Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup środków ochrony indywidualnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Chełmski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198221
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Niepodległości 1
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 82 562 75 01
1.5.8.) Numer faksu: 82 562 75 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatchelmski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spchelm.bip.lubelskie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup środków ochrony indywidualnej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a27b074d-8cab-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022615
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004216/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.16 Zakup środków ochrony indywidualnej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Wsparcie działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19 w domach pomocy społecznej” ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na lata 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.powiatchelmski.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.powiatchelmski.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zamówień publicznych, zwanej dalej „Platformą”, dostępnej pod adresem: https://zamowienia.powiatchelmski.pl.3. Platforma jest serwisem internetowym o charakterze zamkniętym, prowadzonym przez Zakład Elektronicznej Techniki Obliczeniowej ZETO Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie, ul. Diamentowa 2, 20-447 Lublin. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem: https://zamowienia.powiatchelmski.pl, w zakładce „Pomoc“.4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy oraz zobowiązuje się korzystając z Platformy przestrzegać postanowień regulaminu oraz uznaje regulamin za wiążący.5. Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.8. Zamawiający, zgodnie z art. 67 ustawy określa następujące wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy wykorzystaniu Platformy Zakupowej, tj.:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet Explorer;4) włączona obsługa JavaScript;5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.;6) podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę.9. Zamawiający, zgodnie z §11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) podaje następujące informacje na temat specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych:1) dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB wformatach: .doc, .pdf, .zip, .docx, .xls, .xlsx, .rar, .7zip, .jpg, .jpeg, .png, .txt, .tiff, .xades, .sig,2) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: - plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zamówień Publicznych ZETO PZP i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://zamowienia.powiatchelmski.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest: Powiat Chełmski, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, tel. 82 562 75 01, faks 82 562 75 10, e-mail: sekretariat@powiatchelmski.pl.2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@powiatchelmski.pl, tel. 82 562 75 04.3) Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”. 5) Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a po tym czasie przez okres wskazany w przepisach prawa. 6) Obowiązek podania przez Pana/Panią danych osobowych bezpośrednio dotyczących Pana/Pani jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.7 ) W odniesieniu do Pana/Pani danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.8) Posiada Pan/Pani:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pana/Pani dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Pana/Pani dotyczących*;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Pan/Pani uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pana/Pani narusza przepisy RODO.9) Nie przysługuje Panu/Pani:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Pana/Pani jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.10) Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Mając na celu wykonanie postanowień art. 28 ww. rozporządzenia Wykonawca złoży wraz z ofertą stosowne oświadczenie stanowiące załącznik nr 6 do SWZ.*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OG.272.1.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1: Dostawa środków ochrony indywidualnej dla Domu Pomocy Społecznej w Chojnie Nowym PierwszymPrzedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej dla Domu Pomocy Społecznej w Chojnie Nowym Pierwszym.Zamówienie dotyczy projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. „Wsparcie działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19 w domach pomocy społecznej” ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na lata 2014-2020.Lp. Nazwa asortymentu planowanego do zakupu Ilość1 Fartuch jednorazowy włókninowy stanowiący barierę dla cząstek, o dobrej przepuszczalności powietrza, wiązany z tyłu na troki, rękawy wykończone gumką, minimum 25 g/m² , rozmiar nie mniejszy niż LNorma PN EN 13795-2:2019.Deklaracja zgodności z wymaganiami dyrektywy 93/42/EWG.Oznakowanie znakiem CE. do 1 300 sztuk2 Maska z filtrem co najmniej FFP2, pięciowarstwowa, płaska bez zaworu, posiadająca gumkę umożliwiającą założenie maseczki o uszy. W części środkowej mają posiadać zakładki (harmonijka) umożliwiające dopasowanie maseczki do kształtu twarzy – zakrycie nosa, ust i brody. W jednej krawędzi mają posiadać wzmocnienie umożliwiające dopasowanie maseczki do nosa zapewniające szczelność przylegania.Zgodność z normami PN- EN 149:2001+A1:2019Deklaracja zgodności z wymaganiami dyrektywy 93/42/EWGEN 14683 w zakresie Typ I, II, IIR.Oznakowanie znakiem CE. do 200 sztuk3. Rękawice nitrylowe bezpudrowe rozm. M po 100 szt. w opakowaniu.Pasują na lewą i prawą rękę;Nie wykazują właściwości alergizujących;Ochrona przed wirusami oraz krwiopochodnymi patogenami;Wykończenie mankietu – rolowany brzeg;Norma PN-EN 455-1:2004 do 115 opakowań4. Rękawice nitrylowe bezpudrowe rozm. L po 100 szt. w opakowaniu.Pasują na lewą i prawą rękę;Nie wykazują właściwości alergizujących;Ochrona przed wirusami oraz krwiopochodnymi patogenami;Wykończenie mankietu – rolowany brzeg;Norma PN-EN 455-1:2004 do 30 opakowań5. Rękawice nitrylowe bezpudrowe rozm. S po 100 szt. w opakowaniu.Pasują na lewą i prawą rękę.Nie wykazują właściwości alergizujących.Ochrona przed wirusami oraz krwiopochodnymi patogenami;Wykończenie mankietu – rolowany brzeg.Norma PN- EN 455-1:2004 do 20 opakowań6 Maseczki jednorazowe chirurgiczne, trójwarstwowe, posiadające gumkę umożliwiającą założenie maseczki o uszy lub z elastycznym paskiem do zamocowania na uszach( nie wiązane). W części środkowej mają posiadać zakładki (harmonijka) umożliwiające dopasowanie maseczki do kształtu twarzy – zakrycie nosa, ust i brody. W jednej krawędzi mają posiadać wzmocnienie umożliwiające dopasowanie maseczki do nosa zapewniające szczelność przylegania.Powinny spełniać zgodność z normą PN-EN 14683, oznakowanie znakiem CE. do 4000 sztuk7. Ochraniacze na obuwie jednorazowe, antypoślizgowe, ściągane gumką. Norma PN-EN 14126:2005 do 1000 sztuk8. Czepek ochronny typu beret flizelinowy, zakończony gumką.Norma PN-EN 14126:2005 do 500 sztuk9. Płyn do dezynfekcji rąk, opakowanie 5 litrów, o przedłużonym działaniu bakteriobójczym, działającym na wirusy, w tym wirusa SARS-Cov -2, bakterie, grzyby, prątki gruźlicy, zawierający glicerynę, gotowy do użycia.Normy: PN-EN 12054:1995, PN-EN 1500:2002, PN-EN 13697:2002.Okres ważności minimum 2 lata.Posiada atest PZH. do 20 opakowań10. Płyn do dezynfekcji powierzchni małych i dużych, np. blaty, łóżka, fotele, podłogi; nadający się do dezynfekcji materiałów obiciowych oraz wyrobów z tworzywa ABS, szkła, stali szlachetnej oraz aluminium, niklu i chromu, nie wymagający rozcieńczania. Działający na bakterie, grzyby, prątki gruźlicy, wirusy, w tym wirus Sars-Cov -2.Opakowanie 5 litrów. do 20 opakowań11. Kombinezon jednorazowy z kapturem włókninowy, zapinany na zamek błyskawiczny, 100% polipropylen, gramatura 50 g/m2, gumka ściągająca w pasieNorma PN – EN ISO 13688: 2013-12 do 100 sztuk12. Testy na obecność wirusa COVID-19.Test wykrywający antygen SARS – CoV-2 z wymazu z nosogardzieli. Certyfikat CE. Metoda kasetkowa immunochromatograficzna, bez konieczności użycia czytnika. W zestawie: wymazówki kłaczkowe do poboru z nosogardzieli, kontrola dodatnia i ujemna, statyw na próbówki. do 60 sztukZamawiający zastrzega, że ilości towaru są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, w czasie trwania umowy, zmniejszenia ilości zakupionego towaru, nie mniej jednak niż do 80% ilości wskazanych w formularzu cenowym. Jeżeli w wyniku takiej sytuacji wynagrodzenie należne Wykonawcy ulegnie odpowiedniemu pomniejszeniu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego z tego tytułu.Dostarczony przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, pierwszego gatunku, wolny od wad fizycznych i prawnych, będzie spełniać wymogi określone obowiązującym prawem oraz normy wskazane w SWZ, został dopuszczony do obrotu handlowego i posiada wymagane prawem atesty i pozwolenia, a także ważne dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie Polski oraz spełnia wszystkie wymogi dopuszczające do użytkowania w jednostkach służby zdrowia.Dostarczony towar musi posiadać aktualny termin przydatności do użycia, nie krótszy niż 24 miesiące. Wykonawca zobowiązany jest do właściwego zabezpieczenia przedmiotu zamówienia na czas przewozu i do jego dostarczenia do siedziby jednostki organizacyjnej Zamawiającego tj. Domu Pomocy Społecznej w Chojnie Nowym Pierwszym, Chojno Nowe Pierwsze 118, 22-130 Siedliszcze. Odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe w trakcie dostawy ponosi Wykonawca. Dostawa towaru obejmuje również jego rozładunek pod adresem jednostki organizacyjnej Zamawiającego tj. Domu Pomocy Społecznej w Chojnie Nowym Pierwszym.Transport, dostawa i rozładunek realizowane będą na koszt i ryzyko Wykonawcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
18424300-0 - Rękawice jednorazowe
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
35113410-6 - Odzież ochrony biologicznej i chemicznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-04-22
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawianajkorzystniejszy bilans kryteriów: „cena” i „termin realizacji zamówienia”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawianajkorzystniejszy bilans kryteriów: „cena” i „termin realizacji zamówienia”4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2: Dostawa środków ochrony indywidualnej dla Domu Pomocy Społecznej w KaniemPrzedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej dla Domu Pomocy Społecznej w Kaniem. Zamówienie dotyczy projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. „Wsparcie działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19 w domach pomocy społecznej” ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na lata 2014-2020.Lp. Nazwa asortymentu planowanego do zakupu Ilość 1 Kombinezon jednorazowy ochronny KAT II Typ ochrony 3-4/B wykonany z polietylenu i polipropylenu o gramaturze 60 g/m², posiada właściwości antyseptyczne, charakteryzuje się dużą lekkością, w kolorze białym z niebieskimi paskami, wysokość 183 cm szerokość w pasie 58 cm kombinezon spełnia normy PN-EN 14126:2005, PN-EN 1412, PN-EN 1703,3, PN-EN 1149-5, PN-EN 13034, produkt posiada znak CE. do 200 sztuk 2 Maska z filtrem FFP3, skuteczność filtracji 99%, posiadająca gumkę umożliwiającą założenie maseczki o uszy. Wykonana z igłowanej włókniny poliestrowej, elementy dodatkowe: zawór wydechowy, zacisk nosowy, uszczelka nosowa z pianki polietylenowej, zapinki dwóch taśm nagłowia, wielokrotnego użytku, w kolorze białym, pełnotwarzowa, rodzaj filtra F3(węglowy + HEPA)- zgodność z normami PN-EN 149:2001+A1:2010 (EN 149:2001+A1:2009) EN 149:2001+A1:2019 do 500 sztuk 3. Rękawice nitrylowe rozm. M, kolor niebieski, pasują na lewą i prawą rękę, nie wykazują właściwości alergizujących, ochrona przed wirusami oraz krwiopochodnymi patogenami, wykończenie mankietu – rolowany brzeg, norma: EN 455-1,2,3,4;wykonane z 100% nitrylu do 18 966 sztuk 4. Płyn do dezynfekcji rąk o działaniu wirusobójczym, bakteriobójczym i grzybobójczymSkład: alkohol etylowy 100% (70% masy produktu), woda, alkohol tetra-butylowy, w opakowaniach 5 litrowych, składnik alkohol etylowy 96%, klasyfikacja Flam.Liq.2,H225, stężenie 73,00%, składnik alkohol izopropylowy, klasyfikacja Flam Liq 2, Eye Irrit 2, STOT SE 3, H225, H319, H336, stężenie 10%, brak gliceryny stężenie 10%, brak wody destylowanej stężenie 7,0%. Wygląd ciecz bezbarwna, zapach charakterystyczny alkoholowy. do 4 opakowań 5. Płyn bakteriobójczy do zmywarekśrodek czyszczący, skład wodorotlenek sodu, stężenie 10 - 60 ºC), gwarancja 24 miesiące, produkt ma następujące właściwości LZO zawartość 0% masa, gęstość LZO O KG/M3, stan skupienia- ciecz, kolor bezbarwny, 8,5 - 18,5pH: Lepkość kinematyczna 40 ºC:1,35 cSt, Lepkość kinematyczna 20 ºC:1,54 cP, Lepkość dynamiczna 20 ºC:1,141, gęstość względna 20 ºC:1125 - 1135 kg/m³, opakowanie 5 l. do 3 opakowań 6. Maseczki jednorazowe chirurgiczne, trójwarstwowe, posiadające gumkę umożliwiającą założenie maseczki o uszy lub z elastycznym paskiem do zamocowania na uszach(nie wiązane). W części środkowej mają posiadać zakładki (harmonijka) umożliwiające dopasowanie maseczki do kształtu twarzy – zakrycie nosa, ust i brody. W jednej krawędzi mają posiadać wzmocnienie umożliwiające dopasowanie maseczki do nosa zapewniające szczelność przylegania. Skuteczność filtracji bakteryjnej na poziomie większym lub równym 98%.Powinny spełniać zgodność z normą PN-EN 14683,Oznakowanie znakiem CE, pakowane po 50 szt. do 151 opakowań 7. Proszek bakteriobójczy do prania posiada atest Państwowego Zakładu Higieny, oraz opinię Zakładu Zwalczania Skażeń Biologicznych PZH w Warszawie, proszek o barwie białej do kremowo-szarej z zielonymi wtrąceniami, pH 1% roztworu w wodzie: 10,3-10,8, Gęstość względna (ciężar nasypowy): 0,88-0,98 g/cm3n rozpuszczalność w wodzie: - >95 g/dm3 po wymieszaniu. Zawiera węglan sodu15-
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
18424300-0 - Rękawice jednorazowe
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
35113410-6 - Odzież ochrony biologicznej i chemicznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-04-22
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawianajkorzystniejszy bilans kryteriów: „cena” i „termin realizacji zamówienia”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawianajkorzystniejszy bilans kryteriów: „cena” i „termin realizacji zamówienia”4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 3: Dostawa środków ochrony indywidualnej dla Domu Pomocy Społecznej w NowinachPrzedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej dla Domu Pomocy Społecznej w Nowinach.Zamówienie dotyczy projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. „Wsparcie działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19 w domach pomocy społecznej” ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na lata 2014-2020.Lp. Nazwa asortymentu planowanego do zakupu Ilość1. Fartuch jednorazowy włókninowy stanowiący barierę dla cząstek, o dobrej przepuszczalności powietrza, wiązany z tyłu na troki, rękawy wykończone gumką, minimum 25 g/m² , rozmiar nie mniejszy niż LZgodność z normą PN-EN 13795-1:2019- deklaracja zgodności z wymaganiami dyrektywy 93/42/EWG- oznakowanie znakiem CE; do 1 000 sztuk2. Maska z filtrem co najmniej FFP2, pięciowarstwowa, płaska bez zaworu, posiadająca gumkę umożliwiającą założenie maseczki o uszy. W części środkowej mają posiadać zakładki (harmonijka) umożliwiające dopasowanie maseczki do kształtu twarzy – zakrycie nosa, ust i brody. W jednej krawędzi mają posiadać wzmocnienie umożliwiające dopasowanie maseczki do nosa zapewniające szczelność przylegania.- zgodność z normami PN-EN 149:2001+A1:2019- deklaracja zgodności z wymaganiami dyrektywy 93/42/EWG- PN-EN 14683 w zakresie Typ I, II, IIR,- oznakowanie znakiem CE. do 500 sztuk3. Rękawice nitrylowe bezpudrowe rozm. M po 100 szt. w opakowaniu.- Pasują na lewą i prawą rękę;- Nie wykazują właściwości alergizujących;- Ochrona przed wirusami oraz krwiopochodnymi patogenami;- Wykończenie mankietu – rolowany brzeg;-norma: PN-EN 455-1,2,3,4 do 500 opakowań4. Rękawice winylowe bezpudrowe rozm. M po 100 szt. w opakowaniu.- Pasują na lewą i prawą rękę;- Nie wykazują właściwości alergizujących;- Ochrona przed wirusami oraz krwiopochodnymi patogenami;- Wykończenie mankietu – rolowany brzeg;-norma: PN-EN 455-1,2,3,4 do 1 000 opakowań5. Rękawice winylowe bezpudrowe rozm. L po 100 szt. w opakowaniu.- Pasują na lewą i prawą rękę;- Nie wykazują właściwości alergizujących;- Ochrona przed wirusami oraz krwiopochodnymi patogenami;- Wykończenie mankietu – rolowany brzeg;-norma: PN-EN 455-1,2,3,4 do 710 opakowań6. Maseczki jednorazowe chirurgiczne, trójwarstwowe, posiadające gumkę umożliwiającą założenie maseczki o uszy lub z elastycznym paskiem do zamocowania na uszach( nie wiązane). W części środkowej mają posiadać zakładki (harmonijka) umożliwiające dopasowanie maseczki do kształtu twarzy – zakrycie nosa, ust i brody. W jednej krawędzi mają posiadać wzmocnienie umożliwiające dopasowanie maseczki do nosa zapewniające szczelność przylegania.Powinny spełniać zgodność z normą PN-EN 14683, oznakowanie znakiem CE. do 10 000 sztuk7. Płyn antybakteryjny do mycia podłóg.Płynny koncentrat do jednoczesnego mycia i dezynfekcji powierzchni w obszarze medycznym.Produkt posiada działanie wirusobójcze, bakteriobójcze, prątkobójcze i drożdżakobójcze.Skład: substancje czynne w 100 g produktu: 3,76 g N-(3-aminopopylo)-N-dodecylopropano-1,3–diamina (CAS: 2372-82-9), 3,39 g Poli(oksy-1,2-etanodilo),.alfa.-[2-(didecylmetyloamino) etylo]-.omega.-hydroksy-,propanian(sól) (CAS: 94667-33-1), 0,75 g 2-aminoetanol (CAS: 141-43-5) do 114 litrów 8. Testy na obecność koronawirusa.-Kasetkowe, antygenowe, wymaz z nosogardzieli, czas pomiaru ok. 20 minut,-Ma spełniać wymogi WHO – czyli min 90% czułości i min. 95% swoistości. -Posiadać mają badania kliniczne oraz wszystkie respektowane certyfikaty i atesty, w tym oczywiście CE, są dopuszczone do obrotu i używania w Polsce. -Test antygenowy posiadać ma zgłoszenie do URPL ( Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych). do 600 sztukZamawiający zastrzega, że ilości towaru są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, w czasie trwania umowy, zmniejszenia ilości zakupionego towaru, nie mniej jednak niż do 80% ilości wskazanych w formularzu cenowym. Jeżeli w wyniku takiej sytuacji wynagrodzenie należne Wykonawcy ulegnie odpowiedniemu pomniejszeniu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego z tego tytułu.Dostarczony przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, pierwszego gatunku, wolny od wad fizycznych i prawnych, będzie spełniać wymogi określone obowiązującym prawem oraz normy wskazane w SWZ, został dopuszczony do obrotu handlowego i posiada wymagane prawem atesty i pozwolenia, a także ważne dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie Polski oraz spełnia wszystkie wymogi dopuszczające do użytkowania w jednostkach służby zdrowia.Dostarczony towar musi posiadać aktualny termin przydatności do użycia, nie krótszy niż 24 miesięcy.Wykonawca zobowiązany jest do właściwego zabezpieczenia przedmiotu zamówienia na czas przewozu i do jego dostarczenia do jednostki organizacyjnej Zamawiającego tj. Domu Pomocy Społecznej w Nowinach, Nowiny101, 22-105 Okszów. Odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe w trakcie dostawy ponosi Wykonawca. Dostawa towaru obejmuje również jego rozładunek pod adresem jednostki organizacyjnej Zamawiającego tj. Domu Pomocy Społecznej w Nowinach.Transport, dostawa i rozładunek realizowane będą na koszt i ryzyko Wykonawcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
18424300-0 - Rękawice jednorazowe
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
35113410-6 - Odzież ochrony biologicznej i chemicznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-04-22
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawianajkorzystniejszy bilans kryteriów: „cena” i „termin realizacji zamówienia”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawianajkorzystniejszy bilans kryteriów: „cena” i „termin realizacji zamówienia”4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7