ZAKUP ORAZ SUKCESYWNA DOSTAWA SZCZEPIONEK DLA MIEJSKIEGO SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ZAKUP ORAZ SUKCESYWNA DOSTAWA SZCZEPIONEK DLA MIEJSKIEGO SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W KOBYŁCE
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKobyłka
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-07-22
  • ZamawiającyMiejski Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kobyłce
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-12
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00250832
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ZAKUP ORAZ SUKCESYWNA DOSTAWA SZCZEPIONEK DLA MIEJSKIEGO SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W KOBYŁCE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kobyłce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017172050

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żymirskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Kobyłka

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-230

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: (22) 786 22 44

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mspzoz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mspzoz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP ORAZ SUKCESYWNA DOSTAWA SZCZEPIONEK DLA MIEJSKIEGO SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W KOBYŁCE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dcb3d3f6-fdc5-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00250832

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031087/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa szczepionek

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.mspzoz.pl/zam-pub/przetargi

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bip.mspzoz.pl/zam-pub/przetargi

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym,
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
a) miniPortalu który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,
b) ePUAPu dostępnego pod adresem: /mspzoz/SkrytkaESP
c) poczty elektronicznej: sekretariat@mspzoz.pl.
d) strony internetowej: https://bip.mspzoz.pl/zam-pub/przetargi
2) Zamawiający wyznacza następującą osobę do kontaktu z Wykonawcami: w sprawach związanych z procedurą Pzp: Pani Marlena
Tomaszewska, tel. 509-250-174, e mail: mzakrzewska86@wp.pl
3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.
Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy :„Formularz do złożenia, zmiany, wycofania
oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz
Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
5) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania
oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
6) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. Dane postępowanie można
wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej
z zakładki Postępowania. UWAGA! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z
Instrukcją korzystania z miniPortalu który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/. Instrukcja została zamieszona
bezpośrednio na stronie https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna Miejskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej
w Kobyłce o przetwarzaniu danych dla uczestnikówpostępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, Wykonawców
oraz innych osób,których dane osobowe pozyskano w związku zubieganiem się o udzielenie zamówienia bądź wzwiązku z realizacją
zamówienia przez Wykonawcęzawarta jest w punkcie 24 swz.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/03/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 10

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczepionka przeciwko wirusowemu zapaleniu wątroby typu B,(Rdna) zawierająca oczyszczony, antygen powierzchniowy
wirusa zapalenia wątroby typu B (HBsAg), adsorbowany na wodorotlenku glinu do stosowania u osób od 16 roku
życia,umożliwiająca uodpornienie przy zastosowaniu schematu przyspieszonego 0, 7 , 21 dni oraz 12 miesięcy. Fiolka lub
ampułkostrzykawka, opakowania po 1 szt lub 10 szt. Lub 100szt. Liczba zamawianych sztuk na okres zamówienia: 600 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

