„Zakup sprzętu rehabilitacyjnego dla Mieszkańców KOMR w Dąbku”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Zakup sprzętu rehabilitacyjnego dla Mieszkańców KOMR w Dąbku”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStupsk
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-06-21
  • ZamawiającyKrajowy Ośrodek Mieszkalno - Rehabilitacyjny dla Osób Chorych na Stwardnienie Rozsiane (SM) w Dąbku
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-09
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00201485
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup sprzętu rehabilitacyjnego dla Mieszkańców KOMR w Dąbku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Mieszkalno - Rehabilitacyjny dla Osób Chorych na Stwardnienie Rozsiane (SM) w Dąbku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130148288

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dąbek 129

1.5.2.) Miejscowość: Stupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-561

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 653 13 31

1.5.8.) Numer faksu: 23 653 13 34

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@komr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.komrdabek.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup sprzętu rehabilitacyjnego dla Mieszkańców KOMR w Dąbku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e57e03fa-e7c4-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00201485

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011057/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup sprzętu rehabilitacyjnego dla mieszkańców KOMR w Dąbku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://komr.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://komr.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa
się za pomocą poczty elektronicznej e-mail przy użyciu adresu: sekretariat@komr.pl oraz za
pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://komr.ezamawiajacy.pl. wymagania
techniczne i organizacyjne oraz dotyczące zasad rejestracji i minimalnych parametrów technicznych
wymaganych od Wykonawcy opisane zostały w pkt. IX SWZ oraz w instrukcji dla Wykonawcy. Ofertę,
oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach wskazanych w SWZ. Dokumenty o jakich mowa w Rozdziale XII pkt. 10 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): załącznik nr 8 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KO-SM.VIII.250/2/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego (nie używanego – rok produkcji 2022)
sprzętu rehabilitacyjnego i wspomagającego do Krajowego Ośrodka Mieszkalno-Rehabilitacyjnego Dla Osób Chorych na SM w Dąbku.
Wykaz sprzętu:
1.Dostawa przenośnego (zewnętrznego) egzoszkieletu do reedukacji chodu wraz z modułem umożliwiającym prowadzenie treningu i ocenę z poziomem wspomagania ustalanym dla każdej nogi niezależnie oraz z kontrolerem wyposażonym w kolorowy ekran dotykowy – 1 szt.
2. Dostawa systemu podnośnika sufitowego przesuwanego ręcznie wraz z szynami i siedziskami –2 szt. (wraz z demontażem starych kompletów i zamontowaniem nowych);
3. Dostawa systemu suwnicowego podnośnika sufitowego przesuwanego ręcznie wraz z szynami, trawersami, uchwytami i siedziskami – 2 szt. (wraz z demontażem starych kompletów i zamontowaniem nowych).
4. Dostawa zestawu do magnetostymulacji (indukcja zależna od wybranego aplikatora) wraz ze sterownikiem i wyposażeniem, tj. aplikator mata, aplikator poduszka, elipsa, pierścień, aplikator punktowy, adapter do jednoczesnego podłączenia dwóch aplikatorów - 1 szt.;
5. Dostawa aparatu do terapii uciskowej, tj. masażu uciskowego sekwencyjnego z wyposażeniem-1 szt.;
6. Dostawa urządzenia do ćwiczeń koordynacji wzrokowo – ruchowej, ćwiczeń równoważnych oraz ćwiczeń wstawania i siadania -1 szt.
Wymagany sprzęt rehabilitacyjny i wspomagający oraz jego minimalne parametry techniczne zostały określone w załączniku nr 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33150000-6 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich
trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej jedno zamówienie polegające
na dostawie sprzętu , rehabilitacyjnego i wspomagającego o wartości zamówienia minimum
450 000,- zł. Brutto. Warunek w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej zostanie spełniony, jeśli
Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż
wartość kontraktu

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o
braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu Ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020r. poz. 1076, 1086), z innym Wykonawcą, który
złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej –
Załącznik Nr 5 do SWZ
b) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również
wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
jest krótszy–w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są
wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów –oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych
nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie
powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, sporządzony zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do
SWZ-w odniesieniu do warunku określonego w części VI pkt. 2.3) oraz pkt 2.4) a) SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy dotyczącej zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu
podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy:
a) w zakresie danych teleadresowych Wykonawcy,
b) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści
umowy do aktualnego stanu prawnego,
c) w przypadku zaistnienie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia
umowy,
d) w przypadku wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznie niemożliwego do
przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia,
e) w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych
lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy,
f) w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, należnego za wykonanie
przedmiotu zamówienia w przypadku ustawowej zmiany przepisów normujących wysokość
stawki podatku VAT w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy. Cena
brutto umowy ulegnie wówczas zmianie polegającej na dostosowaniu jej do aktualnie
obowiązującej stawki podatku VAT, bez zmiany ceny netto umowy.
g) w zakresie zmiany parametrów dostarczanego sprzętu na lepsze, w przypadku gdy po
podpisaniu Umowy zaszłaby sytuacja, że producent sprzętu zaprzestanie produkcji sprzętu
zaoferowanego przez Wykonawcę w ofercie, a możliwe jest dostarczenie sprzętu innego,
spełniającego wszystkie wymagania Zamawiającego określone w SWZ i umowie, której nie
można było przewidzieć w chwili podpisywania umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-21 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ofertę należy złożyć na platformie pod adresem https://komr.ezamawiajacy.pl w zakładce "OFERTY"

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-21 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zdjęcie szwów-staplery, Jaktorów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania19-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zdjęcie szwów-staplery 13 szt kręgosłup lędzwiowy. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI