Zakup materiałów do sterylizacji dla potrzeb Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup materiałów do sterylizacji dla potrzeb Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSiedlce
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-05-24
  • ZamawiającyMazowiecki Szpital Wojewódzki mi. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-16
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00159872
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup materiałów do sterylizacji dla potrzeb Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecki Szpital Wojewódzki mi. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141944750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poniatowskiego 26

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozp@szpital.siedlce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.siedlce.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup materiałów do sterylizacji dla potrzeb Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f435167f-d4e2-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00159872

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/szpitalsiedlce

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, składanie ofert oraz
oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez system zapewniający obsługę procesu
udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, zwany dalej Systemem. System jest
dostępny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/szpitalsiedlce
Pozostałe informacje zawiera Rozdział IX. SWZ: Sposób komunikacji z Wykonawcami, wyjaśnienia treści SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Do pełnego i prawidłowego korzystania
z Systemu przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika
Zewnętrznego Wykonawcy elektronicznego podpisu kwalifikowanego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do
autentykacji i podpisu.
Korzystanie z Systemu możliwe jest na 2 sposoby, pod warunkiem spełnienia następujących minimalnych wymagań technicznych:
a) Oprogramowanie zewnętrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego)
•Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i
późniejsze, Internet Explorer 11
•Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox,Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji
przeglądarek
•system operacyjny Windows 7 i późniejsze
b) Oprogramowanie wbudowane w SmartPZP
•zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre)
•w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web
• oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym.
Użycie przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym środków komunikacji elektronicznej zapewnionych w Systemie jest
uzależnione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcę Regulaminu korzystania z usług Systemu na witrynie internetowej przy
zakładaniu profilu Wykonawcy.
11. Korzystanie z Systemu przez Wykonawców jest bezpłatne.
12. Użytkownikom Zewnętrznym Wykonawcy przysługuje prawo korzystania z asysty obejmującej wsparcie techniczne w kwestiach
dotyczących korzystania z Systemu, polegające na doradztwie telefonicznym i e-mailowym na zasadach określonych w Regulaminie
korzystania z usług Systemu
W sytuacji awarii Systemu lub przerwy technicznej działania Systemu Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty
elektronicznej na adres: ozp@szpital.siedlce.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: FZP.2810.35.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy, ujętych w 2 Pakietach materiałów do sterylizacji dla potrzeb Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o, przez okres 12 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy.

Szczegółowy asortyment, przewidziane do zakupu ilości, wymagania, ilości próbek do oceny parametrów funkcjonalnych i jakościowych oferowanego asortymentu, zawiera Załącznik Nr 2 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy, ujętych w 2 Pakietach materiałów do sterylizacji dla potrzeb Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o, przez okres 12 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy.

Szczegółowy asortyment, przewidziane do zakupu ilości, wymagania, ilości próbek do oceny parametrów funkcjonalnych i jakościowych oferowanego asortymentu, zawiera Załącznik Nr 2 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie, jeżeli Wykonawca prowadzący
działalność gospodarczą lub zawodową jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub
handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiadają
siedzibę lub miejsce zamieszkania. (Krajowy Rejestr Sądowy (KRS), do którego powinny być
wpisane podmioty prowadzące działalność gospodarczą w określonej formie prawnej, Centralna
Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), czyli spis przedsiębiorców
będących osobami fizycznymi

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.
Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym
wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej;
2. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego - sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą”,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego.
Wykonawca zagraniczny dołącza dokumenty równoważne do wymaganych od podmiotów krajowych, zgodne z Rozporządzenie
Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia
2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający
od wykonawcy.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia, oświadczenia o których mowa w Rozdziale VIII lit. A niniejszej SWZ, składa odrębnie każdy z Wykonawców.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w ofercie wskazują jaką część zamówienia wykonują poszczególni
Wykonawcy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Oświadczenia o posiadaniu przez Wykonawcę dla oferowanych wyrobów aktualnie obowiązujących dokumentów
dopuszczających do obrotu na terenie RP, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych . (wzór
Oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SWZ).
2. Oświadczenie, że oferowane i dostarczane wyroby będą oznakowane zgodnie z ustawą j.w. (wzór Oświadczenia stanowi
Załącznik Nr 5 do SWZ).
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedłożył Certyfikat lub deklarację zgodności w zależności od klasyfikacji
wyrobu medycznego, ponadto proponowane produkty muszą być oznakowane znakiem zgodności CE lub równoważne
dokumenty,
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedłożył dokument potwierdzający wpis do Rejestru Urzędu Rejestracji I
Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
5. Asortyment oferowany przez Wykonawcę musi odpowiadać wymaganiom Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie
klasyfikacji wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia oraz musi posiadać wymagane prawem dokumenty
dopuszczające do obrotu.
6. Zamawiający wymaga, aby w języku polskim były oznakowane pojedyncze opakowania jak też i zbiorcze. Instrukcje
wyrobów muszą być w języku polskim ( art. 14 ust.3 Ustawy o wyrobach medycznych).
7. Dla wyrobów niesklasyfikowanych jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach
medycznych nie są objęte deklaracjami zgodności i nie podlegają żadnemu wpisowi do rejestru. – Zamawiający wymaga
złożenia stosownego oświadczenia. (wzór Oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SWZ).
8. Oświadczenie Wykonawcy, że dostarczy stosowane dokumenty dotyczące oferowanych wyrobów medycznych na każde
żądanie Zamawiającego w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.( wzór Oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do
SWZ).
9. Materiały informacyjne uzupełniające podane w ofercie informacje: katalogi/ ulotki, opisy, foldery w języku polskim, na
podstawie których Zamawiający będzie mógł zidentyfikować oferowany asortyment oraz zweryfikować jego parametry i
właściwości użytkowe. Należy podać numery katalogowe wszystkich zaoferowanych produktów, producenta, Na
dokumentach dotyczących oferowanego asortymentu należy zaznaczyć, którego pakietu i pozycji dokument dotyczy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. Oświadczenia o posiadaniu przez Wykonawcę dla oferowanych wyrobów aktualnie obowiązujących dokumentów
dopuszczających do obrotu na terenie RP, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych . (wzór
Oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SWZ).
2. Oświadczenie, że oferowane i dostarczane wyroby będą oznakowane zgodnie z ustawą j.w. (wzór Oświadczenia stanowi
Załącznik Nr 5 do SWZ).
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedłożył Certyfikat lub deklarację zgodności w zależności od klasyfikacji
wyrobu medycznego, ponadto proponowane produkty muszą być oznakowane znakiem zgodności CE lub równoważne
dokumenty,
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedłożył dokument potwierdzający wpis do Rejestru Urzędu Rejestracji I
Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
5. Asortyment oferowany przez Wykonawcę musi odpowiadać wymaganiom Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie
klasyfikacji wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia oraz musi posiadać wymagane prawem dokumenty
dopuszczające do obrotu.
6. Zamawiający wymaga, aby w języku polskim były oznakowane pojedyncze opakowania jak też i zbiorcze. Instrukcje
wyrobów muszą być w języku polskim ( art. 14 ust.3 Ustawy o wyrobach medycznych).
7. Dla wyrobów niesklasyfikowanych jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach
medycznych nie są objęte deklaracjami zgodności i nie podlegają żadnemu wpisowi do rejestru. – Zamawiający wymaga
złożenia stosownego oświadczenia. (wzór Oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SWZ).
8. Oświadczenie Wykonawcy, że dostarczy stosowane dokumenty dotyczące oferowanych wyrobów medycznych na każde
żądanie Zamawiającego w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.( wzór Oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do
SWZ).
9. Materiały informacyjne uzupełniające podane w ofercie informacje: katalogi/ ulotki, opisy, foldery w języku polskim, na
podstawie których Zamawiający będzie mógł zidentyfikować oferowany asortyment oraz zweryfikować jego parametry i
właściwości użytkowe. Należy podać numery katalogowe wszystkich zaoferowanych produktów, producenta, Na
dokumentach dotyczących oferowanego asortymentu należy zaznaczyć, którego pakietu i pozycji dokument dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną w formie pisemne aneksu do umowy
pod rygorem nieważności, chyba że umowa stanowi inaczej.
2. Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami ustawy Pzp, w szczególności
Strony są uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian nieistotnych, to jest innych, niż zmiany zdefiniowane w art. 455
ustawy Pzp.
3. Strony dopuszczają zmianę (zastąpienie produktu o produkt równoważny lub wyższej jakości) niniejszej umowy w
zakresie przedmiotowym, w szczególności w przypadku zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową, w tym
czasowego wstrzymania produkcji lub czasowej bądź stałej niedostępności na rynku, pod warunkiem iż odpowiednik jest tej
samej lub wyższej jakości, za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową.
4. Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie: numeru katalogowego produktu, nazwy produktu, wielkości opakowania, przy
zachowaniu jego parametrów.
5. Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy produktu po cenach niższych (np. w wyniku promocji lub zastosowania
korzystnych dla Zamawiającego upustów przez Wykonawcę itp.) niż określone w umowie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-24 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa dostępna pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/szpitalsiedlce

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-24 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-22

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zdjęcie szwów-staplery, Jaktorów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania19-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zdjęcie szwów-staplery 13 szt kręgosłup lędzwiowy. Zainteresowanych proszę o kontakt.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Wywóz odpadów komunalnych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Siedlce: Rewaloryzacja parku przy Muzeum Ziemiaństwa w Dąbrowie
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Usługi społeczne dla seniorów w gminie miejskiej Tczew
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI