Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup sprzętu robotycznego do rehabilitacji (2)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ZESPÓŁ SZPITALI MIEJSKICH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271503410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Strzelców Bytomskich 11
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 032 34-99-268
1.5.8.) Numer faksu: 032 34-99-299
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zsm.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsm.com.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu robotycznego do rehabilitacji (2)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-904c5aaf-7958-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00482291
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00079669/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.18 Zakup sprzętu robotycznego do rehabilitacji
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl/pn/zsm-chorzow/demand/134981/notice/public/details
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl/pn/zsm-chorzow/demand/134981/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a) W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj.
Platformy zakupowej: https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl. Ilekroć w dalszej części SWZ jest mowa o: „Platformie zakupowej” –
należy przez to rozumieć narzędzie umożliwiające realizację procesu związanego z udzielaniem zamówień publicznych w formie
elektronicznej służące szczególności do przekazywania ofert, oświadczeń zwane dalej „Platformą” lub „eZamawiający”. Informacje
dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska Wykonawcy znajdą na stronie:
https://oneplace.marketplanet.pl/przygotujstanowiskopc-
wykonujac-ponizsze-kroki
b) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Zespołu Szpitali Miejskich w
Chorzowie; https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.
c) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,
gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując
kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
d) Rejestracja konta następuje poprzez: kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub jeżeli użytkownik nie skontaktuje
się telefonicznie konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych.
e) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym, a
Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania poprzez
kafelek „Wiadomości” kierujący do modułu korespondencji.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych
osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego – Klauzula informacyjna dotycząca Zamawiającego została zamieszczona na ostatniej stronie specyfikacji warunków
zamówienia (dalej w treści: SWZ). Natomiast, klauzula informacyjna dotycząca Wykonawcy ujęta jest w pkt 13 załącznika nr 1 do
SWZ – „Formularz ofertowy”. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać wszystkich pracowników z klauzulą dot. powierzenia danych
osobowych, a których dane zostaną przekazane Zamawiającemu w trakcie i po rozstrzygnięciu postępowania.
RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016, str. 1-88).
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSM/ZP/35/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 457000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1: Stacjonarny robot do treningu kończyn dolnych w warunkach treningu ekscentrycznego
4.2.5.) Wartość części: 240000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33150000-6 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii
33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii
33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1. Przy wyborze i ocenie oferty Zamawiający będzie się kierować wyłącznie następującymi kryteriami:
• Kryterium: Cena oferty - 60 %
• Kryterium: Okres gwarancji - 40 %
a) Kryterium Cena oferty (Pc):
1) Ocena kryterium zostanie obliczona wg wzoru: „Pc =Cn / Cb * 60 ”, gdzie:
Pc - punkty otrzymane za cenę
Cn - cena najniższej oferty
Cb - cena badanej oferty
2) Oferta w kryterium cena może otrzymać maksymalnie 60 punktów, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej.
b) Kryterium: Okres gwarancji (Pg):
GWARANCJA (WYPEŁNIC W ZAŁACZNIKU NR 1 DO SWZ – FORMULARZ OFERTOWY) Okres gwarancji oferowany przez Wykonawcę Punktacja
12 miesięcy – 23 miesięcy - 0 punktów
24 miesięcy – 35 miesięcy - 20 punktów
36 miesięcy - 40 punktów
Wykonawca w formularzu ofertowym deklaruje jaki okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia oferuje. Wykonawcy, który nie poda w formularzu ofertowym okresu gwarancji zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt. Zamawiający w sytuacji opisanej powyżej uzna, że Wykonawca oferuje okres gwarancji równy 12 miesiącom.
Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 40 punktów.
13.2. Ocenę końcową oferty stanowić będzie suma punktów poszczególnych kryteriów obliczonych zgodnie ze wzorem: Pc + Pg = Ocena końcowa.
13.3. W przypadku gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze wśród tych ofert, ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
13.4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy który otrzyma największą ilość punktów w ocenie końcowej oferty, a jego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2: Stacjonarny robot do terapii kończyn dolnych w warunkach rzeczywistości wirtualnej i sprzężenia zwrotnego
4.2.5.) Wartość części: 66000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33150000-6 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii
33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii
33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1. Przy wyborze i ocenie oferty Zamawiający będzie się kierować wyłącznie następującymi kryteriami:
• Kryterium: Cena oferty - 60 %
• Kryterium: Okres gwarancji - 40 %
a) Kryterium Cena oferty (Pc):
1) Ocena kryterium zostanie obliczona wg wzoru: „Pc =Cn / Cb * 60 ”, gdzie:
Pc - punkty otrzymane za cenę
Cn - cena najniższej oferty
Cb - cena badanej oferty
2) Oferta w kryterium cena może otrzymać maksymalnie 60 punktów, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej.
b) Kryterium: Okres gwarancji (Pg):
GWARANCJA (WYPEŁNIC W ZAŁACZNIKU NR 1 DO SWZ – FORMULARZ OFERTOWY) Okres gwarancji oferowany przez Wykonawcę Punktacja
12 miesięcy – 23 miesięcy - 0 punktów
24 miesięcy – 35 miesięcy - 20 punktów
36 miesięcy - 40 punktów
Wykonawca w formularzu ofertowym deklaruje jaki okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia oferuje. Wykonawcy, który nie poda w formularzu ofertowym okresu gwarancji zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt. Zamawiający w sytuacji opisanej powyżej uzna, że Wykonawca oferuje okres gwarancji równy 12 miesiącom.
Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 40 punktów.
13.2. Ocenę końcową oferty stanowić będzie suma punktów poszczególnych kryteriów obliczonych zgodnie ze wzorem: Pc + Pg = Ocena końcowa.
13.3. W przypadku gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze wśród tych ofert, ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
13.4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy który otrzyma największą ilość punktów w ocenie końcowej oferty, a jego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3: Stacjonarny robot do terapii kończyn górnych i dolnych w warunkach rzeczywistości wirtualnej i sprzężenia
zwrotnego
4.2.5.) Wartość części: 32000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33150000-6 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii
33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii
33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1. Przy wyborze i ocenie oferty Zamawiający będzie się kierować wyłącznie następującymi kryteriami:
• Kryterium: Cena oferty - 60 %
• Kryterium: Okres gwarancji - 40 %
a) Kryterium Cena oferty (Pc):
1) Ocena kryterium zostanie obliczona wg wzoru: „Pc =Cn / Cb * 60 ”, gdzie:
Pc - punkty otrzymane za cenę
Cn - cena najniższej oferty
Cb - cena badanej oferty
2) Oferta w kryterium cena może otrzymać maksymalnie 60 punktów, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej.
b) Kryterium: Okres gwarancji (Pg):
GWARANCJA (WYPEŁNIC W ZAŁACZNIKU NR 1 DO SWZ – FORMULARZ OFERTOWY) Okres gwarancji oferowany przez Wykonawcę Punktacja
12 miesięcy – 23 miesięcy - 0 punktów
24 miesięcy – 35 miesięcy - 20 punktów
36 miesięcy - 40 punktów
Wykonawca w formularzu ofertowym deklaruje jaki okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia oferuje. Wykonawcy, który nie poda w formularzu ofertowym okresu gwarancji zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt. Zamawiający w sytuacji opisanej powyżej uzna, że Wykonawca oferuje okres gwarancji równy 12 miesiącom.
Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 40 punktów.
13.2. Ocenę końcową oferty stanowić będzie suma punktów poszczególnych kryteriów obliczonych zgodnie ze wzorem: Pc + Pg = Ocena końcowa.
13.3. W przypadku gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze wśród tych ofert, ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
13.4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy który otrzyma największą ilość punktów w ocenie końcowej oferty, a jego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4: Mobilny robot do rehabilitacji kończyn górnych w warunkach rzeczywistości wirtualnej i sprzężenia zwrotnego
4.2.5.) Wartość części: 19000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33150000-6 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii
33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii
33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1. Przy wyborze i ocenie oferty Zamawiający będzie się kierować wyłącznie następującymi kryteriami:
• Kryterium: Cena oferty - 60 %
• Kryterium: Okres gwarancji - 40 %
a) Kryterium Cena oferty (Pc):
1) Ocena kryterium zostanie obliczona wg wzoru: „Pc =Cn / Cb * 60 ”, gdzie:
Pc - punkty otrzymane za cenę
Cn - cena najniższej oferty
Cb - cena badanej oferty
2) Oferta w kryterium cena może otrzymać maksymalnie 60 punktów, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej.
b) Kryterium: Okres gwarancji (Pg):
GWARANCJA (WYPEŁNIC W ZAŁACZNIKU NR 1 DO SWZ – FORMULARZ OFERTOWY) Okres gwarancji oferowany przez Wykonawcę Punktacja
12 miesięcy – 23 miesięcy - 0 punktów
24 miesięcy – 35 miesięcy - 20 punktów
36 miesięcy - 40 punktów
Wykonawca w formularzu ofertowym deklaruje jaki okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia oferuje. Wykonawcy, który nie poda w formularzu ofertowym okresu gwarancji zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt. Zamawiający w sytuacji opisanej powyżej uzna, że Wykonawca oferuje okres gwarancji równy 12 miesiącom.
Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 40 punktów.
13.2. Ocenę końcową oferty stanowić będzie suma punktów poszczególnych kryteriów obliczonych zgodnie ze wzorem: Pc + Pg = Ocena końcowa.
13.3. W przypadku gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze wśród tych ofert, ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
13.4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy który otrzyma największą ilość punktów w ocenie końcowej oferty, a jego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 5: Mobilny robot do terapii kończyny górnej
4.2.5.) Wartość części: 100000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33150000-6 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii
33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii
33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1. Przy wyborze i ocenie oferty Zamawiający będzie się kierować wyłącznie następującymi kryteriami:
• Kryterium: Cena oferty - 60 %
• Kryterium: Okres gwarancji - 40 %
a) Kryterium Cena oferty (Pc):
1) Ocena kryterium zostanie obliczona wg wzoru: „Pc =Cn / Cb * 60 ”, gdzie:
Pc - punkty otrzymane za cenę
Cn - cena najniższej oferty
Cb - cena badanej oferty
2) Oferta w kryterium cena może otrzymać maksymalnie 60 punktów, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej.
b) Kryterium: Okres gwarancji (Pg):
GWARANCJA (WYPEŁNIC W ZAŁACZNIKU NR 1 DO SWZ – FORMULARZ OFERTOWY) Okres gwarancji oferowany przez Wykonawcę Punktacja
12 miesięcy – 23 miesięcy - 0 punktów
24 miesięcy – 35 miesięcy - 20 punktów
36 miesięcy - 40 punktów
Wykonawca w formularzu ofertowym deklaruje jaki okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia oferuje. Wykonawcy, który nie poda w formularzu ofertowym okresu gwarancji zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt. Zamawiający w sytuacji opisanej powyżej uzna, że Wykonawca oferuje okres gwarancji równy 12 miesiącom.
Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 40 punktów.
13.2. Ocenę końcową oferty stanowić będzie suma punktów poszczególnych kryteriów obliczonych zgodnie ze wzorem: Pc + Pg = Ocena końcowa.
13.3. W przypadku gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze wśród tych ofert, ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
13.4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy który otrzyma największą ilość punktów w ocenie końcowej oferty, a jego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
a) Wypełniony Formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SWZ. Niniejszy Formularz nie podlega uzupełnieniu na zasadach
regulowanych przepisami art. 128 ust. 1 UPZP. Wykonawca wypełnia również wyłącznie informacyjnie formularz
systemowy (tj. wartości brutto oraz pozostałe kryteria oceny ofert) na Platformie https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl/.
Dla Zamawiającego wiążący jest wyłącznie Formularz ofertowy. Wykonawca, składając ofertę informuje Zamawiającego, czy
wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego – Formularz ofertowy, pkt 2
załącznika nr 1 do SWZ (OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY pkt 12 ppkt. 12.7 SWZ.
b) Aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia o braku podstaw wykluczenia – załącznik nr 4 do SWZ – dołączyć do
oferty w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.
c) Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 5 SWZ przy których umieszczono dopisek: „dołączyć do oferty”.
d) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania dokumentów składanych wraz z ofertą –
jeżeli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
5.21. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:
- oświadczenie, o których mowa w punkcie 9.1 b) SWZ, składa Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z
Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia,
5.22. W przypadku gdy, Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie
z pełnomocnikiem. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w
postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców należy dołączyć do oferty.
5.23. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może
żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przekazania kopii umowy regulującej współpracę tych
Wykonawców.
5.24. Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub
Podwykonawca, podmiotowe środki dowodowe oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe
środki dowodowe, oraz pełnomocnictwo sporządza w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym W przypadku gdy Wykonawca, Wykonawca wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub Podwykonawca, podmiotowe środki dowodowe
oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, lub pełnomocnictwo, sporządzi
jako dokument w postaci papierowej i opatrzy własnoręcznym podpisem, przekazuje cyfrowe odwzorowanie tego
dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dokumenty
te należy wczytać na Platformę: https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl poprzez zakładkę Korespondencja, poza
zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby oraz przedmiotowymi środkami dowodowymi które należy dołączyć do
oferty.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
§ 2 Wynagrodzenie umowne
5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następującym zakresie:
a) zmiany ceny netto lub brutto w przypadku, gdy zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego tj. obniżenie ceny netto lub
brutto przy zachowaniu pozostałych parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia bez zmian,
b) zmian dotyczących nazwy stron, adresu lub innych postanowień dotyczących wskazania stron.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-16 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 10.2 Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY".
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-16 09:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-15