Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Zakup sterylizatora plazmowego z wyp. informatycznym w ramach realizacji projektu „Rejestracja, obserwacja opieka–transgraniczna współpraca regionalnych szpitali w Siedlcach i Mińsku.
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoSiedlce
WojewództwoMazowieckie
Rodzaj zamówieniaDostawy
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
Termin składania wniosków2021-05-04
ZamawiającyMazowiecki Szpital Wojewódzki mi. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
Data publikacji ogłoszenia2021-04-26
Numer ogłoszenia2021/BZP 00040676
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00040676 z dnia 2021-04-26
Ogłoszenie o zamówieniu Dostawy Zakup sterylizatora plazmowego z wyp. informatycznym w ramach realizacji projektu „Rejestracja, obserwacja opieka–transgraniczna współpraca regionalnych szpitali w Siedlcach i Mińsku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecki Szpital Wojewódzki mi. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141944750
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.siedlce.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sterylizatora plazmowego z wyp. informatycznym w ramach realizacji projektu „Rejestracja, obserwacja opieka–transgraniczna współpraca regionalnych szpitali w Siedlcach i Mińsku.
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie finansowane w ramach Cross-Border Cooperation Programme Poland-Belarus-Ukraine 2014-2020 Program Współpracy Transgranicznej Polska- Białoruś – Ukraina 2014-2020 /Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/szpitalsiedlce
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/szpitalsiedlce
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, składanie ofert,oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez system.System jest dostępny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/szpitalsiedlce. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta,ani logowania do Systemu.Za pośrednictwem kontaUżytkownika Zewnętrznego odbywa się komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach postępowania. Szczegółowe informacje zawiera SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FZP.2810.26.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisano w załącznikach nr 1A (elementy 1-3) i 1B (elementy 4-8) do niniejszej SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.Lp. Przedmiot zamówienia Ilość szt.1 Sterylizator niskotemperaturowy, na nadtlenek wodoru z funkcją plazmy, dwudrzwiowy 12 Stacja wraz oprogramowaniem do archiwizacji i komunikacji sieciowej 13 Zestaw do integracji sterylizatora z inkubatorem i systemem Centralnej Sterylizatorni wraz ze skanerem kodów kreskowych 1 zestaw4 Stacja kliencka 85 Drukarka etykiet 56 Urządzenie wielofunkcyjne A4 mono 17 Skaner kodów kreskowych 68 Komputer do zbierania danych z urządzeń 1
4.2.6.) Główny kod CPV: 33191100-6 - Urządzenia sterylizujące
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33197000-7 - Medyczne urządzenia komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsza oferta, która najwyższą łączną ilość punktów w kryterium cena i jakość.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;- Informację z Krajowego Rejestru Karnego - sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem w zakresie:a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą”,b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
- certyfikat CE, dokument potwierdzający dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (deklaracja zgodności na cały aparat). - dokumenty potwierdzający skuteczność sterylizacji narzędzi (w tym endoskopów) przez producentów w zakresie nie mniejszym jak: Olympus, Karl Storz, Medtronic, Richard Wolf, Stryker.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
- certyfikat CE, dokument potwierdzający dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (deklaracja zgodności na cały aparat). - dokumenty potwierdzający skuteczność sterylizacji narzędzi (w tym endoskopów) przez producentów w zakresie nie mniejszym jak: Olympus, Karl Storz, Medtronic, Richard Wolf, Stryker.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca przystępujący do postepowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 8.848,40 zł (słownie: osiem tysięcy osiemset czterdzieści osiem złotych 40/100) . Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 02.06.2021 r. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku formach wskazanych w art.97ust.7 ustawy Pzp.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku PKO S.A., numer rachunku: 24 1440 1101 0000 0000 1600 6343. Wadium musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert . Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy: Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta /poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Mazowiecki Szpital Wojewódzki im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z.o.o., Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, Kwotę gwarancji / poręczenia, Zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/ poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego , w sytuacjach określonych w art. 98 ust.6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie art. 455 Ustawy Pzp. oraz na warunkach określonych w Projekcie umowy. Zmiana umowy, pod rygorem nieważności, wymaga zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-04 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: oferty składane w wersji elektronicznej
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-04 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-02
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę zauszników - Brwinów
Lokalizacja zleceniamazowieckie
Data dodania25-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę zauszników, ze względu na jeden ułamany.
Zainteresowanych proszę o kontakt.