Zakup i montaż stacji sprężonego powietrza medycznego i montaż stacji sprężonego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i montaż stacji sprężonego powietrza medycznego i montaż stacji sprężonego powietrza do generatorów tlenu medycznego oraz demontaż i utylizacja istniejących urządzeń z osprzętem towarzyszącym
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDziekanów Leśny
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
  • Termin składania wniosków2021-02-25
  • ZamawiającySamodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym
  • Data publikacji ogłoszenia2021-02-15
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00007451
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i montaż stacji sprężonego powietrza medycznego i montaż stacji sprężonego powietrza do generatorów tlenu medycznego oraz demontaż i utylizacja istniejących urządzeń z osprzętem towarzyszącym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291210

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marii Konopnickiej 65

1.5.2.) Miejscowość: Dziekanów Leśny

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-092

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: +48227657121

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpitaldziekanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitaldziekanow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i montaż stacji sprężonego powietrza medycznego i montaż stacji sprężonego powietrza do generatorów tlenu medycznego oraz demontaż i utylizacja istniejących urządzeń z osprzętem towarzyszącym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0133be5b-6d33-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00007451

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003093/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup dostawa i montaż stacji sprężonego powietrza medycznego i stacji sprężonego powietrza do generatorów tlenu medycznego tlenowni szpitala.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://szpitaldziekanow.logintrade.net

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpitaldziekanow.logintrade.net

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy zakupowej https://szpitaldziekanow.logintrade.net .Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie przetargowej SZPZOZ w Dziekanowie Leśnym ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania ofert a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SIWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy przetargowej Szpitala. Informacje w tym zakresie określono w SWZ pkt 11.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1.2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r.w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE( ogólne rozporządzenie o danych) (Dz.U UE L119 z dnia 4 maja 2016r. , str.1 zwanym dalej „RODO”, informujemy ,że : Administratorem Pani/Pana danych jest Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. „Dzieci Warszawy” w Dziekanowie Leśnym.Adres: ul. M. Konopnickiej 65, 05-092 Łomianki; Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można kontaktować się pod adresem e-mail.: iod@szpitaldziekanow.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust.1 lit c RODO w celu związanym z przedmiotowym postepowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.74 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11.09.2019 r.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane , zgodnie z art. 78 ust.1 art.74 ustawy Pzp z dnia 11.09.2019 r.),przez okres 4 lat od dnia zakończenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego , a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11.09.2019 r.(Dz. U. z 2019 poz.2019) związanych z udziałem w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.22 RODOPosiada Pani/Pan :ana podstawie art15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących ( w przypadku gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązani do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy i daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);na podstawie art. 16 RODO prawo sprecyzowania Pani/Pana danych osobowych( skorzystanie z prawa do sprecyzowania nie może skutkować zmiana wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmiana postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 11.09.2019 r.(Dz. U. z 2019 poz.2019) oraz nie może naruszać integralności protokołu ora jego załączników)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu lub przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania w celu zapewnienia korzystania z środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych , gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy RODO.Nie przysługuje Pani/Panu: W związku z art. 17ust.3 lit. b, d lub e RODO prawo usunięcia danych osobowych.Prawo do przenoszenia danych osobowych , o którym mowa w art. 20 RODO.Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych gdyż podstawą prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO.Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Danych Osobowych , ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): -

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZ/03/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Wykonanie stacji sprężarek powietrza medycznego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa PN EN ISO 7396-1:2016:2) Dostawa i montaż 3 sztuk sprężarek powietrza każda o mocy 7 kW wraz ze sterowaniem nadrzędnym sprężarek, dostawa i montaż stacji uzdatniania sprężonego powietrza do celów medycznych w ilości 2 sztuk, dostawa i montaż 1 sztuki separatora wodno-olejowego wraz z wykonaniem podłączeń pneumatycznych i badań zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa, tj. normą z PN EN ISO 7396-1 wraz z osuszaczami powietrza jak i całym dodatkowym osprzętem potrzebnym do sprawnego i prawidłowego działania instalacji.3) Wykonanie stacji sprężarek powietrza do celów zasilenia generatorów tlenu medycznego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa tj. PN EN ISO 7396-1:4) Dostawa i montaż sprężarek powietrza każda o mocy 15 kW w ilości 2 sztuk wraz ze sterowaniem nadrzędnym sprężarek, wykonanie systemu uzdatniania powietrza do celów zasilenia generatorów tlenu medycznego, wykonanie prób zgodnych z obowiązującymi normami prawa tj. PN EN ISO 7396-1 wraz z osuszaczami powietrza jak i całym dodatkowym osprzętem potrzebnym do sprawnego i prawidłowego działania instalacji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33157810-6 - Urządzenia do terapii tlenowej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39721321-8 - Sprężarkowe osuszacze powietrza

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny:1. Cena waga 60 2. Termin realizacji 40 w tym : Do 6 tygodni od dnia podpisania umowy –waga 40 Do 7 tygodni od dnia podpisania umowy –waga 20

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają (o ile zostały określone) warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ.Zamawiający nie przewiduje fakultatywnych podstaw wykluczenia wskazanych w ustawie Prawo zamówień publicznych.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Posiadanie dokumentów potwierdzających ,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.Zdolności technicznej lub zawodowej.Posiadanie certyfikatu ISO 13485 w zakresie projektowania, instalowania i serwisowania systemów rurociągowych gazów medycznych, wydany przez jednostkę notyfikowaną;-Posiadanie certyfikatu EC zgodnie z Dyrektywą 93/42/EWG dla systemów rurociągowych gazów medycznych, wydany przez jednostkę notyfikowaną - Wykonawca wykaże co najmniej 3 letnie doświadczenie w realizacji usług polegających m.in. na dostawie i montażu stacji sprężonego powietrza medycznego oraz dostawie i montażu stacji sprężonego powietrza do generatorów tlenu medycznego wraz z osprzętem towarzyszącym;-Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj. co najmniej : - dysponujący osobami posiadającymi stosowne i wymagane uprawnienia budowlane do wykonania zamówienia, min jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania i wykonawstwa w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz min. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wentylacyjnych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadcznie Wykonawcy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wypełniony i podpisany we wskazanych miejscach Załącznik nr 1- formularz ofertowy,Wypełniony we wskazanych miejscach i podpisany Załącznik nr 2 – formularz opis przedmiotu zamówienia – zestawienie wymaganych i oferowanych parametrów;Dokumenty rejestrowe potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictwa potwierdzające umocowanie osób do składania oferty w imieniu Wykonawcy,Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ (wypełnić pkt 3!!!! ewentualnie oświadczenie z pkt 4 dotyczące wykazania rzetelności w sytuacji podlegania wykluczeniu, ewentualnie oświadczenie z pkt 5, czyli oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu na które zasoby lub sytuację na które się wykonawca powołuje w zakresie braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

WYKAZ DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE! ZAMAWIAJĄCEGO NA POTWIERDZENIE OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 112 UST. 1 USTAWY PZP.W zakresie zdolności technicznej i zawodowej :• certyfikat ISO 13485 w zakresie projektowania, instalowania i serwisowania systemów rurociągowych gazów medycznych, wydany przez jednostkę notyfikowaną;• certyfikat EC zgodnie z Dyrektywą 93/42/EWG dla systemów rurociągowych gazów medycznych, wydany przez jednostkę notyfikowaną• Wykaz posiadania co najmniej 3 letniego doświadczenia w realizacji usług polegających m.in. na dostawie i montażu stacji sprężonego powietrza medycznego oraz dostawie i montażu stacji sprężonego powietrza do generatorów tlenu medycznego wraz z osprzętem towarzyszącym – w wykazie należy wskazać podanie rodzaju wykonanych prac, wartość ,daty i miejsca wykonania oraz podmioty na rzecz których prace te zostały wykonane oraz załączenie dowodów określających ,że prace te zostały wykonane należycie – dowodami są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych sa wykonywane a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. • Wykaz wraz z potwierdzeniem iż dysponuje lub będzie dysponował osobami , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj. co najmniej : - dysponujący osobami posiadającymi stosowne i wymagane uprawnienia budowlane do wykonania zamówienia, min jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania i wykonawstwa w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz min. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wentylacyjnych.W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej : dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - polisa ubezpieczeniowa w zakresie prowadzonej działalności na sume gwarancyjną nie mniejsza niż 250.000 złotych

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wypełniony i podpisany we wskazanych miejscach Załącznik nr 1 - formularz ofertowy,Wypełniony we wskazanych miejscach i podpisany Załącznik nr 2 – formularz opis przedmiotu zamówienia – zestawienie wymaganych i oferowanych parametrów;Dokumenty rejestrowe potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictwa potwierdzające umocowanie osób do składania oferty w imieniu Wykonawcy,Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ (wypełnić pkt 3!!!! ewentualnie oświadczenie z pkt 4 dotyczące wykazania rzetelności w sytuacji podlegania wykluczeniu, ewentualnie oświadczenie z pkt 5, czyli oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu na które zasoby lub sytuację na które się wykonawca powołuje w zakresie braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu).WYKAZ DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE! ZAMAWIAJĄCEGO NA POTWIERDZENIE OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 112 UST. 1 USTAWY PZP.W zakresie zdolności technicznej i zawodowej :• certyfikat ISO 13485 w zakresie projektowania, instalowania i serwisowania systemów rurociągowych gazów medycznych, wydany przez jednostkę notyfikowaną;• certyfikat EC zgodnie z Dyrektywą 93/42/EWG dla systemów rurociągowych gazów medycznych, wydany przez jednostkę notyfikowaną• Wykaz posiadania co najmniej 3 letniego doświadczenia w realizacji usług polegających m.in. na dostawie i montażu stacji sprężonego powietrza medycznego oraz dostawie i montażu stacji sprężonego powietrza do generatorów tlenu medycznego wraz z osprzętem towarzyszącym – w wykazie należy wskazać podanie rodzaju wykonanych prac, wartość ,daty i miejsca wykonania oraz podmioty na rzecz których prace te zostały wykonane oraz załączenie dowodów określających ,że prace te zostały wykonane należycie – dowodami są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych sa wykonywane a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. • Wykaz wraz z potwierdzeniem iż dysponuje lub będzie dysponował osobami , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj. co najmniej : - dysponujący osobami posiadającymi stosowne i wymagane uprawnienia budowlane do wykonania zamówienia, min jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania i wykonawstwa w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz min. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wentylacyjnych.W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej : dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - polisa ubezpieczeniowa w zakresie prowadzonej działalności na sume gwarancyjną nie mniejsza niż 250.000 złotych

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.W przypadku składania ofert przez podmioty ubiegające się wspólnie o udzielenie zamówienia należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie mógł żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy uwzględniono w § 9 wzoru umowy stanowiacym załącznik nr 4 do SWZ.§9Zmiany do umowy1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obydwu Stron wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z zachowaniem poniższych postanowień umownych oraz z zachowaniem przepisów powszechnie obowiązującego prawa.2. Nie wyłączając ani nie ograniczając i nie modyfikując okoliczności oraz podstaw zmiany umowy wynikających z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy także:1) w kontekście parametrów technicznych i jakościowych objętego przedmiotem umowy w następujących sytuacjach: a) w sytuacji, gdy powstała możliwość dostarczenia Zamawiającemu przedmiotu umowy opartego na nowocześniejszych i korzystniejszych rozwiązaniach technologicznych i jakościowych,b) w sytuacji konieczności dostosowania przedmiotu umowy objętego przedmiotem umowy do aktualnych na dzień zmiany umowy rozwiązań technicznych i jakościowych ze względu na zmiany przepisów powszechnie obowiązującego prawa,c) w sytuacji wstrzymania, wycofania lub zakończenia produkcji danej części objętej przedmiotem umowy – w takim przypadku Strony dopuszczają możliwość dostarczania przedmiotu równoważnego lub o korzystniejszych właściwościach d) w sytuacji wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z postanowieniami umowy,2) w kontekście terminu obowiązywania umowy w następujących sytuacjach: a) w sytuacji wystąpienia przyczyn, z powodu których niemożliwe będzie wykonywanie przez Wykonawcę jego zobowiązań w następstwie okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający;b) w sytuacji, gdy wystąpi brak możliwości wykonywania przedmiotu umowy z powodu niedopuszczania do jego wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania wstrzymania przez uprawniony organ wykonywania przedmiotu umowy, z przyczyn, za które ani Zamawiający, ani Wykonawca nie ponoszą odpowiedzialności, c) w sytuacji wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z postanowieniami umowy,3) w kontekście zmiany stawek celnych wprowadzonych stosownymi aktami prawnymi – w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o zmianach cen wynikających ze zmiany stawek celnych w terminie nie dłuższym, niż 3 dni od daty opublikowania stosownego aktu prawnego i udokumentować wpływ zmiany stawek celnych na ceny jednostkowe asortymentu objętego przedmiotem umowy;4) w kontekście zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT) – w takim przypadku, zmianie ulega cena jednostkowa brutto asortymentu objętego przedmiotem umowy, a cena jednostkowa netto pozostaje bez zmian (Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o zmianach stawek podatku VAT w terminie nie dłuższym, niż 3 dni od daty opublikowania stosownego aktu prawnego);3. Tryb wprowadzania zmian do umowy bez względu na ich podstawę prawną lub umowną obejmuje, w zależności od kontekstu wprowadzanej zmiany oraz uwarunkowań prawnych jej wprowadzania:1) wniosek zainteresowanej Strony wraz z uzasadnieniem;2) podpisanie aneksu do umowy.4. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany umowy następujące zmiany: 1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy;2) danych teleadresowych;3) danych rejestrowych;

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-02-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://szpitaldziekanow.logintrade.net

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-25 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-02-15 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę opiekę nad starszymi osobami - Ostrołęka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania11-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Pilnie poszukuje osoby do opieki nad dwiema starszymi osobami. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI