Zakup i dostawy leków do Apteki Szpitalnej OCZ w Ostrzeszowie w okresie 12 miesięcy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawy leków do Apteki Szpitalnej OCZ w Ostrzeszowie w okresie 12 miesięcy -nr sprawy OCZ-ZP-4/2019
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOstrzeszów
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2019-04-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyOstrzeszowskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2019-04-08
  • Numer ogłoszenia534620-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 534620-N-2019 z dnia 2019-04-08 r.

Ostrzeszowskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o.: Zakup i dostawy leków do Apteki Szpitalnej OCZ w Ostrzeszowie w okresie 12 miesięcy -nr sprawy OCZ-ZP-4/2019
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Ostrzeszowskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 00031025500000, ul. Aleja Wolności  4 , 63-500  Ostrzeszów, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. +48625032231, e-mail przetargi@szpital.ostrzeszow.pl, faks +48625032280.
Adres strony internetowej (URL): www.szpital.ostrzeszow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.szpital.ostrzeszow.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku - Prawo pocztowe (Dz.U. poz. 1529 oraz z 2015 roku poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Ostrzeszowskie Centrum Zdrowia Sp. z o. o. Aleja Wolności 4 63-500 Ostrzeszów, pokój nr 2 Sekretariat-Administracja

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawy leków do Apteki Szpitalnej OCZ w Ostrzeszowie w okresie 12 miesięcy -nr sprawy OCZ-ZP-4/2019
Numer referencyjny: OCZ-ZP-4/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
11


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są dostawy leków do Apteki szpitalnej OCZ w Ostrzeszowie przez okres 12 miesięcy. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą Produkty lecznicze, które uzyskały pozwolenie na podstawie: Urzędowego Wykazu Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, wydane przez Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską. Stan na dzień 1 stycznia 2017 r.(z późn.zm.) Wykazu zawierającego dane zgodne z wpisami do Rejestru Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej, który prowadzony jest przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych, Produktów Biobójczych na podstawie art.28 ust 2 w związku z ust1 Ustawy z dnia 6.09.2001 r. Prawo Farmaceutyczne ( Dz. U. z 2008 r. nr 45,poz 271 z późn. zm.,) Ustawy z dnia 20 maja 2010 r o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010 nr 107 poz.679 w ilości i asortymencie określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ. 1. W grupie zamienników mogą znajdować się leki ,,równoważne” w zakresie: - leki o tej samej nazwie międzynarodowej, dawce, postaci farmaceutycznej, która nie powoduje powstania różnic terapeutycznych, - dopuszcza się stosowanie postaci farmaceutycznych zamiennie takich jak: tabletki, tabletki powlekane, drażetki, kapsułki, fiolki, ampułki (wyjątkiem jest: nie zamieniać leków w fiolkach będących opakowaniami wielodawkowymi na leki w ampułkach). Zamawiający informuje, iż ilekroć w SIWZ i jej załącznikach przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, nazw własnych, patentów lub pochodzenia to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „typu lub równoważny”. Oznacza to, że dopuszcza się zaoferowanie wyrobów nie gorszych niż opisywanych, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe, co najmniej takie jak wskazane w dokumentacji przetargowej. W przypadku, jeżeli żądany przez Zamawiającego lek nie jest już produkowany lub jest tymczasowy brak produkcji, a nie ma innego leku równoważnego, którym można byłoby go zastąpić, należy wycenić ten lek podając ostatnią cenę sprzedaży oraz zamieścić uwagę o jego braku. 2. Opakowania leków proponowane przez Wykonawcę będące wielokrotnością przedmiotu zamówienia, nie mogą być opakowaniami bezpośrednimi. Opakowanie takie musi umożliwić podzielenie leku na ilości zgodne z przedmiotem zamówienia w SIWZ i posiadać informacje: nazwę, dawkę, postać, nr serii, datę ważności i nie przyczyniać się do zmiany gwarantowanej przez producenta jakości leku. Dopuszcza się zmianę wielkości opakowania handlowego przedmiotu zamówienia niż podaną w SIWZ. Ilość opakowań odpowiednio przeliczyć tak, aby liczba sztuk była zgodna z SIWZ oraz przeliczyć do dwóch miejsc po przecinku. 3. Płyny infuzyjne – zamawiający wymaga opakowania w butelkach stojących z dwoma portami (Wyjątek – Płyny produkowane tylko w butelkach bez portów).

II.5) Główny kod CPV: 33600000-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i prowadzą działalność w zakresie objętym niniejszym zamówieniem na podstawie odpowiedniego zezwolenia, jeżeli przepisy prawa nakładają na Wykonawcę obowiązek posiadania zezwolenia lub są wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku, gdy ze względu na rodzaj oferowanych artykułów koncesja na obrót hurtowy produktami leczniczymi nie jest wymagana, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w tym zakresie odpowiedniego oświadczenia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. c) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4a-b - składa: • informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy której dotyczy informacja albo dokument w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 - informacja, dokument lub dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, • dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio że: nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument lub dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4d, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument lub dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty powinny być wystawione odpowiednio w terminach określonych w pkt. 4d. e) oświadczenia i dokumenty, których mowa w pkt 4a-e - dotyczące podmiotów na zasoby których powołuje się wykonawca w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
koncesję, zezwolenie lub licencję na obrót hurtowy produktami leczniczymi, w przypadku, gdy ze względu na rodzaj oferowanych artykułów koncesja na obrót hurtowy produktami leczniczymi nie jest wymagana, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w tym zakresie odpowiedniego oświadczenia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapita¬łowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015 roku poz. 184, 1618 i 1634) z innymi wykonawcami którzy złożyli oferty w postępowaniu - wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapita¬łowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015 roku poz. 184, 1618 i 1634) z innymi wykonawcami którzy złożyli oferty w postępowaniu lub wykażą że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Zamawiający dołączy oświadczenie na stronie internetowej w dniu publikacji informacji z otwarcia ofert).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin płatności 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
. Wszelkie zmiany warunków umowy wymagają zgody obu stron na piśmie – pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem postanowień niniejszej umowy, w tym § 11 ust. 3. 2. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem ust 1 podlega unieważnieniu. 3. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp dopuszczalna jest zmiana kwoty określonej w § 5 ust. 3, jeżeli łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Informacja o przewidywanych zmianach w umowie została zamieszczona we wzorze umowy - załącznik nr 2 do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-04-18, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są dostawy leków do Apteki szpitalnej OCZ w Ostrzeszowie przez okres 12 miesięcy. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą Produkty lecznicze, które uzyskały pozwolenie na podstawie: Urzędowego Wykazu Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, wydane przez Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską. Stan na dzień 1 stycznia 2017 r.(z późn.zm.). Wykazu zawierającego dane zgodne z wpisami do Rejestru Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej, który prowadzony jest przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych, Produktów Biobójczych na podstawie art.28 ust 2 w związku z ust1 Ustawy z dnia 6.09.2001 r. Prawo Farmaceutyczne ( Dz. U. z 2008 r. nr 45,poz 271 z późn. zm.,) Ustawy z dnia 20 maja 2010 r o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010 nr 107 poz.679 w ilości i asortymencie określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Pakiet nr 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są dostawy leków do Apteki szpitalnej OCZ w Ostrzeszowie przez okres 12 miesięcy. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą Produkty lecznicze, które uzyskały pozwolenie na podstawie: Urzędowego Wykazu Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, wydane przez Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską. Stan na dzień 1 stycznia 2017 r.(z późn.zm.). Wykazu zawierającego dane zgodne z wpisami do Rejestru Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej, który prowadzony jest przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych, Produktów Biobójczych na podstawie art.28 ust 2 w związku z ust1 Ustawy z dnia 6.09.2001 r. Prawo Farmaceutyczne ( Dz. U. z 2008 r. nr 45,poz 271 z późn. zm.,) Ustawy z dnia 20 maja 2010 r o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010 nr 107 poz.679 w ilości i asortymencie określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Pakiet nr 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są dostawy leków do Apteki szpitalnej OCZ w Ostrzeszowie przez okres 12 miesięcy. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą Produkty lecznicze, które uzyskały pozwolenie na podstawie: Urzędowego Wykazu Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, wydane przez Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską. Stan na dzień 1 stycznia 2017 r.(z późn.zm.). Wykazu zawierającego dane zgodne z wpisami do Rejestru Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej, który prowadzony jest przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych, Produktów Biobójczych na podstawie art.28 ust 2 w związku z ust1 Ustawy z dnia 6.09.2001 r. Prawo Farmaceutyczne ( Dz. U. z 2008 r. nr 45,poz 271 z późn. zm.,) Ustawy z dnia 20 maja 2010 r o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010 nr 107 poz.679 w ilości i asortymencie określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Pakiet nr 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są dostawy leków do Apteki szpitalnej OCZ w Ostrzeszowie przez okres 12 miesięcy. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą Produkty lecznicze, które uzyskały pozwolenie na podstawie: Urzędowego Wykazu Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, wydane przez Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską. Stan na dzień 1 stycznia 2017 r.(z późn.zm.). Wykazu zawierającego dane zgodne z wpisami do Rejestru Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej, który prowadzony jest przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych, Produktów Biobójczych na podstawie art.28 ust 2 w związku z ust1 Ustawy z dnia 6.09.2001 r. Prawo Farmaceutyczne ( Dz. U. z 2008 r. nr 45,poz 271 z późn. zm.,) Ustawy z dnia 20 maja 2010 r o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010 nr 107 poz.679 w ilości i asortymencie określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Pakiet nr 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są dostawy leków do Apteki szpitalnej OCZ w Ostrzeszowie przez okres 12 miesięcy. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą Produkty lecznicze, które uzyskały pozwolenie na podstawie: Urzędowego Wykazu Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, wydane przez Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską. Stan na dzień 1 stycznia 2017 r.(z późn.zm.). Wykazu zawierającego dane zgodne z wpisami do Rejestru Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej, który prowadzony jest przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych, Produktów Biobójczych na podstawie art.28 ust 2 w związku z ust1 Ustawy z dnia 6.09.2001 r. Prawo Farmaceutyczne ( Dz. U. z 2008 r. nr 45,poz 271 z późn. zm.,) Ustawy z dnia 20 maja 2010 r o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010 nr 107 poz.679 w ilości i asortymencie określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Pakiet nr 6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są dostawy leków do Apteki szpitalnej OCZ w Ostrzeszowie przez okres 12 miesięcy. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą Produkty lecznicze, które uzyskały pozwolenie na podstawie: Urzędowego Wykazu Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, wydane przez Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską. Stan na dzień 1 stycznia 2017 r.(z późn.zm.). Wykazu zawierającego dane zgodne z wpisami do Rejestru Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej, który prowadzony jest przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych, Produktów Biobójczych na podstawie art.28 ust 2 w związku z ust1 Ustawy z dnia 6.09.2001 r. Prawo Farmaceutyczne ( Dz. U. z 2008 r. nr 45,poz 271 z późn. zm.,) Ustawy z dnia 20 maja 2010 r o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010 nr 107 poz.679 w ilości i asortymencie określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Pakiet nr 7
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są dostawy leków do Apteki szpitalnej OCZ w Ostrzeszowie przez okres 12 miesięcy. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą Produkty lecznicze, które uzyskały pozwolenie na podstawie: Urzędowego Wykazu Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, wydane przez Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską. Stan na dzień 1 stycznia 2017 r.(z późn.zm.). Wykazu zawierającego dane zgodne z wpisami do Rejestru Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej, który prowadzony jest przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych, Produktów Biobójczych na podstawie art.28 ust 2 w związku z ust1 Ustawy z dnia 6.09.2001 r. Prawo Farmaceutyczne ( Dz. U. z 2008 r. nr 45,poz 271 z późn. zm.,) Ustawy z dnia 20 maja 2010 r o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010 nr 107 poz.679 w ilości i asortymencie określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Pakiet nr 8
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są dostawy leków do Apteki szpitalnej OCZ w Ostrzeszowie przez okres 12 miesięcy. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą Produkty lecznicze, które uzyskały pozwolenie na podstawie: Urzędowego Wykazu Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, wydane przez Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską. Stan na dzień 1 stycznia 2017 r.(z późn.zm.). Wykazu zawierającego dane zgodne z wpisami do Rejestru Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej, który prowadzony jest przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych, Produktów Biobójczych na podstawie art.28 ust 2 w związku z ust1 Ustawy z dnia 6.09.2001 r. Prawo Farmaceutyczne ( Dz. U. z 2008 r. nr 45,poz 271 z późn. zm.,) Ustawy z dnia 20 maja 2010 r o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010 nr 107 poz.679 w ilości i asortymencie określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Pakiet nr 9
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są dostawy leków do Apteki szpitalnej OCZ w Ostrzeszowie przez okres 12 miesięcy. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą Produkty lecznicze, które uzyskały pozwolenie na podstawie: Urzędowego Wykazu Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, wydane przez Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską. Stan na dzień 1 stycznia 2017 r.(z późn.zm.). Wykazu zawierającego dane zgodne z wpisami do Rejestru Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej, który prowadzony jest przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych, Produktów Biobójczych na podstawie art.28 ust 2 w związku z ust1 Ustawy z dnia 6.09.2001 r. Prawo Farmaceutyczne ( Dz. U. z 2008 r. nr 45,poz 271 z późn. zm.,) Ustawy z dnia 20 maja 2010 r o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010 nr 107 poz.679 w ilości i asortymencie określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Pakiet nr 10
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są dostawy leków do Apteki szpitalnej OCZ w Ostrzeszowie przez okres 12 miesięcy. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą Produkty lecznicze, które uzyskały pozwolenie na podstawie: Urzędowego Wykazu Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, wydane przez Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską. Stan na dzień 1 stycznia 2017 r.(z późn.zm.). Wykazu zawierającego dane zgodne z wpisami do Rejestru Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej, który prowadzony jest przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych, Produktów Biobójczych na podstawie art.28 ust 2 w związku z ust1 Ustawy z dnia 6.09.2001 r. Prawo Farmaceutyczne ( Dz. U. z 2008 r. nr 45,poz 271 z późn. zm.,) Ustawy z dnia 20 maja 2010 r o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010 nr 107 poz.679 w ilości i asortymencie określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Pakiet nr 11
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są dostawy leków do Apteki szpitalnej OCZ w Ostrzeszowie przez okres 12 miesięcy. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą Produkty lecznicze, które uzyskały pozwolenie na podstawie: Urzędowego Wykazu Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, wydane przez Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską. Stan na dzień 1 stycznia 2017 r.(z późn.zm.). Wykazu zawierającego dane zgodne z wpisami do Rejestru Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej, który prowadzony jest przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych, Produktów Biobójczych na podstawie art.28 ust 2 w związku z ust1 Ustawy z dnia 6.09.2001 r. Prawo Farmaceutyczne ( Dz. U. z 2008 r. nr 45,poz 271 z późn. zm.,) Ustawy z dnia 20 maja 2010 r o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010 nr 107 poz.679 w ilości i asortymencie określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę specjalistycznych materiałów i drobnego sprzętu rehabilitacyjnego - Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę specjalistycznych materiałów i drobnego sprzętu rehabilitacyjnego oraz akcesoriów i wyrobów medycznych, Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI