IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
Termin wykonania zamówienia |
20,00 |
Jakość oferowanego urządzenia |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-11-03, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Przyłbice wielokrotnego użytku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Regulacja pozwalająca na dokładne dopasowanie, przyłbica powinna być odpowiednio wyprofilowana nie ograniczając ruchów głowy, wygodna również do stosowania z okularami, bardzo łatwa w dezynfekcji (środkami zawierającymi alkohol), całkowita masa przyłbicy: do 0,80 kg; SZYBKA - WYSOKOPRZEZROCZYSTA FOLIA PET z łagodnie zaokrąglonymi krawędziami, niepowodującymi "haczenia" o ubrania i włosy, samoodparowująca, grubość szybki min.: 0,50 mm
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 20
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Fartuchy chirurgiczne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Niejałowe, w całości wykonany z włókniny, Zamawiający informuje, że dopuszcza fartuchy chirurgiczne bez normy, bez wzmocnienia na przodzie i rękawach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 20
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Kombinezony ochronne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Produkt III kat środków ochrony osobistej. Chroniący przed czynnikami biologicznymi ,zgodny z normą PN EN14126.Zapinany na zamek błyskawiczny zakryty listwą, kaptur obszyty i wykończony gumką, brzegi rękawów, nogawek oraz pas wykończone gumkami ściągającymi. Kombinezon wykonany z materiału PP oraz oddychającej warstwy laminowanej, szwy dodatkowo klejone taśmą. Kombinezony pakowane pojedynczo w folię ochronną.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 20
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Maseczki jednorazowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Trzywarstwowe, szyte lub zgrzewane, z gumką. Każda warstwa o grubości min.25 g/m2, odporna na przesiąkanie płynów. Wymagane jest, aby maski posiadały normę EN 14683 typ IIR, deklaracja zgodności CE, zgłoszenie do URPL.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 20
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Maseczki bawełniane z szytym napisem |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- w kolorze granatowym z wyszywanym napisem POLICJA w kolorze białym (250 szt.);- w kolorze czarnym z wyszywanym napisem STRAŻ w kolorze złotym (1250 szt.)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 20
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Maski z filtrem FFP2 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Z zaworem wylotowym. Deklaracja zgodności CE, norma europejska.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 20
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Czepek |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Typu kaptur, 100 szt./opakowanie. Zamawiający informuje, że dopuszcza czepek typu hełm, nie wymagana jest norma.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 20
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Rękawice ochronne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nitrylowe, niejałowe , bezpudrowe (rozmiary S-XL), wewnętrznie chlorowane, przeznaczone do kontaktu z żywnością ,rękawice o długości min.230 mm, AQL 1-1,5 zgodnie normami EN 455 (1-4) 100 szt./opakowanie; okres ważności rękawic minimum 12 miesięcy od daty dostawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 20
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Środek bakteriobójczy do dezynfekcji rąk |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Preparat do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk dla osób szczególnie wrażliwych (pH=5,0-5,5), niealergizujący, zawierający minimum 3 substancje aktywne pochodzące z 3 różnych grup chemicznych, o przedłużonym działaniu, posiadający pozytywną opinię IMiDz lub innego równoważnego instytutu opiniotwórczego Spectrum działania B,V,(HBV ,HCV, HIV ,Rota) ,F, Tbc, 5 litrów/szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 20
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Środek bakteriobójczy do dezynfekcji rąk |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Preparat do dezynfekcji higienicznej i chirurgicznej rąk w postaci żelu na bazie etanolu (min. 85g) Zawierający w swoim składzie przynajmniej 7 substancji nawilżających i natłuszczających skórę takich jak: gliceryna, aloes, pantenol. Preparat nie może zawierać pochodnych fenolowych, jodu oraz jego związków. Przebadany zgodnie z normami EN 1500, EN 12791, EN 13727, EN 13624, EN 14348, EN 14476. Preparat pasujący do dozowników typu Dermados. Spectrum działania B, F, Tbc, V (HBV, HCV, HIV, Rota, Noro, mysi, Adeno, Polio , 0,5 litra/szt. z pompką.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 20
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Środek bakteriobójczy do dezynfekcji powierzchni |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Koncentrat myjąco-dezynfekujący do dużych powierzchni zmywalnych zawierający czynną substancję o właściwościach nielotnych, bez aldehydów, fenoli, QAV, chloru i substancji nadtlenowych. Substancja aktywna glukoprotamina. Możliwość dezynfekcji w obecności pacjentów oraz na oddziałach noworodkowych – (wymagana pozytywna opinia kliniczna IMiDz lub instytucji równoważnej). Preparat spełniający wymogi normy EN 16615. Dostosowany (kanister 6l) do urządzeń dozujących: MX-101, DG-1, DG-2, DG-3.Stężenie użytkowe 2% Spectrum działania B (MRSA), F,V (HIV,HBV,HCV,Rota)- 15 min. Tbc-30 min.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 20
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Dozowniki łokciowe na płyny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Uniwersalny dozownik łokciowy przeznaczony do ekonomicznego i wygodnego dozowania preparatów, przeznaczony do preparatów myjących, pielęgnujących oraz dezynfekujących o pojemnośći 500ml. Dozownik posiada regulację dozowanej ilości preparatu od 0,5 do 1,5ml. Łatwy do utrzymania w higienicznej czystości. Obudowa dozownika wykonana z bardzo wytrzymałego plastiku ABS.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 20
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Chusteczki dezynfekująco-myjące |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Gotowe do użycia chusteczki do dezynfekcji wyrobów medycznych odpornych na działanie alkoholu, zawierające w swoim składzie jako substancje czynne 35g propan-2-ol, 25g propan-1-ol. Skuteczność potwierdzona przy użyciu roztworu odciśniętego z chusteczek. Gotowe do użytku. Spectrum działania B, F, Tbc, V, (Adeno, Noro, Rota) Opakowanie typu flow-pack 200x200mm; 100szt./opakowanie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 20
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Preparat do szybkiego mycia sprzętu medycznego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Preparat do szybkiej dezynfekcji powierzchni wrażliwych na działanie alkoholi. Zawierający minimum 3 substancje aktywne w tym 2-propanol, glukoprotaminę, nie zawierający aldehydów. Dozowany w postaci piany. Preparat spełniający wymogi normy EN 16615 poj. 0,75 l/szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 20
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Preparat do mycia rąk dla personelu medycznego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Preparat do mycia i dezynfekcji skóry rąk o przedłużonym czasie działania do 24 godzin. Preparat nie zawiera dodatków zapachowych oraz barwników, nie wymaga spłukiwania. Zawierający w swoim składzie diglukonian chlorheksydyny oraz chlorek didecylodimetyloamonowy. Przebadany zgodnie z normami EN 1499, EN 13727, EN 13624, RKI - V (HBV, HCV, HIV)Gotowy do użycia Spectrum działania B (łącznie z MRSA), F, V, (HBV, HCV, HIV) do 60 sekund, 500 ml/szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 20
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
Prześcieradło nieprzemakalne z gumką |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prześcieradło nieprzemakalne frotte z gumką na materac o wym. 140x200Kolor: krem-banan-żółtySkład: wierzch – frotte min. 82% bawełna, spód - warstwa wodoszczelna - oddychająca membrana 100% polyurethan
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 20
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
Prześcieradło frotte z gumką |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prześcieradło frotte z gumką na materac o wym. 140x200.Kolor: krem-banan-żółtyRodzaj tkaniny: Jersey 100% bawełna.Gramatura tkaniny: min. 140 g/m².
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 20
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
Kardiomonitor kompaktowy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Monitor o budowie kompaktowej tzn. moduły pomiarowe zabudowane wewnątrz obudowy monitora;Ekran kolorowy – aktywna matryca TFT o przekątnej min. 15”;Rozdzielczość ekranu min. 1024 x 768 dpi;Wymiary monitora nie większe niż 370 x 330 x 170mm;Maksymalna waga monitora – 5,5kg;Zasilanie sieciowe: AC 100-240V, 50/60Hz;Zasilanie z sieci i z wbudowanego akumulatora przez min. 2 godz.;Wymiana akumulatora bez użycia narzędzi i serwisu, możliwość dołożenia 2 akumulatora;Obsługa poprzez klawisze funkcyjne i pokrętło nawigacyjne;Wyświetlanie min. 11 krzywych dynamicznych poza trybem EKG 12 kanałowego;Pamięć trendów min. 168 godzin;Alarmy akustyczne i optyczne;Ustawianie granic alarmów dla wszystkich mierzonych parametrów;Monitor przystosowany do pracy z wszystkimi grupami wiekowymi: noworodki, dzieci i dorośli;Praca w trybach: Diagnostycznych, Monitorowania, Chirurgicznym;Minimalna konfiguracja ekranu: standard, duże cyfry, podgląd pomiarów NIBP, krótkie trendy, 7 odpr. EKG, OxyCRG, podgląd innego łóżka;Pomiar EKG;EKG z 3/5 odprowadzeń w zestawie kabel 5 odprowadzeniowy;Pomiar HR w zakresie 10~350 ud./min. w trybie 3/5 odprowadzeń;Pomiar respiracji;Impedancyjna metoda pomiaru;Zakres pomiaru min. 0-150 odd./min.;Pomiar ciśnienia nieinwazyjnego;Wyświetlanie wartości ciśnienia skurczowego, rozkurczowego, średniego;Tryb ręczny, automatyczny, funkcja wspomagania wykrywania żył oraz funkcja kontroli szczelności mankietu;Interwały pomiarowe: 1, 2, 3, 4, 5, 10, 15, 20, 30, 45, 60, 90 minut; 2, 4, 8 godzin;Zestaw mankietów wielorazowych do pomiaru ciśnienia:- dla pacjentów dorosłych – średni- dla pacjentów dorosłych – dużyz przewodem powietrznym;Tryby pracy: dorośli, dzieci, noworodki;Pomiar temperatury;Czujnik powierzchniowy na skórę z kablem;Zakres pomiaru temperatury min. 0-50ºC;Pomiar saturacji;Cyfrowa metoda pomiaru;Zakres pomiaru saturacji 0-100%;Zakres pomiaru pulsu min. 25-250 ud./min.;Wyświetlanie krzywej pletyzmograficznej;Czujnik na palec dla dorosłych wraz z kablem;Przechowywanie danych;Alarmy: min. 1800 grup zdarzeń alarmowych;Analiza HRV;Wyjście analogowe – możliwość podłączenia oscylografu;Współpraca z centralnym systemem monitoringu poprzez sieć;Oprogramowanie w języku polskim;Możliwość podłączenia do centrali pielęgniarskiej.SPRZĘT MUSI BYĆ KOMPATYBILNY ZE SOBĄ (KARDIOMONITORY I OPROGRAMOWANIE CENTRALI). MUSI GWARANTOWAĆ SWOBODNE PRZEMIESZCZANIE SIĘ MONITORÓW MIĘDZY ODCINKAMI ODDZIAŁU.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
Centrala monitorująca do kardiomonitorów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw komputerowy: komputer, monitor min. 21,5”, drukarka laserowa, zasilacz UPS (podtrzymanie min. 30 min.);Biurko komputerowe;Oprogramowanie monitorujące dla co najmniej 16 monitorów (możliwość rozbudowy do 66 stanowisk monitorowanych);Komunikacja pomiędzy centralą a monitorami poprzez sieć przewodową;Min. 96 godz. zapisu i podglądu krzywych EKG;Min. 240 godzin trendów przechowywanych danych i odtwarzanych dla każdego monitora;Min. 1000 zapisów alarmowych dla każdego monitora;Baza danych dla min. 30 000 pacjentów;Możliwość uruchamiania pomiaru ciśnienia z poziomu centrali;Oprogramowanie w języku polskim.SPRZĘT MUSI BYĆ KOMPATYBILNY ZE SOBĄ (KARDIOMONITORY I OPROGRAMOWANIE CENTRALI). MUSI GWARANTOWAĆ SWOBODNE PRZEMIESZCZANIE SIĘ MONITORÓW MIĘDZY ODCINKAMI ODDZIAŁU.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
19 |
Nazwa: |
Diatermia (nóż chirurgiczny) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Diatermia mono i bipolarna;Kolorowy ekran dotykowy do komunikacji z użytkownikiem o przekątnej min 10 cali, oprogramowanie w języku polskim;Możliwość diagnozowania oraz wgrywania dostępnego oprogramowania przez sieć WiFi;Możliwość zapamiętania minimum 300 programów i zapisania ich po nazwą użytkownika lub procedury;Możliwość zmiany programu przez operatora w czasie zabiegu z uchwytu monopolarnego za pomocą kombinacji przycisków cięcie/koagulacja oraz wyłącznika nożnego posiadającego przycisk zmiany programów oraz z ekranu diatermii. Możliwość zmiany min 6 wcześniej zaprogramowanych nastaw za pomocą standardowego (dwuprzyciskowego) uchwytu monopolarnego oraz wyłącznika nożnego i z ekranu urządzenia;Sterowanie urządzenia za pomocą efektów tkankowych. Urządzenie powinno dozować moc i inne parametry prądu w całkowicie automatyczny sposób tak aby był zachowany nastawiony efekt tkankowy. Nie dopuszcza się możliwości regulacji aparatu przez nastawianie mocy wyjściowej;Funkcja zamykania dużych naczyń z automatycznym startem po prawidłowej aplikacji instrumentu z regulowanym czasem zwłoki oraz automatycznym wyłączeniem po osiągnięciu zamknięcia naczyń.Warunkiem koniecznym jest możliwość aktywacji narzędzi do zamykania dużych naczyń w tzw. Autostarcie oraz z wyłącznika nożnego i rękojeści jeśli posiadają do tego celu odpowiednie przyciski;Możliwość współpracy z przystawką argonową obsługiwaną z ekranu diatermii;Możliwość współpracy z odsysaczem dymów operacyjnych obsługiwanym z ekranu diatermii;Możliwość współpracy z modułem do preparowania tkanek strumieniem wody;Możliwość używania jednocześnie 2 instrumentów monopolarnych;Moc cięcia monopolarnego min 380W z możliwością nastawienia min 10 efektów tkankowych;Moc koagulacji monopolarnej min 230 W z możliwością nastawienia min 10 efektów tkankowych;Cięcie bipolarne z mocą min 380W z możliwością nastawienia min 10 efektów tkankowych;Moc koagulacji bipolarnej min 190 W z możliwością nastawienia min 10 efektów tkankowych;Program zamykania dużych naczyń z mocą min 350W;Minimum 5 rodzajów cięcia monopolarnego, min 5 rodzajów koagulacji monopolarnej, min 2 rodzaje cięcia bipolarnego i min 2 rodzajów koagulacji bipolarnej, każdy z tych prądów powinien posiadać możliwość nastawienia min 10 elektów tkankowych;Możliwość wymiany gniazd przyłączeniowych na gniazda o innych standardach wtyków przez użytkownika na sali operacyjnej bez konieczności działań serwisowych;Minimum 4 gniazda umożliwiające podłączanie instrumentów mono i bipolarnych oraz 1 gniazdo elektrody neutralnej;Wyposażenie do diatermii opisanej powyżej:Wyłącznik nożny dwuprzyciskowy z funkcją przełączania programów – 1 szt.;Kabel do bipolarnych resektoskopów Storz – 1 szt.;Elektrody neutrale dzielone z pierścieniem ekwipotencjalnym, powierzchnia kontaktowa 85 cm2 z wyprowadzeniem na klips 50szt.;Kabel do elektrod neutralnych dł. 4m – 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
20 |
Nazwa: |
Dwukopułowa bezcieniowa lampa operacyjna mocowana do sufitu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Dwukopułowa bezcieniowa lampa operacyjna mocowana do sufitu2. Źródło światła – dwupolowa matryca diodowa złożona z 90 diod w dwóch odcieniach barwy białej ciepłej i zimnej dla czaszy głównej i 60 diod w dwóch odcieniach barwy białej ciepłej i zimnej dla czaszy pomocniczej . Wszystkie diody LED rozmieszczone równomiernie, emitujące światło widzialne o jednakowej temperaturze barwowej w celu eliminacji „efektu tęczy”3. Regulacja średnicy pola operacyjnego poprzez przełączenie jego rozmiaru z panelu przy przegubie jego czaszy w wartościach 16 lub 23 cm4. Średnica zewnętrzna z uchwytami - kopuły głównej max.750 mm., pomocniczej max 650 mm 5. Soczewki lampy wykonane z bezodpryskowego poliwęglanu, zatopione wewnątrz oprawy lub umieszczone pod hermetyczną pokrywą poliwęglanową, aby zapobiec gromadzeniu się kurzu.6. Pozycjonowanie kopuły za pomocą uchwytu w kopule7. Elektroniczna regulacja natężenia światła i przełączania średnicy pola operacyjnego z panelu umieszczonego z boku na przegubie czaszy jak również w czaszy bez kamery za pomocą sterylizowanego uchwytu umieszczonego na czaszy lampy .8. Środkowe natężenie oświetlenia regulowane :-dla czaszy głównej ≤64000-160000 luksów, w min. 5 krokach -dla czaszy pomocniczej ≤56000 -130000 luksów , w min. 5 krokach9. Temperatura barwowa z możliwością regulacji w zakresie 3500-5000 ° K 10. Wskaźnik oddawania barwy czerwonej R9 > 9611. Głębokość oświetlenia ≥95 cm 12. Mocowanie kopuły lampy na 2 ruchomych ramionach o łącznej długości min. 160 cm13. Możliwość obrotu ramienia o 360º wokół punktu mocowania14. Możliwość obrotu ramienia o 360º na przegubie łączącym ramiona15. Możliwość obrotu kopuły lampy głównej o 360º wokół osi pionowe16. Uchwyt sterylny dla każdej z kopuł17. Żywotność lampy min. 60 000 godzin18. Lampa wyposażona w sterownik umieszczony w obszarze lampy, z możliwością sterowania regulacją natężenia każdej kopuły19. CE,20. Napięcie zasilające 230[V] / 50-60 [Hz]21. Co najmniej w jednej kopule możliwe zamontowanie w przyszłości kamery z bezprzewodową transmisją obrazu video HD22. Gwarancja na urządzenie ≥ 3 lata
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
20,00 |
Jakość oferowanego urządzenia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: