Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup sprzętu dla jednostek wchodzących w skład Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia i Współuzależnienia w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚWIĘTOKRZYSKIE CENTRUM PSYCHIATRII W MORAWICY
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290110
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Spacerowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Morawica
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-026
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41-36-41-378
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.lech@morawica.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu dla jednostek wchodzących w skład Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia i Współuzależnienia w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f9b10d3-f5b4-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00137427
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00024904/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Zakup sprzętu dla jednostek wchodzących w skład Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia i Współuzależnienia w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/morawica
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/morawica, poczty elektronicznej - email: p.lech@morawica.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż oferta i załączniki do oferty), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza „Wyślij wiadomość” udostępnionego przez https://platformazakupowa.pl/pn/morawica. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się numerem sprawy nadanym przez zamawiającego.2. Zamawiający dopuszcza również, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami.3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego wykonawcy.4. Dokumenty elektroniczne składane są przez wykonawcę za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość”. Zamawiający dopuszcza również możliwośc składania dokumentów elektronicznych, za pomocą poczty elektronicznej. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020, poz. 2452 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020r. poz. 2415 ze zm.)5. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. 6. Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.7. Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików. 8. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty.9. Ofertę należy przygotować z należytą starannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugerujemy złożenie oferty na 24 godziny przed terminem składania ofert.10. Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1. 11. Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. 12. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje oraz SWZ.Informacje w tym zakresie określono w pkt. XIII SWZ).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, zgodnie z zapisami SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: EZP-252-12/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu o minimalnych wymaganych parametrach/ danych technicznych/ funkcjach według asortymentu określonego w formularzu cenowym, który stanowi załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
2. Zakup dotyczy sprzętu medycznego, alkomatu bezustnikowego, mebli do Poradni Leczenia Uzależnień, wyposażenia sal terapeutycznych i gabinetów lekarskich, terapeutycznych, pielęgniarskich dla jednostek wchodzących w skład Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia i Współuzależnienia w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy.
3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na
własne ryzyko do :
- Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy, ul. Spacerowa 5 – dotyczy części I, II,
IV,V,VI
- Poradni Leczenia Uzależnień w Kielcach przy ul. Szczecińskiej 40 – dotyczy części III.
4. Zamówienie zostało podzielone na następujące części :
Część nr I – Sprzęt medyczny
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w formularzach asortymentowo-cenowych, które określają ilości oraz rodzaj produktów jakie powinny być dostarczone do
Zamawiającego.
6. Pozostałe warunki zamówienia określa wzór projektowanego postanowienia umowy stanowiący załącznik nr 3 do specyfikacji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
zostanie uznana oferta zawierająca najwięcej punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu o minimalnych wymaganych parametrach/ danych technicznych/ funkcjach według asortymentu określonego w formularzu cenowym, który stanowi załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
2. Zakup dotyczy sprzętu medycznego, alkomatu bezustnikowego, mebli do Poradni Leczenia Uzależnień, wyposażenia sal terapeutycznych i gabinetów lekarskich, terapeutycznych, pielęgniarskich dla jednostek wchodzących w skład Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia i Współuzależnienia w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy.
3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na
własne ryzyko do :
- Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy, ul. Spacerowa 5 – dotyczy części I, II,
IV,V,VI
- Poradni Leczenia Uzależnień w Kielcach przy ul. Szczecińskiej 40 – dotyczy części III.
4. Zamówienie zostało podzielone na następujące części :
Część nr II – Alkomat bezustnikowy
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w formularzach asortymentowo-cenowych,
które określają ilości oraz rodzaj produktów jakie powinny być dostarczone do
Zamawiającego.
6. Pozostałe warunki zamówienia określa wzór projektowanego postanowienia umowy stanowiący załącznik nr 3 do specyfikacji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
zostanie uznana oferta zawierająca najwięcej punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu o minimalnych wymaganych parametrach/ danych technicznych/ funkcjach według asortymentu określonego w formularzu
cenowym, który stanowi załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
2. Zakup dotyczy sprzętu medycznego, alkomatu bezustnikowego, mebli do Poradni Leczenia Uzależnień, wyposażenia sal terapeutycznych i gabinetów lekarskich, terapeutycznych, pielęgniarskich dla jednostek wchodzących w skład Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia i Współuzależnienia w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy.
3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko do :
- Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy, ul. Spacerowa 5 – dotyczy części I, II,
IV,V,VI
- Poradni Leczenia Uzależnień w Kielcach przy ul. Szczecińskiej 40 – dotyczy części III.
4. Zamówienie zostało podzielone na następujące części :
Część nr III – Meble
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w formularzach asortymentowo-cenowych,
które określają ilości oraz rodzaj produktów jakie powinny być dostarczone do
Zamawiającego.
6. Pozostałe warunki zamówienia określa wzór projektowanego postanowienia umowy stanowiący załącznik nr 3 do specyfikacji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
zostanie uznana oferta zawierająca najwięcej punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu o minimalnych wymaganych parametrach/ danych technicznych/ funkcjach według asortymentu określonego w formularzu cenowym, który stanowi załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
2. Zakup dotyczy sprzętu medycznego, alkomatu bezustnikowego, mebli do Poradni Leczenia Uzależnień, wyposażenia sal terapeutycznych i gabinetów lekarskich, terapeutycznych, pielęgniarskich dla jednostek wchodzących w skład Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia i Współuzależnienia w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy.
3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko do :
- Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy, ul. Spacerowa 5 – dotyczy części I, II, IV,V,VI
- Poradni Leczenia Uzależnień w Kielcach przy ul. Szczecińskiej 40 – dotyczy części III.
4. Zamówienie zostało podzielone na następujące części :
Część nr IV – Sprzęt audio-video
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w formularzach asortymentowo-cenowych, które określają ilości oraz rodzaj produktów jakie powinny być dostarczone do Zamawiającego.
6. Pozostałe warunki zamówienia określa wzór projektowanego postanowienia umowy stanowiący załącznik nr 3 do specyfikacji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
zostanie uznana oferta zawierająca najwięcej punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu o minimalnych wymaganych parametrach/ danych technicznych/ funkcjach według asortymentu określonego w formularzu cenowym, który stanowi załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
2. Zakup dotyczy sprzętu medycznego, alkomatu bezustnikowego, mebli do Poradni Leczenia Uzależnień, wyposażenia sal terapeutycznych i gabinetów lekarskich, terapeutycznych, pielęgniarskich dla jednostek wchodzących w skład Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia i Współuzależnienia w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy.
3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko do :
- Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy, ul. Spacerowa 5 – dotyczy części I, II, IV,V,VI
- Poradni Leczenia Uzależnień w Kielcach przy ul. Szczecińskiej 40 – dotyczy części III.
4. Zamówienie zostało podzielone na następujące części :
Część nr V – Niszczarka do dokumentów
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w formularzach asortymentowo-cenowych, które określają ilości oraz rodzaj produktów jakie powinny być dostarczone do Zamawiającego.
6. Pozostałe warunki zamówienia określa wzór projektowanego postanowienia umowy stanowiący załącznik nr 3 do specyfikacji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30191400-8 - Niszczarki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
zostanie uznana oferta zawierająca najwięcej punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu o minimalnych wymaganych parametrach/ danych technicznych/ funkcjach według asortymentu określonego w formularzu cenowym, który stanowi załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
2. Zakup dotyczy sprzętu medycznego, alkomatu bezustnikowego, mebli do Poradni Leczenia Uzależnień, wyposażenia sal terapeutycznych i gabinetów lekarskich, terapeutycznych, pielęgniarskich dla jednostek wchodzących w skład Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia i Współuzależnienia w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy.
3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko do :
- Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy, ul. Spacerowa 5 – dotyczy części I, II, IV,V,VI
- Poradni Leczenia Uzależnień w Kielcach przy ul. Szczecińskiej 40 – dotyczy części III.
4. Zamówienie zostało podzielone na następujące części :
Część nr VI – Zestawy komputerowe i kamery
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w formularzach asortymentowo-cenowych, które określają ilości oraz rodzaj produktów jakie powinny być dostarczone do Zamawiającego.
6. Pozostałe warunki zamówienia określa wzór projektowanego postanowienia umowy stanowiący załącznik nr 3 do specyfikacji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
zostanie uznana oferta zawierająca najwięcej punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a)oświadczenie Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej – w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 u.p.z.p (zał. nr 6 do SWZ).
b)oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust 1 u.p.z.p. w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w SWZ (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ), o których mowa: w art. 108 ust 1 pkt 1, 2 ,3, 4, 6 u.p.z.p.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
oświadczenia, o których mowa XVII pkt 3 SWZ składa każdy z wykonawców. Oświadczenie to potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale X pkt. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców.
4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy.
5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w Formularzu Oferty, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, jeżeli są już znani.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy, w zał. nr 3 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-13 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/morawica
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-13 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni