Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W KIELCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290391139
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 51
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-375
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 260-42-00
1.5.8.) Numer faksu: 41 260-42-05
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zoz@zozmswiakielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmswiakielce.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-177851a3-b30d-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052762
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010557/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zozmswiakielce3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W powyższym postępowaniu oudzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcą, tj. składanie ofert,oświadczeń, przedmiotowych i podmiotowych środków dowodowych, zawiadomień oraz innychinformacji odbywa się przy użyciu platformy https://platformazakupowa.pl/pn/zozmswiakielce
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze strony platformazakupowa.pl toprzeglądarka internetowa Internet Explorer, Chrome i FireFox w najnowszej dostępnej wersji, zwłączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe oprzepustowości co najmniej 256 kbit/s. Platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli. Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB. Oferta jak i wszelkie oświadczenia składane są w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lubpodpisem osobistym przez osobę(y) uprawnione do składania oświadczeń woli/wiedzy w imieniuwykonawcy. Szczegółowe informacje odnośnie wymagań technicznych i organizacyjnych,sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej za pomocą Platformy ZakupowejZamawiającego określają: „Regulamin platformazakupowa.pl dla Użytkowników (Wykonawców)” - załącznik nr 7 SWZ i „Instrukcja dla Wykonawców platformazakupowa.pl” - załącznik nr 8 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jestSamodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji wKielcach im. św. Jana Pawła II, ul. Wojska Polskiego 51, 25-375 Kielce. Pani/Pana dane osoboweprzetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem oudzielenie zamówienia publicznego pn. "Zakup i sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych”, znaksprawy 01/TP/2021 prowadzonym w trybie podstawowym. Odbiorcami Pani/Panadanych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacjapostępowania w oparciu o art. 74 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz.U. z 2019, poz. 2019 z zm.). Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4Ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeliczas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jestwymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniuo udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają zustawy Pzp. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane wsposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 01/TP/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 1 - DEZYNFEKCJA I MYCIE RĄK (UKŁAD OTWARTY)
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający może z opisanej opcji skorzystać w całości lub części; 2. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Wykonawcy nie będą przysługiwały jakichkolwiek roszczenia w stosunku do Zamawiającego w związku z niewykorzystaniem pełnego zakresu zamówienia objętego prawem opcji; 3. Zamawiający z opcji może udzielać zamówień objętych prawem opcji w przypadku całkowitego wykorzystania wartości umowy określonej w § 5 ust. 1. Zamówienia objęte prawem opcji mogą być udzielane w sposób sukcesywny w terminie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy; 4. Zamówienie objęte opcją Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu na adres e-mail zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z opcji skorzystać; 5. Zasady i warunki dotyczące realizacji zamówienia objętego opcją będą identyczne jak określone dla zamówień podstawowych. Ceny jednostkowe objęte opcją są identyczne, jak w zamówieniu podstawowym oraz niezmienne w całym okresie realizacji umowy; 6. Przedmiot umowy w zakresie przysługującej Zamawiającemu opcji będzie obejmować zakresem zamówienie podstawowe niniejszej umowy tj. zakup i sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych, wymienionych w formularzu asortymentowo-cenowym, a wartość tego przedmiotu nie przekroczy 20% wartości netto umowy określonej w § 5 ust 1.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą spośród ważnych ofert, zostanie uznana ofertaWykonawcy, która po zsumowaniu wszystkich punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriachotrzyma największą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin każdej sukcesywnej dostawy
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin rozpatrzenia reklamacji
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za najkorzystniejszą spośród ważnych ofert, zostanie uznana ofertaWykonawcy, która po zsumowaniu wszystkich punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriachotrzyma największą liczbę punktów.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 2 - DEZYNFEKCJA I MYCIE RĄK (UKŁAD ZAMKNIĘTY 1)
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający może z opisanej opcji skorzystać w całości lub części; 2. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Wykonawcy nie będą przysługiwały jakichkolwiek roszczenia w stosunku do Zamawiającego w związku z niewykorzystaniem pełnego zakresu zamówienia objętego prawem opcji; 3. Zamawiający z opcji może udzielać zamówień objętych prawem opcji w przypadku całkowitego wykorzystania wartości umowy określonej w § 5 ust. 1. Zamówienia objęte prawem opcji mogą być udzielane w sposób sukcesywny w terminie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy; 4. Zamówienie objęte opcją Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu na adres e-mail zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z opcji skorzystać; 5. Zasady i warunki dotyczące realizacji zamówienia objętego opcją będą identyczne jak określone dla zamówień podstawowych. Ceny jednostkowe objęte opcją są identyczne, jak w zamówieniu podstawowym oraz niezmienne w całym okresie realizacji umowy; 6. Przedmiot umowy w zakresie przysługującej Zamawiającemu opcji będzie obejmować zakresem zamówienie podstawowe niniejszej umowy tj. zakup i sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych, wymienionych w formularzu asortymentowo-cenowym, a wartość tego przedmiotu nie przekroczy 20% wartości netto umowy określonej w § 5 ust 1.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą spośród ważnych ofert, zostanie uznana ofertaWykonawcy, która po zsumowaniu wszystkich punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriachotrzyma największą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin każdej sukcesywnej dostawy
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin rozpatrzenia reklamacji
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za najkorzystniejszą spośród ważnych ofert, zostanie uznana ofertaWykonawcy, która po zsumowaniu wszystkich punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriachotrzyma największą liczbę punktów.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 3 - DEZYNFEKCJA SKÓRY/ZABIEGI 1
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający może z opisanej opcji skorzystać w całości lub części; 2. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Wykonawcy nie będą przysługiwały jakichkolwiek roszczenia w stosunku do Zamawiającego w związku z niewykorzystaniem pełnego zakresu zamówienia objętego prawem opcji; 3. Zamawiający z opcji może udzielać zamówień objętych prawem opcji w przypadku całkowitego wykorzystania wartości umowy określonej w § 5 ust. 1. Zamówienia objęte prawem opcji mogą być udzielane w sposób sukcesywny w terminie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy; 4. Zamówienie objęte opcją Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu na adres e-mail zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z opcji skorzystać; 5. Zasady i warunki dotyczące realizacji zamówienia objętego opcją będą identyczne jak określone dla zamówień podstawowych. Ceny jednostkowe objęte opcją są identyczne, jak w zamówieniu podstawowym oraz niezmienne w całym okresie realizacji umowy; 6. Przedmiot umowy w zakresie przysługującej Zamawiającemu opcji będzie obejmować zakresem zamówienie podstawowe niniejszej umowy tj. zakup i sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych, wymienionych w formularzu asortymentowo-cenowym, a wartość tego przedmiotu nie przekroczy 20% wartości netto umowy określonej w § 5 ust 1.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą spośród ważnych ofert, zostanie uznana ofertaWykonawcy, która po zsumowaniu wszystkich punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriachotrzyma największą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin każdej sukcesywnej dostawy
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin rozpatrzenia reklamacji
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za najkorzystniejszą spośród ważnych ofert, zostanie uznana ofertaWykonawcy, która po zsumowaniu wszystkich punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriachotrzyma największą liczbę punktów.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 4 - DEZYNFEKCJA SKÓRY/ZABIEGI/ PREP.JODU- 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający może z opisanej opcji skorzystać w całości lub części; 2. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Wykonawcy nie będą przysługiwały jakichkolwiek roszczenia w stosunku do Zamawiającego w związku z niewykorzystaniem pełnego zakresu zamówienia objętego prawem opcji; 3. Zamawiający z opcji może udzielać zamówień objętych prawem opcji w przypadku całkowitego wykorzystania wartości umowy określonej w § 5 ust. 1. Zamówienia objęte prawem opcji mogą być udzielane w sposób sukcesywny w terminie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy; 4. Zamówienie objęte opcją Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu na adres e-mail zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z opcji skorzystać; 5. Zasady i warunki dotyczące realizacji zamówienia objętego opcją będą identyczne jak określone dla zamówień podstawowych. Ceny jednostkowe objęte opcją są identyczne, jak w zamówieniu podstawowym oraz niezmienne w całym okresie realizacji umowy; 6. Przedmiot umowy w zakresie przysługującej Zamawiającemu opcji będzie obejmować zakresem zamówienie podstawowe niniejszej umowy tj. zakup i sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych, wymienionych w formularzu asortymentowo-cenowym, a wartość tego przedmiotu nie przekroczy 20% wartości netto umowy określonej w § 5 ust 1.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą spośród ważnych ofert, zostanie uznana ofertaWykonawcy, która po zsumowaniu wszystkich punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriachotrzyma największą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin każdej sukcesywnej dostawy
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin rozpatrzenia reklamacji
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za najkorzystniejszą spośród ważnych ofert, zostanie uznana ofertaWykonawcy, która po zsumowaniu wszystkich punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriachotrzyma największą liczbę punktów.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 5 - PREPARATY DO RAN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający może z opisanej opcji skorzystać w całości lub części; 2. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Wykonawcy nie będą przysługiwały jakichkolwiek roszczenia w stosunku do Zamawiającego w związku z niewykorzystaniem pełnego zakresu zamówienia objętego prawem opcji; 3. Zamawiający z opcji może udzielać zamówień objętych prawem opcji w przypadku całkowitego wykorzystania wartości umowy określonej w § 5 ust. 1. Zamówienia objęte prawem opcji mogą być udzielane w sposób sukcesywny w terminie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy; 4. Zamówienie objęte opcją Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu na adres e-mail zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z opcji skorzystać; 5. Zasady i warunki dotyczące realizacji zamówienia objętego opcją będą identyczne jak określone dla zamówień podstawowych. Ceny jednostkowe objęte opcją są identyczne, jak w zamówieniu podstawowym oraz niezmienne w całym okresie realizacji umowy; 6. Przedmiot umowy w zakresie przysługującej Zamawiającemu opcji będzie obejmować zakresem zamówienie podstawowe niniejszej umowy tj. zakup i sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych, wymienionych w formularzu asortymentowo-cenowym, a wartość tego przedmiotu nie przekroczy 20% wartości netto umowy określonej w § 5 ust 1.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą spośród ważnych ofert, zostanie uznana ofertaWykonawcy, która po zsumowaniu wszystkich punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriachotrzyma największą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin każdej sukcesywnej dostawy
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin rozpatrzenia reklamacji
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za najkorzystniejszą spośród ważnych ofert, zostanie uznana ofertaWykonawcy, która po zsumowaniu wszystkich punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriachotrzyma największą liczbę punktów.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 6 - PREPARATY DO DEZYNFEKCJI Z CHLORHEKSYDYNĄ
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający może z opisanej opcji skorzystać w całości lub części; 2. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Wykonawcy nie będą przysługiwały jakichkolwiek roszczenia w stosunku do Zamawiającego w związku z niewykorzystaniem pełnego zakresu zamówienia objętego prawem opcji; 3. Zamawiający z opcji może udzielać zamówień objętych prawem opcji w przypadku całkowitego wykorzystania wartości umowy określonej w § 5 ust. 1. Zamówienia objęte prawem opcji mogą być udzielane w sposób sukcesywny w terminie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy; 4. Zamówienie objęte opcją Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu na adres e-mail zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z opcji skorzystać; 5. Zasady i warunki dotyczące realizacji zamówienia objętego opcją będą identyczne jak określone dla zamówień podstawowych. Ceny jednostkowe objęte opcją są identyczne, jak w zamówieniu podstawowym oraz niezmienne w całym okresie realizacji umowy; 6. Przedmiot umowy w zakresie przysługującej Zamawiającemu opcji będzie obejmować zakresem zamówienie podstawowe niniejszej umowy tj. zakup i sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych, wymienionych w formularzu asortymentowo-cenowym, a wartość tego przedmiotu nie przekroczy 20% wartości netto umowy określonej w § 5 ust 1.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą spośród ważnych ofert, zostanie uznana ofertaWykonawcy, która po zsumowaniu wszystkich punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriachotrzyma największą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin każdej sukcesywnej dostawy
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin rozpatrzenia reklamacji
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za najkorzystniejszą spośród ważnych ofert, zostanie uznana ofertaWykonawcy, która po zsumowaniu wszystkich punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriachotrzyma największą liczbę punktów.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 7 - GAZIKI
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający może z opisanej opcji skorzystać w całości lub części; 2. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Wykonawcy nie będą przysługiwały jakichkolwiek roszczenia w stosunku do Zamawiającego w związku z niewykorzystaniem pełnego zakresu zamówienia objętego prawem opcji; 3. Zamawiający z opcji może udzielać zamówień objętych prawem opcji w przypadku całkowitego wykorzystania wartości umowy określonej w § 5 ust. 1. Zamówienia objęte prawem opcji mogą być udzielane w sposób sukcesywny w terminie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy; 4. Zamówienie objęte opcją Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu na adres e-mail zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z opcji skorzystać; 5. Zasady i warunki dotyczące realizacji zamówienia objętego opcją będą identyczne jak określone dla zamówień podstawowych. Ceny jednostkowe objęte opcją są identyczne, jak w zamówieniu podstawowym oraz niezmienne w całym okresie realizacji umowy; 6. Przedmiot umowy w zakresie przysługującej Zamawiającemu opcji będzie obejmować zakresem zamówienie podstawowe niniejszej umowy tj. zakup i sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych, wymienionych w formularzu asortymentowo-cenowym, a wartość tego przedmiotu nie przekroczy 20% wartości netto umowy określonej w § 5 ust 1.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą spośród ważnych ofert, zostanie uznana ofertaWykonawcy, która po zsumowaniu wszystkich punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriachotrzyma największą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin każdej sukcesywnej dostawy
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin rozpatrzenia reklamacji
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za najkorzystniejszą spośród ważnych ofert, zostanie uznana ofertaWykonawcy, która po zsumowaniu wszystkich punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriachotrzyma największą liczbę punktów.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 8 - DEKONTAMINACJA JAMY USTNEJ
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający może z opisanej opcji skorzystać w całości lub części; 2. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Wykonawcy nie będą przysługiwały jakichkolwiek roszczenia w stosunku do Zamawiającego w związku z niewykorzystaniem pełnego zakresu zamówienia objętego prawem opcji; 3. Zamawiający z opcji może udzielać zamówień objętych prawem opcji w przypadku całkowitego wykorzystania wartości umowy określonej w § 5 ust. 1. Zamówienia objęte prawem opcji mogą być udzielane w sposób sukcesywny w terminie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy; 4. Zamówienie objęte opcją Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu na adres e-mail zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z opcji skorzystać; 5. Zasady i warunki dotyczące realizacji zamówienia objętego opcją będą identyczne jak określone dla zamówień podstawowych. Ceny jednostkowe objęte opcją są identyczne, jak w zamówieniu podstawowym oraz niezmienne w całym okresie realizacji umowy; 6. Przedmiot umowy w zakresie przysługującej Zamawiającemu opcji będzie obejmować zakresem zamówienie podstawowe niniejszej umowy tj. zakup i sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych, wymienionych w formularzu asortymentowo-cenowym, a wartość tego przedmiotu nie przekroczy 20% wartości netto umowy określonej w § 5 ust 1.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą spośród ważnych ofert, zostanie uznana ofertaWykonawcy, która po zsumowaniu wszystkich punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriachotrzyma największą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin każdej sukcesywnej dostawy
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin rozpatrzenia reklamacji
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za najkorzystniejszą spośród ważnych ofert, zostanie uznana ofertaWykonawcy, która po zsumowaniu wszystkich punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriachotrzyma największą liczbę punktów.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4