„Zakup śródoperacyjnego detektora promieniowania gamma-gammafinder na potrzeby Bloku...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Zakup śródoperacyjnego detektora promieniowania gamma-gammafinder na potrzeby Bloku Operacyjnego – Chirurgii Onkologicznej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDąbrowa Górnicza
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-04-07
  • ZamawiającyZagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-30
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00104045
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup śródoperacyjnego detektora promieniowania gamma-gammafinder na potrzeby Bloku Operacyjnego – Chirurgii Onkologicznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310077

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 13

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zco-dg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zco-dg.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup śródoperacyjnego detektora promieniowania gamma-gammafinder na potrzeby Bloku Operacyjnego – Chirurgii Onkologicznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9558a85c-b020-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00104045

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zco_dg

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiającym a wykonawcami w szczególności składanie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ,
oświadczeń, wniosków, dokumentów i oświadczeń składanych w postępowaniu na wezwanie
Zamawiającego oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie poprzez:a) platformę
zakupową: https://platformazakupowa.pl/pn/zco_dg z użyciem formularza Wyślij wiadomość
dostępnego na stronie dotyczącej postępowania. UWAGA: formularz Wyślij wiadomość nie służy do
składania ofert. b) albo pocztę elektroniczną: zamowienia.publiczne@zco-dg.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Przekazuje się w postaci elektronicznej
i opatruje się kwalifikowanym podpisem
elektronicznym,podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a
wykonawcami w szczególności składanie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, oświadczeń, wniosków,
dokumentów i oświadczeń składanych w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego oraz
przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie poprzez:a) platformę zakupową:
https://platformazakupowa.pl/pn/zco_dg zużyciem formularza Wyślij wiadomość dostępnego na stronie
dotyczącej postępowania. UWAGA:formularz Wyślij wiadomość nie służy do składania ofert. b) albo pocztę
elektroniczną:zamowienia.publiczne@zco-dg.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) ogólnego rozporządzenia o
ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:1. Administratorem danych
osobowych jest Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w
Dąbrowie Górniczej, ul. Szpitalna 13, 41-300 Dąbrowa Górnicza, tel/fax 32 621 2229, e-mail:
szpital@zco-dg.pl 2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana
danych osobowych w zakresie działania Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im Sz. Starkiewicza w Dąbrowie
Górniczej, ul.
Szpitalna 13, 41-300 Dąbrowa Górnicza, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się
Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych na adres poczty elektronicznej
iod@zco-dg.pl3. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących
przepisów prawa i zawartych umów.4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji
umów zawartych z kontrahentami,5. W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w
pkt 4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być organy władzy publicznej oraz podmioty
wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w
celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, 6. Pani/Pana dane osobowe
będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt. 4, a po tym czasie
przez okres w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa,7. W związku
z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia: •
prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;• prawo do
żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub
niekompletne;• prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w
przypadku gdy: dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób
przetwarzane, dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,• prawo do przenoszenia danych
– w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:• prawo sprzeciwu wobec
przetwarzania danych – w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:1) zaistnieją
przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją, w przypadku przetwarzania danych na
podstawie zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy
publicznej przez Administratora, 2) przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie
uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem
sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów maja interesy lub podstawowe prawa i
wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy
osoba, której dane dotyczą jest dzieckiem.8. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z
prawem przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi
do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.9. Podanie przez
Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych
osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa.10. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/46/ZCO/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego śródoperacyjnego detektora promieniowania gamma z przeznaczeniem na Blok Operacyjny – sala Chirurgii Onkologicznej
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do SWZ – opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena - C 60%
Termin dostawy - G 40 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy - G

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

a) oświadczenie według załącznika nr 1 do SWZ, że przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia są zgodne z SWZ , w szczególności produkty zaoferowane są zakwalifikowane jako wyroby medyczne oraz zgodne z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych o ile oferowany przedmiot jest wyrobem medycznym.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

a) oświadczenie według załącznika nr 1 do SWZ, że przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia są zgodne z SWZ , w szczególności produkty zaoferowane są zakwalifikowane jako wyroby medyczne oraz zgodne z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych o ile oferowany przedmiot jest wyrobem medycznym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać
warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie V niniejszej SWZ oraz złożyć dokumenty i
oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w
punkcie VI SWZ.2. Ponadto ww. Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia Pełnomocnika do
reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Wszelka korespondencja prowadzona
będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.4. W odniesieniu do warunku udziału w postępowaniu
określonego w Rozdziale V pkt. 2d) SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługę, do
realizacji której te zdolności są wymagane.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia, w przypadku, o którym mowa w pkt. 4, dołączają do oferty oświadczenie, z którego
wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.6. Oferta musi być podpisana w taki
sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika).7. W przypadku wspólnego ubiegania się o
zamówienie przez wykonawców, oświadczenia o którym mowa w Rozdziale VI pkt. 1 SWZ
składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców
wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 8. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać złożenia
przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej
współpracę tych Wykonawców.9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia
należytego wykonania umowy (o ile takie zostało ustanowione przez Zamawiającego).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszcza się w szczególności zmianę postanowień umowy w przypadku:
a) gdy, nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
b) obniżenia przez Wykonawcę cen asortymentu będącego przedmiotem umowy,
c) gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany/ udoskonalony
d) zmiany:
– odnoszące się do numeru katalogowego produktu lub
– nazwy produktu przy zachowaniu jego tożsamości i parametrów lub
e) zastąpienia produktu dotychczas dostarczanego w ramach realizacji niniejszej Umowy, produktem nowym posiadającym co najmniej nie gorsze parametry, jakie posiadał produkt, będący podstawą wyboru oferty Wykonawcy, w przypadku braku dostępności na rynku takiego produktu, wycofania lub wstrzymania produkcji dotychczas dostarczanego produktu.
f) W przypadku, gdy kryterium wyboru produktu była jakość, produkt zastępujący musi być co najmniej takiej samej jakości, jak produkt, będący podstawą wyboru oferty Wykonawcy.
g) w przypadku zastąpienia produktu dotychczasowego na zasadach, o których mowa powyżej, Wykonawca przekaże Zamawiającemu odpowiednie, aktualne dokumenty wymagane wg SWZ co do przedmiotu zamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zco_dg

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-07 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-06

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie masażu tantrycznego dla par, Mysłowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie masażu tantrycznego dla par. Czy masażysta jest również mężczyzna? Zainteresowanych proszę o kontakt.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych II
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Budowa placu zabaw w Tarnowoli
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Dąbrowa Górnicza: Dostawa sprzętu jednorazowego do Pracowni Endoskopii
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawa produktu leczniczego - Apalutamidum
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI