IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej i będą wiążące po ich zatwierdzeniu przez obie strony z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, oraz określa warunki tych zmian przez wprowadzenie do zawartej umowy następujących aneksów:1) zmiany personaliów osób reprezentujących Wykonawcę lub Zamawiającego,2) zmian siedziby Wykonawcy lub Zamawiającego, 3) zmiany personaliów osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia,4) zmiany w przypadku wycofania z produkcji którejkolwiek pozycji z zamawianego asortymentu, (Wykonawca za zgodą zamawiającego dostarczy podobny lub lepszy produkt zamienny, w cenie równej do ceny wycofanego produktu),5) zmiany ze względu na wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,6) zmiana stawki podatku od towarów i usług,7) przedłużenia okresu, na który została zawarta umowa, w celu zrealizowania niewykorzystanej wartości brutto umowy w terminie wykraczającym poza okres obowiązywania niniejszej umowy, na wniosek Zamawiającego lub za jego zgodą.2. Podstawą do dokonania zmian, o których mowa w ust. 1, jest złożenie przez jedną ze Stron wniosku i jego akceptacja przez obie Strony. 3. W przypadku nieterminowej realizacji zamówienia lub nienależytego wywiązywania się z postanowień niniejszej umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od warunków umowy w trybie natychmiastowym.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
30.12.2020, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Część 1 – INIEKCJA |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Zakup oraz dostawa sprzętu jednorazowego użytku w podziale na częściCzęść 1 – INIEKCJACzęść 2 – STRZYKAWKICzęść 3 –KANIULECzęść 4 – INTUBACJACzęść 5 – MASKI TLENOWECzęść 6 –RURKI KRTANIOWECzęść 7 – UKŁADY ODDECHOWECzęść 8 – RĘKAWICE OCHRONNECzęść 9 –OPATRUNKICzęść 10 – POKROWCECzęść 11 – FILTRY ODDECHOWECzęść 12 –ŚRODKI OCHRONY BIOLOGICZNEJCzęść 13 – ZESTAWY HIGIENICZNECzęść 14 – PRZYLEPCE I OPATRUNKICzęść 15 –KOŁNIERZE ORTOPEDYCZNE I ZESTAWYCzęść 16 – SPRZĘT UROLOGICZNYCzęść 17 – ELEKTRODY EKGCzęść 18 –AKCESORIA DO SSAKACzęść 19 – WORKI NA ZWŁOKICzęść 20 – ZESTAWY RTMCzęść 21 –AKCESORIA DO ZOLLCzęść 22 – AKCESORIA DO LIFEPAKCzęść 23 – MASKI ŻELOWECzęść 24 –REKLAMÓWKI FOLIOWE3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale nr II SIWZ, zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (Dział nr III SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Część 2 – STRZYKAWKI |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Zakup oraz dostawa sprzętu jednorazowego użytku w podziale na częściCzęść 1 – INIEKCJACzęść 2 – STRZYKAWKICzęść 3 –KANIULECzęść 4 – INTUBACJACzęść 5 – MASKI TLENOWECzęść 6 –RURKI KRTANIOWECzęść 7 – UKŁADY ODDECHOWECzęść 8 – RĘKAWICE OCHRONNECzęść 9 –OPATRUNKICzęść 10 – POKROWCECzęść 11 – FILTRY ODDECHOWECzęść 12 –ŚRODKI OCHRONY BIOLOGICZNEJCzęść 13 – ZESTAWY HIGIENICZNECzęść 14 – PRZYLEPCE I OPATRUNKICzęść 15 –KOŁNIERZE ORTOPEDYCZNE I ZESTAWYCzęść 16 – SPRZĘT UROLOGICZNYCzęść 17 – ELEKTRODY EKGCzęść 18 –AKCESORIA DO SSAKACzęść 19 – WORKI NA ZWŁOKICzęść 20 – ZESTAWY RTMCzęść 21 –AKCESORIA DO ZOLLCzęść 22 – AKCESORIA DO LIFEPAKCzęść 23 – MASKI ŻELOWECzęść 24 –REKLAMÓWKI FOLIOWE3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale nr II SIWZ, zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (Dział nr III SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Część 3 –KANIULE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Zakup oraz dostawa sprzętu jednorazowego użytku w podziale na częściCzęść 1 – INIEKCJACzęść 2 – STRZYKAWKICzęść 3 –KANIULECzęść 4 – INTUBACJACzęść 5 – MASKI TLENOWECzęść 6 –RURKI KRTANIOWECzęść 7 – UKŁADY ODDECHOWECzęść 8 – RĘKAWICE OCHRONNECzęść 9 –OPATRUNKICzęść 10 – POKROWCECzęść 11 – FILTRY ODDECHOWECzęść 12 –ŚRODKI OCHRONY BIOLOGICZNEJCzęść 13 – ZESTAWY HIGIENICZNECzęść 14 – PRZYLEPCE I OPATRUNKICzęść 15 –KOŁNIERZE ORTOPEDYCZNE I ZESTAWYCzęść 16 – SPRZĘT UROLOGICZNYCzęść 17 – ELEKTRODY EKGCzęść 18 –AKCESORIA DO SSAKACzęść 19 – WORKI NA ZWŁOKICzęść 20 – ZESTAWY RTMCzęść 21 –AKCESORIA DO ZOLLCzęść 22 – AKCESORIA DO LIFEPAKCzęść 23 – MASKI ŻELOWECzęść 24 –REKLAMÓWKI FOLIOWE3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale nr II SIWZ, zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (Dział nr III SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Część 4 – INTUBACJA |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Zakup oraz dostawa sprzętu jednorazowego użytku w podziale na częściCzęść 1 – INIEKCJACzęść 2 – STRZYKAWKICzęść 3 –KANIULECzęść 4 – INTUBACJACzęść 5 – MASKI TLENOWECzęść 6 –RURKI KRTANIOWECzęść 7 – UKŁADY ODDECHOWECzęść 8 – RĘKAWICE OCHRONNECzęść 9 –OPATRUNKICzęść 10 – POKROWCECzęść 11 – FILTRY ODDECHOWECzęść 12 –ŚRODKI OCHRONY BIOLOGICZNEJCzęść 13 – ZESTAWY HIGIENICZNECzęść 14 – PRZYLEPCE I OPATRUNKICzęść 15 –KOŁNIERZE ORTOPEDYCZNE I ZESTAWYCzęść 16 – SPRZĘT UROLOGICZNYCzęść 17 – ELEKTRODY EKGCzęść 18 –AKCESORIA DO SSAKACzęść 19 – WORKI NA ZWŁOKICzęść 20 – ZESTAWY RTMCzęść 21 –AKCESORIA DO ZOLLCzęść 22 – AKCESORIA DO LIFEPAKCzęść 23 – MASKI ŻELOWECzęść 24 –REKLAMÓWKI FOLIOWE3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale nr II SIWZ, zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (Dział nr III SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Część 5 – MASKI TLENOWE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Zakup oraz dostawa sprzętu jednorazowego użytku w podziale na częściCzęść 1 – INIEKCJACzęść 2 – STRZYKAWKICzęść 3 –KANIULECzęść 4 – INTUBACJACzęść 5 – MASKI TLENOWECzęść 6 –RURKI KRTANIOWECzęść 7 – UKŁADY ODDECHOWECzęść 8 – RĘKAWICE OCHRONNECzęść 9 –OPATRUNKICzęść 10 – POKROWCECzęść 11 – FILTRY ODDECHOWECzęść 12 –ŚRODKI OCHRONY BIOLOGICZNEJCzęść 13 – ZESTAWY HIGIENICZNECzęść 14 – PRZYLEPCE I OPATRUNKICzęść 15 –KOŁNIERZE ORTOPEDYCZNE I ZESTAWYCzęść 16 – SPRZĘT UROLOGICZNYCzęść 17 – ELEKTRODY EKGCzęść 18 –AKCESORIA DO SSAKACzęść 19 – WORKI NA ZWŁOKICzęść 20 – ZESTAWY RTMCzęść 21 –AKCESORIA DO ZOLLCzęść 22 – AKCESORIA DO LIFEPAKCzęść 23 – MASKI ŻELOWECzęść 24 –REKLAMÓWKI FOLIOWE3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale nr II SIWZ, zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (Dział nr III SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Część 6 –RURKI KRTANIOWE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Zakup oraz dostawa sprzętu jednorazowego użytku w podziale na częściCzęść 1 – INIEKCJACzęść 2 – STRZYKAWKICzęść 3 –KANIULECzęść 4 – INTUBACJACzęść 5 – MASKI TLENOWECzęść 6 –RURKI KRTANIOWECzęść 7 – UKŁADY ODDECHOWECzęść 8 – RĘKAWICE OCHRONNECzęść 9 –OPATRUNKICzęść 10 – POKROWCECzęść 11 – FILTRY ODDECHOWECzęść 12 –ŚRODKI OCHRONY BIOLOGICZNEJCzęść 13 – ZESTAWY HIGIENICZNECzęść 14 – PRZYLEPCE I OPATRUNKICzęść 15 –KOŁNIERZE ORTOPEDYCZNE I ZESTAWYCzęść 16 – SPRZĘT UROLOGICZNYCzęść 17 – ELEKTRODY EKGCzęść 18 –AKCESORIA DO SSAKACzęść 19 – WORKI NA ZWŁOKICzęść 20 – ZESTAWY RTMCzęść 21 –AKCESORIA DO ZOLLCzęść 22 – AKCESORIA DO LIFEPAKCzęść 23 – MASKI ŻELOWECzęść 24 –REKLAMÓWKI FOLIOWE3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale nr II SIWZ, zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (Dział nr III SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Część 7 – UKŁADY ODDECHOWE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Zakup oraz dostawa sprzętu jednorazowego użytku w podziale na częściCzęść 1 – INIEKCJACzęść 2 – STRZYKAWKICzęść 3 –KANIULECzęść 4 – INTUBACJACzęść 5 – MASKI TLENOWECzęść 6 –RURKI KRTANIOWECzęść 7 – UKŁADY ODDECHOWECzęść 8 – RĘKAWICE OCHRONNECzęść 9 –OPATRUNKICzęść 10 – POKROWCECzęść 11 – FILTRY ODDECHOWECzęść 12 –ŚRODKI OCHRONY BIOLOGICZNEJCzęść 13 – ZESTAWY HIGIENICZNECzęść 14 – PRZYLEPCE I OPATRUNKICzęść 15 –KOŁNIERZE ORTOPEDYCZNE I ZESTAWYCzęść 16 – SPRZĘT UROLOGICZNYCzęść 17 – ELEKTRODY EKGCzęść 18 –AKCESORIA DO SSAKACzęść 19 – WORKI NA ZWŁOKICzęść 20 – ZESTAWY RTMCzęść 21 –AKCESORIA DO ZOLLCzęść 22 – AKCESORIA DO LIFEPAKCzęść 23 – MASKI ŻELOWECzęść 24 –REKLAMÓWKI FOLIOWE3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale nr II SIWZ, zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (Dział nr III SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Część 8 – RĘKAWICE OCHRONNE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Zakup oraz dostawa sprzętu jednorazowego użytku w podziale na częściCzęść 1 – INIEKCJACzęść 2 – STRZYKAWKICzęść 3 –KANIULECzęść 4 – INTUBACJACzęść 5 – MASKI TLENOWECzęść 6 –RURKI KRTANIOWECzęść 7 – UKŁADY ODDECHOWECzęść 8 – RĘKAWICE OCHRONNECzęść 9 –OPATRUNKICzęść 10 – POKROWCECzęść 11 – FILTRY ODDECHOWECzęść 12 –ŚRODKI OCHRONY BIOLOGICZNEJCzęść 13 – ZESTAWY HIGIENICZNECzęść 14 – PRZYLEPCE I OPATRUNKICzęść 15 –KOŁNIERZE ORTOPEDYCZNE I ZESTAWYCzęść 16 – SPRZĘT UROLOGICZNYCzęść 17 – ELEKTRODY EKGCzęść 18 –AKCESORIA DO SSAKACzęść 19 – WORKI NA ZWŁOKICzęść 20 – ZESTAWY RTMCzęść 21 –AKCESORIA DO ZOLLCzęść 22 – AKCESORIA DO LIFEPAKCzęść 23 – MASKI ŻELOWECzęść 24 –REKLAMÓWKI FOLIOWE3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale nr II SIWZ, zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (Dział nr III SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Część 9 –OPATRUNKI |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Zakup oraz dostawa sprzętu jednorazowego użytku w podziale na częściCzęść 1 – INIEKCJACzęść 2 – STRZYKAWKICzęść 3 –KANIULECzęść 4 – INTUBACJACzęść 5 – MASKI TLENOWECzęść 6 –RURKI KRTANIOWECzęść 7 – UKŁADY ODDECHOWECzęść 8 – RĘKAWICE OCHRONNECzęść 9 –OPATRUNKICzęść 10 – POKROWCECzęść 11 – FILTRY ODDECHOWECzęść 12 –ŚRODKI OCHRONY BIOLOGICZNEJCzęść 13 – ZESTAWY HIGIENICZNECzęść 14 – PRZYLEPCE I OPATRUNKICzęść 15 –KOŁNIERZE ORTOPEDYCZNE I ZESTAWYCzęść 16 – SPRZĘT UROLOGICZNYCzęść 17 – ELEKTRODY EKGCzęść 18 –AKCESORIA DO SSAKACzęść 19 – WORKI NA ZWŁOKICzęść 20 – ZESTAWY RTMCzęść 21 –AKCESORIA DO ZOLLCzęść 22 – AKCESORIA DO LIFEPAKCzęść 23 – MASKI ŻELOWECzęść 24 –REKLAMÓWKI FOLIOWE3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale nr II SIWZ, zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (Dział nr III SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Część 10 – POKROWCE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Zakup oraz dostawa sprzętu jednorazowego użytku w podziale na częściCzęść 1 – INIEKCJACzęść 2 – STRZYKAWKICzęść 3 –KANIULECzęść 4 – INTUBACJACzęść 5 – MASKI TLENOWECzęść 6 –RURKI KRTANIOWECzęść 7 – UKŁADY ODDECHOWECzęść 8 – RĘKAWICE OCHRONNECzęść 9 –OPATRUNKICzęść 10 – POKROWCECzęść 11 – FILTRY ODDECHOWECzęść 12 –ŚRODKI OCHRONY BIOLOGICZNEJCzęść 13 – ZESTAWY HIGIENICZNECzęść 14 – PRZYLEPCE I OPATRUNKICzęść 15 –KOŁNIERZE ORTOPEDYCZNE I ZESTAWYCzęść 16 – SPRZĘT UROLOGICZNYCzęść 17 – ELEKTRODY EKGCzęść 18 –AKCESORIA DO SSAKACzęść 19 – WORKI NA ZWŁOKICzęść 20 – ZESTAWY RTMCzęść 21 –AKCESORIA DO ZOLLCzęść 22 – AKCESORIA DO LIFEPAKCzęść 23 – MASKI ŻELOWECzęść 24 –REKLAMÓWKI FOLIOWE3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale nr II SIWZ, zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (Dział nr III SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Część 11 – FILTRY ODDECHOWE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Zakup oraz dostawa sprzętu jednorazowego użytku w podziale na częściCzęść 1 – INIEKCJACzęść 2 – STRZYKAWKICzęść 3 –KANIULECzęść 4 – INTUBACJACzęść 5 – MASKI TLENOWECzęść 6 –RURKI KRTANIOWECzęść 7 – UKŁADY ODDECHOWECzęść 8 – RĘKAWICE OCHRONNECzęść 9 –OPATRUNKICzęść 10 – POKROWCECzęść 11 – FILTRY ODDECHOWECzęść 12 –ŚRODKI OCHRONY BIOLOGICZNEJCzęść 13 – ZESTAWY HIGIENICZNECzęść 14 – PRZYLEPCE I OPATRUNKICzęść 15 –KOŁNIERZE ORTOPEDYCZNE I ZESTAWYCzęść 16 – SPRZĘT UROLOGICZNYCzęść 17 – ELEKTRODY EKGCzęść 18 –AKCESORIA DO SSAKACzęść 19 – WORKI NA ZWŁOKICzęść 20 – ZESTAWY RTMCzęść 21 –AKCESORIA DO ZOLLCzęść 22 – AKCESORIA DO LIFEPAKCzęść 23 – MASKI ŻELOWECzęść 24 –REKLAMÓWKI FOLIOWE3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale nr II SIWZ, zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (Dział nr III SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Część 12 –ŚRODKI OCHRONY BIOLOGICZNEJ |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Zakup oraz dostawa sprzętu jednorazowego użytku w podziale na częściCzęść 1 – INIEKCJACzęść 2 – STRZYKAWKICzęść 3 –KANIULECzęść 4 – INTUBACJACzęść 5 – MASKI TLENOWECzęść 6 –RURKI KRTANIOWECzęść 7 – UKŁADY ODDECHOWECzęść 8 – RĘKAWICE OCHRONNECzęść 9 –OPATRUNKICzęść 10 – POKROWCECzęść 11 – FILTRY ODDECHOWECzęść 12 –ŚRODKI OCHRONY BIOLOGICZNEJCzęść 13 – ZESTAWY HIGIENICZNECzęść 14 – PRZYLEPCE I OPATRUNKICzęść 15 –KOŁNIERZE ORTOPEDYCZNE I ZESTAWYCzęść 16 – SPRZĘT UROLOGICZNYCzęść 17 – ELEKTRODY EKGCzęść 18 –AKCESORIA DO SSAKACzęść 19 – WORKI NA ZWŁOKICzęść 20 – ZESTAWY RTMCzęść 21 –AKCESORIA DO ZOLLCzęść 22 – AKCESORIA DO LIFEPAKCzęść 23 – MASKI ŻELOWECzęść 24 –REKLAMÓWKI FOLIOWE3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale nr II SIWZ, zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (Dział nr III SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Część 13 – ZESTAWY HIGIENICZNE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Zakup oraz dostawa sprzętu jednorazowego użytku w podziale na częściCzęść 1 – INIEKCJACzęść 2 – STRZYKAWKICzęść 3 –KANIULECzęść 4 – INTUBACJACzęść 5 – MASKI TLENOWECzęść 6 –RURKI KRTANIOWECzęść 7 – UKŁADY ODDECHOWECzęść 8 – RĘKAWICE OCHRONNECzęść 9 –OPATRUNKICzęść 10 – POKROWCECzęść 11 – FILTRY ODDECHOWECzęść 12 –ŚRODKI OCHRONY BIOLOGICZNEJCzęść 13 – ZESTAWY HIGIENICZNECzęść 14 – PRZYLEPCE I OPATRUNKICzęść 15 –KOŁNIERZE ORTOPEDYCZNE I ZESTAWYCzęść 16 – SPRZĘT UROLOGICZNYCzęść 17 – ELEKTRODY EKGCzęść 18 –AKCESORIA DO SSAKACzęść 19 – WORKI NA ZWŁOKICzęść 20 – ZESTAWY RTMCzęść 21 –AKCESORIA DO ZOLLCzęść 22 – AKCESORIA DO LIFEPAKCzęść 23 – MASKI ŻELOWECzęść 24 –REKLAMÓWKI FOLIOWE3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale nr II SIWZ, zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (Dział nr III SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Część 14 – PRZYLEPCE I OPATRUNKI |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Zakup oraz dostawa sprzętu jednorazowego użytku w podziale na częściCzęść 1 – INIEKCJACzęść 2 – STRZYKAWKICzęść 3 –KANIULECzęść 4 – INTUBACJACzęść 5 – MASKI TLENOWECzęść 6 –RURKI KRTANIOWECzęść 7 – UKŁADY ODDECHOWECzęść 8 – RĘKAWICE OCHRONNECzęść 9 –OPATRUNKICzęść 10 – POKROWCECzęść 11 – FILTRY ODDECHOWECzęść 12 –ŚRODKI OCHRONY BIOLOGICZNEJCzęść 13 – ZESTAWY HIGIENICZNECzęść 14 – PRZYLEPCE I OPATRUNKICzęść 15 –KOŁNIERZE ORTOPEDYCZNE I ZESTAWYCzęść 16 – SPRZĘT UROLOGICZNYCzęść 17 – ELEKTRODY EKGCzęść 18 –AKCESORIA DO SSAKACzęść 19 – WORKI NA ZWŁOKICzęść 20 – ZESTAWY RTMCzęść 21 –AKCESORIA DO ZOLLCzęść 22 – AKCESORIA DO LIFEPAKCzęść 23 – MASKI ŻELOWECzęść 24 –REKLAMÓWKI FOLIOWE3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale nr II SIWZ, zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (Dział nr III SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Część 15 –KOŁNIERZE ORTOPEDYCZNE I ZESTAWY |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Zakup oraz dostawa sprzętu jednorazowego użytku w podziale na częściCzęść 1 – INIEKCJACzęść 2 – STRZYKAWKICzęść 3 –KANIULECzęść 4 – INTUBACJACzęść 5 – MASKI TLENOWECzęść 6 –RURKI KRTANIOWECzęść 7 – UKŁADY ODDECHOWECzęść 8 – RĘKAWICE OCHRONNECzęść 9 –OPATRUNKICzęść 10 – POKROWCECzęść 11 – FILTRY ODDECHOWECzęść 12 –ŚRODKI OCHRONY BIOLOGICZNEJCzęść 13 – ZESTAWY HIGIENICZNECzęść 14 – PRZYLEPCE I OPATRUNKICzęść 15 –KOŁNIERZE ORTOPEDYCZNE I ZESTAWYCzęść 16 – SPRZĘT UROLOGICZNYCzęść 17 – ELEKTRODY EKGCzęść 18 –AKCESORIA DO SSAKACzęść 19 – WORKI NA ZWŁOKICzęść 20 – ZESTAWY RTMCzęść 21 –AKCESORIA DO ZOLLCzęść 22 – AKCESORIA DO LIFEPAKCzęść 23 – MASKI ŻELOWECzęść 24 –REKLAMÓWKI FOLIOWE3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale nr II SIWZ, zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (Dział nr III SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
Część 16 – SPRZĘT UROLOGICZNY |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Zakup oraz dostawa sprzętu jednorazowego użytku w podziale na częściCzęść 1 – INIEKCJACzęść 2 – STRZYKAWKICzęść 3 –KANIULECzęść 4 – INTUBACJACzęść 5 – MASKI TLENOWECzęść 6 –RURKI KRTANIOWECzęść 7 – UKŁADY ODDECHOWECzęść 8 – RĘKAWICE OCHRONNECzęść 9 –OPATRUNKICzęść 10 – POKROWCECzęść 11 – FILTRY ODDECHOWECzęść 12 –ŚRODKI OCHRONY BIOLOGICZNEJCzęść 13 – ZESTAWY HIGIENICZNECzęść 14 – PRZYLEPCE I OPATRUNKICzęść 15 –KOŁNIERZE ORTOPEDYCZNE I ZESTAWYCzęść 16 – SPRZĘT UROLOGICZNYCzęść 17 – ELEKTRODY EKGCzęść 18 –AKCESORIA DO SSAKACzęść 19 – WORKI NA ZWŁOKICzęść 20 – ZESTAWY RTMCzęść 21 –AKCESORIA DO ZOLLCzęść 22 – AKCESORIA DO LIFEPAKCzęść 23 – MASKI ŻELOWECzęść 24 –REKLAMÓWKI FOLIOWE3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale nr II SIWZ, zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (Dział nr III SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
Część 17 – ELEKTRODY EKG |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Zakup oraz dostawa sprzętu jednorazowego użytku w podziale na częściCzęść 1 – INIEKCJACzęść 2 – STRZYKAWKICzęść 3 –KANIULECzęść 4 – INTUBACJACzęść 5 – MASKI TLENOWECzęść 6 –RURKI KRTANIOWECzęść 7 – UKŁADY ODDECHOWECzęść 8 – RĘKAWICE OCHRONNECzęść 9 –OPATRUNKICzęść 10 – POKROWCECzęść 11 – FILTRY ODDECHOWECzęść 12 –ŚRODKI OCHRONY BIOLOGICZNEJCzęść 13 – ZESTAWY HIGIENICZNECzęść 14 – PRZYLEPCE I OPATRUNKICzęść 15 –KOŁNIERZE ORTOPEDYCZNE I ZESTAWYCzęść 16 – SPRZĘT UROLOGICZNYCzęść 17 – ELEKTRODY EKGCzęść 18 –AKCESORIA DO SSAKACzęść 19 – WORKI NA ZWŁOKICzęść 20 – ZESTAWY RTMCzęść 21 –AKCESORIA DO ZOLLCzęść 22 – AKCESORIA DO LIFEPAKCzęść 23 – MASKI ŻELOWECzęść 24 –REKLAMÓWKI FOLIOWE3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale nr II SIWZ, zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (Dział nr III SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
Część 18 –AKCESORIA DO SSAKA |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Zakup oraz dostawa sprzętu jednorazowego użytku w podziale na częściCzęść 1 – INIEKCJACzęść 2 – STRZYKAWKICzęść 3 –KANIULECzęść 4 – INTUBACJACzęść 5 – MASKI TLENOWECzęść 6 –RURKI KRTANIOWECzęść 7 – UKŁADY ODDECHOWECzęść 8 – RĘKAWICE OCHRONNECzęść 9 –OPATRUNKICzęść 10 – POKROWCECzęść 11 – FILTRY ODDECHOWECzęść 12 –ŚRODKI OCHRONY BIOLOGICZNEJCzęść 13 – ZESTAWY HIGIENICZNECzęść 14 – PRZYLEPCE I OPATRUNKICzęść 15 –KOŁNIERZE ORTOPEDYCZNE I ZESTAWYCzęść 16 – SPRZĘT UROLOGICZNYCzęść 17 – ELEKTRODY EKGCzęść 18 –AKCESORIA DO SSAKACzęść 19 – WORKI NA ZWŁOKICzęść 20 – ZESTAWY RTMCzęść 21 –AKCESORIA DO ZOLLCzęść 22 – AKCESORIA DO LIFEPAKCzęść 23 – MASKI ŻELOWECzęść 24 –REKLAMÓWKI FOLIOWE3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale nr II SIWZ, zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (Dział nr III SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
19 |
Nazwa: |
Część 19 – WORKI NA ZWŁOKI |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Zakup oraz dostawa sprzętu jednorazowego użytku w podziale na częściCzęść 1 – INIEKCJACzęść 2 – STRZYKAWKICzęść 3 –KANIULECzęść 4 – INTUBACJACzęść 5 – MASKI TLENOWECzęść 6 –RURKI KRTANIOWECzęść 7 – UKŁADY ODDECHOWECzęść 8 – RĘKAWICE OCHRONNECzęść 9 –OPATRUNKICzęść 10 – POKROWCECzęść 11 – FILTRY ODDECHOWECzęść 12 –ŚRODKI OCHRONY BIOLOGICZNEJCzęść 13 – ZESTAWY HIGIENICZNECzęść 14 – PRZYLEPCE I OPATRUNKICzęść 15 –KOŁNIERZE ORTOPEDYCZNE I ZESTAWYCzęść 16 – SPRZĘT UROLOGICZNYCzęść 17 – ELEKTRODY EKGCzęść 18 –AKCESORIA DO SSAKACzęść 19 – WORKI NA ZWŁOKICzęść 20 – ZESTAWY RTMCzęść 21 –AKCESORIA DO ZOLLCzęść 22 – AKCESORIA DO LIFEPAKCzęść 23 – MASKI ŻELOWECzęść 24 –REKLAMÓWKI FOLIOWE3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale nr II SIWZ, zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (Dział nr III SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
20 |
Nazwa: |
Część 20 – ZESTAWY RTM |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Zakup oraz dostawa sprzętu jednorazowego użytku w podziale na częściCzęść 1 – INIEKCJACzęść 2 – STRZYKAWKICzęść 3 –KANIULECzęść 4 – INTUBACJACzęść 5 – MASKI TLENOWECzęść 6 –RURKI KRTANIOWECzęść 7 – UKŁADY ODDECHOWECzęść 8 – RĘKAWICE OCHRONNECzęść 9 –OPATRUNKICzęść 10 – POKROWCECzęść 11 – FILTRY ODDECHOWECzęść 12 –ŚRODKI OCHRONY BIOLOGICZNEJCzęść 13 – ZESTAWY HIGIENICZNECzęść 14 – PRZYLEPCE I OPATRUNKICzęść 15 –KOŁNIERZE ORTOPEDYCZNE I ZESTAWYCzęść 16 – SPRZĘT UROLOGICZNYCzęść 17 – ELEKTRODY EKGCzęść 18 –AKCESORIA DO SSAKACzęść 19 – WORKI NA ZWŁOKICzęść 20 – ZESTAWY RTMCzęść 21 –AKCESORIA DO ZOLLCzęść 22 – AKCESORIA DO LIFEPAKCzęść 23 – MASKI ŻELOWECzęść 24 –REKLAMÓWKI FOLIOWE3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale nr II SIWZ, zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (Dział nr III SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
21 |
Nazwa: |
Część 21 –AKCESORIA DO ZOLL |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Zakup oraz dostawa sprzętu jednorazowego użytku w podziale na częściCzęść 1 – INIEKCJACzęść 2 – STRZYKAWKICzęść 3 –KANIULECzęść 4 – INTUBACJACzęść 5 – MASKI TLENOWECzęść 6 –RURKI KRTANIOWECzęść 7 – UKŁADY ODDECHOWECzęść 8 – RĘKAWICE OCHRONNECzęść 9 –OPATRUNKICzęść 10 – POKROWCECzęść 11 – FILTRY ODDECHOWECzęść 12 –ŚRODKI OCHRONY BIOLOGICZNEJCzęść 13 – ZESTAWY HIGIENICZNECzęść 14 – PRZYLEPCE I OPATRUNKICzęść 15 –KOŁNIERZE ORTOPEDYCZNE I ZESTAWYCzęść 16 – SPRZĘT UROLOGICZNYCzęść 17 – ELEKTRODY EKGCzęść 18 –AKCESORIA DO SSAKACzęść 19 – WORKI NA ZWŁOKICzęść 20 – ZESTAWY RTMCzęść 21 –AKCESORIA DO ZOLLCzęść 22 – AKCESORIA DO LIFEPAKCzęść 23 – MASKI ŻELOWECzęść 24 –REKLAMÓWKI FOLIOWE3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale nr II SIWZ, zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (Dział nr III SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
22 |
Nazwa: |
Część 22 – AKCESORIA DO LIFEPAK |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Zakup oraz dostawa sprzętu jednorazowego użytku w podziale na częściCzęść 1 – INIEKCJACzęść 2 – STRZYKAWKICzęść 3 –KANIULECzęść 4 – INTUBACJACzęść 5 – MASKI TLENOWECzęść 6 –RURKI KRTANIOWECzęść 7 – UKŁADY ODDECHOWECzęść 8 – RĘKAWICE OCHRONNECzęść 9 –OPATRUNKICzęść 10 – POKROWCECzęść 11 – FILTRY ODDECHOWECzęść 12 –ŚRODKI OCHRONY BIOLOGICZNEJCzęść 13 – ZESTAWY HIGIENICZNECzęść 14 – PRZYLEPCE I OPATRUNKICzęść 15 –KOŁNIERZE ORTOPEDYCZNE I ZESTAWYCzęść 16 – SPRZĘT UROLOGICZNYCzęść 17 – ELEKTRODY EKGCzęść 18 –AKCESORIA DO SSAKACzęść 19 – WORKI NA ZWŁOKICzęść 20 – ZESTAWY RTMCzęść 21 –AKCESORIA DO ZOLLCzęść 22 – AKCESORIA DO LIFEPAKCzęść 23 – MASKI ŻELOWECzęść 24 –REKLAMÓWKI FOLIOWE3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale nr II SIWZ, zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (Dział nr III SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
23 |
Nazwa: |
Część 23 – MASKI ŻELOWE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Zakup oraz dostawa sprzętu jednorazowego użytku w podziale na częściCzęść 1 – INIEKCJACzęść 2 – STRZYKAWKICzęść 3 –KANIULECzęść 4 – INTUBACJACzęść 5 – MASKI TLENOWECzęść 6 –RURKI KRTANIOWECzęść 7 – UKŁADY ODDECHOWECzęść 8 – RĘKAWICE OCHRONNECzęść 9 –OPATRUNKICzęść 10 – POKROWCECzęść 11 – FILTRY ODDECHOWECzęść 12 –ŚRODKI OCHRONY BIOLOGICZNEJCzęść 13 – ZESTAWY HIGIENICZNECzęść 14 – PRZYLEPCE I OPATRUNKICzęść 15 –KOŁNIERZE ORTOPEDYCZNE I ZESTAWYCzęść 16 – SPRZĘT UROLOGICZNYCzęść 17 – ELEKTRODY EKGCzęść 18 –AKCESORIA DO SSAKACzęść 19 – WORKI NA ZWŁOKICzęść 20 – ZESTAWY RTMCzęść 21 –AKCESORIA DO ZOLLCzęść 22 – AKCESORIA DO LIFEPAKCzęść 23 – MASKI ŻELOWECzęść 24 –REKLAMÓWKI FOLIOWE3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale nr II SIWZ, zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (Dział nr III SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
24 |
Nazwa: |
Część 24 –REKLAMÓWKI FOLIOWE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Zakup oraz dostawa sprzętu jednorazowego użytku w podziale na częściCzęść 1 – INIEKCJACzęść 2 – STRZYKAWKICzęść 3 –KANIULECzęść 4 – INTUBACJACzęść 5 – MASKI TLENOWECzęść 6 –RURKI KRTANIOWECzęść 7 – UKŁADY ODDECHOWECzęść 8 – RĘKAWICE OCHRONNECzęść 9 –OPATRUNKICzęść 10 – POKROWCECzęść 11 – FILTRY ODDECHOWECzęść 12 –ŚRODKI OCHRONY BIOLOGICZNEJCzęść 13 – ZESTAWY HIGIENICZNECzęść 14 – PRZYLEPCE I OPATRUNKICzęść 15 –KOŁNIERZE ORTOPEDYCZNE I ZESTAWYCzęść 16 – SPRZĘT UROLOGICZNYCzęść 17 – ELEKTRODY EKGCzęść 18 –AKCESORIA DO SSAKACzęść 19 – WORKI NA ZWŁOKICzęść 20 – ZESTAWY RTMCzęść 21 –AKCESORIA DO ZOLLCzęść 22 – AKCESORIA DO LIFEPAKCzęść 23 – MASKI ŻELOWECzęść 24 –REKLAMÓWKI FOLIOWE3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale nr II SIWZ, zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (Dział nr III SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: