B – Środków ochrony osobistej, 2. Miejsce dostarczenia przedmiotu zamówienia – budynki GSPZLO w Ożarowie Mazowieckim : a. ul. Marii Konopnickiej 8, 05-850 Ożarów Mazowiecki, b. ul. Marii Konopnickiej 9, 05-850 Ożarów Mazowiecki, c. ul. Lipowa 28A, 05-860 Józefów 3. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia na cz. A, B, C, D, E, F, G zawarty został w załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu asortymentowym, który zawiera wymagane, podstawowe parametry materiałów medycznych Podane w w/w załączniku ilości dostaw są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 12 miesięcy. Podane ilości produktów w poszczególnych częściach są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu (maksymalnie o 50%). Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, tzn. że nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych dostaw pomiędzy pozycjami w przedmiocie zamówienia. Zamawiający dopuszcza także możliwość zwiększenia zamawianych ilości poszczególnych produktów określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. W związku z powyższym Zamawiający, odnosząc się do zapisu art. 34 ust. 5 ustawy przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji. W przypadku gdyby w trakcie realizacji umowy okazało się, że zwiększy się zapotrzebowanie Zamawiającego na dostawy materiałów medycznych, nie uwzględnione w załączniku Nr 1 do SIWZ, zastrzega się możliwość skorzystania z prawa opcji i zwiększenia dostaw po ryczałtowych cenach jednostkowych brutto jakie Wykonawca określił w swojej ofercie. Dostawa objęta prawem opcji może wynieść maksymalnie 50% ogólnej wartości kwoty ofertowej brutto przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza waloryzację cen produktów zawartych w ofercie Wykonawcy w trakcie realizacji umowy, pod niżej opisanym warunkiem. W przypadku wzrostu cen produktów leczniczych/wyrobów medycznych na rynku (według cen hurtowych) tj. minimum o ponad 20%, w stosunku do cen produktów leczniczych/wyrobów medycznych obowiązujących w dniu podpisania umowy lub w dniu ostatniej waloryzacji, wynagrodzenie Wykonawcy na jego pisemny, udokumentowany wniosek, może ulec zwiększeniu maksymalnie o średnioroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług, publikowany przez GUS za rok poprzedni, tj. rok 2019/20. Zmiana cen na skutek waloryzacji wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Wykonawca dostarczy produkty spełniające wymogi i wytworzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności: - dla wyrobów medycznych zgodne z ustawą z dn. 20 maja 2010 r. o Wyrobach Medycznych (t.j. Dz.U.2020.186) - dla wyrobów leczniczych zgodne z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (t.j. Dz.U.2020.944) - rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dn. 17.02.2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. 2016.211) 5. Wykonawca zobowiązany jest posiadać pozwolenie na hurtowy obrót produktami farmaceutycznymi ( zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego ), zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne. (t.j. Dz.U.2020.944). Dotyczy Wykonawców oferujących produkty farmaceutyczne. 6. Oferowane produkty muszą : - spełniać wymagania określone w załączniku Nr 1 do SIWZ, - posiadać aktualne świadectwo rejestracji, atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, - być dopuszczone do obrotu na terytorium Polski/UE. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawcy złożą wraz z ofertą oświadczenie, że do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca użyje produktów posiadających świadectwa dopuszczające do obrotu na terenie Polski /UE. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania odpowiednich dokumentów potwierdzających to oświadczenie, na każdym etapie badania ofert, jak również w trakcie realizacji umowy, - być oznakowane przez producenta w taki sposób, że możliwa jest identyfikacja zarówno produktu, jak i producenta, - być dostarczone w oryginalnych nieuszkodzonych opakowaniach zabezpieczonych przed dostępem osób trzecich, - być odpowiednio zabezpieczone przez Wykonawcę w czasie jego transportu do miejsca przeznaczenia, aby zapewnić kompletność i uchronić przed uszkodzeniem, - nie stanowić zagrożenia dla zdrowia i życia ludzkiego. 7. Wykonawca zobowiązany jest do: - bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych określonych w zezwoleniu na produkcję lub innych ustalonych przez Ministerstwo Zdrowia w oparciu, o które zostały dopuszczone do obrotu oraz przestrzegania terminów ważności na dostarczony towar, - informowania na bieżąco Zamawiającego na własny koszt i ryzyko o czasowym wstrzymaniu lub wycofaniu z obrotu, albo zaprzestaniu produkcji produktów leczniczych/wyrobów medycznych oraz innych faktach mających istotne znaczenia dla ich użycia w zakresie świadczeń medycznych. 8. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. 9. Okres przydatności materiałów medycznych do użytku nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty danej dostawy. Za jakość odpowiedzialny jest Wykonawca przez wskazany na produkcie okres ważności (nie dotyczy części D – Urządzenia ). 10. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji na dostawy zawarte w części D – Urządzenia to 24 miesiące. 11. Wykonawca dostarczać będzie wraz z przedmiotem zamówienia (z każdą partią każdego produktu) ulotkę w języku polskim, zawierającą wszystkie niezbędne dla bezpośredniego użytkownika informacje o produkcie, w tym o sposobie jego magazynowania i przechowywania. (w szczególności dotyczy części C zamówienia – Leki ) 12. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt oraz wniesie dostarczony asortyment do pomieszczenia, we właściwym budynku z wymienionych w pkt. 2.3 SIWZ, wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego. Transport (warunki dostawy do Zamawiającego) przedmiotu zamówienia musi spełniać wymagania określone przez producenta i odbywać się zgodnie z praktyką dystrybucyjną opisaną w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie procedur Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33190000-8, 33141420-0, 33199000-1, 18143000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Dostawa będzie realizowana w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy 2. Dostawy towarów, stanowiących przedmiot zamówienia odbywać się będą na podstawie składanych zamówień w zależności od potrzeb. Realizacja dostaw częściowych powinna następować nie później niż w ciągu 2 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) od złożenia zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznej, maksymalnie w ciągu 8 godzin, realizacji dostaw interwencyjnych (od poniedziałku do piątku), o ile zaistnieje taka potrzeba.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Zakup wraz z sukcesywną dostawą do Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Otwartego (GSPZLO) w Ożarowie Mazowieckim : Cz. C – Leków |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą do Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Otwartego (GSPZLO) w Ożarowie Mazowieckim : Cz. C – Leków, 2. Miejsce dostarczenia przedmiotu zamówienia – budynki GSPZLO w Ożarowie Mazowieckim : a. ul. Marii Konopnickiej 8, 05-850 Ożarów Mazowiecki, b. ul. Marii Konopnickiej 9, 05-850 Ożarów Mazowiecki, c. ul. Lipowa 28A, 05-860 Józefów 3. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia na cz. A, B, C, D, E, F, G zawarty został w załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu asortymentowym, który zawiera wymagane, podstawowe parametry materiałów medycznych Podane w w/w załączniku ilości dostaw są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 12 miesięcy. Podane ilości produktów w poszczególnych częściach są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu (maksymalnie o 50%). Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, tzn. że nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych dostaw pomiędzy pozycjami w przedmiocie zamówienia. Zamawiający dopuszcza także możliwość zwiększenia zamawianych ilości poszczególnych produktów określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. W związku z powyższym Zamawiający, odnosząc się do zapisu art. 34 ust. 5 ustawy przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji. W przypadku gdyby w trakcie realizacji umowy okazało się, że zwiększy się zapotrzebowanie Zamawiającego na dostawy materiałów medycznych, nie uwzględnione w załączniku Nr 1 do SIWZ, zastrzega się możliwość skorzystania z prawa opcji i zwiększenia dostaw po ryczałtowych cenach jednostkowych brutto jakie Wykonawca określił w swojej ofercie. Dostawa objęta prawem opcji może wynieść maksymalnie 50% ogólnej wartości kwoty ofertowej brutto przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza waloryzację cen produktów zawartych w ofercie Wykonawcy w trakcie realizacji umowy, pod niżej opisanym warunkiem. W przypadku wzrostu cen produktów leczniczych/wyrobów medycznych na rynku (według cen hurtowych) tj. minimum o ponad 20%, w stosunku do cen produktów leczniczych/wyrobów medycznych obowiązujących w dniu podpisania umowy lub w dniu ostatniej waloryzacji, wynagrodzenie Wykonawcy na jego pisemny, udokumentowany wniosek, może ulec zwiększeniu maksymalnie o średnioroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług, publikowany przez GUS za rok poprzedni, tj. rok 2019/20. Zmiana cen na skutek waloryzacji wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Wykonawca dostarczy produkty spełniające wymogi i wytworzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności: - dla wyrobów medycznych zgodne z ustawą z dn. 20 maja 2010 r. o Wyrobach Medycznych (t.j. Dz.U.2020.186) - dla wyrobów leczniczych zgodne z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (t.j. Dz.U.2020.944) - rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dn. 17.02.2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. 2016.211) 5. Wykonawca zobowiązany jest posiadać pozwolenie na hurtowy obrót produktami farmaceutycznymi ( zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego ), zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne. (t.j. Dz.U.2020.944). Dotyczy Wykonawców oferujących produkty farmaceutyczne. 6. Oferowane produkty muszą : - spełniać wymagania określone w załączniku Nr 1 do SIWZ, - posiadać aktualne świadectwo rejestracji, atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, - być dopuszczone do obrotu na terytorium Polski/UE. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawcy złożą wraz z ofertą oświadczenie, że do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca użyje produktów posiadających świadectwa dopuszczające do obrotu na terenie Polski /UE. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania odpowiednich dokumentów potwierdzających to oświadczenie, na każdym etapie badania ofert, jak również w trakcie realizacji umowy, - być oznakowane przez producenta w taki sposób, że możliwa jest identyfikacja zarówno produktu, jak i producenta, - być dostarczone w oryginalnych nieuszkodzonych opakowaniach zabezpieczonych przed dostępem osób trzecich, - być odpowiednio zabezpieczone przez Wykonawcę w czasie jego transportu do miejsca przeznaczenia, aby zapewnić kompletność i uchronić przed uszkodzeniem, - nie stanowić zagrożenia dla zdrowia i życia ludzkiego. 7. Wykonawca zobowiązany jest do: - bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych określonych w zezwoleniu na produkcję lub innych ustalonych przez Ministerstwo Zdrowia w oparciu, o które zostały dopuszczone do obrotu oraz przestrzegania terminów ważności na dostarczony towar, - informowania na bieżąco Zamawiającego na własny koszt i ryzyko o czasowym wstrzymaniu lub wycofaniu z obrotu, albo zaprzestaniu produkcji produktów leczniczych/wyrobów medycznych oraz innych faktach mających istotne znaczenia dla ich użycia w zakresie świadczeń medycznych. 8. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. 9. Okres przydatności materiałów medycznych do użytku nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty danej dostawy. Za jakość odpowiedzialny jest Wykonawca przez wskazany na produkcie okres ważności (nie dotyczy części D – Urządzenia ). 10. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji na dostawy zawarte w części D – Urządzenia to 24 miesiące. 11. Wykonawca dostarczać będzie wraz z przedmiotem zamówienia (z każdą partią każdego produktu) ulotkę w języku polskim, zawierającą wszystkie niezbędne dla bezpośredniego użytkownika informacje o produkcie, w tym o sposobie jego magazynowania i przechowywania. (w szczególności dotyczy części C zamówienia – Leki ) 12. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt oraz wniesie dostarczony asortyment do pomieszczenia, we właściwym budynku z wymienionych w pkt. 2.3 SIWZ, wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego. Transport (warunki dostawy do Zamawiającego) przedmiotu zamówienia musi spełniać wymagania określone przez producenta i odbywać się zgodnie z praktyką dystrybucyjną opisaną w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie procedur Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33190000-8, 33600000-6, 33690000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Dostawa będzie realizowana w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy 2. Dostawy towarów, stanowiących przedmiot zamówienia odbywać się będą na podstawie składanych zamówień w zależności od potrzeb. Realizacja dostaw częściowych powinna następować nie później niż w ciągu 2 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) od złożenia zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznej, maksymalnie w ciągu 8 godzin, realizacji dostaw interwencyjnych (od poniedziałku do piątku), o ile zaistnieje taka potrzeba
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Zakup wraz z sukcesywną dostawą do Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Otwartego (GSPZLO) w Ożarowie Mazowieckim : Cz. D – Urządzeń |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą do Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Otwartego (GSPZLO) w Ożarowie Mazowieckim : Cz. D – Urządzeń, 2. Miejsce dostarczenia przedmiotu zamówienia – budynki GSPZLO w Ożarowie Mazowieckim : a. ul. Marii Konopnickiej 8, 05-850 Ożarów Mazowiecki, b. ul. Marii Konopnickiej 9, 05-850 Ożarów Mazowiecki, c. ul. Lipowa 28A, 05-860 Józefów 3. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia na cz. A, B, C, D, E, F, G zawarty został w załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu asortymentowym, który zawiera wymagane, podstawowe parametry materiałów medycznych Podane w w/w załączniku ilości dostaw są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 12 miesięcy. Podane ilości produktów w poszczególnych częściach są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu (maksymalnie o 50%). Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, tzn. że nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych dostaw pomiędzy pozycjami w przedmiocie zamówienia. Zamawiający dopuszcza także możliwość zwiększenia zamawianych ilości poszczególnych produktów określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. W związku z powyższym Zamawiający, odnosząc się do zapisu art. 34 ust. 5 ustawy przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji. W przypadku gdyby w trakcie realizacji umowy okazało się, że zwiększy się zapotrzebowanie Zamawiającego na dostawy materiałów medycznych, nie uwzględnione w załączniku Nr 1 do SIWZ, zastrzega się możliwość skorzystania z prawa opcji i zwiększenia dostaw po ryczałtowych cenach jednostkowych brutto jakie Wykonawca określił w swojej ofercie. Dostawa objęta prawem opcji może wynieść maksymalnie 50% ogólnej wartości kwoty ofertowej brutto przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza waloryzację cen produktów zawartych w ofercie Wykonawcy w trakcie realizacji umowy, pod niżej opisanym warunkiem. W przypadku wzrostu cen produktów leczniczych/wyrobów medycznych na rynku (według cen hurtowych) tj. minimum o ponad 20%, w stosunku do cen produktów leczniczych/wyrobów medycznych obowiązujących w dniu podpisania umowy lub w dniu ostatniej waloryzacji, wynagrodzenie Wykonawcy na jego pisemny, udokumentowany wniosek, może ulec zwiększeniu maksymalnie o średnioroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług, publikowany przez GUS za rok poprzedni, tj. rok 2019/20. Zmiana cen na skutek waloryzacji wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Wykonawca dostarczy produkty spełniające wymogi i wytworzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności: - dla wyrobów medycznych zgodne z ustawą z dn. 20 maja 2010 r. o Wyrobach Medycznych (t.j. Dz.U.2020.186) - dla wyrobów leczniczych zgodne z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (t.j. Dz.U.2020.944) - rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dn. 17.02.2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. 2016.211) 5. Wykonawca zobowiązany jest posiadać pozwolenie na hurtowy obrót produktami farmaceutycznymi ( zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego ), zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne. (t.j. Dz.U.2020.944). Dotyczy Wykonawców oferujących produkty farmaceutyczne. 6. Oferowane produkty muszą : - spełniać wymagania określone w załączniku Nr 1 do SIWZ, - posiadać aktualne świadectwo rejestracji, atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, - być dopuszczone do obrotu na terytorium Polski/UE. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawcy złożą wraz z ofertą oświadczenie, że do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca użyje produktów posiadających świadectwa dopuszczające do obrotu na terenie Polski /UE. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania odpowiednich dokumentów potwierdzających to oświadczenie, na każdym etapie badania ofert, jak również w trakcie realizacji umowy, - być oznakowane przez producenta w taki sposób, że możliwa jest identyfikacja zarówno produktu, jak i producenta, - być dostarczone w oryginalnych nieuszkodzonych opakowaniach zabezpieczonych przed dostępem osób trzecich, - być odpowiednio zabezpieczone przez Wykonawcę w czasie jego transportu do miejsca przeznaczenia, aby zapewnić kompletność i uchronić przed uszkodzeniem, - nie stanowić zagrożenia dla zdrowia i życia ludzkiego. 7. Wykonawca zobowiązany jest do: - bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych określonych w zezwoleniu na produkcję lub innych ustalonych przez Ministerstwo Zdrowia w oparciu, o które zostały dopuszczone do obrotu oraz przestrzegania terminów ważności na dostarczony towar, - informowania na bieżąco Zamawiającego na własny koszt i ryzyko o czasowym wstrzymaniu lub wycofaniu z obrotu, albo zaprzestaniu produkcji produktów leczniczych/wyrobów medycznych oraz innych faktach mających istotne znaczenia dla ich użycia w zakresie świadczeń medycznych. 8. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. 9. Okres przydatności materiałów medycznych do użytku nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty danej dostawy. Za jakość odpowiedzialny jest Wykonawca przez wskazany na produkcie okres ważności (nie dotyczy części D – Urządzenia ). 10. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji na dostawy zawarte w części D – Urządzenia to 24 miesiące. 11. Wykonawca dostarczać będzie wraz z przedmiotem zamówienia (z każdą partią każdego produktu) ulotkę w języku polskim, zawierającą wszystkie niezbędne dla bezpośredniego użytkownika informacje o produkcie, w tym o sposobie jego magazynowania i przechowywania. (w szczególności dotyczy części C zamówienia – Leki ) 12. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt oraz wniesie dostarczony asortyment do pomieszczenia, we właściwym budynku z wymienionych w pkt. 2.3 SIWZ, wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego. Transport (warunki dostawy do Zamawiającego) przedmiotu zamówienia musi spełniać wymagania określone przez producenta i odbywać się zgodnie z praktyką dystrybucyjną opisaną w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie procedur Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33190000-8, 33100000-1, 38423100-7, 38412000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Dostawa będzie realizowana w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy 2. Dostawy towarów, stanowiących przedmiot zamówienia odbywać się będą na podstawie składanych zamówień w zależności od potrzeb. Realizacja dostaw częściowych powinna następować nie później niż w ciągu 2 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) od złożenia zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznej, maksymalnie w ciągu 8 godzin, realizacji dostaw interwencyjnych (od poniedziałku do piątku), o ile zaistnieje taka potrzeba.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Zakup wraz z sukcesywną dostawą do Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Otwartego (GSPZLO) w Ożarowie Mazowieckim : Cz. E – Środków do dezynfekcji zabiegowej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą do Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Otwartego (GSPZLO) w Ożarowie Mazowieckim : Cz. E – Środków do dezynfekcji zabiegowej, 2. Miejsce dostarczenia przedmiotu zamówienia – budynki GSPZLO w Ożarowie Mazowieckim : a. ul. Marii Konopnickiej 8, 05-850 Ożarów Mazowiecki, b. ul. Marii Konopnickiej 9, 05-850 Ożarów Mazowiecki, c. ul. Lipowa 28A, 05-860 Józefów 3. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia na cz. A, B, C, D, E, F, G zawarty został w załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu asortymentowym, który zawiera wymagane, podstawowe parametry materiałów medycznych Podane w w/w załączniku ilości dostaw są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 12 miesięcy. Podane ilości produktów w poszczególnych częściach są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu (maksymalnie o 50%). Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, tzn. że nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych dostaw pomiędzy pozycjami w przedmiocie zamówienia. Zamawiający dopuszcza także możliwość zwiększenia zamawianych ilości poszczególnych produktów określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. W związku z powyższym Zamawiający, odnosząc się do zapisu art. 34 ust. 5 ustawy przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji. W przypadku gdyby w trakcie realizacji umowy okazało się, że zwiększy się zapotrzebowanie Zamawiającego na dostawy materiałów medycznych, nie uwzględnione w załączniku Nr 1 do SIWZ, zastrzega się możliwość skorzystania z prawa opcji i zwiększenia dostaw po ryczałtowych cenach jednostkowych brutto jakie Wykonawca określił w swojej ofercie. Dostawa objęta prawem opcji może wynieść maksymalnie 50% ogólnej wartości kwoty ofertowej brutto przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza waloryzację cen produktów zawartych w ofercie Wykonawcy w trakcie realizacji umowy, pod niżej opisanym warunkiem. W przypadku wzrostu cen produktów leczniczych/wyrobów medycznych na rynku (według cen hurtowych) tj. minimum o ponad 20%, w stosunku do cen produktów leczniczych/wyrobów medycznych obowiązujących w dniu podpisania umowy lub w dniu ostatniej waloryzacji, wynagrodzenie Wykonawcy na jego pisemny, udokumentowany wniosek, może ulec zwiększeniu maksymalnie o średnioroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług, publikowany przez GUS za rok poprzedni, tj. rok 2019/20. Zmiana cen na skutek waloryzacji wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Wykonawca dostarczy produkty spełniające wymogi i wytworzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności: - dla wyrobów medycznych zgodne z ustawą z dn. 20 maja 2010 r. o Wyrobach Medycznych (t.j. Dz.U.2020.186) - dla wyrobów leczniczych zgodne z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (t.j. Dz.U.2020.944) - rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dn. 17.02.2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. 2016.211) 5. Wykonawca zobowiązany jest posiadać pozwolenie na hurtowy obrót produktami farmaceutycznymi ( zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego ), zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne. (t.j. Dz.U.2020.944). Dotyczy Wykonawców oferujących produkty farmaceutyczne. 6. Oferowane produkty muszą : - spełniać wymagania określone w załączniku Nr 1 do SIWZ, - posiadać aktualne świadectwo rejestracji, atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, - być dopuszczone do obrotu na terytorium Polski/UE. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawcy złożą wraz z ofertą oświadczenie, że do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca użyje produktów posiadających świadectwa dopuszczające do obrotu na terenie Polski /UE. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania odpowiednich dokumentów potwierdzających to oświadczenie, na każdym etapie badania ofert, jak również w trakcie realizacji umowy, - być oznakowane przez producenta w taki sposób, że możliwa jest identyfikacja zarówno produktu, jak i producenta, - być dostarczone w oryginalnych nieuszkodzonych opakowaniach zabezpieczonych przed dostępem osób trzecich, - być odpowiednio zabezpieczone przez Wykonawcę w czasie jego transportu do miejsca przeznaczenia, aby zapewnić kompletność i uchronić przed uszkodzeniem, - nie stanowić zagrożenia dla zdrowia i życia ludzkiego. 7. Wykonawca zobowiązany jest do: - bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych określonych w zezwoleniu na produkcję lub innych ustalonych przez Ministerstwo Zdrowia w oparciu, o które zostały dopuszczone do obrotu oraz przestrzegania terminów ważności na dostarczony towar, - informowania na bieżąco Zamawiającego na własny koszt i ryzyko o czasowym wstrzymaniu lub wycofaniu z obrotu, albo zaprzestaniu produkcji produktów leczniczych/wyrobów medycznych oraz innych faktach mających istotne znaczenia dla ich użycia w zakresie świadczeń medycznych. 8. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. 9. Okres przydatności materiałów medycznych do użytku nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty danej dostawy. Za jakość odpowiedzialny jest Wykonawca przez wskazany na produkcie okres ważności (nie dotyczy części D – Urządzenia ). 10. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji na dostawy zawarte w części D – Urządzenia to 24 miesiące. 11. Wykonawca dostarczać będzie wraz z przedmiotem zamówienia (z każdą partią każdego produktu) ulotkę w języku polskim, zawierającą wszystkie niezbędne dla bezpośredniego użytkownika informacje o produkcie, w tym o sposobie jego magazynowania i przechowywania. (w szczególności dotyczy części C zamówienia – Leki ) 12. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt oraz wniesie dostarczony asortyment do pomieszczenia, we właściwym budynku z wymienionych w pkt. 2.3 SIWZ, wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego. Transport (warunki dostawy do Zamawiającego) przedmiotu zamówienia musi spełniać wymagania określone przez producenta i odbywać się zgodnie z praktyką dystrybucyjną opisaną w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie procedur Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33190000-8, 33191000-5, 33741300-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Dostawa będzie realizowana w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy 2. Dostawy towarów, stanowiących przedmiot zamówienia odbywać się będą na podstawie składanych zamówień w zależności od potrzeb. Realizacja dostaw częściowych powinna następować nie później niż w ciągu 2 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) od złożenia zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznej, maksymalnie w ciągu 8 godzin, realizacji dostaw interwencyjnych (od poniedziałku do piątku), o ile zaistnieje taka potrzeba.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Zakup wraz z sukcesywną dostawą do Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Otwartego (GSPZLO) w Ożarowie Mazowieckim : Cz. F – Środków do dezynfekcji powierzchni |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą do Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Otwartego (GSPZLO) w Ożarowie Mazowieckim : Cz. F – Środków do dezynfekcji powierzchni, 2. Miejsce dostarczenia przedmiotu zamówienia – budynki GSPZLO w Ożarowie Mazowieckim : a. ul. Marii Konopnickiej 8, 05-850 Ożarów Mazowiecki, b. ul. Marii Konopnickiej 9, 05-850 Ożarów Mazowiecki, c. ul. Lipowa 28A, 05-860 Józefów 3. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia na cz. A, B, C, D, E, F, G zawarty został w załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu asortymentowym, który zawiera wymagane, podstawowe parametry materiałów medycznych Podane w w/w załączniku ilości dostaw są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 12 miesięcy. Podane ilości produktów w poszczególnych częściach są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu (maksymalnie o 50%). Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, tzn. że nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych dostaw pomiędzy pozycjami w przedmiocie zamówienia. Zamawiający dopuszcza także możliwość zwiększenia zamawianych ilości poszczególnych produktów określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. W związku z powyższym Zamawiający, odnosząc się do zapisu art. 34 ust. 5 ustawy przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji. W przypadku gdyby w trakcie realizacji umowy okazało się, że zwiększy się zapotrzebowanie Zamawiającego na dostawy materiałów medycznych, nie uwzględnione w załączniku Nr 1 do SIWZ, zastrzega się możliwość skorzystania z prawa opcji i zwiększenia dostaw po ryczałtowych cenach jednostkowych brutto jakie Wykonawca określił w swojej ofercie. Dostawa objęta prawem opcji może wynieść maksymalnie 50% ogólnej wartości kwoty ofertowej brutto przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza waloryzację cen produktów zawartych w ofercie Wykonawcy w trakcie realizacji umowy, pod niżej opisanym warunkiem. W przypadku wzrostu cen produktów leczniczych/wyrobów medycznych na rynku (według cen hurtowych) tj. minimum o ponad 20%, w stosunku do cen produktów leczniczych/wyrobów medycznych obowiązujących w dniu podpisania umowy lub w dniu ostatniej waloryzacji, wynagrodzenie Wykonawcy na jego pisemny, udokumentowany wniosek, może ulec zwiększeniu maksymalnie o średnioroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług, publikowany przez GUS za rok poprzedni, tj. rok 2019/20. Zmiana cen na skutek waloryzacji wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Wykonawca dostarczy produkty spełniające wymogi i wytworzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności: - dla wyrobów medycznych zgodne z ustawą z dn. 20 maja 2010 r. o Wyrobach Medycznych (t.j. Dz.U.2020.186) - dla wyrobów leczniczych zgodne z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (t.j. Dz.U.2020.944) - rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dn. 17.02.2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. 2016.211) 5. Wykonawca zobowiązany jest posiadać pozwolenie na hurtowy obrót produktami farmaceutycznymi ( zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego ), zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne. (t.j. Dz.U.2020.944). Dotyczy Wykonawców oferujących produkty farmaceutyczne. 6. Oferowane produkty muszą : - spełniać wymagania określone w załączniku Nr 1 do SIWZ, - posiadać aktualne świadectwo rejestracji, atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, - być dopuszczone do obrotu na terytorium Polski/UE. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawcy złożą wraz z ofertą oświadczenie, że do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca użyje produktów posiadających świadectwa dopuszczające do obrotu na terenie Polski /UE. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania odpowiednich dokumentów potwierdzających to oświadczenie, na każdym etapie badania ofert, jak również w trakcie realizacji umowy, - być oznakowane przez producenta w taki sposób, że możliwa jest identyfikacja zarówno produktu, jak i producenta, - być dostarczone w oryginalnych nieuszkodzonych opakowaniach zabezpieczonych przed dostępem osób trzecich, - być odpowiednio zabezpieczone przez Wykonawcę w czasie jego transportu do miejsca przeznaczenia, aby zapewnić kompletność i uchronić przed uszkodzeniem, - nie stanowić zagrożenia dla zdrowia i życia ludzkiego. 7. Wykonawca zobowiązany jest do: - bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych określonych w zezwoleniu na produkcję lub innych ustalonych przez Ministerstwo Zdrowia w oparciu, o które zostały dopuszczone do obrotu oraz przestrzegania terminów ważności na dostarczony towar, - informowania na bieżąco Zamawiającego na własny koszt i ryzyko o czasowym wstrzymaniu lub wycofaniu z obrotu, albo zaprzestaniu produkcji produktów leczniczych/wyrobów medycznych oraz innych faktach mających istotne znaczenia dla ich użycia w zakresie świadczeń medycznych. 8. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. 9. Okres przydatności materiałów medycznych do użytku nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty danej dostawy. Za jakość odpowiedzialny jest Wykonawca przez wskazany na produkcie okres ważności (nie dotyczy części D – Urządzenia ). 10. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji na dostawy zawarte w części D – Urządzenia to 24 miesiące. 11. Wykonawca dostarczać będzie wraz z przedmiotem zamówienia (z każdą partią każdego produktu) ulotkę w języku polskim, zawierającą wszystkie niezbędne dla bezpośredniego użytkownika informacje o produkcie, w tym o sposobie jego magazynowania i przechowywania. (w szczególności dotyczy części C zamówienia – Leki ) 12. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt oraz wniesie dostarczony asortyment do pomieszczenia, we właściwym budynku z wymienionych w pkt. 2.3 SIWZ, wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego. Transport (warunki dostawy do Zamawiającego) przedmiotu zamówienia musi spełniać wymagania określone przez producenta i odbywać się zgodnie z praktyką dystrybucyjną opisaną w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie procedur Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33190000-8, 33191000-5, 33631600-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Dostawa będzie realizowana w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy 2. Dostawy towarów, stanowiących przedmiot zamówienia odbywać się będą na podstawie składanych zamówień w zależności od potrzeb. Realizacja dostaw częściowych powinna następować nie później niż w ciągu 2 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) od złożenia zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznej, maksymalnie w ciągu 8 godzin, realizacji dostaw interwencyjnych (od poniedziałku do piątku), o ile zaistnieje taka potrzeba.
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Zakup wraz z sukcesywną dostawą do Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Otwartego (GSPZLO) w Ożarowie Mazowieckim : Cz. G – Pojemników i worków na odpady medyczne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą do Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Otwartego (GSPZLO) w Ożarowie Mazowieckim : Cz. G – Pojemników i worków na odpady medyczne 2. Miejsce dostarczenia przedmiotu zamówienia – budynki GSPZLO w Ożarowie Mazowieckim : a. ul. Marii Konopnickiej 8, 05-850 Ożarów Mazowiecki, b. ul. Marii Konopnickiej 9, 05-850 Ożarów Mazowiecki, c. ul. Lipowa 28A, 05-860 Józefów 3. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia na cz. A, B, C, D, E, F, G zawarty został w załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu asortymentowym, który zawiera wymagane, podstawowe parametry materiałów medycznych Podane w w/w załączniku ilości dostaw są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 12 miesięcy. Podane ilości produktów w poszczególnych częściach są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu (maksymalnie o 50%). Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, tzn. że nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych dostaw pomiędzy pozycjami w przedmiocie zamówienia. Zamawiający dopuszcza także możliwość zwiększenia zamawianych ilości poszczególnych produktów określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. W związku z powyższym Zamawiający, odnosząc się do zapisu art. 34 ust. 5 ustawy przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji. W przypadku gdyby w trakcie realizacji umowy okazało się, że zwiększy się zapotrzebowanie Zamawiającego na dostawy materiałów medycznych, nie uwzględnione w załączniku Nr 1 do SIWZ, zastrzega się możliwość skorzystania z prawa opcji i zwiększenia dostaw po ryczałtowych cenach jednostkowych brutto jakie Wykonawca określił w swojej ofercie. Dostawa objęta prawem opcji może wynieść maksymalnie 50% ogólnej wartości kwoty ofertowej brutto przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza waloryzację cen produktów zawartych w ofercie Wykonawcy w trakcie realizacji umowy, pod niżej opisanym warunkiem. W przypadku wzrostu cen produktów leczniczych/wyrobów medycznych na rynku (według cen hurtowych) tj. minimum o ponad 20%, w stosunku do cen produktów leczniczych/wyrobów medycznych obowiązujących w dniu podpisania umowy lub w dniu ostatniej waloryzacji, wynagrodzenie Wykonawcy na jego pisemny, udokumentowany wniosek, może ulec zwiększeniu maksymalnie o średnioroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług, publikowany przez GUS za rok poprzedni, tj. rok 2019/20. Zmiana cen na skutek waloryzacji wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Wykonawca dostarczy produkty spełniające wymogi i wytworzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności: - dla wyrobów medycznych zgodne z ustawą z dn. 20 maja 2010 r. o Wyrobach Medycznych (t.j. Dz.U.2020.186) - dla wyrobów leczniczych zgodne z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (t.j. Dz.U.2020.944) - rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dn. 17.02.2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. 2016.211) 5. Wykonawca zobowiązany jest posiadać pozwolenie na hurtowy obrót produktami farmaceutycznymi ( zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego ), zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne. (t.j. Dz.U.2020.944). Dotyczy Wykonawców oferujących produkty farmaceutyczne. 6. Oferowane produkty muszą : - spełniać wymagania określone w załączniku Nr 1 do SIWZ, - posiadać aktualne świadectwo rejestracji, atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, - być dopuszczone do obrotu na terytorium Polski/UE. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawcy złożą wraz z ofertą oświadczenie, że do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca użyje produktów posiadających świadectwa dopuszczające do obrotu na terenie Polski /UE. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania odpowiednich dokumentów potwierdzających to oświadczenie, na każdym etapie badania ofert, jak również w trakcie realizacji umowy, - być oznakowane przez producenta w taki sposób, że możliwa jest identyfikacja zarówno produktu, jak i producenta, - być dostarczone w oryginalnych nieuszkodzonych opakowaniach zabezpieczonych przed dostępem osób trzecich, - być odpowiednio zabezpieczone przez Wykonawcę w czasie jego transportu do miejsca przeznaczenia, aby zapewnić kompletność i uchronić przed uszkodzeniem, - nie stanowić zagrożenia dla zdrowia i życia ludzkiego. 7. Wykonawca zobowiązany jest do: - bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych określonych w zezwoleniu na produkcję lub innych ustalonych przez Ministerstwo Zdrowia w oparciu, o które zostały dopuszczone do obrotu oraz przestrzegania terminów ważności na dostarczony towar, - informowania na bieżąco Zamawiającego na własny koszt i ryzyko o czasowym wstrzymaniu lub wycofaniu z obrotu, albo zaprzestaniu produkcji produktów leczniczych/wyrobów medycznych oraz innych faktach mających istotne znaczenia dla ich użycia w zakresie świadczeń medycznych. 8. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. 9. Okres przydatności materiałów medycznych do użytku nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty danej dostawy. Za jakość odpowiedzialny jest Wykonawca przez wskazany na produkcie okres ważności (nie dotyczy części D – Urządzenia ). 10. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji na dostawy zawarte w części D – Urządzenia to 24 miesiące. 11. Wykonawca dostarczać będzie wraz z przedmiotem zamówienia (z każdą partią każdego produktu) ulotkę w języku polskim, zawierającą wszystkie niezbędne dla bezpośredniego użytkownika informacje o produkcie, w tym o sposobie jego magazynowania i przechowywania. (w szczególności dotyczy części C zamówienia – Leki ) 12. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt oraz wniesie dostarczony asortyment do pomieszczenia, we właściwym budynku z wymienionych w pkt. 2.3 SIWZ, wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego. Transport (warunki dostawy do Zamawiającego) przedmiotu zamówienia musi spełniać wymagania określone przez producenta i odbywać się zgodnie z praktyką dystrybucyjną opisaną w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie procedur Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33190000-8, 34928480-6, 44619000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Dostawa będzie realizowana w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy 2. Dostawy towarów, stanowiących przedmiot zamówienia odbywać się będą na podstawie składanych zamówień w zależności od potrzeb. Realizacja dostaw częściowych powinna następować nie później niż w ciągu 2 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) od złożenia zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznej, maksymalnie w ciągu 8 godzin, realizacji dostaw interwencyjnych (od poniedziałku do piątku), o ile zaistnieje taka potrzeba.