Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawy leków z programów lekowych, cytostatyków, produktu leczniczego stosowanego w retinopatii wcześniaczej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KLINICZNY SZPITAL WOJEWÓDZKI NR 2 IM. ŚW.JADWIGI KRÓLOWEJ W RZESZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690697529
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lwowska 60
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-301
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 86 64 701
1.5.8.) Numer faksu: 17 86 64 702
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@szpital2.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2.rzeszow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawy leków z programów lekowych, cytostatyków, produktu leczniczego stosowanego w retinopatii wcześniaczej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-423e6eac-a8ca-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043485
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005272/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.60 Zakup i dostawa leków z programów lekowych, cytostatyków, produktu leczniczego stosowanego w retinopatii wczesniaczej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami,wszczególności składanie ofert oraz oświadczeń, odbywa się przy użyciu środkówkomunikacjielektronicznej zapewnionych przez system obsługujący proces udzielania zamówieńpublicznych zapośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, zwany dalej Systemem.2. Systemjest dostępnypod adresem: https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow3. Przeglądanie i pobieraniepublicznej treścidokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowaniado Systemu.4.Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Użytkownika Zewnętrznego odbywasiękomunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności:przekazywaniedokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach postępowania5.Oferta musi byćpodpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lubpodpisem osobistymprzez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.Po prawidłowymprzekazaniu plików oferty wyświetlana jest informacja o pozytywnym przyjęciu ofertyprzez System.6.W celu złożenia oferty przedstawiciel Wykonawcy zobowiązany jest założyć wSystemie kontoużytkownika, jednocześnie wprowadzając do systemu swój podmiot. Ten użytkownikbędzie pełnić rolęadministratora podmiotu Wykonawcy. Rejestracja w Systemie dostępna jest pokliknięciu przycisku„Załóż konto”. Szczegółowa instrukcja dotycząca tworzenia konta Wykonawcy, orazzłożenia ofertydostępna jest w Systemie w zakładce E-learning7. Zgodnie z wymaganiami określonymiwrozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzaniaiprzekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych orazśrodkówkomunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lubkonkursie oraz wrozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. wsprawiepodmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich możeżądaćzamawiający od wykonawcy 8. Wszystkie niezbędne informacje określono w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski