Zakup środków ochrony indywidualnej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup środków ochrony indywidualnej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChełm
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-02
  • ZamawiającyPowiat Chełmski
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-25
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00022615
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup środków ochrony indywidualnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Chełmski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198221

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Niepodległości 1

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 82 562 75 01

1.5.8.) Numer faksu: 82 562 75 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatchelmski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spchelm.bip.lubelskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup środków ochrony indywidualnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a27b074d-8cab-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022615

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004216/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.16 Zakup środków ochrony indywidualnej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Wsparcie działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19 w domach pomocy społecznej” ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na lata 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.powiatchelmski.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.powiatchelmski.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zamówień publicznych, zwanej dalej „Platformą”, dostępnej pod adresem: https://zamowienia.powiatchelmski.pl.3. Platforma jest serwisem internetowym o charakterze zamkniętym, prowadzonym przez Zakład Elektronicznej Techniki Obliczeniowej ZETO Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie, ul. Diamentowa 2, 20-447 Lublin. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem: https://zamowienia.powiatchelmski.pl, w zakładce „Pomoc“.4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy oraz zobowiązuje się korzystając z Platformy przestrzegać postanowień regulaminu oraz uznaje regulamin za wiążący.5. Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.8. Zamawiający, zgodnie z art. 67 ustawy określa następujące wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy wykorzystaniu Platformy Zakupowej, tj.:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet Explorer;4) włączona obsługa JavaScript;5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.;6) podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę.9. Zamawiający, zgodnie z §11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) podaje następujące informacje na temat specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych:1) dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB wformatach: .doc, .pdf, .zip, .docx, .xls, .xlsx, .rar, .7zip, .jpg, .jpeg, .png, .txt, .tiff, .xades, .sig,2) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: - plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zamówień Publicznych ZETO PZP i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://zamowienia.powiatchelmski.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest: Powiat Chełmski, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, tel. 82 562 75 01, faks 82 562 75 10, e-mail: sekretariat@powiatchelmski.pl.2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@powiatchelmski.pl, tel. 82 562 75 04.3) Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”. 5) Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a po tym czasie przez okres wskazany w przepisach prawa. 6) Obowiązek podania przez Pana/Panią danych osobowych bezpośrednio dotyczących Pana/Pani jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.7 ) W odniesieniu do Pana/Pani danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.8) Posiada Pan/Pani:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pana/Pani dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Pana/Pani dotyczących*;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Pan/Pani uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pana/Pani narusza przepisy RODO.9) Nie przysługuje Panu/Pani:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Pana/Pani jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.10) Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Mając na celu wykonanie postanowień art. 28 ww. rozporządzenia Wykonawca złoży wraz z ofertą stosowne oświadczenie stanowiące załącznik nr 6 do SWZ.*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OG.272.1.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1: Dostawa środków ochrony indywidualnej dla Domu Pomocy Społecznej w Chojnie Nowym PierwszymPrzedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej dla Domu Pomocy Społecznej w Chojnie Nowym Pierwszym.Zamówienie dotyczy projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. „Wsparcie działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19 w domach pomocy społecznej” ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na lata 2014-2020.Lp. Nazwa asortymentu planowanego do zakupu Ilość1 Fartuch jednorazowy włókninowy stanowiący barierę dla cząstek, o dobrej przepuszczalności powietrza, wiązany z tyłu na troki, rękawy wykończone gumką, minimum 25 g/m² , rozmiar nie mniejszy niż LNorma PN EN 13795-2:2019.Deklaracja zgodności z wymaganiami dyrektywy 93/42/EWG.Oznakowanie znakiem CE. do 1 300 sztuk2 Maska z filtrem co najmniej FFP2, pięciowarstwowa, płaska bez zaworu, posiadająca gumkę umożliwiającą założenie maseczki o uszy. W części środkowej mają posiadać zakładki (harmonijka) umożliwiające dopasowanie maseczki do kształtu twarzy – zakrycie nosa, ust i brody. W jednej krawędzi mają posiadać wzmocnienie umożliwiające dopasowanie maseczki do nosa zapewniające szczelność przylegania.Zgodność z normami PN- EN 149:2001+A1:2019Deklaracja zgodności z wymaganiami dyrektywy 93/42/EWGEN 14683 w zakresie Typ I, II, IIR.Oznakowanie znakiem CE. do 200 sztuk3. Rękawice nitrylowe bezpudrowe rozm. M po 100 szt. w opakowaniu.Pasują na lewą i prawą rękę;Nie wykazują właściwości alergizujących;Ochrona przed wirusami oraz krwiopochodnymi patogenami;Wykończenie mankietu – rolowany brzeg;Norma PN-EN 455-1:2004 do 115 opakowań4. Rękawice nitrylowe bezpudrowe rozm. L po 100 szt. w opakowaniu.Pasują na lewą i prawą rękę;Nie wykazują właściwości alergizujących;Ochrona przed wirusami oraz krwiopochodnymi patogenami;Wykończenie mankietu – rolowany brzeg;Norma PN-EN 455-1:2004 do 30 opakowań5. Rękawice nitrylowe bezpudrowe rozm. S po 100 szt. w opakowaniu.Pasują na lewą i prawą rękę.Nie wykazują właściwości alergizujących.Ochrona przed wirusami oraz krwiopochodnymi patogenami;Wykończenie mankietu – rolowany brzeg.Norma PN- EN 455-1:2004 do 20 opakowań6 Maseczki jednorazowe chirurgiczne, trójwarstwowe, posiadające gumkę umożliwiającą założenie maseczki o uszy lub z elastycznym paskiem do zamocowania na uszach( nie wiązane). W części środkowej mają posiadać zakładki (harmonijka) umożliwiające dopasowanie maseczki do kształtu twarzy – zakrycie nosa, ust i brody. W jednej krawędzi mają posiadać wzmocnienie umożliwiające dopasowanie maseczki do nosa zapewniające szczelność przylegania.Powinny spełniać zgodność z normą PN-EN 14683, oznakowanie znakiem CE. do 4000 sztuk7. Ochraniacze na obuwie jednorazowe, antypoślizgowe, ściągane gumką. Norma PN-EN 14126:2005 do 1000 sztuk8. Czepek ochronny typu beret flizelinowy, zakończony gumką.Norma PN-EN 14126:2005 do 500 sztuk9. Płyn do dezynfekcji rąk, opakowanie 5 litrów, o przedłużonym działaniu bakteriobójczym, działającym na wirusy, w tym wirusa SARS-Cov -2, bakterie, grzyby, prątki gruźlicy, zawierający glicerynę, gotowy do użycia.Normy: PN-EN 12054:1995, PN-EN 1500:2002, PN-EN 13697:2002.Okres ważności minimum 2 lata.Posiada atest PZH. do 20 opakowań10. Płyn do dezynfekcji powierzchni małych i dużych, np. blaty, łóżka, fotele, podłogi; nadający się do dezynfekcji materiałów obiciowych oraz wyrobów z tworzywa ABS, szkła, stali szlachetnej oraz aluminium, niklu i chromu, nie wymagający rozcieńczania. Działający na bakterie, grzyby, prątki gruźlicy, wirusy, w tym wirus Sars-Cov -2.Opakowanie 5 litrów. do 20 opakowań11. Kombinezon jednorazowy z kapturem włókninowy, zapinany na zamek błyskawiczny, 100% polipropylen, gramatura 50 g/m2, gumka ściągająca w pasieNorma PN – EN ISO 13688: 2013-12 do 100 sztuk12. Testy na obecność wirusa COVID-19.Test wykrywający antygen SARS – CoV-2 z wymazu z nosogardzieli. Certyfikat CE. Metoda kasetkowa immunochromatograficzna, bez konieczności użycia czytnika. W zestawie: wymazówki kłaczkowe do poboru z nosogardzieli, kontrola dodatnia i ujemna, statyw na próbówki. do 60 sztukZamawiający zastrzega, że ilości towaru są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, w czasie trwania umowy, zmniejszenia ilości zakupionego towaru, nie mniej jednak niż do 80% ilości wskazanych w formularzu cenowym. Jeżeli w wyniku takiej sytuacji wynagrodzenie należne Wykonawcy ulegnie odpowiedniemu pomniejszeniu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego z tego tytułu.Dostarczony przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, pierwszego gatunku, wolny od wad fizycznych i prawnych, będzie spełniać wymogi określone obowiązującym prawem oraz normy wskazane w SWZ, został dopuszczony do obrotu handlowego i posiada wymagane prawem atesty i pozwolenia, a także ważne dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie Polski oraz spełnia wszystkie wymogi dopuszczające do użytkowania w jednostkach służby zdrowia.Dostarczony towar musi posiadać aktualny termin przydatności do użycia, nie krótszy niż 24 miesiące. Wykonawca zobowiązany jest do właściwego zabezpieczenia przedmiotu zamówienia na czas przewozu i do jego dostarczenia do siedziby jednostki organizacyjnej Zamawiającego tj. Domu Pomocy Społecznej w Chojnie Nowym Pierwszym, Chojno Nowe Pierwsze 118, 22-130 Siedliszcze. Odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe w trakcie dostawy ponosi Wykonawca. Dostawa towaru obejmuje również jego rozładunek pod adresem jednostki organizacyjnej Zamawiającego tj. Domu Pomocy Społecznej w Chojnie Nowym Pierwszym.Transport, dostawa i rozładunek realizowane będą na koszt i ryzyko Wykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

18424300-0 - Rękawice jednorazowe

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

35113410-6 - Odzież ochrony biologicznej i chemicznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-04-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawianajkorzystniejszy bilans kryteriów: „cena” i „termin realizacji zamówienia”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawianajkorzystniejszy bilans kryteriów: „cena” i „termin realizacji zamówienia”

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2: Dostawa środków ochrony indywidualnej dla Domu Pomocy Społecznej w KaniemPrzedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej dla Domu Pomocy Społecznej w Kaniem. Zamówienie dotyczy projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. „Wsparcie działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19 w domach pomocy społecznej” ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na lata 2014-2020.Lp. Nazwa asortymentu planowanego do zakupu Ilość 1 Kombinezon jednorazowy ochronny KAT II Typ ochrony 3-4/B wykonany z polietylenu i polipropylenu o gramaturze 60 g/m², posiada właściwości antyseptyczne, charakteryzuje się dużą lekkością, w kolorze białym z niebieskimi paskami, wysokość 183 cm szerokość w pasie 58 cm kombinezon spełnia normy PN-EN 14126:2005, PN-EN 1412, PN-EN 1703,3, PN-EN 1149-5, PN-EN 13034, produkt posiada znak CE. do 200 sztuk 2 Maska z filtrem FFP3, skuteczność filtracji 99%, posiadająca gumkę umożliwiającą założenie maseczki o uszy. Wykonana z igłowanej włókniny poliestrowej, elementy dodatkowe: zawór wydechowy, zacisk nosowy, uszczelka nosowa z pianki polietylenowej, zapinki dwóch taśm nagłowia, wielokrotnego użytku, w kolorze białym, pełnotwarzowa, rodzaj filtra F3(węglowy + HEPA)- zgodność z normami PN-EN 149:2001+A1:2010 (EN 149:2001+A1:2009) EN 149:2001+A1:2019 do 500 sztuk 3. Rękawice nitrylowe rozm. M, kolor niebieski, pasują na lewą i prawą rękę, nie wykazują właściwości alergizujących, ochrona przed wirusami oraz krwiopochodnymi patogenami, wykończenie mankietu – rolowany brzeg, norma: EN 455-1,2,3,4;wykonane z 100% nitrylu do 18 966 sztuk 4. Płyn do dezynfekcji rąk o działaniu wirusobójczym, bakteriobójczym i grzybobójczymSkład: alkohol etylowy 100% (70% masy produktu), woda, alkohol tetra-butylowy, w opakowaniach 5 litrowych, składnik alkohol etylowy 96%, klasyfikacja Flam.Liq.2,H225, stężenie 73,00%, składnik alkohol izopropylowy, klasyfikacja Flam Liq 2, Eye Irrit 2, STOT SE 3, H225, H319, H336, stężenie 10%, brak gliceryny stężenie 10%, brak wody destylowanej stężenie 7,0%. Wygląd ciecz bezbarwna, zapach charakterystyczny alkoholowy. do 4 opakowań 5. Płyn bakteriobójczy do zmywarekśrodek czyszczący, skład wodorotlenek sodu, stężenie 10 - 60 ºC), gwarancja 24 miesiące, produkt ma następujące właściwości LZO zawartość 0% masa, gęstość LZO O KG/M3, stan skupienia- ciecz, kolor bezbarwny, 8,5 - 18,5pH: Lepkość kinematyczna 40 ºC:1,35 cSt, Lepkość kinematyczna 20 ºC:1,54 cP, Lepkość dynamiczna 20 ºC:1,141, gęstość względna 20 ºC:1125 - 1135 kg/m³, opakowanie 5 l. do 3 opakowań 6. Maseczki jednorazowe chirurgiczne, trójwarstwowe, posiadające gumkę umożliwiającą założenie maseczki o uszy lub z elastycznym paskiem do zamocowania na uszach(nie wiązane). W części środkowej mają posiadać zakładki (harmonijka) umożliwiające dopasowanie maseczki do kształtu twarzy – zakrycie nosa, ust i brody. W jednej krawędzi mają posiadać wzmocnienie umożliwiające dopasowanie maseczki do nosa zapewniające szczelność przylegania. Skuteczność filtracji bakteryjnej na poziomie większym lub równym 98%.Powinny spełniać zgodność z normą PN-EN 14683,Oznakowanie znakiem CE, pakowane po 50 szt. do 151 opakowań 7. Proszek bakteriobójczy do prania posiada atest Państwowego Zakładu Higieny, oraz opinię Zakładu Zwalczania Skażeń Biologicznych PZH w Warszawie, proszek o barwie białej do kremowo-szarej z zielonymi wtrąceniami, pH 1% roztworu w wodzie: 10,3-10,8, Gęstość względna (ciężar nasypowy): 0,88-0,98 g/cm3n rozpuszczalność w wodzie: - >95 g/dm3 po wymieszaniu. Zawiera węglan sodu15-

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

18424300-0 - Rękawice jednorazowe

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

35113410-6 - Odzież ochrony biologicznej i chemicznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-04-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawianajkorzystniejszy bilans kryteriów: „cena” i „termin realizacji zamówienia”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawianajkorzystniejszy bilans kryteriów: „cena” i „termin realizacji zamówienia”

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 3: Dostawa środków ochrony indywidualnej dla Domu Pomocy Społecznej w NowinachPrzedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej dla Domu Pomocy Społecznej w Nowinach.Zamówienie dotyczy projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. „Wsparcie działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19 w domach pomocy społecznej” ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na lata 2014-2020.Lp. Nazwa asortymentu planowanego do zakupu Ilość1. Fartuch jednorazowy włókninowy stanowiący barierę dla cząstek, o dobrej przepuszczalności powietrza, wiązany z tyłu na troki, rękawy wykończone gumką, minimum 25 g/m² , rozmiar nie mniejszy niż LZgodność z normą PN-EN 13795-1:2019- deklaracja zgodności z wymaganiami dyrektywy 93/42/EWG- oznakowanie znakiem CE; do 1 000 sztuk2. Maska z filtrem co najmniej FFP2, pięciowarstwowa, płaska bez zaworu, posiadająca gumkę umożliwiającą założenie maseczki o uszy. W części środkowej mają posiadać zakładki (harmonijka) umożliwiające dopasowanie maseczki do kształtu twarzy – zakrycie nosa, ust i brody. W jednej krawędzi mają posiadać wzmocnienie umożliwiające dopasowanie maseczki do nosa zapewniające szczelność przylegania.- zgodność z normami PN-EN 149:2001+A1:2019- deklaracja zgodności z wymaganiami dyrektywy 93/42/EWG- PN-EN 14683 w zakresie Typ I, II, IIR,- oznakowanie znakiem CE. do 500 sztuk3. Rękawice nitrylowe bezpudrowe rozm. M po 100 szt. w opakowaniu.- Pasują na lewą i prawą rękę;- Nie wykazują właściwości alergizujących;- Ochrona przed wirusami oraz krwiopochodnymi patogenami;- Wykończenie mankietu – rolowany brzeg;-norma: PN-EN 455-1,2,3,4 do 500 opakowań4. Rękawice winylowe bezpudrowe rozm. M po 100 szt. w opakowaniu.- Pasują na lewą i prawą rękę;- Nie wykazują właściwości alergizujących;- Ochrona przed wirusami oraz krwiopochodnymi patogenami;- Wykończenie mankietu – rolowany brzeg;-norma: PN-EN 455-1,2,3,4 do 1 000 opakowań5. Rękawice winylowe bezpudrowe rozm. L po 100 szt. w opakowaniu.- Pasują na lewą i prawą rękę;- Nie wykazują właściwości alergizujących;- Ochrona przed wirusami oraz krwiopochodnymi patogenami;- Wykończenie mankietu – rolowany brzeg;-norma: PN-EN 455-1,2,3,4 do 710 opakowań6. Maseczki jednorazowe chirurgiczne, trójwarstwowe, posiadające gumkę umożliwiającą założenie maseczki o uszy lub z elastycznym paskiem do zamocowania na uszach( nie wiązane). W części środkowej mają posiadać zakładki (harmonijka) umożliwiające dopasowanie maseczki do kształtu twarzy – zakrycie nosa, ust i brody. W jednej krawędzi mają posiadać wzmocnienie umożliwiające dopasowanie maseczki do nosa zapewniające szczelność przylegania.Powinny spełniać zgodność z normą PN-EN 14683, oznakowanie znakiem CE. do 10 000 sztuk7. Płyn antybakteryjny do mycia podłóg.Płynny koncentrat do jednoczesnego mycia i dezynfekcji powierzchni w obszarze medycznym.Produkt posiada działanie wirusobójcze, bakteriobójcze, prątkobójcze i drożdżakobójcze.Skład: substancje czynne w 100 g produktu: 3,76 g N-(3-aminopopylo)-N-dodecylopropano-1,3–diamina (CAS: 2372-82-9), 3,39 g Poli(oksy-1,2-etanodilo),.alfa.-[2-(didecylmetyloamino) etylo]-.omega.-hydroksy-,propanian(sól) (CAS: 94667-33-1), 0,75 g 2-aminoetanol (CAS: 141-43-5) do 114 litrów 8. Testy na obecność koronawirusa.-Kasetkowe, antygenowe, wymaz z nosogardzieli, czas pomiaru ok. 20 minut,-Ma spełniać wymogi WHO – czyli min 90% czułości i min. 95% swoistości. -Posiadać mają badania kliniczne oraz wszystkie respektowane certyfikaty i atesty, w tym oczywiście CE, są dopuszczone do obrotu i używania w Polsce. -Test antygenowy posiadać ma zgłoszenie do URPL ( Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych). do 600 sztukZamawiający zastrzega, że ilości towaru są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, w czasie trwania umowy, zmniejszenia ilości zakupionego towaru, nie mniej jednak niż do 80% ilości wskazanych w formularzu cenowym. Jeżeli w wyniku takiej sytuacji wynagrodzenie należne Wykonawcy ulegnie odpowiedniemu pomniejszeniu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego z tego tytułu.Dostarczony przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, pierwszego gatunku, wolny od wad fizycznych i prawnych, będzie spełniać wymogi określone obowiązującym prawem oraz normy wskazane w SWZ, został dopuszczony do obrotu handlowego i posiada wymagane prawem atesty i pozwolenia, a także ważne dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie Polski oraz spełnia wszystkie wymogi dopuszczające do użytkowania w jednostkach służby zdrowia.Dostarczony towar musi posiadać aktualny termin przydatności do użycia, nie krótszy niż 24 miesięcy.Wykonawca zobowiązany jest do właściwego zabezpieczenia przedmiotu zamówienia na czas przewozu i do jego dostarczenia do jednostki organizacyjnej Zamawiającego tj. Domu Pomocy Społecznej w Nowinach, Nowiny101, 22-105 Okszów. Odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe w trakcie dostawy ponosi Wykonawca. Dostawa towaru obejmuje również jego rozładunek pod adresem jednostki organizacyjnej Zamawiającego tj. Domu Pomocy Społecznej w Nowinach.Transport, dostawa i rozładunek realizowane będą na koszt i ryzyko Wykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

18424300-0 - Rękawice jednorazowe

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

35113410-6 - Odzież ochrony biologicznej i chemicznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-04-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawianajkorzystniejszy bilans kryteriów: „cena” i „termin realizacji zamówienia”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawianajkorzystniejszy bilans kryteriów: „cena” i „termin realizacji zamówienia”

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 57 ustawy, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu,2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone przez Zamawiającego

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający na wezwanie zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy, żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r., poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Pełnomocnictwo lub inny dokument, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.Pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).Pełnomocnictwa, o których mowa wyżej powinny być sporządzone w postaci dokumentu elektronicznego, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ww. ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Oferta sporządzona w postaci elektronicznej powinna być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę uprawnioną, zgodnie z forma reprezentacji Wykonawcy określona w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, albo przez osobę umocowaną (na podstawie pełnomocnictwa) przez osoby uprawnione.We wszystkich opracowywanych dokumentach Wykonawca winien stosować logotypy Funduszy Europejskich, barw Rzeczypospolitej Polskiej i znaku Unii Europejskiej na podstawie „Podręcznika wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności” dostępnego na stronie internetowej https://www.power.gov.pl/strony/o-programie/promocja/zasady-promocji-i-oznakowania-projektow-w-programie/zasady-promocji-i-oznakowania-projektow-w-programie-umowy-podpisane-od-1-stycznia-2018-roku/.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stosuje się odpowiednio przepisy ustawy dotyczące Wykonawców. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy określone zostały we wzorach umów stanowiących załączniki nr 4a, 4b i 4c do SWZ.Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy oraz w zakresie wskazanym we wzorach umów stanowiących załączniki nr 4a, 4b i 4c do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.powiatchelmski.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-02 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zmieniono termin otwarcia ofert na 02.04.2021 r.
2021-03-25 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję opiekunkę do osoby (mężczyzny) z zakwaterowaniem na miejscu - Rejowiec
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję opiekunkę do osoby (mężczyzny) z zakwaterowaniem na miejscu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.