15) Zgodnie z art. 441 pzp Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia Wykonawcy dodatkowego zakresu rzeczowego
(„Opcja”) dla każdej części, w przypadku, gdy w okresie trwania umowy wyczerpaniu ulegnie zakres podstawowy a zakup
dodatkowej ilości szczepionek będzie leżał w interesie Zamawiającego oraz wynikał z jego bieżących potrzeb.
16) Asortyment będący przedmiotem Opcji może zostać zamówiony w ilości stanowiącej równowartość do 30% wartości
zamówienia podstawowego (dla każdej części), określonej w umowie zawartej z Wykonawcą. Podstawą określenia wartości
zamówienia w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych asortymentów zawarte
w ofercie Wykonawcy.
17) W celu uruchomienia prawa opcji Zamawiający złoży Wykonawcy pisemne oświadczenie woli w przedmiocie
skorzystania z prawa opcji w określonym zakresie. Oświadczenie będzie zawierało potwierdzenie środków finansowych na
zrealizowanie zamówienia i będzie stanowiło załącznik do umowy.
18) Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w
ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy
nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
19) Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie
objętym wykorzystanym prawem opcji na warunkach takich jak zamówienie podstawowe
20) Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia –
jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji.
21) Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 16. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierować się kryterium oceny ofert: Cena – 100%;
2. Ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:
Kryterium ceny rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto podanej przez Wykonawcę. Wykonawca, który przedstawi najniższą
cenę w ofercie otrzyma max 100 pkt., a inni odpowiednio mniej, stosownie do przedstawionego poniżej wzoru:
C = (Cmin : Cx) x 100
gdzie:
C – liczba punktów przyznanych danej ofercie,
Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
Cmin – najniższa cena brutto zaoferowana w przetargu,
Cx– cena brutto podana przez Wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych
kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone
oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym
przez zamawiającego ofert dodatkowych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczepionka przeciw błonicy, tężcowi, krztuścowi (bezkomórkowa, złożona) poliomyelitis (inaktywowana) i haemophilus typ B (skoniugowana) wskazana do czynnego
uodparniania dzieci od 2 do 36 miesiąca życia – proszek i zawiesina do sporządzania zawiesiny do wstrzykiwań. Ampstrzykawki 0,5 ml z zawiesiną DTPa-IPV+ fiolka z proszkiem HiB
Liczba zamawianych sztuk na okres zamówienia - 100 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

15) Zgodnie z art. 441 pzp Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia Wykonawcy dodatkowego zakresu rzeczowego
(„Opcja”) dla każdej części, w przypadku, gdy w okresie trwania umowy wyczerpaniu ulegnie zakres podstawowy a zakup
dodatkowej ilości szczepionek będzie leżał w interesie Zamawiającego oraz wynikał z jego bieżących potrzeb.
16) Asortyment będący przedmiotem Opcji może zostać zamówiony w ilości stanowiącej równowartość do 30% wartości
zamówienia podstawowego (dla każdej części), określonej w umowie zawartej z Wykonawcą. Podstawą określenia wartości
zamówienia w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych asortymentów zawarte
w ofercie Wykonawcy.
17) W celu uruchomienia prawa opcji Zamawiający złoży Wykonawcy pisemne oświadczenie woli w przedmiocie
skorzystania z prawa opcji w określonym zakresie. Oświadczenie będzie zawierało potwierdzenie środków finansowych na
zrealizowanie zamówienia i będzie stanowiło załącznik do umowy.
18) Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w
ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy
nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
19) Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie
objętym wykorzystanym prawem opcji na warunkach takich jak zamówienie podstawowe
20) Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia –
jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji.
21) Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 16. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierować się kryterium oceny ofert: Cena – 100%;
2. Ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:
Kryterium ceny rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto podanej przez Wykonawcę. Wykonawca, który przedstawi najniższą
cenę w ofercie otrzyma max 100 pkt., a inni odpowiednio mniej, stosownie do przedstawionego poniżej wzoru:
C = (Cmin : Cx) x 100
gdzie:
C – liczba punktów przyznanych danej ofercie,
Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
Cmin – najniższa cena brutto zaoferowana w przetargu,
Cx– cena brutto podana przez Wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych
kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone
oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym
przez zamawiającego ofert dodatkowych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczepionka przeciw ospie wietrznej, żywa, atenuowana do stosowania od 9 miesiąca życia. Proszek i rozpuszczalnik do
sporządzania roztworu do wstrzykiwań - 0,5 ml. Liczba zamawianych sztuk na okres zamówienia: 50 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

15) Zgodnie z art. 441 pzp Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia Wykonawcy dodatkowego zakresu rzeczowego
(„Opcja”) dla każdej części, w przypadku, gdy w okresie trwania umowy wyczerpaniu ulegnie zakres podstawowy a zakup
dodatkowej ilości szczepionek będzie leżał w interesie Zamawiającego oraz wynikał z jego bieżących potrzeb.
16) Asortyment będący przedmiotem Opcji może zostać zamówiony w ilości stanowiącej równowartość do 30% wartości
zamówienia podstawowego (dla każdej części), określonej w umowie zawartej z Wykonawcą. Podstawą określenia wartości
zamówienia w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych asortymentów zawarte
w ofercie Wykonawcy.
17) W celu uruchomienia prawa opcji Zamawiający złoży Wykonawcy pisemne oświadczenie woli w przedmiocie
skorzystania z prawa opcji w określonym zakresie. Oświadczenie będzie zawierało potwierdzenie środków finansowych na
zrealizowanie zamówienia i będzie stanowiło załącznik do umowy.
18) Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w
ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy
nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
19) Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie
objętym wykorzystanym prawem opcji na warunkach takich jak zamówienie podstawowe
20) Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia –
jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji.
21) Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 16. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierować się kryterium oceny ofert: Cena – 100%;
2. Ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:
Kryterium ceny rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto podanej przez Wykonawcę. Wykonawca, który przedstawi najniższą
cenę w ofercie otrzyma max 100 pkt., a inni odpowiednio mniej, stosownie do przedstawionego poniżej wzoru:
C = (Cmin : Cx) x 100
gdzie:
C – liczba punktów przyznanych danej ofercie,
Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
Cmin – najniższa cena brutto zaoferowana w przetargu,
Cx– cena brutto podana przez Wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych
kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone
oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym
przez zamawiającego ofert dodatkowych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczepionka przeciwko błonicy (D), tężcowi (T) i krztuścowi (komponenta bezkomórkowa, Pa ), zawierająca 3 antygeny
krztuśca, poliomyelitis ( inaktywowana) / IPV , haemophilus influenzę typ B ( skoniugowana/HIB/), adsorbowana, wzw typu
B ( rDNA) / HBV,; górna granica stosowania 36 miesiąc życia. Liczba zamawianych sztuk na okres zamówienia: 200 szt

4.2.6.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

15) Zgodnie z art. 441 pzp Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia Wykonawcy dodatkowego zakresu rzeczowego
(„Opcja”) dla każdej części, w przypadku, gdy w okresie trwania umowy wyczerpaniu ulegnie zakres podstawowy a zakup
dodatkowej ilości szczepionek będzie leżał w interesie Zamawiającego oraz wynikał z jego bieżących potrzeb.
16) Asortyment będący przedmiotem Opcji może zostać zamówiony w ilości stanowiącej równowartość do 30% wartości
zamówienia podstawowego (dla każdej części), określonej w umowie zawartej z Wykonawcą. Podstawą określenia wartości
zamówienia w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych asortymentów zawarte
w ofercie Wykonawcy.
17) W celu uruchomienia prawa opcji Zamawiający złoży Wykonawcy pisemne oświadczenie woli w przedmiocie
skorzystania z prawa opcji w określonym zakresie. Oświadczenie będzie zawierało potwierdzenie środków finansowych na
zrealizowanie zamówienia i będzie stanowiło załącznik do umowy.
18) Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w
ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy
nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
19) Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie
objętym wykorzystanym prawem opcji na warunkach takich jak zamówienie podstawowe
20) Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia –
jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji.
21) Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 16. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierować się kryterium oceny ofert: Cena – 100%;
2. Ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:
Kryterium ceny rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto podanej przez Wykonawcę. Wykonawca, który przedstawi najniższą
cenę w ofercie otrzyma max 100 pkt., a inni odpowiednio mniej, stosownie do przedstawionego poniżej wzoru:
C = (Cmin : Cx) x 100
gdzie:
C – liczba punktów przyznanych danej ofercie,
Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
Cmin – najniższa cena brutto zaoferowana w przetargu,
Cx– cena brutto podana przez Wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych
kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone
oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym
przez zamawiającego ofert dodatkowych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczepionka przeciw meningokokom grupy B (rDNA), złożona, adsorbowana; stosowana do czynnego uodparniania osób w
wieku 2 miesięcy i starszych przeciw inwazyjnej chorobie meningokokowej wywołanej przez Neisseria meningitidis grupy B zawiesina do wstrzykiwań w ampułkostrzykawce.
Liczba zamawianych sztuk na okres zamówienia: 250 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

15) Zgodnie z art. 441 pzp Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia Wykonawcy dodatkowego zakresu rzeczowego
(„Opcja”) dla każdej części, w przypadku, gdy w okresie trwania umowy wyczerpaniu ulegnie zakres podstawowy a zakup
dodatkowej ilości szczepionek będzie leżał w interesie Zamawiającego oraz wynikał z jego bieżących potrzeb.
16) Asortyment będący przedmiotem Opcji może zostać zamówiony w ilości stanowiącej równowartość do 30% wartości
zamówienia podstawowego (dla każdej części), określonej w umowie zawartej z Wykonawcą. Podstawą określenia wartości
zamówienia w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych asortymentów zawarte
w ofercie Wykonawcy.
17) W celu uruchomienia prawa opcji Zamawiający złoży Wykonawcy pisemne oświadczenie woli w przedmiocie
skorzystania z prawa opcji w określonym zakresie. Oświadczenie będzie zawierało potwierdzenie środków finansowych na
zrealizowanie zamówienia i będzie stanowiło załącznik do umowy.
18) Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w
ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy
nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
19) Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie
objętym wykorzystanym prawem opcji na warunkach takich jak zamówienie podstawowe
20) Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia –
jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji.
21) Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 16. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierować się kryterium oceny ofert: Cena – 100%;
2. Ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:
Kryterium ceny rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto podanej przez Wykonawcę. Wykonawca, który przedstawi najniższą
cenę w ofercie otrzyma max 100 pkt., a inni odpowiednio mniej, stosownie do przedstawionego poniżej wzoru:
C = (Cmin : Cx) x 100
gdzie:
C – liczba punktów przyznanych danej ofercie,
Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
Cmin – najniższa cena brutto zaoferowana w przetargu,
Cx– cena brutto podana przez Wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych
kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone
oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym
przez zamawiającego ofert dodatkowych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czterowalentna szczepionka przeciw grypie typu split (rozszczepiony wirion) inaktywowana. Wskazana do stosowania u
osób od ukończenia 6 miesiąca życia. Opakowanie zbiorcze – 10 ampułkostrzykawek po 0,5 ml z igłą ( dwa blistry po 5
ampułkostrzykawek) lub opakowanie pojedyncze 1 ampułkostrzykawka po 0,5 ml z dołączoną igłą w tekturowym pudełku. Liczba zamawianych sztuk na okres zamówienia: 400 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

15) Zgodnie z art. 441 pzp Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia Wykonawcy dodatkowego zakresu rzeczowego
(„Opcja”) dla każdej części, w przypadku, gdy w okresie trwania umowy wyczerpaniu ulegnie zakres podstawowy a zakup
dodatkowej ilości szczepionek będzie leżał w interesie Zamawiającego oraz wynikał z jego bieżących potrzeb.
16) Asortyment będący przedmiotem Opcji może zostać zamówiony w ilości stanowiącej równowartość do 30% wartości
zamówienia podstawowego (dla każdej części), określonej w umowie zawartej z Wykonawcą. Podstawą określenia wartości
zamówienia w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych asortymentów zawarte
w ofercie Wykonawcy.
17) W celu uruchomienia prawa opcji Zamawiający złoży Wykonawcy pisemne oświadczenie woli w przedmiocie
skorzystania z prawa opcji w określonym zakresie. Oświadczenie będzie zawierało potwierdzenie środków finansowych na
zrealizowanie zamówienia i będzie stanowiło załącznik do umowy.
18) Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w
ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy
nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
19) Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie
objętym wykorzystanym prawem opcji na warunkach takich jak zamówienie podstawowe
20) Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia –
jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji.
21) Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 16. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierować się kryterium oceny ofert: Cena – 100%;
2. Ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:
Kryterium ceny rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto podanej przez Wykonawcę. Wykonawca, który przedstawi najniższą
cenę w ofercie otrzyma max 100 pkt., a inni odpowiednio mniej, stosownie do przedstawionego poniżej wzoru:
C = (Cmin : Cx) x 100
gdzie:
C – liczba punktów przyznanych danej ofercie,
Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
Cmin – najniższa cena brutto zaoferowana w przetargu,
Cx– cena brutto podana przez Wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych
kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone
oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym
przez zamawiającego ofert dodatkowych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczepionka przeciw błonicy, tężcowi, krztuścowi (bezkomórkowa, złożona, zawierająca dwa antygeny krztuśca- toksoid
krztuścowy i hemaglutyninę włókienkową), wirusowemu zapaleniu wątroby typu B (rDNA ), poliomyelitis (inaktywowana) i
haemophilus typ b ( skoniugowana) adsorbowana. 0,5 ml zawiesiny w ampułkostrzykawce z 2 osobnymi igłami – pudełko po
1 sztuce. Liczba zamawianych sztuk na okres zamówienia: 60 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

15) Zgodnie z art. 441 pzp Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia Wykonawcy dodatkowego zakresu rzeczowego
(„Opcja”) dla każdej części, w przypadku, gdy w okresie trwania umowy wyczerpaniu ulegnie zakres podstawowy a zakup
dodatkowej ilości szczepionek będzie leżał w interesie Zamawiającego oraz wynikał z jego bieżących potrzeb.
16) Asortyment będący przedmiotem Opcji może zostać zamówiony w ilości stanowiącej równowartość do 30% wartości
zamówienia podstawowego (dla każdej części), określonej w umowie zawartej z Wykonawcą. Podstawą określenia wartości
zamówienia w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych asortymentów zawarte
w ofercie Wykonawcy.
17) W celu uruchomienia prawa opcji Zamawiający złoży Wykonawcy pisemne oświadczenie woli w przedmiocie
skorzystania z prawa opcji w określonym zakresie. Oświadczenie będzie zawierało potwierdzenie środków finansowych na
zrealizowanie zamówienia i będzie stanowiło załącznik do umowy.
18) Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w
ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy
nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
19) Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie
objętym wykorzystanym prawem opcji na warunkach takich jak zamówienie podstawowe
20) Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia –
jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji.
21) Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 16. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierować się kryterium oceny ofert: Cena – 100%;
2. Ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:
Kryterium ceny rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto podanej przez Wykonawcę. Wykonawca, który przedstawi najniższą
cenę w ofercie otrzyma max 100 pkt., a inni odpowiednio mniej, stosownie do przedstawionego poniżej wzoru:
C = (Cmin : Cx) x 100
gdzie:
C – liczba punktów przyznanych danej ofercie,
Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
Cmin – najniższa cena brutto zaoferowana w przetargu,
Cx– cena brutto podana przez Wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych
kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone
oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym
przez zamawiającego ofert dodatkowych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczepionka przeciw błonicy, tężcowi, krztuścowi (bezkomórkowa, złożona, zawierająca dwa antygeny krztuśca – toksoid
krztuścowy i hemaglutyninę włókienkową), poliomyelitis (inaktywowana) i haemophilus typ b (skoniugowana),
adsorbowana.Fiolka z proszkiem + ampułko strzykawka z zawiesiną po 0,5 ml z dwoma osobnymi igłami – pudełko po 1 szt.
Liczba sztuk zamawianych na okres zamówienia - 50 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

15) Zgodnie z art. 441 pzp Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia Wykonawcy dodatkowego zakresu rzeczowego
(„Opcja”) dla każdej części, w przypadku, gdy w okresie trwania umowy wyczerpaniu ulegnie zakres podstawowy a zakup
dodatkowej ilości szczepionek będzie leżał w interesie Zamawiającego oraz wynikał z jego bieżących potrzeb.
16) Asortyment będący przedmiotem Opcji może zostać zamówiony w ilości stanowiącej równowartość do 30% wartości
zamówienia podstawowego (dla każdej części), określonej w umowie zawartej z Wykonawcą. Podstawą określenia wartości
zamówienia w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych asortymentów zawarte
w ofercie Wykonawcy.
17) W celu uruchomienia prawa opcji Zamawiający złoży Wykonawcy pisemne oświadczenie woli w przedmiocie
skorzystania z prawa opcji w określonym zakresie. Oświadczenie będzie zawierało potwierdzenie środków finansowych na
zrealizowanie zamówienia i będzie stanowiło załącznik do umowy.
18) Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w
ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy
nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
19) Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie
objętym wykorzystanym prawem opcji na warunkach takich jak zamówienie podstawowe
20) Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia –
jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji.
21) Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 16. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierować się kryterium oceny ofert: Cena – 100%;
2. Ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:
Kryterium ceny rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto podanej przez Wykonawcę. Wykonawca, który przedstawi najniższą
cenę w ofercie otrzyma max 100 pkt., a inni odpowiednio mniej, stosownie do przedstawionego poniżej wzoru:
C = (Cmin : Cx) x 100
gdzie:
C – liczba punktów przyznanych danej ofercie,
Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
Cmin – najniższa cena brutto zaoferowana w przetargu,
Cx– cena brutto podana przez Wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych
kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone
oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym
przez zamawiającego ofert dodatkowych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczepionka przeciw pneumokokom polisacharydowa, skoniugowana (trzynasto- walentna, adsorbowana ). Liczba sztuk
zamawianych na okres zamówienia: 250 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

15) Zgodnie z art. 441 pzp Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia Wykonawcy dodatkowego zakresu rzeczowego
(„Opcja”) dla każdej części, w przypadku, gdy w okresie trwania umowy wyczerpaniu ulegnie zakres podstawowy a zakup
dodatkowej ilości szczepionek będzie leżał w interesie Zamawiającego oraz wynikał z jego bieżących potrzeb.
16) Asortyment będący przedmiotem Opcji może zostać zamówiony w ilości stanowiącej równowartość do 30% wartości
zamówienia podstawowego (dla każdej części), określonej w umowie zawartej z Wykonawcą. Podstawą określenia wartości
zamówienia w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych asortymentów zawarte
w ofercie Wykonawcy.
17) W celu uruchomienia prawa opcji Zamawiający złoży Wykonawcy pisemne oświadczenie woli w przedmiocie
skorzystania z prawa opcji w określonym zakresie. Oświadczenie będzie zawierało potwierdzenie środków finansowych na
zrealizowanie zamówienia i będzie stanowiło załącznik do umowy.
18) Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w
ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy
nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
19) Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie
objętym wykorzystanym prawem opcji na warunkach takich jak zamówienie podstawowe
20) Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia –
jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji.
21) Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 16. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierować się kryterium oceny ofert: Cena – 100%;
2. Ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:
Kryterium ceny rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto podanej przez Wykonawcę. Wykonawca, który przedstawi najniższą
cenę w ofercie otrzyma max 100 pkt., a inni odpowiednio mniej, stosownie do przedstawionego poniżej wzoru:
C = (Cmin : Cx) x 100
gdzie:
C – liczba punktów przyznanych danej ofercie,
Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
Cmin – najniższa cena brutto zaoferowana w przetargu,
Cx– cena brutto podana przez Wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych
kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone
oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym
przez zamawiającego ofert dodatkowych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczepionka skoniugowana przeciwko meningokokom grupy A,C,W 135,Y dla dzieci powyżej 2 miesiąca życia. Liczba sztuk
zamawianych na okres zamówienia: 50 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

15) Zgodnie z art. 441 pzp Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia Wykonawcy dodatkowego zakresu rzeczowego
(„Opcja”) dla każdej części, w przypadku, gdy w okresie trwania umowy wyczerpaniu ulegnie zakres podstawowy a zakup
dodatkowej ilości szczepionek będzie leżał w interesie Zamawiającego oraz wynikał z jego bieżących potrzeb.
16) Asortyment będący przedmiotem Opcji może zostać zamówiony w ilości stanowiącej równowartość do 30% wartości
zamówienia podstawowego (dla każdej części), określonej w umowie zawartej z Wykonawcą. Podstawą określenia wartości
zamówienia w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych asortymentów zawarte
w ofercie Wykonawcy.
17) W celu uruchomienia prawa opcji Zamawiający złoży Wykonawcy pisemne oświadczenie woli w przedmiocie
skorzystania z prawa opcji w określonym zakresie. Oświadczenie będzie zawierało potwierdzenie środków finansowych na
zrealizowanie zamówienia i będzie stanowiło załącznik do umowy.
18) Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w
ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy
nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
19) Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie
objętym wykorzystanym prawem opcji na warunkach takich jak zamówienie podstawowe
20) Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia –
jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji.
21) Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 16. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierować się kryterium oceny ofert: Cena – 100%;
2. Ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:
Kryterium ceny rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto podanej przez Wykonawcę. Wykonawca, który przedstawi najniższą
cenę w ofercie otrzyma max 100 pkt., a inni odpowiednio mniej, stosownie do przedstawionego poniżej wzoru:
C = (Cmin : Cx) x 100
gdzie:
C – liczba punktów przyznanych danej ofercie,
Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
Cmin – najniższa cena brutto zaoferowana w przetargu,
Cx– cena brutto podana przez Wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych
kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone
oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym
przez zamawiającego ofert dodatkowych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

13.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
13.1.2 uprawnień do prowadzenia określnej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów:
O udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego – (dotyczy każdego zadania) może ubiegać się Wykonawca, który
posiada ważne, aktualne zezwolenie na wytwarzanie lub import produktu leczniczego (w przypadku Wykonawcy mającego
siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – dokument równoważny) lub ważne
zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 12. Podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 Pzp.
Nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie żadnej z przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 Pzp:
wykonawca, żaden ze wspólników spółki cywilnej, konsorcjantów, podmiotów występujących wspólnie (w przypadku składania oferty
wspólnej), ani żaden podmiot, na którego zasoby powołuje się Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie żadnej z przesłanek określonych w art. 7 ust. 1 ustawy o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835) wykonawca, żaden ze wspólników spółki cywilnej, konsorcjantów, podmiotów
występujących wspólnie (w przypadku składania oferty wspólnej), ani żaden podmiot, na którego zasoby powołuje się Wykonawca w
celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na wezwanie Zamawiającego, na podstawie art. 274 ust.1 ustawy Pzp., Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona będzie
zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków
udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia określnej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów, tj. aktualnej koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do
rejestru działalności regulowanej prowadzonym w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, tj. posiadanie ważnego, aktualnego zezwolenie na wytwarzanie lub import produktu leczniczego (w
przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – dokument
równoważny) lub ważne zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznych.
Podmiotowe środki dowodowe (wymienione w niniejszym punkcie nr 13 SWZ) należy złożyć na wezwanie Zamawiającego w terminie
przez niego wskazanym i w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z 23.12.2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.
U. z 2020 r. poz. 2415) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie
sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie” (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

10. Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie
umowy.
4) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykazać, iż brak jest podstaw do jego
wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust.1 ustawy Pzp.
5) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający żąda
przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy został określony w paragrafie 8 załącznika nr 4 do SWZ -projektowane postanowienia
umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-20 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1) Zgodnie z art. 63 ust. 2 Pzp ofertę wraz z załącznikami, o których mowa w punkcie nr 9. SWZ należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-20 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-18

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

Część 7 : Tak

Część 8 : Tak

Część 9 : Tak

Część 10 : Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zdjęcie szwów-staplery, Jaktorów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania19-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zdjęcie szwów-staplery 13 szt kręgosłup lędzwiowy. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI