Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup sprzętu medycznego do gminnego ośrodka zdrowia – etap I”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MĘCINKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647400
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Męcinka 11
1.5.2.) Miejscowość: Męcinka
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-424
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@mecinka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mecinka.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup sprzętu medycznego do gminnego ośrodka zdrowia – etap I”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0cc15e5-e1da-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00244368
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d0cc15e5-e1da-11ee-a01e-f641a8763d5f
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami wyłącznie za pośrednictwem poczty elektronicznej z adresu joanna.zelent@mecinka.pl. Wykonawcy będą komunikować się z Zamawiającym za pośrednictwem platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl (wymaga się od Wykonawców każdorazowego wskazywania adresu poczty elektronicznej) , lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres : ug@mecinka.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem postępowania : GP.271.5.2024.JZ.
Informacje, oświadczenia lub dokumenty , inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia z dnia 30 grudnia 2020r. Prezesa Rady Ministrów przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail ).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GP.271.5.2024.JZ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup unitu stomatologicznego - 1 szt. :
1.Wymagane parametry techniczne – użytkowe, warunki graniczne oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia spełniający wymogi i wytworzony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w szczególności ustawą o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022 roku (Dz. U. Nr 2022 r. poz. 974 z późn. zm.).
2.Dostarczony przedmiot zamówienia winien być:
a) fabrycznie nowy,
b) wyprodukowany nie wcześniej niż w 2023 roku,
c) wolny od wad fizycznych i prawnych,
d) dobrej jakości oraz dopuszczony do obrotu,
e) nie posiadać żadnych śladów użytkowania,
f) nie być przedmiotem praw osób trzecich,
g)wyprodukowany jedynie z materiałów posiadających stosowne atesty i certyfikaty.
h) żaden element dostawy ani jego część składowa, nie może być rekondycjonowana, powystawowa i nie może być wykorzystywana wcześniej przez inny podmiot w jakimkolwiek celu.
Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę, instalację, uruchomienie wraz z przeszkoleniem personelu wskazanego przez Zamawiającego w zakresie prawidłowej, bezpiecznej oraz efektywnej eksploatacji zaoferowanego sprzętu (maksymalnie 8 osób). Szkolenie potwierdzone zostanie stosownymi Certyfikatami. Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym, jednakże wizja lokalna nie jest wymogiem koniecznym. W pomieszczeniu, w którym będą montowane urządzenia jest ogrzewanie podłogowe.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-04-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: deklarowany okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup autoklawu stomatologicznego – 1 szt.
1.Wymagane parametry techniczne – użytkowe, warunki graniczne oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określono w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia spełniający wymogi i wytworzony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w szczególności ustawą o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022 roku (Dz. U. Nr 2022 r. poz. 974 z późn. zm.).
2.Dostarczony przedmiot zamówienia winien być:
a) fabrycznie nowy,
b) wyprodukowany nie wcześniej niż w 2023 roku,
c) wolny od wad fizycznych i prawnych,
d) dobrej jakości oraz dopuszczony do obrotu,
e) nie posiadać żadnych śladów użytkowania,
f) nie być przedmiotem praw osób trzecich,
g)wyprodukowany jedynie z materiałów posiadających stosowne atesty i certyfikaty.
h) żaden element dostawy ani jego część składowa, nie może być rekondycjonowana, powystawowa i nie może być wykorzystywana wcześniej przez inny podmiot w jakimkolwiek celu.
Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę, instalację, uruchomienie wraz z przeszkoleniem personelu wskazanego przez Zamawiającego w zakresie prawidłowej, bezpiecznej oraz efektywnej eksploatacji zaoferowanego sprzętu (maksymalnie 8 osób). Szkolenie potwierdzone zostanie stosownymi Certyfikatami. Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym, jednakże wizja lokalna nie jest wymogiem koniecznym. W pomieszczeniu, w którym będą montowane urządzenia jest ogrzewanie podłogowe.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-04-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: deklarowany okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup zestawu radiografii cyfrowej z aparatem rtg – 1 szt.
1.Wymagane parametry techniczne – użytkowe, warunki graniczne oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określono w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia spełniający wymogi i wytworzony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w szczególności ustawą o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022 roku (Dz. U. Nr 2022 r. poz. 974 z późn. zm.).
2.Dostarczony przedmiot zamówienia winien być:
a) fabrycznie nowy,
b) wyprodukowany nie wcześniej niż w 2023 roku,
c) wolny od wad fizycznych i prawnych,
d) dobrej jakości oraz dopuszczony do obrotu,
e) nie posiadać żadnych śladów użytkowania,
f) nie być przedmiotem praw osób trzecich,
g)wyprodukowany jedynie z materiałów posiadających stosowne atesty i certyfikaty.
h) żaden element dostawy ani jego część składowa, nie może być rekondycjonowana, powystawowa i nie może być wykorzystywana wcześniej przez inny podmiot w jakimkolwiek celu.
Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę, instalację, uruchomienie wraz z przeszkoleniem personelu wskazanego przez Zamawiającego w zakresie prawidłowej, bezpiecznej oraz efektywnej eksploatacji zaoferowanego sprzętu (maksymalnie 8 osób). Szkolenie potwierdzone zostanie stosownymi Certyfikatami. Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym, jednakże wizja lokalna nie jest wymogiem koniecznym. W pomieszczeniu, w którym będą montowane urządzenia jest ogrzewanie podłogowe.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-04-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: deklarowany okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup mikrosilnika endodontycznego z endometrem – 1 szt.
1.Wymagane parametry techniczne – użytkowe, warunki graniczne oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określono w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia spełniający wymogi i wytworzony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w szczególności ustawą o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022 roku (Dz. U. Nr 2022 r. poz. 974 z późn. zm.).
2.Dostarczony przedmiot zamówienia winien być:
a) fabrycznie nowy,
b) wyprodukowany nie wcześniej niż w 2023 roku,
c) wolny od wad fizycznych i prawnych,
d) dobrej jakości oraz dopuszczony do obrotu,
e) nie posiadać żadnych śladów użytkowania,
f) nie być przedmiotem praw osób trzecich,
g)wyprodukowany jedynie z materiałów posiadających stosowne atesty i certyfikaty.
h) żaden element dostawy ani jego część składowa, nie może być rekondycjonowana, powystawowa i nie może być wykorzystywana wcześniej przez inny podmiot w jakimkolwiek celu.
Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę, instalację, uruchomienie wraz z przeszkoleniem personelu wskazanego przez Zamawiającego w zakresie prawidłowej, bezpiecznej oraz efektywnej eksploatacji zaoferowanego sprzętu (maksymalnie 8 osób). Szkolenie potwierdzone zostanie stosownymi Certyfikatami. Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym, jednakże wizja lokalna nie jest wymogiem koniecznym. W pomieszczeniu, w którym będą montowane urządzenia jest ogrzewanie podłogowe.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-04-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: deklarowany okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym -
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów -
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej -
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej-
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w powyższym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w zakresie wskazanym we wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zmiana umowy wymaga dla swej ważności zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-22 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-22 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-20